Het gaat hardquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:09 schreef appelsientje het volgende:
we verslijten gemiddeld 2 topic's per dag ondertussen
www.appelsientje.tkquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het adres appelsientje?
hehe je zocht op google en het was de 4e hitquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:14 schreef appelsientje het volgende:
hehe je zocht op google en het was de 4e hit
Ik denk dat als ik thuis ben die film toch maar ff ga downloaden.. ben nu wel nieuwsgierig geworden..quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:15 schreef pascalheister het volgende:
middag, zo weer een set mooie foto's binnen gekregen van de film Chinatown
Dat valt inderdaad reuze mee,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:10 schreef appelsientje het volgende:
oke oke zo kaal ben ik ook weer niet
Maar ik begin wel steeds meer last te krijgen van een terugtrekkende haargrens...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad reuze mee,
Ik ken mensen die op hun 25ste al erg kaal waren.
Oei dat is wel iets minder.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar ik begin wel steeds meer last te krijgen van een terugtrekkende haargrens...
ach ik heb me er maar bij neergelegd.... kan er weinig aan doe....quote:
nee nee mijn biologische klok is al vooruit gezet... nu de rest nogquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Niet vergeten mensen de zomertijd gaat vannacht in
Ja, inderdaad daar kun je weinig aan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach ik heb me er maar bij neergelegd.... kan er weinig aan doe....
nog 15 min dan mag ik eindelijk eten![]()
Wondersloffen van Sjakie? Veel suc6 Vaduzquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar de voetbal, m'n nieuwe voetbalschoenen uitproberen en proberen te winnen. Tot later!
Uur minder slapenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Niet vergeten mensen de zomertijd gaat vannacht in
Via PSV kun je vast wel wat regelen ala een laserbehandeling zoals Dick Advocaat ook heeft gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach ik heb me er maar bij neergelegd.... kan er weinig aan doe....
nog 15 min dan mag ik eindelijk eten![]()
Kapsters daarentegen.quote:
Precies.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:43 schreef zjroentje het volgende:
Niks naar de kapper.
Laten groeien die handel.![]()
lekker shoarmaquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Zo 1e verjaardag gehad, om 6 uur weer, shoarma broodjes en voetbal
Vreetbuienquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
lekker shoarma![]()
* appelsientje krijgt weer honger..
Man het lijkt wel of ik zwanger ben.. alleen het vervelende is dan dat ik geen vrouw benmaar ik heb de hele dag al honger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |