Inderdaad jaquote:Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef Noca het volgende:
Ai...Mexico - USA op 2-1..
Mexico moet wel winnen!
Op Nederland zetten, kun je er 1.92 van maken.quote:Op zondag 27 maart 2005 21:52 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Matchpoint Hrbaty, als ie deze break ook pakt heeft ie nog maar 1 game nodig en heb ik nog maar 1.90 op me account op unibet
Ik heb op MRBnog boven de 55 euro staanquote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Op Nederland zetten, kun je er 1.92 van maken.
Helaas verliest Andreev, Hrbaty wel goed, maar daar heb ik dan niks meer aan natuurlijk..quote:Op zondag 27 maart 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Een kleine tenniscombo nog voor vanavond en dan denk ik even pauze tot woensdag..
quote:
Allebei binnen, alleen is Novak - Robredo niet doorgegaan dus hield ik daar uiteindelijk maar ¤ 34,- aan over.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:09 schreef versteegrob het volgende:
Hoe heb je binnen Pyth??
Als Brazilië nou ff met minimaal 2 goals verschil winnen dan heb ik toch nog ff 15 euro. Als ze met 1-0 winnen dan heb ik 12 euro. Toch nog lekker. Nog 11 combos voor woensdag, ben benieuwd. Super laag ingezet en veel win kans.
Ik had de zoekfunctie gebruikt toen ik op het forum las dat je pokertoernooitjes speeldequote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef nostra het volgende:
Dit is echt eng hoor: zit je lekker een $ 10 toernooitje te pokeren, komt ineens N_G de kamer binnen!(Er zijn zo ongeveer vijfduizend kamers) Derde geeindigd door het verliezen van een all-in met Straight, Ace High.
Hoe laat ga je morgen ochtend slapen?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:13 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
ow gvd, nou nog 4 euro laten staanop Fifa site stond 0-1 dus
op soccerstand ook en die vertrouw ik
Vroeg, heb voetbaltoernooi morgenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hoe laat ga je morgen ochtend slapen?
Had ik dus ook, alleen maken zij een leuk foutjequote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef versteegrob het volgende:
20:00 Algeria Rwanda 0-1 Finished
dus wel:( Kut dag, alle combos verneukt
Naah, en al zou die dat doen is het hem vergevenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:19 schreef Greetings het volgende:
Pyth.... Edje Barretje gaat jouw Ecuador-bet verpesten
De vraag is of ze het achteraf, als het op je rekening staat, alsnog terug mogen draaien...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Had ik dus ook, alleen maken zij een leuk foutje
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:27 schreef Coelho het volgende:
brazilie moet nog winnen voor mijn combo.
Oh ja, en dan net de 1-0 scoren als ie nog niet gematcht is. Vuile ZuidAmeri's!quote:
werdt me dtquote:Op zondag 27 maart 2005 22:57 schreef Coelho het volgende:
5.13 Unibet behoudt zich het recht voor om, naar eigen goeddunken, een uitbetaling gecrediteerd op een Unibetrekening recht te zetten wanneer het duidelijk is dat de uitbetaling op de rekening gecrediteerd werdt vanwege een fout.
Niet te veel hoop dus...
Alles op Nederland!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb weinig zin om m'n complete rekening in een bet te gooien
Die had ik ook al inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2005 23:03 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Philly gaat winnen, bij Lakers doet Lamar Odom niet mee en dat is 1 van de belangrijkste spelers voor ze en Philly is in vorm.
Heb me net aangemeldtquote:Op zondag 27 maart 2005 23:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nog mensen die meedoen aan het aanbhet hold'em toernooitje van 23:30? ... buy-in $3,50 eerste 70 vallen in de prijzen...............nummer 1 vangt zo'n $600,00 ............inmiddels dik 600 deelnemers.
Registration closes in 6 min 34 sec
Niet dusquote:
Dat gaat niet meer lukken...quote:Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ecuador maakt voor rust nog 1-1 en winnen in de helft nog met 2-1, let maar op
Nee, wel aan het toernooi van 01:00.quote:Op zondag 27 maart 2005 23:21 schreef Notoire_Gek het volgende:
Nog mensen die meedoen aan het aanbhet hold'em toernooitje van 23:30? ... buy-in $3,50 eerste 70 vallen in de prijzen...............nummer 1 vangt zo'n $600,00 ............inmiddels dik 600 deelnemers.
Registration closes in 6 min 34 sec
quote:Op zondag 27 maart 2005 23:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee, wel aan het toernooi van 01:00.![]()
We moeten met de pokeraars van Fok eens een kamertje bespelen, lijkt me een goed plan!![]()
Niet slim Nocaatjequote:
Ohhh 2-2 mazzelpik!quote:Op zondag 27 maart 2005 23:59 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet slim Nocaatje
Wilde er eerst ook voor gaan maar bedacht me op tijd.
3 tochquote:Op maandag 28 maart 2005 00:23 schreef Greetings het volgende:
4-2 al!
Thanks!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:24 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee hoor... de 4-2 viel er vlak achter!
Gefeli Pyth!
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:05 schreef nostra het volgende:
und eine tvp!
160 gister + 280 vandaag, niet slechtquote:Op maandag 28 maart 2005 00:32 schreef Noca het volgende:
Das dan toch weer ¤40 winst vandaag, gister al ¤110![]()
Is leuk voor erbijquote:Op maandag 28 maart 2005 00:36 schreef Noca het volgende:
[..]
Je kunt er je baan van maken zo
Knap werk.
Genoegquote:Op maandag 28 maart 2005 00:39 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoeveel heb je wel niet op je account staan
Meer dan jij na komende woensdag.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:39 schreef versteegrob het volgende:
Hoeveel heb je wel niet op je account staan
Vind je dat ik dat doe dan Poepoog?quote:Op maandag 28 maart 2005 00:43 schreef Poepoog het volgende:
Zolang je maar niet buiten je schoenen gaat lopen, zeker omdat je ook al op de radio bent geweest
Lekker!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef Greetings het volgende:
En 5-2!
Die > 2.5 is wel goed besteedquote:Op maandag 28 maart 2005 00:50 schreef Greetings het volgende:
En 5-2!
En het is dat jij dat radio issue weer even een kickje geeftquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
En het is dat jij dat radio issue weer even een kickje geeft
Was het zelf al weer bijna vergeten
Wordt nog spannend voor je. Clippers balbezit met 15 seconden en 3 punten achter.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:39 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Minnesota zijn ineens aan het prutsen
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:54 schreef Poepoog het volgende:
Je hebt het als opstartgeluid van Windows
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:54 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je hebt het als opstartgeluid van Windows
![]()
quote:Op maandag 28 maart 2005 00:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
En jij hebt de poep volgens mij niet alleen in je oog zitten
Niet goed, ik zit aan tafel 10quote:Op maandag 28 maart 2005 00:59 schreef nostra het volgende:
Pfft, net op tijd terug voor het tournament. Hoe is het met N_G afgelopen?
van 10.000 naar 0 in 3 minutenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:59 schreef nostra het volgende:
Pfft, net op tijd terug voor het tournament. Hoe is het met N_G afgelopen?
Echt wel!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:07 schreef Poepoog het volgende:
Nou ecuador was nog spanned tot het eind
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Kijken of we morgen (vandaag) weer geluk hebben!![]()
Tjuus knulquote:
Dan zal je nog ff wakker moeten blijvenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Op een of andere manier wil ik wel het laatste woord
Jij wil wel meer Puupoogquote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Op een of andere manier wil ik wel het laatste woord
Ik doe niet anders! Geef me je MSN maar dan voeg ik je toe!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef FastEddieJC het volgende:
Heej mensen! Een paar posts terug probeerde ik ook al te posten, maar dat ging niet helemaal goed. Ik speel al een paar jaar online, bij de bekendere en minder bekendere bookmakers. Ik speel meestal Nederlandse divisies (zie plaatjes voor een paar leuke bets van de afgelopen tijd) en Internationaal voetbal. In de winterstop is het schaatsen gelukkig bezig en in de zomer hebben we de tour.
Maar hoofdzakelijk zoek ik arbitrages tussen verschillende sites, dat toch flink kan aantikken als je geduld hebt. Ook van een gokje op een mooie Livebetting pot ben ik niet vies van! Ik was erg verrast toen ik dit forum las. Vanaf nu zal ik ook een vaste bezoeker/poster zijn!
PS. Nog meer mensen die arbitreren, ik heb er niet zoveel over kunnen vinden hier...![]()
Mmm okquote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dan zal je nog ff wakker moeten blijven![]()
ik weet niet wat het is.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef FastEddieJC het volgende:
PS. Nog meer mensen die arbitreren, ik heb er niet zoveel over kunnen vinden hier...![]()
Tja het kan niet altijd feest zijn NGquote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
Een of andere pisnicht naait me met een all-in van 80 dollar
ik slaap al hoorquote:Op maandag 28 maart 2005 01:34 schreef PyTh het volgende:
Voor morgen en een funbetje voor Woensdag
[afbeelding]
Slaap je nou nog niet poepoog![]()
Ow, nee dus....quote:Op maandag 28 maart 2005 01:36 schreef Greetings het volgende:
Hey pyth.... pikt jouw vriendin dit wel van je? Dat je elke nacht pas om 4 uur gaat slapen?
quote:Op maandag 28 maart 2005 02:41 schreef Notoire_Gek het volgende:
Wooooooooooooooooow, ik heb net voor dikke chaos gezorgd in Black Hole ....... Een gosert uit Parijs wil me komen killen................ terwijl ik hem nog wel een "sweet boy" noemde nadat ie me eerst $80 en 1 ronde later $177,50 had bezorgd
![]()
ik heb nu een officiele waarshuwing gekregen van de pokermanager
Woooow, I feel good nana- nana-nanana [afbeelding]
quote:
Goed.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:01 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Nou, hij zit op de bank. Is in het 1e kwart niet ingevallen.
Aan de score te zien wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:28 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Philly speelt best aardig volgens mij
43-40quote:Op maandag 28 maart 2005 03:34 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
41-40, tsja dit word nog spannend in de 2e helft
Jammer dat geen enkel bookie mijn 'Philadelphia to win by exactly 7 points'-weddenschap durfde aan te nemen.quote:Op zondag 27 maart 2005 06:48 schreef Calella het volgende:
Exacte score voorspelling: 101-108 voor Philadelphia.
Voor mij ookquote:Op maandag 28 maart 2005 10:28 schreef Iceman_J het volgende:
Voor mij moeten vandaag winnen:
Tranmere
Brentford
Bournemouth
Bradford
Southend
Allemaal risicowedstrijden.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:43 schreef versteegrob het volgende:
Hebben jullie allemaal op spanje en portugual gezet? Ik wel namelijk. En wat denken jullie van Oekraïne - Denmark en Hongarije - Bulgarije
Beetje wel, maar komt wel goed denk ikquote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef RayMania het volgende:
L1 en L2 is statistiekgokken, dus vandaag maar niet.
Heb je veel kennis over die kleine Engelse clubjes?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:58 schreef PyTh het volgende:
Had mijn wedstrijden voor vandaag gisteren al gepost maar heb er nog een aardige "banker" bijgenomen
[afbeelding]
De ranglijst zegt genoegquote:Op maandag 28 maart 2005 12:01 schreef Rest het volgende:
Heb je veel kennis over die kleine Engelse clubjes?
Redelijk en ik lees heel wat forums af voordat ik m'n picks uitkiesquote:Op maandag 28 maart 2005 12:01 schreef Rest het volgende:
[..]
Heb je veel kennis over die kleine Engelse clubjes?
Jammer PyTh, maar Volendam verliest vandaag...en Fortuna ook versteegquote:Op maandag 28 maart 2005 11:58 schreef PyTh het volgende:
Had mijn wedstrijden voor vandaag gisteren al gepost maar heb er nog een aardige "banker" bijgenomen
[afbeelding]
je bent me net voorquote:Op maandag 28 maart 2005 12:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
lekker versteeg, nog ff leren knippen
Ja maar ik krijg het nog niet zo mooi als die andere mensen hebben. Kut paintquote:Op maandag 28 maart 2005 12:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
lekker versteeg, nog ff leren knippen
1. je printscreen inlezen in paintquote:Op maandag 28 maart 2005 12:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg het nog niet zo mooi als die andere mensen hebben. Kut paint
Wat dan? Zijn sommige wedstrijden al begonnen?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
Meneer Bookie snapt nog steeds niks van de zomertijd![]()
Die had Heracles vorige week toch juist gewonnen?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:53 schreef jmac het volgende:
telstar speelt toch voor de periode?
Beetje hequote:Op maandag 28 maart 2005 12:31 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Rob wordt een beetje overmoedig geloof ik, als dat maar goed gaat
Nee, weddenschappen gesloten terwijl wedstrijden nog niet zijn begonnen.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn sommige wedstrijden al begonnen?
Engelse wedstrijden sluiten 1 uur te vroegquote:Op maandag 28 maart 2005 12:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn sommige wedstrijden al begonnen?
Nee hoor Nocaquote:Op maandag 28 maart 2005 12:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Jammer PyTh, maar Volendam verliest vandaag...en Fortuna ook versteeg![]()
Raar? Juist mooi tochquote:Op maandag 28 maart 2005 13:33 schreef Blik het volgende:
Mijn bet voor woensdag, geef hem niet veel kans, zal wel iets gelijkspel worden ofzo. Maar die hoge quotes voor portugal en spanje vind ik toch beetje raar
vergeet niet dat de quotes van zweden en nederland ook al zo absurd hoog lagen zaterdag...quote:Op maandag 28 maart 2005 13:56 schreef jmac het volgende:
Wat is er met die 2 dan dat de quotes daarvoor zo hoog zijn? Missen ze spelers/zijn ze uit vorm? Kan nog weinig erover vinden.
Spanje mist een hoop spelers.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:56 schreef jmac het volgende:
Wat is er met die 2 dan dat de quotes daarvoor zo hoog zijn? Missen ze spelers/zijn ze uit vorm? Kan nog weinig erover vinden.
En verder loopt Kezman nog in de voorhoede bij de tegenstanders....quote:Spain are facing some serious squad problems ahead of Wednesday’s game as a bunch of (important) players, who would normally be included in their squad, will miss the game through injury: Baraja(Valencia), Vicente(Valencia), Morientes(Liverpool), Salgado(Real Madrid), latest blow defender Carlos Marchena(according to latest news, they won’t try to find any replacement for him), etc…Real Madrid defender/midfielder Ivan Helguera isn’t included as well, while superstar Raul is a major doubt(Valeron is likely to start the game instead of him).Secondly, Spain looked quite awful in the qualifications so far, starting with their opening game against Bosnia.With a bit more luck, Bosnia could have easily won the game by 2 or 3!Spain lacked creativity, confidence,…In fact, they lacked everything which is necessary for success in these kind of matches and I just can’t see them feeling comfortable at “Marakana”(should be full, around 50’000 fans).
Niks om je zorgen over te maken dusquote:Op maandag 28 maart 2005 14:03 schreef APK het volgende:
En verder loopt Kezman nog in de voorhoede bij de tegenstanders....
welke fora gebruik je allemaal dan, want k gebruik vooral BA en soms punterslounge, maar kan er natuurlijk nooit teveel kennen, dus een paar goede fora zijn altijd welkomquote:Op maandag 28 maart 2005 12:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Redelijk en ik lees heel wat forums af voordat ik m'n picks uitkies
Doncaster al 2-1 voor na een kwartier spelen.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:01 schreef VinnieJones het volgende:
Dit zijn ze dan geworden
[afbeelding]
Bizarquote:Op maandag 28 maart 2005 16:25 schreef Greetings het volgende:
Zojuist ff m'n weekendwinst uitgerekend. Het totaal van vrijdag, zaterdag en zondag samen kwam uit op 1160 euro!![]()
Heerlijk weekend gehad weer!![]()
Dat is toch niet zo'n verrassing is het wel?quote:
Wordt voor beide landen lastig, heb zelf Portugal op een gelijk spelletje en winst voor Spanje.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:30 schreef versteegrob het volgende:
Kom op ik wil de meningen horen over spanje en portugual. Spanje heeft wel wat voetballers die niet spelen maar ach er spelen er daar toch zoveel. Ben heel benieuwd. Als spanje en portugual allebei winnen heb ik al 22 euro:)
Ik ga zo ff kijkenquote:Op maandag 28 maart 2005 21:48 schreef hollander172 het volgende:
Heeft niemand wat voor de NBA vannacht?
Hou op dit wil ik niet lezen, lalala. Tja het EK speelde ze nederland toch weg dus ik ben benieuwd.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:40 schreef Notoire_Gek het volgende:
Portugal uit is altijd bagger.............tegen liechtenstein hadden ze het geloof ik nog lastig
Ierland had het ook behoorlijk verkloot tegen Israel in de laatste minuut, dus wie weet.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:54 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hou op dit wil ik niet lezen, lalala. Tja het EK speelde ze nederland toch weg dus ik ben benieuwd.
Ireland ? - ? China
Als china wint heb ik 8.5, heb nog ff 1 eurotje ingezet. Maar ja beetje onwaarschijnlijk. Als er 1 miljard mensen in een land wonen dan kunnen er 11 toch wel goed voetballen![]()
Je denkt dat de Nuggets winnen? die hebben een veel hogere quotering namelijk.quote:Op maandag 28 maart 2005 22:16 schreef TimmyAsd het volgende:
Phoenix Suns - Denver Nuggets: Denver Nuggets 6.0 1.90
Nuggets spelen erg goed en zie ik niet op hun bek gaan..
Nee niet perse, maar ik denk niet dat ze met meer dan 5 punten verschil verliezen. Ze staan namelijk gewoon prima te ballen..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Je denkt dat de Nuggets winnen? die hebben een veel hogere quotering namelijk.
Dat ziet er idd wel goed uit ja. Waar haal je dat soort statistieken vandaan als ik vragen mag?quote:Op maandag 28 maart 2005 22:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Dus ik geef ze best een kans. Moet nog ff over nadenken of ik hier werkelijk op in ga zetten of niet
Unibet zelf en http://www.nbapunter.com/forum/quote:Op maandag 28 maart 2005 22:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat ziet er idd wel goed uit ja. Waar haal je dat soort statistieken vandaan als ik vragen mag?
Dit wordt mijn bet..quote:Op maandag 28 maart 2005 22:36 schreef TimmyAsd het volgende:
Utah Jazz - Houston Rockets: Houston Rockets -5.0
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Je denkt dat de Nuggets winnen? die hebben een veel hogere quotering namelijk.
quote:Op maandag 28 maart 2005 07:55 schreef Calella het volgende:
Last Five Games - Denver Nuggets
Fri, Mar 18 LA Clippers W 115-96 +19
Sun, Mar 20 Milwaukee W 114-103 +11
Tue, Mar 22 Washington W 127-98 +29
Thu, Mar 24 LA Lakers W 117-96 +21
Sat, Mar 26 Sacramento W 113-99 +14
Van de 5 laatste uit-wedstrijden wonnen de Denver Nuggets er 4 en verloren er 1 met 6 punten.
Last Five Games - Phoenix Suns
Sun, Mar 20 at Memphis W 97-91 +6
Tue, Mar 22 at Atlanta W 105-94 +11
Wed, Mar 23 at Charlotte W 120-105 +15
Fri, Mar 25 at Miami L 115-125 -10
Sat, Mar 26 at Orlando W 118-116 +2
Van de laatste 5 thuiswedstrijden wonnen de Phoenix Suns er 3 (waarvan 1 met meer dan 8 punten) en verloren er 2.
------------------------------------------------------------------------------------
Laatste onderlinge wedstrijd: 13 Maart 2005, Phoenix won met 106-101
------------------------------------------------------------------------------------
Denver Nuggets-news
A trip to the Strip is in store for the surging Denver Nuggets if they beat the Sacramento Kings tonight
at the Pepsi Center.
After the Nuggets lost to the Phoenix Suns on March 16, coach George Karl told his players that he would
take them to Las Vegas if they won six of their next eight games.
Since then, the Nuggets have won five in a row, improving their record to 13-1 since the All-Star break.
"One more. That's all I can say. One more, then we've got our prize," Denver guard Wesley Person said Friday.
"Sometimes in this part of the season, it's kind of the dog days a little bit. The added motivation helps.
"We're playing good basketball. I don't think it's because we had an opportunity to go to Vegas. I think right
now we're clicking well and playing on all cylinders."
Phoenix Suns-news
``We were a little flat tonight, but we had some good spurts and found a way to win, which is what good teams do,''
Phoenix coach Mike D'Antoni said. ``I don't think we were tired because you can't be tired and play as hard
as we did at the end. You're going to have games like this and we'll just take the win.''
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Weddenschap 2 van mijn 4 op een rij:
Denver is on a roll de laatste weken, Phoenix wint zijn wedstrijden ook maar het gaat met horten en stoten.
Phoenix is nog wel in staat Denver te verslaan, maar no-way met 8 punten of meer.
191 euro op Denver Nuggets +7.5 @1.91
Voor mijn part verliezen de Nuggets met 116-109.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:05 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Mwa, Nuggets winnen denk ik niet bij de Suns hoor. Die bet van houston maakt wel een kans, al verloren ze afgelopen nacht wel kansloos van de Spurs.
Ik ook.quote:Op maandag 28 maart 2005 23:22 schreef VinnieJones het volgende:
fuck ik heb nog dementieva nodig voor een combo..
Eerste set 3-6 verloren
eurosport ?quote:Op maandag 28 maart 2005 23:23 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ze verneukt haar breekkansenik heb haar ook in een combo.
Ziet er op zich wel goed uit, maar ik vrees dat de combo ergens wel vernuekt zal worden met een gelijkspel oid...quote:Op maandag 28 maart 2005 23:25 schreef Noca het volgende:
Ik zit te denken aan een combogokje komende woensdag...en dan deze wedstrijden.
Zijn er mensen die denken dat sommigen echt niet gaan lukken?
30-03-2005 17:30:00 Georgia - Turkije / 1X2 / Turkije
30-03-2005 19:00:00 Slovakije - Portugal / 1X2 / Portugal
30-03-2005 19:15:00 Slovenië - Belarus / 1X2 / Slovenië
30-03-2005 20:00:00 Macedonia - Romania / 1X2 / Romania
30-03-2005 20:00:00 Bosnie-Herzegovina - Lithuania / 1X2 / Bosnie-Herzegovina
30-03-2005 20:00:00 Serbia & Montenegro - Spanje / 1X2 / Spanje
Zit er dik in, maar die gok waag ik maarquote:Op maandag 28 maart 2005 23:27 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ziet er op zich wel goed uit, maar ik vrees dat de combo ergens wel vernuekt zal worden met een gelijkspel oid...
Ik heb wat geld op Servie etc. gezet, Spanje mist een hoop spelers en Kerstman lijkt me wel happig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |