Betaal jij een nieuw servies?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:46 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; gooi een bord kapot ofzo. Of een hele stapel![]()
Ik heb er gelukkig geen last van...quote:Op maandag 28 maart 2005 22:47 schreef creno het volgende:
weet je wat me op dit moment frustreerd ! dat ik telkens off en online word gegooid bij msn
of je gaat gewoon oud papier verscheurenquote:
De clip... het nummer.... het wijf .....quote:Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind Mariah's nieuwe single best leuk *schaam*
Muziek op onze centrale is nog erger denk ikquote:Op maandag 28 maart 2005 22:51 schreef Sunjammer het volgende:
Als ik aan de telefoon zit en ze zetten me in de wacht en je hoort Mariah Carey... dan is het net of je een hijger aan de foon hebt
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Morgen naar dedokter
Pasen was weer extreem kut, ik heb sowieso een hekel aan al die "feestdagen" het hele jaar door, echt irritant dat je haast gedwongen wordt er aan mee te doen
Niet op gelet. Maar ze heeft een zwart pakje aan dus dan zou het natuurlijk niet op kunnen vallenquote:
Ik was gisteren ook dronken en ik heb gekotstquote:Op maandag 28 maart 2005 22:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Feestdagen zijn ideaal om dronken te worden
Netjesquote:Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook dronken en ik heb gekotst
Op zich niet zo'n ramp, het was alleen bij m'n oma thuis in bijzijn van mn hele familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |