quote:Op zondag 27 maart 2005 03:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Klopt.
Ik bedoel meer qua niveau.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:45 schreef Xennia het volgende:
Je karakter bepaalt ook je studie- en beroepskeuze lijkt me
Omdat diegene de inteligentie mist van WO, wegens omstandigheden wil/moet werken na het MBO of nog gewoon HBO gaat doen (in mijn geval het laatste)quote:Op zondag 27 maart 2005 03:47 schreef Nickthedick het volgende:
*afvraagt: als die MBO-er zo'n doorzetter is, waarom heeft 'ie dan 'maar' MBO?
Dat denk jij.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:48 schreef Bjoro het volgende:
Maar karakter is sneller bij te schaven dan de diploma !
Que? Ik weet dat dat niet zo isquote:Op zondag 27 maart 2005 03:46 schreef Aurelium het volgende:
Ligt eraan wat je verder noemt. Doorzettings vermogen of niet, een MBO-er wordt geen atoomgeleerde. Maar met een goed karakter kun je inderdaad een heel eind komen.
Dus hebben we het eigenlijk over een HBO-er?quote:Op zondag 27 maart 2005 03:49 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Omdat diegene de inteligentie mist van WO, wegens omstandigheden wil/moet werken na het MBO of nog gewoon HBO gaat doen (in mijn geval het laatste)
Zeg dat niet te snel. Imo heb je doorzettingsvermogen of niet en kun je dit nooit "aanleren".quote:Op zondag 27 maart 2005 03:48 schreef Bjoro het volgende:
Maar karakter is sneller bij te schaven dan de diploma !
Negatieve instelling? Waar the fuck heb jij het overquote:Op zondag 27 maart 2005 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Que? Ik weet dat dat niet zo is![]()
Wat een negatieve instelling..........daar winnen we geen oorlogen mee natuurlijk![]()
Daarom vergeleek ik ook MBO met WO in de startpost.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus hebben we het eigenlijk over een HBO-er?
Bullshit, een deel van een hoge intelligentie is inzicht, het kunnen leggen van verbanden en snel en logisch redeneren. Dat kun je niet leren als MBO-er waardoor je nooit de resultaten van een WO-er zult halen, hoe hard je ook voor iets leert.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel. Imo heb je doorzettingsvermogen of niet en kun je dit nooit "aanleren".
Als een MBO-er (die toch wel kan leren als hij wil anders kom je niet op MBO) wil bijleren (curus bijv) dan lukt dat wel.
hoe lang denk je dat het duurt om een MBO-er (met doorzettingsvermogen nog wel !!) op WO-niveau te krijgen ?quote:Op zondag 27 maart 2005 03:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Zeg dat niet te snel. Imo heb je doorzettingsvermogen of niet en kun je dit nooit "aanleren".
Als een MBO-er (die toch wel kan leren als hij wil anders kom je niet op MBO) wil bijleren (curus bijv) dan lukt dat wel.
Als je op de arbeidsmarkt aankomt met een MBO-diploma en een vlotte babbel, kn je het wel schudden t.o.v. hoger opgeleiden.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Welk niveau?quote:
Hoe kunnen ze nou ambitie hebben als ze nog steeds geen zin hebben om te leren?quote:Ik doe zelf dan MBO en de meeste klasgenoten zitten hier omdat ze op de middelbare school geen zin hadden om te leren (nog steeds niet). Maar dat wil niet zeggen dat ze geen ambities e.d. hebben inmiddels.
quote:Op zondag 27 maart 2005 03:51 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Daarom vergeleek ik ook MBO met WO in de startpost.
Andersom kan ook waar zijn.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:55 schreef Bjoro het volgende:
iemand die op zijn sloffen z´n WO diploma haalt kun je toch beter gebruiken dan iemand die met heel erg veel doorzettingsvermogen een MBO diploma haalt ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |