echt waar ?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
MSN 7 officieel uit?
hmmm toch maar proberen dan !quote:Op maandag 28 maart 2005 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
as far as i know is t de officiele MSN 7
quote:the final public release of MSN Messenger 7 is scheduled for April.
Ziet er bij jou toch anders uit eigenlijk.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:45 schreef wizarddragon het volgende:
Ow gut.. kheb een chad huppeldepupmurray coup
Inderdaad ja. Kheb geen snor. Ipv van een sik een stoppelbaardje..quote:Op maandag 28 maart 2005 19:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ziet er bij jou toch anders uit eigenlijk.
Misschien 't gebrek aan sik/snor..
like duh.quote:Op maandag 28 maart 2005 19:58 schreef creno het volgende:
gedownt, geinstalleerd, en toch is het de bèta staat er bij mij boven !
*ook*quote:Op maandag 28 maart 2005 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, ik ontdek opeens in Who is gay in Hollywood? dat de acteur die Jonathan speelde in Who's the Boss homo is. [afbeelding].
Ik weet nog wel dat ik hem stiekem iets schattigs vond hebben, toen ik een jaar of 13/14 was..
Hij was ook de enige reden waarom ik naar Dr Quinn keek.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*ook*.
Chad Allen idem, in "Our House".
Wel een raar idee, beiden zijn ongeveer van mijn leeftijd. Dus waarschijnlijk dachten zij rond die tijd ook stiekem iets vergelijkbaars over andere jongens, misschien zwijmelden ze heimelijk weg bij die ene schattige camera-jongen ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*ook*.
Chad Allen idem, in "Our House".
Dat is al lang bekend hoor.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Tsjee, ik ontdek opeens in Who is gay in Hollywood? dat de acteur die Jonathan speelde in Who's the Boss homo is. [afbeelding].
Ik weet nog wel dat ik hem stiekem iets schattigs vond hebben, toen ik een jaar of 13/14 was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |