en dan wordt het zeker Israël - Iran... dan kan je lachenquote:
was dat niet al in de jaren 50? toen het land werd "terug" gegeven ....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:05 schreef Rest het volgende:
Nu neem je als Europa zijnde stelling bij hun conflict.
Inmiddels zijn hier nieuwe leiders, die toch wel een eigen standpunt kunnen verzinnen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
was dat niet al in de jaren 50? toen het land werd "terug" gegeven ....
volgens mij vanaf het "begin"quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:10 schreef Rest het volgende:
[..]
Inmiddels zijn hier nieuwe leiders, die toch wel een eigen standpunt kunnen verzinnen.
Goede vraag eigenlijk. Sinds wanneer zitten die Aziaten eigenlijk bij de uefa en dergelijke?
Kazachstan toch niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef SanyoSoft het volgende:
kneuzentopic.... is ook echt de eerste keer dat die vraag is gesteld... en voor het geval je het niet doorhad: er zitten ook landen als Armenie, Azerbeidzjan en Kazachstan bij. Oh en Rusland ligt voor het grootste gedeelte in Azie, hetzelfde geldt voor Turkije. Dus tief op.
Ik irriteer me er NU aan en vandaar dat ik er nu een topic over open KLB.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef SanyoSoft het volgende:
kneuzentopic.... is ook echt de eerste keer dat die vraag is gesteld... en voor het geval je het niet doorhad: er zitten ook landen als Armenie, Azerbeidzjan en Kazachstan bij. Oh en Rusland ligt voor het grootste gedeelte in Azie, hetzelfde geldt voor Turkije. Dus tief op.
Zijn er hier verdomme geen mods.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:14 schreef CybErik het volgende:
Stelling:
TS is een kutkneus en moet een nekschot krijgen
Waar ligt dan de (figuurlijke) grens om een land tot de uefa toe te laten?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:22 schreef medman het volgende:
och, ze voelen zich niet zo thuis in de Arabische liga
Ik heb liever niet dat van basten risico neemt bij van Bommel en dat hij fit terugkeert bij de nummer één.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vind ik ook, van Basten had van Bommel moeten laten staan
inderdaad, het lig in azie, niet in europaquote:
.....zegt degene met Theo als avatar.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:14 schreef CybErik het volgende:
Stelling:
TS is een kutkneus en moet een nekschot krijgen
En jij hebt argumenten?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:18 schreef Rest het volgende:
[..]
Zijn er hier verdomme geen mods.
Laat die malloten eens met wat argumenten komen. Ipv stoere imagootjes te kweken om zich dadelijk voor de spiegel af te trekken.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
Vind ik ook, van Basten had van Bommel moeten laten staan
moskou niet hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2005 23:13 schreef SanyoSoft het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |