Niet goed, ik zit aan tafel 10quote:Op maandag 28 maart 2005 00:59 schreef nostra het volgende:
Pfft, net op tijd terug voor het tournament. Hoe is het met N_G afgelopen?
van 10.000 naar 0 in 3 minutenquote:Op maandag 28 maart 2005 00:59 schreef nostra het volgende:
Pfft, net op tijd terug voor het tournament. Hoe is het met N_G afgelopen?
Echt wel!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:07 schreef Poepoog het volgende:
Nou ecuador was nog spanned tot het eind
quote:Op maandag 28 maart 2005 01:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Echt wel!![]()
Kijken of we morgen (vandaag) weer geluk hebben!![]()
Tjuus knulquote:
Dan zal je nog ff wakker moeten blijvenquote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Op een of andere manier wil ik wel het laatste woord
Jij wil wel meer Puupoogquote:Op maandag 28 maart 2005 01:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Op een of andere manier wil ik wel het laatste woord
Ik doe niet anders! Geef me je MSN maar dan voeg ik je toe!quote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef FastEddieJC het volgende:
Heej mensen! Een paar posts terug probeerde ik ook al te posten, maar dat ging niet helemaal goed. Ik speel al een paar jaar online, bij de bekendere en minder bekendere bookmakers. Ik speel meestal Nederlandse divisies (zie plaatjes voor een paar leuke bets van de afgelopen tijd) en Internationaal voetbal. In de winterstop is het schaatsen gelukkig bezig en in de zomer hebben we de tour.
Maar hoofdzakelijk zoek ik arbitrages tussen verschillende sites, dat toch flink kan aantikken als je geduld hebt. Ook van een gokje op een mooie Livebetting pot ben ik niet vies van! Ik was erg verrast toen ik dit forum las. Vanaf nu zal ik ook een vaste bezoeker/poster zijn!
PS. Nog meer mensen die arbitreren, ik heb er niet zoveel over kunnen vinden hier...![]()
Mmm okquote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dan zal je nog ff wakker moeten blijven![]()
ik weet niet wat het is.quote:Op maandag 28 maart 2005 01:11 schreef FastEddieJC het volgende:
PS. Nog meer mensen die arbitreren, ik heb er niet zoveel over kunnen vinden hier...![]()
Tja het kan niet altijd feest zijn NGquote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef Notoire_Gek het volgende:
Een of andere pisnicht naait me met een all-in van 80 dollar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |