Ik heb een leuk vrijgezellenfeest gehad. Pasen boeit me niet zo, altijd van die verplichte dingen.quote:
Ik heb "verplicht" gedineert met familiequote:Op zondag 27 maart 2005 21:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik heb een leuk vrijgezellenfeest gehad. Pasen boeit me niet zo, altijd van die verplichte dingen.![]()
Hoe was jou Pasen?
@ Tech Ikke niet denk ik zo.
ik ben er 1 keer geweest, maar berlage is niet echt mijn tent. de muziek vond ik rond uit slechtquote:Op zondag 27 maart 2005 21:10 schreef tech het volgende:
Herhaling: gaat er nog volk naar het Frisofeest in Eindhoven, vanavond?
(heeft niks met de geboorte van die prinses te maken; heet nou eenmaal zo)
Blubber? Neuh.. die kwam gezellig mee stappenquote:Op zondag 27 maart 2005 21:36 schreef Weemz het volgende:
't Ziet er gezellig uit Vlarp, ik heb weer wat gemist? En woont Blubber ook in R'dam ofow?
Maar goed, er is 1 ding wat ik nog ff wil weten:
[afbeelding]
Wie is de rechter???
Wanneer gaan jullie weer?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:30 schreef Vlarp het volgende:
Na flink wat filteren:
http://gallery.vlarp.nl/260305
Foto's van gisteren
Wie is de middelste?quote:
Toni Braxton - Hit the Freewayquote:Op zondag 27 maart 2005 21:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat is pasen toch kut.
Zeg ryan, weet jij misschien nog wat goeie r&b voor me?
Nee, niet WAT het is, wat er IS (omdat je eerst maar eens langs de R&B moet gaan).../quote:
*zeskantkijkt*quote:
Dan gaan we met wat mensen stappen in de R&Bquote:Op zondag 27 maart 2005 22:27 schreef Weemz het volgende:
[..]
Nee, niet WAT het is, wat er IS (omdat je eerst maar eens langs de R&B moet gaan).../
enne, D_K is 14
trustenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:05 schreef Weemz het volgende:
Welterusten!
Jezelfquote:Op zondag 27 maart 2005 23:05 schreef mr_mime het volgende:
ik zie, ik zie, wat jij niet ziet
en ik zie een verveelde lieffie
rara wie zie ik ?
wat is het toch een slijmbal hequote:
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:11 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wat is het toch een slijmbal he
straks sta ik nog bekend als een softiewat een softe topics zijn dit ook
quote:
Het is zondag.. iedereen is brak..quote:Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef mr_mime het volgende:
[..]dit topic is saai
doe er wat aan! ( wat geen idee.. bedenk een typisch homo-paasgerecht?)
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is zondag.. iedereen is brak..
Het topic kan niet elke dag tot 3x toe vol gespammed worden
Uhm, je verdraait m'n zin compleet... dus ik ga er gewoon NIET op in...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:33 schreef mr_mime het volgende:
[..]kun je niet elke dag 3 keer?
wat weinig potentie hebben de fok-homo's zeg( en dat met al dat extra eiwit deze dagen.. tssk)
of is zondag een rustdag?
's nachts een vent....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm, je verdraait m'n zin compleet... dus ik ga er gewoon NIET op in...
zondag is brak-zijn dag...
dan is nù toch iedereen wel wakker mag ik hopen..quote:
Ik ben niet uitgeslapen vandaagquote:Op zondag 27 maart 2005 23:40 schreef mr_mime het volgende:
[..]
dan is nù toch iedereen wel wakker mag ik hopen..![]()
[verdomme ik heb nogsteeds de neiging om de lach/huil smilie vaak te gebruiken... grmbl]
ik ook niet, 'k was om 6:30 nog op.. en moest er om 11:30 weer uit.. paaslunch hequote:
Paasverplichten suckenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:44 schreef mr_mime het volgende:
[..]
ik ook niet, 'k was om 6:30 nog op.. en moest er om 11:30 weer uit.. paaslunch he
was het maar zo ..quote:
de pot verwij(d/t) de ...quote:
trusten , sweet dreams etc.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:28 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff waarom lach ik altijd zo schaapachtig op elke foto
Euhhhh...... ik euhhh sta INGESCHREVEN als zijnde student in gebouw D. Erg he?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:38 schreef mr_mime het volgende:waxxer op windesheim? welk gebouw zit je?
Lees als: frisse ademwind door het topic?quote:Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef DennisMoore het volgende:
*gaap*
Bierlucht, moore like it.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:50 schreef Waxxer het volgende:
Lees als: frisse ademwind door het topic?
journalistiek SJD etc die richting..quote:Op maandag 28 maart 2005 01:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Euhhhh...... ik euhhh sta INGESCHREVEN als zijnde student in gebouw D. Erg he?
Goedemorgen, ontbijtje klaar?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:28 schreef beaverhausen het volgende:
ja hoi dan maar weer enzo.
Met dikke krullen roomboter en plakken camembert?quote:
Sorry. Ik ben niet into feet...quote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef DennisMoore het volgende:
Au! *bleep*
Stoot ik m'n kleine teentje tegen een stoelpoot...
Wie geeft er een kusje op?.
Slimquote:Op maandag 28 maart 2005 13:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
nee gister weer om 2 uur naar bed gegaan
Och:quote:Op maandag 28 maart 2005 13:37 schreef Vlarp het volgende:
DAMN!
Ik had gisteren naar Betty Ford gekund
quote:zeekadeboy: helaas, niet binnengeraakt bij Betty Ford Clinic.
Na een uur in de rij te hebben gestaan, was het uitverkocht, en ging de regeling "1 eruit, 1 erin" in werking.
en toen er een groepje buitenlanders hard begon te duwen en voor te dringen in de rij hadden we het voor gezien
Ja, dat doen ze he?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef Blubberzwijn het volgende:m'n broer heeft heel hard k3 aangezet om mij te irriteren
quote:Merke - crying for me.. was never worth a tear zegt:
zzz
Wouter zegt:
juhhhhhhhhhhhh
Wouter zegt:
JUHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Wouter zegt:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhh
Merke - crying for me.. was never worth a tear zegt:
Wouter zegt:
uhu
Wouter zegt:
jihhh
iihhh
bareuh
Wouter zegt:
UHU
Wouter zegt:
JIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
chanoekka
Wa's highstreet?quote:Op maandag 28 maart 2005 15:52 schreef creno het volgende:
goedemiddag !
kylie was goed, heerlijke show. Ik kende niet alle nummers maar voor de rest was de show echt goed.
Daarna zijn we naar highstreet doorgereden, daar was het weer gezellig en we zijn daar tot een uur of vijf gebleven...
Okquote:Op maandag 28 maart 2005 16:07 schreef creno het volgende:
highstreet is een hetero-discotheek in hoogstraten
op zondag (de normale zondag dan) is alleen de [url=http://www.hi25.be]HI25[/sub] open en dat is voornamelijk mixed, dan komen er ook redelijk wat homo's
nah dat valt best mee hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 16:22 schreef Ang3l het volgende:Mogguh (net wakker)
Volgens mij heb ik door het paasontbijt heengeslapen ....
Je kunt ook minder DVD's kopen?quote:Op maandag 28 maart 2005 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik lijk wel een videotheek als ik bekijk wat ik gisteren allemaal heb uitgeleend:
Angels in America
Delicatessen
The life of david gayle
The virgin suicides
Reservoir dogs
Ju-on
Ringu, the box
Killing Mr Griffin
Kids
Feast of all saints
Fight club
Queen of the damned
Final destination 1 & 2
He love sme he love sme not
Ik denk dta ik geld ga vragen de volgende keer
Ah! Thanks for reminding!quote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:28 schreef Blubberzwijn het volgende:m'n broer heeft heel hard k3 aangezet om mij te irriteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |