Owja.. tis maandagquote:Op maandag 28 maart 2005 21:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb weer het ik-haat-alles-en-iedereen gevoelaltijd op zondagavond (nu dus op maandagavond)
![]()
Wat is er mis mee?quote:
Jij hebt smaak!quote:
Dat heb ik ook. 2 zelfs. Alleen bij mij zijn ze heel erg klein.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:33 schreef DennisMoore het volgende:
Jake heeft zelfs een moedervlekje op z'n lip, een van de zoveel schoonheden..
Sympathiek --> okay. Iets in zijn gezicht staat me gewoon niet aan. Persoonlijk vind ik hem niet aantrekkelijk. Boynextdoor komt eigenlijk ook niet in me op. Hij doet me gewoon niks..quote:Op maandag 28 maart 2005 21:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?.
Hij heeft niet zo'n fotomodel-hoofd, is meer boy-nextdoor, en ziet er gewoon sympathiek uit..
Marlon Brando in A Streetcar Named Desire.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:35 schreef Cybart het volgende:
er gaat niks boven grote, lompe, brede, gespierde. licht gebruinde kerels als Vin Diesel en Alex Rodrigo Dias da Costa
uh.. nou veel plezier danquote:Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga gewoon bij een zelfmoord-sekte
Hijs niet heel erg humor hoor..quote:Op maandag 28 maart 2005 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
The Incredibles huren strax?
Of issie niet leuk in je eentje?
incredibles heb ik niet gezienquote:Op maandag 28 maart 2005 21:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hijs niet heel erg humor hoor..
Probeer dumb and dumber.. Die vind ik leuker, of bruce almighty, kan je iig btje lachen.
Ach videotheek is nou toch dicht..pech...quote:Op maandag 28 maart 2005 21:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
incredibles heb ik niet gezien
maar die andere twee die je opnoemt zijn echt overated kutfilms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |