Het gaat hardquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
we verslijten gemiddeld 2 topic's per dag ondertussen
www.appelsientje.tkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het adres appelsientje?
hehe je zocht op google en het was de 4e hitquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:14 schreef appelsientje het volgende:
hehe je zocht op google en het was de 4e hit
Ik denk dat als ik thuis ben die film toch maar ff ga downloaden.. ben nu wel nieuwsgierig geworden..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:15 schreef pascalheister het volgende:
middag, zo weer een set mooie foto's binnen gekregen van de film Chinatown
Dat valt inderdaad reuze mee,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
oke oke zo kaal ben ik ook weer niet
Maar ik begin wel steeds meer last te krijgen van een terugtrekkende haargrens...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad reuze mee,
Ik ken mensen die op hun 25ste al erg kaal waren.
Oei dat is wel iets minder.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik begin wel steeds meer last te krijgen van een terugtrekkende haargrens...
ach ik heb me er maar bij neergelegd.... kan er weinig aan doe....quote:
nee nee mijn biologische klok is al vooruit gezet... nu de rest nogquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Niet vergeten mensen de zomertijd gaat vannacht in
Ja, inderdaad daar kun je weinig aan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach ik heb me er maar bij neergelegd.... kan er weinig aan doe....
nog 15 min dan mag ik eindelijk eten![]()
Wondersloffen van Sjakie? Veel suc6 Vaduzquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar de voetbal, m'n nieuwe voetbalschoenen uitproberen en proberen te winnen. Tot later!
Uur minder slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Niet vergeten mensen de zomertijd gaat vannacht in
Via PSV kun je vast wel wat regelen ala een laserbehandeling zoals Dick Advocaat ook heeft gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach ik heb me er maar bij neergelegd.... kan er weinig aan doe....
nog 15 min dan mag ik eindelijk eten![]()
Kapsters daarentegen.quote:
Precies.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:43 schreef zjroentje het volgende:
Niks naar de kapper.
Laten groeien die handel.![]()
lekker shoarmaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Zo 1e verjaardag gehad, om 6 uur weer, shoarma broodjes en voetbal
Vreetbuienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
lekker shoarma![]()
* appelsientje krijgt weer honger..
Man het lijkt wel of ik zwanger ben.. alleen het vervelende is dan dat ik geen vrouw benmaar ik heb de hele dag al honger..
Ik zou pas echt bang worden als ik zin krijg in chocoladequote:
Paaseitjes, chocolade paashaasquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zou pas echt bang worden als ik zin krijg in chocolade
alleen als ik al denk over die combinatie ga ik zowat over mijn nek...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:32 schreef Suijk het volgende:
Of augurken met slagroom.
Werd er nog gereld op HC?quote:
Ik hoop het, ik heb alvast koffie voor ze gezet. Met paaseitjes (of mogen ze geen bruine chocola?)quote:
Best veelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
wie moeten er eigenlijk vanavond nog meer voetballen ??
Ik hoop zo op een finale Nederland - Duitslandquote:
Maar de Wolf is bijna kaalquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Hee appel! Alles lekker?
Bjoro wordt Bjoro de Wolf dus.
Mijn vrouw vond dat een wat minder verstandig idee, dus ik ben van de week maar even naar de kapper geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:58 schreef Bjoro het volgende:
hallo allemaal
* Bjoro is al een tijdje niet naar de kapper geweest en gaat ook voorlopig ff niet zodat er straks een heusse beach-boy-pappa met kind rond huppelt !
gaat lekker MMquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:04 schreef methodmich het volgende:
Hee appel! Alles lekker?
Bjoro wordt Bjoro de Wolf dus.
hehequote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Mensen die zin hebben in sketchen?
ja.. maar ben aan het werk en mag hier geen "spelletjes" spelen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Mensen die zin hebben in sketchen?
gewoon de winkelquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:30 schreef VoreG het volgende:
Hm ik mag inkopen voor het avondeten zo doen... Waar haal ik 2 1/2 kilo shoarma vandaan
Koop een SCHaapquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:30 schreef VoreG het volgende:
Hm ik mag inkopen voor het avondeten zo doen... Waar haal ik 2 1/2 kilo shoarma vandaan
Ik kan niet ik moet een SCHaap zoeken!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
SCH, VoreG, tong80, komt allen!
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan niet ik moet een SCHaap zoeken!
Laters mm!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:01 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat ook andere dingen doen.
Ondanks alles succes met Oranje!
Succes bloem!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:10 schreef Blumchen het volgende:
Ik ga naar de ouders van mijn vriendje..![]()
kusje en een fijne eerste paasdag alvast![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:07 schreef SCH het volgende:
Ik ga naar het Nationale Ballet - voetbal is voor mietjes
Jaja het gaat goed tot nu toe Nocaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Succes bloem!
Zweden al met 1-0 voor![]()
Engeland met 3-0, zie BBC
tja...maar het gras bij de buren enzo.....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:16 schreef Blumchen het volgende:
Thx.. t moet allemaal wel goed komen,. T is alleen en beetje raar.. Dat je ziet dat het ook goed kan zijn thuis.. en dan besef je dat je toch wel wat mist in je eigen leven.. maar goed!
Nou vanavond nog even afwachten he...kun je op TT ook de tussenstand van oefenwedstrijden zien (Duitsland dus)?quote:
Reken jezelf nog maar niet rijk, heb ik al zo vaak gedaan en dan is er ergens weer een totaal onverwachte uitslag gevallen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:31 schreef Noca het volgende:
[..]
Nou vanavond nog even afwachten he...kun je op TT ook de tussenstand van oefenwedstrijden zien (Duitsland dus)?
Als alles meezit ben ik morgen ¤100 rijker.![]()
Dat doe ik ook zeker niet, de raarste dingen kunnen idd gebeuren.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Reken jezelf nog maar niet rijk, heb ik al zo vaak gedaan en dan is er ergens weer een totaal onverwachte uitslag gevallen...
Zonder Oscar zou er niks aan zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nope die Matthijs, die Oscar vind ik juist wel lekker bezig
dat is gewoon het publiek en enthourage van de sport die jij zo aanbidt.....so be itquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:55 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van de officiële heropening van ons verbouwde clubhuis.
Is erg mooi geworden.
En er stond voor ettelijke miljoenen aan grijze golfers en opgedirkte dames champagne te leuten.
Het allerergste was zo'n VVD-dixielandbandje dat stond te toeteren.
En vind hem persoonlijk vaak nog gewoon gelijk hebben ook, en een aantal begon daar al achter te komen. Die Matthijs is juist de persoon waarvan ik vind dat ie een vies spelletje speeltquote:
De Bloemendaalse kak was er niets bij, ik voelde me een zwerverquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:56 schreef tong80 het volgende:
Dixieland....over vooroordelen wat betreft de golfsport gesproken
Hola Vmo allse goed verdre ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:50 schreef Vom het volgende:
Shit ik haad nog zo gtegen me zelfe gezegd niet lam te gaan in de kantine
Haolo Hools
Is het weer zover?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:50 schreef Vom het volgende:
Haolo Hools
Sorry golferquote:
en helemaal niet expresquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:50 schreef Vom het volgende:
Haolo Hools
*hapquote:
Ja, een historisch hoogtepunt, die wedstrijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
We genieten van een schitterende wedstrijd
en dat is een glas voor spuugbloed?quote:
Zet dan eens de juiste url neer.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:44 schreef PyTh het volgende:
Wat een stilte hier
Omdat Nederland gewonnen heeft trakteer ik op een leuk plaatje voor de mannen hier
[afbeelding]
hehe, heb 'm even ge-edit voor een ander plaatjequote:
Ik zie nog niets.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
hehe, heb 'm even ge-edit voor een ander plaatje
Beetje vaagquote:
Hehequote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:21 schreef Suijk het volgende:
Je vriendin ziet er nog goed uit na die bevalling!
Voor mij ook al een hele tijd geleden dat ik er geweest ben, zeker een maand of 4quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:28 schreef Suijk het volgende:Nee, die sla ik deze week een keertje over.
Sowieso al weer een tijdje geleden dat ik op Stratums Eind ben geweest.
Jij dan?
Nog wat leuks gedaan Appel of gewoon NL elftal in de kroeg gekeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:42 schreef appelsientje het volgende:
Zooo daar zijn we weergoede avond!
NL gekeken bij vrienden.. en dat was het eigenlijk wel... niet echt bijzonder, maar wel ff lekker rustigquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan Appel of gewoon NL elftal in de kroeg gekeken?
Nee niks speciaals, met schoonouders, vriendin en Mateja NL Elftal gekekenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
NL gekeken bij vrienden.. en dat was het eigenlijk wel... niet echt bijzonder, maar wel ff lekker rustigjij nog leuke dingen gedaan?
Biertje ?
* appelsientje zit nu aan de heineken
oefquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee niks speciaals, met schoonouders, vriendin en Mateja NL Elftal gekeken
Ik zit aan de Bav
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad erg rustig hier, iedereen zal wel op stap zijn ofzo
Buble maakt inderdaad wel aardige muziek, beetje de Sinatra van deze tijd als je het mij vraagt.
Voor Suijk nog ff fotootje van mij van een jaar of 6 geleden in voetbaloutfit
[afbeelding]
Zoek jij ook maar ff een superlelijke foto op Sienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik heb ook nog een super lelijke foto... ff opzoeken
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:04 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad erg rustig hier, iedereen zal wel op stap zijn ofzo
Buble maakt inderdaad wel aardige muziek, beetje de Sinatra van deze tijd als je het mij vraagt.
Voor Suijk nog ff fotootje van mij van een jaar of 6 geleden in voetbaloutfit
[afbeelding]
Hey Bloesje, nog lekker uit eten geweest vanavond met Golfert?quote:
hehe sorryquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoek jij ook maar ff een superlelijke foto op Sien
[isub]al vond ik deze van mezelf toch niet onaardig[/sub]![]()
![]()
![]()
Nou ben ik teleurgesteld Sienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe sorrydat was misschien niet zo aardig
maar ik persoonlijk vind team foto's altijd zo lelijk... maar ik kan de foto's niet vinden, zjin van de site afgehaald gelukkig
De gast die de foto's nam stond ongeveer in me.... dichterbij kon gewoon niet ...
een oudje danquote:
tadaaaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nou ben ik teleurgesteld Sien
Zoek maar ff een andere foto op of heb je die niet?
werken, werken en eueh werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Goezo sientje, lekker verbrand koppie.
Wat heb je gedaan in Israël?
Pieth, we zijn alleen maar naar de spectaculaire opening van het nieuwe golf clubhuis geweest, en thuis een heerlijke indische toko-maaltijd gegeten.
Binnenkort gaan we weer eens wat leuks hier in de buurt uitzoeken
mee eens isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef PyTh het volgende:
Haha die Sien
Altijd leuk om een foto achter de user te zien
[afbeelding] Komop Bloesie, jij kunt nu niet achterblijven [afbeelding]
nog meer goud ?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, wat een superprestatie van onze baanwielrenners Teun en Theo.![]()
Klinkt niet verkeerd bloesjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Goezo sientje, lekker verbrand koppie.
Wat heb je gedaan in Israël?
Pieth, we zijn alleen maar naar de spectaculaire opening van het nieuwe golf clubhuis geweest, en thuis een heerlijke indische toko-maaltijd gegeten.
Binnenkort gaan we weer eens wat leuks hier in de buurt uitzoeken
Inderdaad, Nederlandse sport lijkt weer hoogtijdagen te gaan belevenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, wat een superprestatie van onze baanwielrenners Teun en Theo.![]()
welke film ??quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:20 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz post straks fotootje.
Nu eerst filmpie op 3 kijken.
Eindhoven nog niet uit wezen eten.. nogal uit de richting ook
En dan is vommetje jarig?quote:
Weer een reden om te zuipen.quote:
quote:
dankjequote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dankje![]()
eeuh ben jij dan jarig ?
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
zo leuke avond gehad.
Een vriendin kwam voetbal kijken, daarna nog even Monsters & Co gekeken
netjes handjes boven het bedquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja ja voetbal gekeken
noemen ze dat zo tegenwoordig
was 't gezellig ??
En nee ik heb hem nog niet besteld
Trustuhquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Suijk het volgende:
20 is nog jong ja.
Maar ik ga m'n bed in. Vergeet de klok niet te verzetten he mensen!
Ach ja het is toch weer een mijlpaal, maar van 19 naar 20, dan klinkt 20 toch weer zo oud enzoquote:
hahah die heb je ook ergens anders voor nodig.. ach laat maarquote:
Lag jij vriendin onder je bed dan pascal?quote:
Ach, ik ben al weer 24quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach ja het is toch weer een mijlpaal, maar van 19 naar 20, dan klinkt 20 toch weer zo oud enzo
ik weet hetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:32 schreef Vom het volgende:
[..]
Ach ja het is toch weer een mijlpaal, maar van 19 naar 20, dan klinkt 20 toch weer zo oud enzo
dan ik ben dus 26 en jij hebt al een kindquote:
Vommetje blijft nog steeds een Vommetjequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:30 schreef Suijk het volgende:
20 is nog jong ja.
Maar ik ga m'n bed in. Vergeet de klok niet te verzetten he mensen!
wat ik trouwens echt super humor vindt bij Monsters & Co is dat moment als hij z'n lens in doetquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:23 schreef pascalheister het volgende:
zo leuke avond gehad.
Een vriendin kwam voetbal kijken, daarna nog even Monsters & Co gekeken
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Vommetje blijft nog steeds een Vommetje![]()
traag met het forum ? of het topic ?quote:
Traagquote:
ach als we ons bier alsnog maar krijgen vind ik het bestquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja die barvrouw is nieuw vandaag dus het loopt nog niet zo lekker met de tap
Kijk ,dat hadden we nog nodig op de zaterdagavond!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:43 schreef appelsientje het volgende:
een popcorn topic
WTF doet Israel bij de uefa?
modder gooienaltijd gezellig zo laat op de avond
het was ff zoekenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kijk ,dat hadden we nog nodig op de zaterdagavond!
Je hebt het of je hebt het niet he.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Vommetje blijft nog steeds een Vommetje![]()
Nou doe er maar wat aan, wij helpen wel meequote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef Bjoro het volgende:
normaal 2 hools per dag en nu zijn we vandaag met weer een historisch doelpunt (die van Ryan) maar een klein stukje opgeschoten !
Bierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef Bjoro het volgende:
normaal 2 hools per dag en nu zijn we vandaag met weer een historisch doelpunt (die van Ryan) maar een klein stukje opgeschoten !
Yep een geweldig boek!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef Bjoro het volgende:
bijvoorbeeld !
maar ff voor Pythje en Again...hebben jullie dat boek van Kluun gelezen "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" ?
Echt een aanrader
Heb je plannen dan Vaduz?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je dat boek van tevoren lezen of pas erna?
verstandig: ervoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je dat boek van tevoren lezen of pas erna?
alleen die van Cocu was mooierquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:51 schreef Bjoro het volgende:
iddquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
alleen die van Cocu was mooier
OooOooooOoo, daar heb je weer zo'n Calimeroquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:53 schreef Bjoro het volgende:
bijvoorbeeld !
maar ff voor Pythje en Again...hebben jullie dat boek van Kluun gelezen "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" ?
Echt een aanrader
Vooral het hoofdstuk Nesteldrang is geweldigquote:Op zondag 27 maart 2005 00:02 schreef Againzender het volgende:
[..]![]()
Van de beste vriendin van mijn vrouw gekregen (die ook zwanger is). Leuk boekje!
Ja, ik ken die Prenatal wel. Ben er dus ook geweest vlak voor een wedstrijdquote:Op zondag 27 maart 2005 00:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vooral het hoofdstuk Nesteldrang is geweldig
Zal voor jullie wel helemaal leuk zijn aangezien het over ajax gaat
meer historisch omdat scoren bij je debuut niet jaarlijks voorkomtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:58 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij heb ik over de eerste pagina een uur gedaan, omdat ik steeds moest stoppen ivm het lachen om het herkenbare !quote:Op zondag 27 maart 2005 00:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vooral het hoofdstuk Nesteldrang is geweldig
Zal voor jullie wel helemaal leuk zijn aangezien het over ajax gaat
Ja inderdaad, ik heb me ook rot gelachenquote:Op zondag 27 maart 2005 00:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
volgens mij heb ik over de eerste pagina een uur gedaan, omdat ik steeds moest stoppen ivm het lachen om het herkenbare !
en dan die naam...Lassie
(voor de mensen die het boek niet kennen, de schrijver noemt de ongeboren vrucht steevast "lassie" omdat het embyo na een week of 4/5 de afmeting heeft van een rijstkorrel)
En het hoofdstuk "sex tijdens de zwangerschap"....beginnen met een lege pagina...ook erg grappig !
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:10 schreef Bjoro het volgende:
En het hoofdstuk "sex tijdens de zwangerschap"....beginnen met een lege pagina...ook erg grappig !
Jazeker....en omdat dat hoofstuk uit slechts enkele regels bestaat kan ik het hier wel ff citeren !quote:Op zondag 27 maart 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
Ook een hoofdstuk 'sex na het inknippen na de bevalling' in dat boek?
quote:Op zondag 27 maart 2005 00:26 schreef Bjoro het volgende:
Jazeker....en omdat dat hoofstuk uit slechts enkele regels bestaat kan ik het hier wel ff citeren !
De eerste tijd wilt u beiden niet. Uw vrouw kan niet en u wilt niet. U heeft gezien hoe de onderkant van uw vrouw opbolde, zich verwijdde, opende en er een bloederig mormel uitperstte.
Dat zag er niet smakelijk uit.
Na een tijdje wint uw fysieke behoefte van uw afkeer vvor het ding waar het kind uitkwam. U wordt weer geil. En benieuwd !
Zou het allemaal wel goedgekomen zijn met die hechtingen ? Zal ze nog goedgemutst zijn ?
Hoewel uw bronstigheid weer toeneemt is het nu zaak geduld te betrachten. VAn uw vrouw hoeft het allemaal nog niet, het doet immers al pijn als u er naar kijkt. Op zich niet gek, u heeft alleen maar gekeken hoe u kind eruit kwam en was al trots dat u niet flauwviel.
Wel erg leuk en herkenbaar beschreven allemaal !quote:Stel: u bent een voetballer. U kreeg een sliding op kniehoogte, scheurde alles af wat er af te scheuren viel, schreeuwde het uit van de pijn en mocht 6 weken in het gips.
Daarna revaldideren met krachttraining, wandelen, joggen, rennen, sprinten, balgevoel opdoen, meetrainen met de jongens. En dan.....tattatatatatatadararr....het is zover, u mag weer de wei.
In de 10e minuut valt een bal tussen u en de linksback van FC Slagerszonen. Wat doet u, U kletst erin, of u trekt u been terug ? Dat bedoel ik !
De eerste maanden na de bevalling is die stijgerende liefdesknots van u , voor u vrouw zoiets als de linksback van FC Slagerszonen voor u !
quote:Op zondag 27 maart 2005 01:09 schreef Bjoro het volgende:
Zo dan ga ik zo ook maar een slapen, mijn schatje om 2 voor 2 wakker maken en dan neuk ik haar alle hoeken van de kamer door tot zeker 3 over 3, heb ik toch een uur en 5 minuten liggen ketsen !!!
heerlijk die zomertijdtrusten allemaal !
Opschepperquote:Op zondag 27 maart 2005 01:09 schreef Bjoro het volgende:
Zo dan ga ik zo ook maar een slapen, mijn schatje om 2 voor 2 wakker maken en dan neuk ik haar alle hoeken van de kamer door tot zeker 3 over 3, heb ik toch een uur en 5 minuten liggen ketsen !!!
Das dan toch zeker weer 2 minuten langer dan je gebruikelijke beurtje?quote:Op zondag 27 maart 2005 01:09 schreef Bjoro het volgende:
Ja maar ik ga in mijn bed liggen en dan kijken of ik het verschil voelquote:Op zondag 27 maart 2005 01:22 schreef golfer het volgende:
Watjes.
Ik wil live de zomertijd mee maken en de leap van 2 naar 3 uur voelen.
En?quote:
nou de beste wensen dan maar !!quote:
Ik ben ook net weer even buiten geweest, maar Bluezz is ook weer spoorloos. Zal ook wel weer één of andere kater ergens in de buurt besprongen hebben.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:11 schreef Bjoro het volgende:
en trouwens ben net weer een keer de straat op geweest om Viggo te zoeken, maar die heeft waarschijnlijk één of ander poesje opgedoken en is daar vanacht bijgekropen.
Ik kan hem iig niet vinden ...kut kat
Op laag water?quote:Op zondag 27 maart 2005 03:22 schreef Bjoro het volgende:
en nu mogen jullie mijn eitjes zoeken
met de groeten van Shirley ??
pfffttt....wat een mietje !!quote:Op zondag 27 maart 2005 03:39 schreef Bluezz het volgende:
Dit stokje gaat op stok.
Mogguh vroege paashazen
wat gaan we doen ?quote:Op zondag 27 maart 2005 03:42 schreef Bluezz het volgende:
Als ik vanmiddag maar rond half 5 een beetje wakker in Amsterdam aankom is het mij allemaal best
Feesiie vieren bij mijn allerliefste nichtje (dochter van mijn broertje) die alweer 27 is geworden.quote:
kom nouquote:Op zondag 27 maart 2005 03:45 schreef Bjoro het volgende:
Stelling: Karakter is belangrijker dan opleiding! is dit wat om te gallen
kijkt met spanning uit naar de meet op 23 aprilquote:Op zondag 27 maart 2005 03:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan nog wel meer kunstjes Bjoro, maar die ga ik nu eerst ff in het hol oefenen
en dat allemaal rond dit tijdstipquote:Op zondag 27 maart 2005 04:00 schreef DutchGooner het volgende:
En we hadden weer sensatie in de buurt,mensen hadden ruzie naaide bij elkaar de ruiten in en de glaszetter die vervolgens kwam had niet genoeg glas bij
yup,dat krijg je met dronken mensen.quote:
blij dat ik daar niet zit.....geef mij maar de rust van de randstadquote:Op zondag 27 maart 2005 04:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,dat krijg je met dronken mensen.
Wat dat betrefd gebeuren hier wel vaker rare dingen in de nachtelijke uurtjes
quote:Op zondag 27 maart 2005 04:00 schreef DutchGooner het volgende:
En we hadden weer sensatie in de buurt,mensen hadden ruzie naaide bij elkaar de ruiten in en de glaszetter die vervolgens kwam had niet genoeg glas bij
nope,was een enkeltje.quote:Op zondag 27 maart 2005 04:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]dubbelglas zit er dus zeker niet in
quote:Op zondag 27 maart 2005 04:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
nope,was een enkeltje.
Is goed voor de sociale contacten in de buurt zullen we maar zeggen
en een tijd geleden was er al een auto in de fik gezet bij mij in de straat,was van Marokkanen die zelf niet bepaald lief zijn dus konden we daar mee levenquote:Op zondag 27 maart 2005 04:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja van elkaars ruiten ingooien krijg je wel sociale contacten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |