Voor mij ookquote:Op maandag 28 maart 2005 10:28 schreef Iceman_J het volgende:
Voor mij moeten vandaag winnen:
Tranmere
Brentford
Bournemouth
Bradford
Southend
Allemaal risicowedstrijden.quote:Op maandag 28 maart 2005 11:43 schreef versteegrob het volgende:
Hebben jullie allemaal op spanje en portugual gezet? Ik wel namelijk. En wat denken jullie van Oekraīne - Denmark en Hongarije - Bulgarije
Beetje wel, maar komt wel goed denk ikquote:Op maandag 28 maart 2005 11:38 schreef RayMania het volgende:
L1 en L2 is statistiekgokken, dus vandaag maar niet.
Heb je veel kennis over die kleine Engelse clubjes?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:58 schreef PyTh het volgende:
Had mijn wedstrijden voor vandaag gisteren al gepost maar heb er nog een aardige "banker" bijgenomen
[afbeelding]
De ranglijst zegt genoegquote:Op maandag 28 maart 2005 12:01 schreef Rest het volgende:
Heb je veel kennis over die kleine Engelse clubjes?
Redelijk en ik lees heel wat forums af voordat ik m'n picks uitkiesquote:Op maandag 28 maart 2005 12:01 schreef Rest het volgende:
[..]
Heb je veel kennis over die kleine Engelse clubjes?
Jammer PyTh, maar Volendam verliest vandaag...en Fortuna ook versteegquote:Op maandag 28 maart 2005 11:58 schreef PyTh het volgende:
Had mijn wedstrijden voor vandaag gisteren al gepost maar heb er nog een aardige "banker" bijgenomen
[afbeelding]
je bent me net voorquote:Op maandag 28 maart 2005 12:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
lekker versteeg, nog ff leren knippen
Ja maar ik krijg het nog niet zo mooi als die andere mensen hebben. Kut paintquote:Op maandag 28 maart 2005 12:20 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
lekker versteeg, nog ff leren knippen
1. je printscreen inlezen in paintquote:Op maandag 28 maart 2005 12:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg het nog niet zo mooi als die andere mensen hebben. Kut paint
Wat dan? Zijn sommige wedstrijden al begonnen?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:42 schreef Notoire_Gek het volgende:
Meneer Bookie snapt nog steeds niks van de zomertijd![]()
Die had Heracles vorige week toch juist gewonnen?quote:Op maandag 28 maart 2005 12:53 schreef jmac het volgende:
telstar speelt toch voor de periode?
Beetje hequote:Op maandag 28 maart 2005 12:31 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Rob wordt een beetje overmoedig geloof ik, als dat maar goed gaat
Nee, weddenschappen gesloten terwijl wedstrijden nog niet zijn begonnen.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn sommige wedstrijden al begonnen?
Engelse wedstrijden sluiten 1 uur te vroegquote:Op maandag 28 maart 2005 12:48 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Wat dan? Zijn sommige wedstrijden al begonnen?
Nee hoor Nocaquote:Op maandag 28 maart 2005 12:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Jammer PyTh, maar Volendam verliest vandaag...en Fortuna ook versteeg![]()
Raar? Juist mooi tochquote:Op maandag 28 maart 2005 13:33 schreef Blik het volgende:
Mijn bet voor woensdag, geef hem niet veel kans, zal wel iets gelijkspel worden ofzo. Maar die hoge quotes voor portugal en spanje vind ik toch beetje raar
vergeet niet dat de quotes van zweden en nederland ook al zo absurd hoog lagen zaterdag...quote:Op maandag 28 maart 2005 13:56 schreef jmac het volgende:
Wat is er met die 2 dan dat de quotes daarvoor zo hoog zijn? Missen ze spelers/zijn ze uit vorm? Kan nog weinig erover vinden.
Spanje mist een hoop spelers.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:56 schreef jmac het volgende:
Wat is er met die 2 dan dat de quotes daarvoor zo hoog zijn? Missen ze spelers/zijn ze uit vorm? Kan nog weinig erover vinden.
En verder loopt Kezman nog in de voorhoede bij de tegenstanders....quote:Spain are facing some serious squad problems ahead of Wednesday’s game as a bunch of (important) players, who would normally be included in their squad, will miss the game through injury: Baraja(Valencia), Vicente(Valencia), Morientes(Liverpool), Salgado(Real Madrid), latest blow defender Carlos Marchena(according to latest news, they won’t try to find any replacement for him), etc…Real Madrid defender/midfielder Ivan Helguera isn’t included as well, while superstar Raul is a major doubt(Valeron is likely to start the game instead of him).Secondly, Spain looked quite awful in the qualifications so far, starting with their opening game against Bosnia.With a bit more luck, Bosnia could have easily won the game by 2 or 3!Spain lacked creativity, confidence,…In fact, they lacked everything which is necessary for success in these kind of matches and I just can’t see them feeling comfortable at “Marakana”(should be full, around 50’000 fans).
Niks om je zorgen over te maken dusquote:Op maandag 28 maart 2005 14:03 schreef APK het volgende:
En verder loopt Kezman nog in de voorhoede bij de tegenstanders....
welke fora gebruik je allemaal dan, want k gebruik vooral BA en soms punterslounge, maar kan er natuurlijk nooit teveel kennen, dus een paar goede fora zijn altijd welkomquote:Op maandag 28 maart 2005 12:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Redelijk en ik lees heel wat forums af voordat ik m'n picks uitkies
Doncaster al 2-1 voor na een kwartier spelen.quote:Op maandag 28 maart 2005 16:01 schreef VinnieJones het volgende:
Dit zijn ze dan geworden
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |