abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:32:53 #1
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25746657
Ik was zaterdag lekker naar de plaatselijke discotheek. Gezellige avond gehad, genoeg bier e.d.. Dus wij fietsen terug naar huis, en stoppen onderweg ff om te pissen. Ik was ook al aardig aangeschoten dus ik loop naar een afvalcontainer, en pak een stuk hout van ongeveer een meter, deze gooi ik in de lucht, en valt op de grond.

Opeens stopt er een auto achter mij, 2 mannen stappen uit, komen naar me toe, en slaan me in de handboeien (politie in burger), met de mededeling dat ik maar eens even mee moest komen. Een vriend van mij moest ook mee, hij stond een paal om te trekken (logisch dat ie mee moet dan). Op het politiebureau aangekomen, met zere polsen van die kut handboeien, worden we appart verhoord. Daarna kregen we de mededeling dat we maar een nachtje moesten blijven, en 's ochtends naar een ander bureau worden gebracht voor verhoor.

Nu mijn vraag : Sinds wanneer mag je niet meer met een stuk hout lopen, en moet je hiervoor meteen een nachtje in de cel slapen? Dat die vriend van mij moest blijven snap ik, hij vernielde immers iets, maar ik liep gvd met een stuk hout. Slaat gvd nergens op

Het ZOU moeten werken hoor...
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:33:58 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_25746692
Baldadigheid.

Leuk woord ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_25746737
Het mag gewoon niet

je bent zeker van afkomst
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:35:39 #4
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_25746738
Weer een slachtoffer van overijverige ambtenaartjes.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_25746742
Is toch een leuk verhaal voor later.
pi_25746752
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:36:19 #7
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25746756
Wat ben je dan ook voor holbewoner als je met een stuk hout gaat rondzwaaien .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25746765
gheghe hoeveel moet je nu betalen of moet je trams wassen ?
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_25746769
Tjah, vriend van je breekt iets af, jij staat met een stok te zwaaien...
Zou je het zelf niet verdacht vinden als jij zoiets zag?

Op zich wel begrijpelijk dat ze je hebben meegenomen
pi_25746775
Meesterlijke Actie.... "Zwaaien met stok" hahahaha heel gaaf...

Maar is dat niet gewoon sex openbaar wat jullie aan het doen waren.. ik bedoel ik las iets over een paal trekken ofsow... zwaaiend met zn stok.... lekker hoor :S

Je hebt toch wel aan die gasten gevraagd waarom jij uberhaupt mee werd genomen... (genomen ja)
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:37:54 #11
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25746797
zero tolerance is toch een leuke uitvinding
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:38:38 #12
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_25746819
Hmmm, ik denk dat er wel wat meer achterzat, dan het bovenstaande rede voor de aanhouding. Het bewijs hiervoor wordt al geleverd door het feit dat je vriend een paal aan het omtrekken was.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:38:46 #13
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25746822
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef multilul het volgende:
Meesterlijke Actie.... "Zwaaien met stok" hahahaha heel gaaf...

Maar is dat niet gewoon sex openbaar wat jullie aan het doen waren.. ik bedoel ik las iets over een paal trekken ofsow... zwaaiend met zn stok.... lekker hoor :S

Je hebt toch wel aan die gasten gevraagd waarom jij uberhaupt mee werd genomen... (genomen ja)
Nee het was geen sex, en ja, ik was zo dronken als een toeter.
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:39:18 #14
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_25746833
"Opgebracht wegens dronkenschap "
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_25746862
Waarom ga je dan ook met een stok gooien? .
En het feit dat je vriend zoiets doet zegt ook wel iets over jou...
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25746932
Ik blijf het wel grappig vinden.......

Ik was vroeger ook zo vaak helemaal kachel... en dan lekker borden kromtrekken en slopen....
Vond het toch wel leuk... kan je later nog is ff met diegene over terugdenken enzo..
Tegenwoordig doe ik dat niet meer... (toch teveel gezeik mee kunnen krijgen).. Dat lam worden lukt nog wel.... ik ben niet alles verleerd..

Je moet dit verhaal gewoon lekker bewaren, en het is toch leuk om later weer te vertellen... hoe je daar zo lam als een tientje zat te kloten.
pi_25746945
Wat was eigenlijk het nut van het gooien van die stok?
#geen
pi_25746975
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef multilul het volgende:
Ik was vroeger ook zo vaak helemaal kachel... en dan lekker borden kromtrekken en slopen....
Weet je hoeveel die dingen kosten?
En wie dat uiteindelijk betaalt?

Egoistische zak .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_25746978
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef DuchessX het volgende:
Gewoon kijken wat er gebeurd. Of de zwaartekracht het nog deed.
pi_25747005
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ga dan een appel uit een boom gooien ofzo .
  vrijdag 25 maart 2005 @ 23:47:28 #21
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25747025
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef DuchessX het volgende:
Ik hoorde van vrienden dat ik mn fiets ermee wou gaan repareren. Beetje vreemd, want ik was niet eens op de fiets.
pi_25747116
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef teknomist het volgende:

[..]

Weet je hoeveel die dingen kosten?
En wie dat uiteindelijk betaalt?

Egoistische zak .
Alsof me dat op dat moment (kachelmoment) iets zal interreseren....
pi_25747164
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef multilul het volgende:

[..]

Jij kunt beter eerst fatsoenlijk Nederlands leren...
pi_25747192
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:53 schreef teknomist het volgende:

[..]

Jij kunt beter eerst fatsoenlijk Nederlands leren...
zou kunnen....
toch doe ik dat lekker niet
pi_25747213
zwaaien met stok ik zie het al helemaal voor me..
pi_25747383
lik-op-stuk is dat... gelijk in de kiem smoren... wou dat ze dat eens wat vaker deden ook voor ergere vergrijpen..
pi_25747442
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Ik hoorde van vrienden dat ik mn fiets ermee wou gaan repareren. Beetje vreemd, want ik was niet eens op de fiets.
Hmmmzzz... *op hoofd krabt*
#geen
pi_25747493
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:54 schreef multilul het volgende:

[..]

zou kunnen....
toch doe ik dat lekker niet
Dan moet je het land uit... helaas voor jou .
Niet integreren, is oprotten .
pi_25747674
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dan moet je het land uit... helaas voor jou .
Niet integreren, is oprotten .
zou kunnen,
toch doe ik het lekker niet
pi_25747804
Nouja, als je geen boete hebt gekregen ofzo, is het zoals eerder gezegd, leuk om te onthouden en er over een jaartje aan terug te denken en je dood te lachen
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_25747817
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:35 schreef fayakill het volgende:

je bent zeker van afkomst
Wacht ik ruk dat pleister wel van je smoel af, bler maar op los.
quote:
Het mag gewoon niet
Het mag gewoon niet? Waarom krijgen die majorettemeisjes dan geen bon? Levensgevaarlijk
pi_25747840
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef multilul het volgende:

[..]

zou kunnen,
toch doe ik het lekker niet
Dubbelpost? Vind je het erg als ik die delete?
pi_25747860
Hahaha
lekker voor je

pi_25747864
Wat veel kneuzen de laatste tijd op Fok! die met hun dronken hoofd iets gedaan hebben en dan een boete krijgen van de politie en hier verbaasd over zijn.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_25747999
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dubbelpost? Vind je het erg als ik die delete?
zit het je dwars
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:27:03 #36
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_25748061

Jij heet vanaf nu bam Bam
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:30:27 #37
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_25748143
Het leuke van dit verhaal is dat als het om een MAROKKAAN was gegaan die een stuk hout had gegooid hadden we meteen 3 pagina's commentaar gehad met de welbekende leuzen zoals "uitzetten", "werkkampen", "meteen terugsturen naar Marokko" en "kut-marokkanen" etc etc....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_25748147
Dan kom je er nog goed vanaf, volgens mij was er vandaag ook een topic over iemand die 270 euro boete kreeg voor het opsteken van een middelvinger
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_25748216
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat veel kneuzen de laatste tijd op Fok! die met hun dronken hoofd iets gedaan hebben en dan een boete krijgen van de politie en hier verbaasd over zijn.
hoezo laatste tijd,
heel die kneuzen van tegenwoordig openen er een topic over, hoe stom ze zijn.
en hoe de politie t fout aanpakt, in hun ogen..
" ik deed niks "
ik vraag me altijd af of ze t thuis vertellen. weten de ouders t, maakt t hun iets uit?
kan wel gezeik zijn bij de jongeren FOKkers.
maar die dingen zijn normaal , lachen.
De Puta Madre
pi_25748250
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
Het leuke van dit verhaal is dat als het om een MAROKKAAN was gegaan die een stuk hout had gegooid hadden we meteen 3 pagina's commentaar gehad met de welbekende leuzen zoals "uitzetten", "werkkampen", "meteen terugsturen naar Marokko" en "kut-marokkanen" etc etc....
j
pi_25748323
quote:
waarschijnlijk was hij lid van een " hokkie club" die zijn nog veel erger.
hoezo vooroordeel?
De Puta Madre
  zaterdag 26 maart 2005 @ 00:52:28 #42
113990 Error51
Zieke geest
pi_25748735
quote:
Verplicht chemisch kastreren, gaskamer, concentratie kamp klint beter dan? Wees blij dat de Nederlanders nog zo links zijn.
I am the greatest, the fastest, the smartest, I'm your dream turning into a nightmare!
pi_25748750
Je hebt iets stuk gemaakt en je bent op heterdaad betrapt, zoals dat zo mooi heet, bad luck..
Ik snap wel wat je bedoeld, als je dronken bent ben je niet meer zo kritisch zullen we maar zeggen

Maar toch, als iedereen nou even borden/stokken gaat slopen, krom trekken, zou een mooie zaak worden.
En was het niet zo dat 'het volk' vond dat 'kleine' criminaliteit niet meer werd aangepakt tegenwoordig.. Toch het tegendeel bewezen
l a u w e g a s t e e e h
pi_25748755
Jezus wat een reacties hier zeg, en wat ongelovelijk bekrompen ook!
We gaan Amerika hard achterna... wanneer krijgen wij een nippel-gate???

Kom op zeg, als hij nou moet die stok op eigendom van een ander stond te meppen ala, dan zou ik hem ook oppakken, maar een stok in de lucht gooien en dan oppakken.....

Je kunt gvd beter iemand vermoorden tegenwoordig dan kom je er ogenschijnlijk beter vanaf

@ teknomist
quote:
En het feit dat je vriend zoiets doet zegt ook wel iets over jou...
WTF??? Dus een vriend van mij besluit morgen, na het uitgaan, een etalage-ruit in te gooien, ben ik ook maar een aso??? Moet niet gekker worden zeg
pi_25748955
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef Zebbie het volgende:
Dan kom je er nog goed vanaf, volgens mij was er vandaag ook een topic over iemand die 270 euro boete kreeg voor het opsteken van een middelvinger
heheh dat wou ik eigenlijk net gaan zeggen. Was je me dus effe voor.

Het blijft natuurlijk gewoon wel een vaag verhaal, de natuur staat op zijn kop lijkt het wel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 01:36:43 #46
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_25749724
Ze hadden gewoon hun quota nog niet gehaald voor die week
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 26 maart 2005 @ 02:26:29 #47
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_25750402
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef skiczukie het volgende:

[..]

sleutel 13/14 en een biertje in de binnenzak gaf ons studentenhuis ook vaak vertier omtrent verkeersborden; menig trofee heeft onze keuken gesierd destijds, maar ach, bij wie in huis daar niet
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_25750458
pff kut politie..
Ik had het anderhalf jaar geleden ook, toen gooide ik een baksteen voor de lol bij een skatepark rond de klok van 11 uur s'vonds...
Kwamen er opeens 2 agenten uit de bosjes en zeiden van, bureau halt blablabla
Had niks gesloopt of wat dan ook mja.. had wel 4 uur taakstraf.
pi_25750930
Altijd"WODAN,WODAN" roepen naar een denkbeeldige hond als je een stok of steen gooit.
Dan durven ze hun auto niet uit te komen.
Belachelijke zeikwouten trouwens.Had je wel legitimatie bij?
pi_25751017
Wat een schitterend verhaal voor je toekomstige kinderen en kleinkinderen...
pi_25751024
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Spellchecker zaterdag 26 maart 2005 @ 04:01:19 #52
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25751032
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef multilul het volgende:

[..]

Het interesseert ons (mij iig) gelukkig ook niets als jij jezelf ooit wat ernstigs aandoet in een dronken bui
quote:
je kunt zo moeilijk "kut-marokkaan" zeggen tegen een Nederlander hé
Tevens -purist.
pi_25751060
Waar hier helemaal aan voorbij wordt gegaan is de NORMEN en WAARDEN. Wat is dat voor mentaliteit, met stukken hout gaan zwaaien is wel een heftig teken van vijandige agressie, logisch dat je daar voor opgepakt bent, ik bedoel, het spreekt toch voor zich dat zoiets niet getolereerd kan worden. Zijn al die stille tochten voor niks geweest ofzo? In sommige landen hadden ze hier je handen voor afgehakt, nou is dat natuurlijk wat barbaars, maar toch... het had wel een voorbeeld gesteld, en probeer maar eens met stokken te gooien zonder handen!! Het moet ook niet veel gekker worden zeg, het is een glijdende schaal hoor. Het begint met met stokken zwaaien en gooien en openbare baldadigheid, (we hebben het hier nog niet eens gehad over het overmatig drugsMISBRUIK!!) en de volgende stap is het beroven van een tankstation of het in elkaar slaan van oude vrouwtjes. Ja dan hoor ik je al zeggen: "dat zal wel meevallen", maar dat zeiden ze ook over de dreiging van duitsland in '39. "Ga maar lekker slapen hoor, zo erg is het niet, niks aan de hand!" zeiden die softies. We weten allemaal hoe dit afgelopen is... dus ik bedoel maar!!!

Als het aan mij had gelegen had je dit bericht vanuit het huis van bewaring geschreven. (In de gevangenis schijnen ze tegenwoordig ook gewoon over internet te kunnen beschikken! )

Waar gaat het toch heen met dit land???
Unox, the worst operating system.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:42:02 #54
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25753571
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:52 schreef vinsbergen het volgende:
Je hebt iets stuk gemaakt en je bent op heterdaad betrapt, zoals dat zo mooi heet, bad luck..
Ik snap wel wat je bedoeld, als je dronken bent ben je niet meer zo kritisch zullen we maar zeggen

Maar toch, als iedereen nou even borden/stokken gaat slopen, krom trekken, zou een mooie zaak worden.
En was het niet zo dat 'het volk' vond dat 'kleine' criminaliteit niet meer werd aangepakt tegenwoordig.. Toch het tegendeel bewezen
Ik heb niks stuk gemaakt, het was een oud stukje hout van een meter, wat uit een afvalcontainer kwam. Ik was nog niet eens van plan er wat mee te gaan slopen zelfs. Ik zwaaide ermee en ik zong een liedje, en als ik van te voren had geweten dat je daarvoor tegenwoordig een nachtje in de cel moest slapen, had ik zowiezo helemaal niks aangeraakt en rechtstreeks naar huis gegaan.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:45:30 #55
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_25753630
Whahaha wat een giller dit. En terecht.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_25754572
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:53 schreef Rekkie het volgende:
Jezus wat een reacties hier zeg, en wat ongelovelijk bekrompen ook!
We gaan Amerika hard achterna... wanneer krijgen wij een nippel-gate???

Kom op zeg, als hij nou moet die stok op eigendom van een ander stond te meppen ala, dan zou ik hem ook oppakken, maar een stok in de lucht gooien en dan oppakken.....

Je kunt gvd beter iemand vermoorden tegenwoordig dan kom je er ogenschijnlijk beter vanaf

@ teknomist
[..]

WTF??? Dus een vriend van mij besluit morgen, na het uitgaan, een etalage-ruit in te gooien, ben ik ook maar een aso??? Moet niet gekker worden zeg
Hee man, doe niet zo agressief!
!
Touch my tralalaaa
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:00:03 #57
38039 Katana
Snoekduiker
pi_25755158
[moraalriddermode]
je gooide het toch de lucht in?!
Terrecht , als je niet tegen bier kan moet je het ook niet drinken.
[/moraalriddermode]

En wat Ilona-scuderia zegt : leuk voor later
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:18:38 #58
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25755614
Heerlijk, dit soort dingen maak ik ook weleens mee. Ik ben ook een keer opgepakt toen ik me eigen fiets aan het slopen was, er zat een slinger in en wilde hem recht krijgen
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_25757014
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 04:34 schreef Schorpioen het volgende:
Waar hier helemaal aan voorbij wordt gegaan is de NORMEN en WAARDEN. Wat is dat voor mentaliteit, met stukken hout gaan zwaaien is wel een heftig teken van vijandige agressie, logisch dat je daar voor opgepakt bent, ik bedoel, het spreekt toch voor zich dat zoiets niet getolereerd kan worden. Zijn al die stille tochten voor niks geweest ofzo? In sommige landen hadden ze hier je handen voor afgehakt, nou is dat natuurlijk wat barbaars, maar toch... het had wel een voorbeeld gesteld, en probeer maar eens met stokken te gooien zonder handen!! Het moet ook niet veel gekker worden zeg, het is een glijdende schaal hoor. Het begint met met stokken zwaaien en gooien en openbare baldadigheid, (we hebben het hier nog niet eens gehad over het overmatig drugsMISBRUIK!!) en de volgende stap is het beroven van een tankstation of het in elkaar slaan van oude vrouwtjes. Ja dan hoor ik je al zeggen: "dat zal wel meevallen", maar dat zeiden ze ook over de dreiging van duitsland in '39. "Ga maar lekker slapen hoor, zo erg is het niet, niks aan de hand!" zeiden die softies. We weten allemaal hoe dit afgelopen is... dus ik bedoel maar!!!

Als het aan mij had gelegen had je dit bericht vanuit het huis van bewaring geschreven. (In de gevangenis schijnen ze tegenwoordig ook gewoon over internet te kunnen beschikken! )

Dude rustig...adem in adem uit
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:57:39 #60
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_25757560
Wheheheheh. Wat kansloos. Met een stok gaan lopen gooien .
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:58:47 #61
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25757584
quote:

Ik hoop echt dat je sarcastisch bent.

Laten we ook meteen alle spelende kinderen oppakken en vergeet de sporters ook niet, die honkballers slaan je zo kapot met de jarenlange training.

Ja, smerige alto jij bent het gevaar voor onze samenleving, jij wekt agressie op met je domme berichten en je lastige houding. En waar haal je in godsnaam die vergelijking met Hitler vandaan? Een dronken-stokken-zwaaide jongen staat erg dichtbij bij een facistische moordenaar.
En als je zon hekel hebt aan dit land, dan maak je er toch een einde aan, dat past toch wel in je groepje net als jouw idool.

"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_25758409
quote:

Volgens mij zou een enkeltje Usa voor jou geen slecht plan zijn.
Kom op man,relativeer eens een beetje en ga niet altijd alleen op de theorie af!!!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_25758526
Mwhaha, wat een stelletje kansloze wouten. Dat ze voor jou nog een proces verbaal maken ook, te hilarisch voor woorden wat ze op dat briefje geschreven hebben
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:15:07 #64
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25763311
Mja idd vrij kansloos allemaal
pi_25763936
Politie mag echt doodvalle :x
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:49:43 #66
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25764310
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:38 schreef Obnx het volgende:
Politie mag echt doodvalle :x
Dan zou er rust en orde in deze samenleving zijn.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:59:32 #67
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25764611
Heeeeel vroeger deden we niets anders dan met een stok zwaaien, en nu mag het ineens niet meer. Elke traditie gaat eraan in dit land
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_25791354
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:31 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:

[..]

Hee man, doe niet zo agressief!
!
smiley's zijn meestal niet bedoelt om aan te duiden dat iemand agressief is hoor
  zondag 27 maart 2005 @ 22:11:10 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25791784
Zero Tolerance
Puik!
Als je je niet kan gedragen met drank op, moet je niet zuipen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 27 maart 2005 @ 23:09:39 #70
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_25793605
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zero Tolerance
Puik!
moraalridder.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  zondag 27 maart 2005 @ 23:25:01 #71
45206 Pietverdriet
pi_25794072
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:09 schreef B_BOY het volgende:

[..]

moraalridder.
Leg eens uit waarom?
  zondag 27 maart 2005 @ 23:26:48 #72
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25794116
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:39:17 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 27 maart 2005 @ 23:28:25 #73
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25794167
ik hoop dat je er wat van hebt geleerd
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25795631
'Zwaaien met stok' staat er ook echt op!

Geweldig .
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Idd, ik kan ook niet tegen mensen die dingen gaan slopen als ze teveel hebben gezopen.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:14:20 #75
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25795693
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mensen doen rare dingen als ze gezopen hebben. Dit is dan weer een zuigboete, maar die vriend van je verdient 'm.
Hij verdient m idd, daar waren we t zelf ook gewoon over eens, en als ik iets kapot zou hebben gemaakt, zou ik dit ook niet gepost hebben uiteraard want dan was het gewoon terecht. Maar kom op zeg, met een stukje hout uit een afvalcontainer (!!) zwaaien, en daarom een nachtje in de cel slapen.. Beetje overdreven
pi_25795996
Hoe komen mensen hier nu toch bij de woordjes van het zero tolerance beleid.

10 jaar geleden gebeurde het ook al, wanneer je aan het klootviolen was en de politie was in de buurt, werd je ook opgepakt.

Ooit zelf meegemaakt toen we met teveel mensen op een eigen fiets hadden gezeten, waardoor eht achterwiel redelijk krom was geworden,en wij deze weer een beetje recht terug aan trappen waren, 3 mensen opgepakt, en een schikking gekregen voor verstoren van de openbare orde. En ja wij waren idd ook niet echt in een nuchtere toestand

Was je wel lam zat om tenminste nog aan de politie agent in de auto te vragen of de zwaailichten aan mochten, dan heb je tenminste nog wat waar voor je geld gehad, wat je moet gaan betalen voor het verstoren van de openbare orde.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:25:47 #77
43642 Bayswater
pi_25796022
Zonder die stok hadden ze je ook een nachtje kunnen houden aangezien je je in een groepje bevond waarbij minimaal 1 persoon vandalisme aan het plegen was.
Life lies a slow suicide
pi_25796053
en? moet je iets betalen?
  maandag 28 maart 2005 @ 00:27:36 #79
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25796074
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:25 schreef Bayswater het volgende:
Zonder die stok hadden ze je ook een nachtje kunnen houden aangezien je je in een groepje bevond waarbij minimaal 1 persoon vandalisme aan het plegen was.
Dus als ik bij mn vrienden hadden gestaan die trouwens dichter bij die jongen warern die de paal aan t slopen was, waren we allemaal opgepakt? Tuuuurlijk
  maandag 28 maart 2005 @ 00:28:37 #80
113852 CrazyVorteX
Opeens heb je het
pi_25796099
Ga naar kopspijkers man, kan je lachen...
''Being bad feels pretty good, huh?''
  maandag 28 maart 2005 @ 00:29:11 #81
64781 bonke
pipo koeie
pi_25796110
whoehaaaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaa sukkelllllllllllllllllllllllllllllllll
opgelost
slotje
pies on joe toe
  maandag 28 maart 2005 @ 00:30:12 #82
43642 Bayswater
pi_25796134
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Dus als ik bij mn vrienden hadden gestaan die trouwens dichter bij die jongen warern die de paal aan t slopen was, waren we allemaal opgepakt? Tuuuurlijk
Spreek uit ervaring, je bent verplicht je uit de groep (neem aan dat die jongen bij jullie hoorde) te begeven.
Life lies a slow suicide
pi_25796495
'Baldadigheid' is al heel lang een term waarmee dronken pubers die rotzooi trappen beboet worden.
Een vriend van me heeft een aantal jaar geleden tijdens koninginnenacht ook een paar uur in een cel doorgebracht inclusief boete voor baldadigheid naderhand, omdat hij in niet geheel nuchtere staat een tak van een plant afbrak en tegen een prullebak trapte.
Zwaaien met een stuk hout is misschien wat minder erg als dingen slopen,
maar de boete is naar mijn idee wel terecht.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  maandag 28 maart 2005 @ 01:13:32 #84
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_25797272
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:44 schreef MaartenGrendel het volgende:
'Baldadigheid' is al heel lang een term waarmee dronken pubers die rotzooi trappen beboet worden.
Inderdaad..

Weet niet of TS een boete krijgt, maar mocht je die krijgen kost je dat 55 euro.
pi_25797475
Was 't een toverstok?
pi_25797661
prachtig verhaal.. moet je koesteren
  maandag 28 maart 2005 @ 01:29:32 #87
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25797667
Ja, die mensen worden door ons allemaal betaald. Wordt tijd dat Geert hier wat aan gaat doen, hoe lang duurt het nog tot die verkiezingen?
pi_25797678
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef soul114 het volgende:

[..]

Inderdaad..

Weet niet of TS een boete krijgt, maar mocht je die krijgen kost je dat 55 euro.
hij kan toch wel 'in beroep' ofzo.. met een stokje zwaaien is mij geen 55 euro waard
pi_25797685
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef Ixnay het volgende:
Ja, die mensen worden door ons allenmaal betaald, tijd dat Geert hier wat aan gaat doen, hoe lang duren die verkiezingen nog?
*mist pim
  maandag 28 maart 2005 @ 02:25:36 #90
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25798623
Whehehe als je dan toch opgepakt moet worden dan is dit wel een van de meest geniale redenen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25798892
Zwaaien met een stok...misschien heb je korte armen?
  maandag 28 maart 2005 @ 03:16:07 #92
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25798985
Ik kots zwaar op de vele moraalridders die Nederland rijker lijkt te worden de laatste jaren

Laat de politie echte criminelen aanpakken.
  maandag 28 maart 2005 @ 03:38:36 #93
76429 TuinSlang
Sproeiplicht
pi_25799148
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Was 't een toverstok?
Fok!stok
I love the smell of wet grass in the morning.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:29:09 #94
45206 Pietverdriet
pi_25806993
quote:
Op maandag 28 maart 2005 03:16 schreef PLAE@ het volgende:

Ik kots zwaar op de vele moraalridders die Nederland rijker lijkt te worden de laatste jaren

Laat de politie echte criminelen aanpakken.
En ik kots zwaar op kutpubers die als ze twee, drie biertjes op hebben zich niet kunnen gedragen en áls ze dan daar een boete voor krijgen een potje gaan zitten janken.

Als jij je met je bezopen kop misdraagt, en je wordt gepakt en ingesloten en je mag een nachtje brommen, neem het dan als een vent en ga niet een beetje klagen en jammeren dat de pliesie zo gemeen is.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:33:37 #95
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_25807105
ja precies......
Wat zijn we aan het doen ???
  maandag 28 maart 2005 @ 15:44:45 #96
64781 bonke
pipo koeie
pi_25807398
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En ik kots zwaar op kutpubers die als ze twee, drie biertjes op hebben zich niet kunnen gedragen en áls ze dan daar een boete voor krijgen een potje gaan zitten janken.

Als jij je met je bezopen kop misdraagt, en je wordt gepakt en ingesloten en je mag een nachtje brommen, neem het dan als een vent en ga niet een beetje klagen en jammeren dat de pliesie zo gemeen is.
vinnikook
pies on joe toe
pi_25808596
kansloze shit
  maandag 28 maart 2005 @ 20:44:12 #98
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25814547
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij doet natuurlijk nooit wat raars, en je bent altijd voor 10 uur weer thuis enzo. Nogmaals, ik was niks aan het vernielen, had ik dat wel gedaan dan had ik daar ook niet over lopen zeuren, want dan was dat nachtje cel terecht. Nu niet dus.
  maandag 28 maart 2005 @ 21:04:26 #99
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25815020
Binnen hoeveel dagen sturen ze je eigenlijk een acceptgiro om die bon te betalen, ik heb er ook nog 1 van 1,5 week terug.
Er staat op de bon verkeersbord en baldadigheid, wat het is geweest weet ik alleen niet
T schijnt dat ik een verplaatsbaar bord uit de grond pakte en neerlegte ofzow :S
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25815737
Hahahah
pi_25815900
Jezus! dat slaat toch ook nergens op!
Pff de politieagenten van tegenwoordig
  maandag 28 maart 2005 @ 21:36:14 #102
45206 Pietverdriet
pi_25815967
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:44 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Jij doet natuurlijk nooit wat raars, en je bent altijd voor 10 uur weer thuis enzo. Nogmaals, ik was niks aan het vernielen, had ik dat wel gedaan dan had ik daar ook niet over lopen zeuren, want dan was dat nachtje cel terecht. Nu niet dus.
Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepakt
Je was gewoon vreselijk vervelend en dronken, das niet zo heel erg, maar dan moet je niet lopen grienen en jammeren dat men zo gemeen is tegen je.
Des avonds een hele vent? Wees dan ook des ochtends een hele vent!
pi_25816297
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepakt
Je was gewoon vreselijk vervelend en dronken, das niet zo heel erg, maar dan moet je niet lopen grienen en jammeren dat men zo gemeen is tegen je.
mee eens,
is pappie je opkomen halen uit de cel?
De Puta Madre
  maandag 28 maart 2005 @ 23:02:50 #104
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25818326
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT. Heilig boontje.

maandag 28 maart 2005 @ 23:08:05 #105
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_25818463
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_25818780
Stoute Jaap
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_25820368
[quote]Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef bojaaper het volgende:

[..]

[afbeelding]
[/quote
en die zouden we meer moeten hebben............
De Puta Madre
pi_25822980
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Je hebt zoiets als openbare geweldpleging tegen goederen in vereniging en criminele organisatie,eigenlijk bedoelt tegen terroristen,daarna graffitischrijvers,tegenwoordig kunnen ze dat ook gebruiken tegen boerennerds met 3 biertjes op,voor hetzelfde geld had je 3 maanden aan je broek gehad.
pi_25825366
Je moet de volgende keer ook wel je broek aanhoudenhoor, zwaaien met een stok
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:52:05 #110
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25825443
wel genaaid man, der is zeker wat gebeurt in die wijk waar je aan het pissen was
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:16:54 #111
45206 Pietverdriet
pi_25825981
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Snuit je neus en hou op met huilen!
pi_25826440
Ik vind het volslagen onterecht... Wat een kut agenten, zeg!

Wat is er mooier dan de boel verzieken als je (als excuus) een stuk of 3 biertjes op hebt?

Ik vind het ook elke zondagmorgen weer lachen gieren brullen als er weer een bierfles op het dak van mn auto ligt, de spiegels de verkeerde kant op zijn omgeklapt/trapt, de ruitenwissers of antenne gesloopt zijn...

Ik wou dat ik eens wat vaker bier zoop... Stoer man! Lekker baldadig zijn, de buurt wakker houden, andermans eigendommen verzieken...

Ik heb in geen tijden meer zo'n fantastische zaterdagavond gehad, zeg!!!

(jammer dat ik niet dicht bij de Pondarosa, Hoornaar woon, maar een paar dorpen verder..)
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:34:42 #113
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_25830277
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef bojaaper het volgende:
Nu mijn vraag : Sinds wanneer mag je niet meer met een stuk hout lopen, en moet je hiervoor meteen een nachtje in de cel slapen? Dat die vriend van mij moest blijven snap ik, hij vernielde immers iets, maar ik liep gvd met een stuk hout. Slaat gvd nergens op
Je mag wel met een stuk hout lopen, maar als je daarmee gaat staan gooien naast een weg ben je potentieel gevaarlijk bezig. Als je wordt meegenomen voor verhoor kunnen ze je maximaal 6 uur vasthouden. De uren tussen 0.00 en 09.00 horen daar niet bij, dus met een beetje pech zit je er 15 uur.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_25831038
Even serieus mensen, het gaat om een STOK. Hij heeft zover ik weet er niemand mee bedrijgd, of er iets mee vernield. Hij maakte gewoon een lolletje waarbij hij niemand (op een paar agenten die schijnbaar geen fuck te doen hadden en zich even goed wilden voelen) lastig viel.

WAAROM?? moet je daar nu opgepakt voor worden?? Een simpele waarschuwing had toch meer op zijn plaats geweest lijkt me.. Die gast die aan het vernielen was mag natuurlijk niet zeiken
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:16:43 #115
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_25831335
Als je gaat zwaaien met een stok, zeker op een dergelijk tijdstip in de nacht (02:40) zonder duidelijk doel en binnen de geschetste context, is dat helemaal reden om je op te pakken. En terecht. Want weet die agent veel of je met je dronken kop van plan bent om iemand in elkaar te rossen met een stuk hout of die stok in iemands voorwiel van een fiets te steken?

En nee, niet iedereen met een stok wordt aangehouden, maar binnen de gegeven context waarbij een mededader vernielingen aanricht, hebben de agenten juist gehandeld door je een tijdje van de straat af te halen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_25831663
Of je stuurt de ene weg en de andere neem je mee, heel overdereven zeker omdat ik zover ik weet de TS geen strafbald heeft..

En hebben die gasten dan geen opleinding in "situatie inschatten" gehad. Je kan echt wel aan iemand zien of ie iemand wil slaan ofzo...
pi_25832358
Terecht, zulk baldadig gedrag moet maar is afgelopen zijn!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:02:48 #118
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_25832477
Ik wil jou wel eens iets zien inschatten als je in je auto zit, in het pikkedonker om 02:40 's nachts en twee bezopen gekken vreemde bewegingen zien maken met stokken en die daarbij ook nog eens vernielingen aanrichten. Dat is echt niet makkelijk, geloof me.

Als je zelf als agent in die situatie zou ziten, reken maar dat je ze zou meenemen. Je ziet een ongeregeldheid en daar anticipeer je op. Preventief handelen heeft dan de prioriteit, en ik kan me voorstellen dat dat niet erg populair overkomt. Maar agenten zijn er ook niet om populair te zijn, ze zijn er wel om door voornoemd handelen te voorkomen dat die stok in jouw voorwiel of in jouw nek terecht komt.

Agenten hebben overigens gemiddeld 4 jaar opleiding. Dit t/m hoofdagent, dus zeg maar de gemiddelde diender die op straat loopt.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:14:23 #119
45206 Pietverdriet
pi_25834372
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Even serieus mensen, het gaat om een STOK. Hij heeft zover ik weet er niemand mee bedrijgd, of er iets mee vernield. Hij maakte gewoon een lolletje waarbij hij niemand (op een paar agenten die schijnbaar geen fuck te doen hadden en zich even goed wilden voelen) lastig viel.

WAAROM?? moet je daar nu opgepakt voor worden?? Een simpele waarschuwing had toch meer op zijn plaats geweest lijkt me.. Die gast die aan het vernielen was mag natuurlijk niet zeiken
Met een waarschuwing was men na het wegrijden van de politieauto lekker verder gegaan.
TS heeft nu geleerd zich te gedragen, ipv te luidruchtig brallen en met vriendjes op te trekken die de boel slopen.
pi_28409337
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Wat ben je dan ook voor holbewoner als je met een stuk hout gaat rondzwaaien .
pi_28413052
so... komt weer een oud topic langszeilen zeg...
pi_28425986
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Nuttige kick hoor
pi_28426534
Whaha hoe dat ook op die bon staat.. hoeveel euritjes ben je kwijt? (misschien staat het er al, maar lees niet t hele topic)
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_28429394
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:43 schreef LennyKravitz het volgende:
so... komt weer een oud topic langszeilen zeg...
best wel, of je raak slaat of niet, met een onschuldige stok, de gevolgen zijn groter als je denkt, of je er iets mee opschiet of niet, nooit niet
BV
radio gestolen uit je auto... lees je in de krant, tot t jezelf overkomt , is t toch iets anders,
.............een troep, potier ingeslagen, en aan die radio heeft niemand niks, gewoon eruitgerukt, alle stekkers kapot , t idee dat iemand aan je spullen zit maakt me zo boos, een bijl in die jatters nek... zachtjes naruurlijk...
ik zou mijn naam waarmaken....
De Puta Madre
pi_28431069
Hoeveel boetes heb je inmiddels al weer gehad? Ik verwacht niet dat mensen met jouw niveau van 1x leren eigenlijk.
  woensdag 6 juli 2005 @ 04:11:03 #126
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28538262
Ben ik nu de enige die de redelijkheid ervan inziet dat de meesten hier gewoon een bon hebben gehad?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 6 juli 2005 @ 04:15:43 #127
62850 ViMh
Voices in my head
pi_28538271
Gewoon voor laten komen. Gezellig met de hele klas naar de rechtbank
Wat? WAT? wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')