Helaas verliest Andreev, Hrbaty wel goed, maar daar heb ik dan niks meer aan natuurlijk..quote:Op zondag 27 maart 2005 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
Een kleine tenniscombo nog voor vanavond en dan denk ik even pauze tot woensdag..
quote:
Allebei binnen, alleen is Novak - Robredo niet doorgegaan dus hield ik daar uiteindelijk maar ¤ 34,- aan over.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:09 schreef versteegrob het volgende:
Hoe heb je binnen Pyth??
Als Brazilië nou ff met minimaal 2 goals verschil winnen dan heb ik toch nog ff 15 euro. Als ze met 1-0 winnen dan heb ik 12 euro. Toch nog lekker. Nog 11 combos voor woensdag, ben benieuwd. Super laag ingezet en veel win kans.
Ik had de zoekfunctie gebruikt toen ik op het forum las dat je pokertoernooitjes speeldequote:Op zondag 27 maart 2005 21:54 schreef nostra het volgende:
Dit is echt eng hoor: zit je lekker een $ 10 toernooitje te pokeren, komt ineens N_G de kamer binnen!(Er zijn zo ongeveer vijfduizend kamers) Derde geeindigd door het verliezen van een all-in met Straight, Ace High.
Hoe laat ga je morgen ochtend slapen?quote:Op zondag 27 maart 2005 22:13 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
ow gvd, nou nog 4 euro laten staanop Fifa site stond 0-1 dus
op soccerstand ook en die vertrouw ik
Vroeg, heb voetbaltoernooi morgenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Hoe laat ga je morgen ochtend slapen?
Had ik dus ook, alleen maken zij een leuk foutjequote:Op zondag 27 maart 2005 22:17 schreef versteegrob het volgende:
20:00 Algeria Rwanda 0-1 Finished
dus wel:( Kut dag, alle combos verneukt
Naah, en al zou die dat doen is het hem vergevenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:19 schreef Greetings het volgende:
Pyth.... Edje Barretje gaat jouw Ecuador-bet verpesten
De vraag is of ze het achteraf, als het op je rekening staat, alsnog terug mogen draaien...quote:Op zondag 27 maart 2005 22:21 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Had ik dus ook, alleen maken zij een leuk foutje
quote:Op zondag 27 maart 2005 22:27 schreef Coelho het volgende:
brazilie moet nog winnen voor mijn combo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |