Nee het was geen sex, en ja, ik was zo dronken als een toeter.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:37 schreef multilul het volgende:
Meesterlijke Actie.... "Zwaaien met stok" hahahahaheel gaaf...
Maar is dat niet gewoon sex openbaar wat jullie aan het doen waren.. ik bedoel ik las iets over een paal trekken ofsow... zwaaiend met zn stok.... lekker hoor :S
Je hebt toch wel aan die gasten gevraagd waarom jij uberhaupt mee werd genomen... (genomen ja)
Weet je hoeveel die dingen kosten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:43 schreef multilul het volgende:
Ik was vroeger ook zo vaak helemaal kachel... en dan lekker borden kromtrekken en slopen....
Gewoon kijken wat er gebeurd. Of de zwaartekracht het nog deed.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef DuchessX het volgende:
Wat was eigenlijk het nut van het gooien van die stok?
Ga dan een appel uit een boom gooien ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat er gebeurd. Of de zwaartekracht het nog deed.
Ik hoorde van vrienden dat ik mn fiets ermee wou gaan repareren. Beetje vreemd, want ik was niet eens op de fiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:44 schreef DuchessX het volgende:
Wat was eigenlijk het nut van het gooien van die stok?
Alsof me dat op dat moment (kachelmoment) iets zal interreseren....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:45 schreef teknomist het volgende:
[..]
Weet je hoeveel die dingen kosten?
En wie dat uiteindelijk betaalt?
Egoistische zak.
Jij kunt beter eerst fatsoenlijk Nederlands leren...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef multilul het volgende:
[..]
Alsof me dat op dat moment (kachelmoment) iets zal interreseren....
zou kunnen....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:53 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jij kunt beter eerst fatsoenlijk Nederlands leren...
Hmmmzzz... *op hoofd krabt*quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ik hoorde van vrienden dat ik mn fiets ermee wou gaan repareren. Beetje vreemd, want ik was niet eens op de fiets.
Dan moet je het land uit... helaas voor jouquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:54 schreef multilul het volgende:
[..]
zou kunnen....
toch doe ik dat lekker niet![]()
zou kunnen,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan moet je het land uit... helaas voor jou.
Niet integreren, is oprotten.
Wacht ik ruk dat pleister wel van je smoel af, bler maar op los.quote:
Het mag gewoon niet? Waarom krijgen die majorettemeisjes dan geen bon? Levensgevaarlijkquote:Het mag gewoon niet
Dubbelpost? Vind je het erg als ik die delete?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef multilul het volgende:
[..]
zou kunnen,
toch doe ik het lekker niet![]()
zit het je dwarsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dubbelpost? Vind je het erg als ik die delete?
hoezo laatste tijd,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat veel kneuzen de laatste tijd op Fok! die met hun dronken hoofd iets gedaan hebben en dan een boete krijgen van de politie en hier verbaasd over zijn.
jquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
Het leuke van dit verhaal is dat als het om een MAROKKAAN was gegaan die een stuk hout had gegooid hadden we meteen 3 pagina's commentaar gehad met de welbekende leuzen zoals "uitzetten", "werkkampen", "meteen terugsturen naar Marokko" en "kut-marokkanen" etc etc....![]()
waarschijnlijk was hij lid van een " hokkie club" die zijn nog veel erger.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
Het leuke van dit verhaal is dat als het om een MAROKKAAN was gegaan die een stuk hout had gegooid hadden we meteen 3 pagina's commentaar gehad met de welbekende leuzen zoals "uitzetten", "werkkampen", "meteen terugsturen naar Marokko" en "kut-marokkanen" etc etc....![]()
Verplicht chemisch kastreren, gaskamer, concentratie kamp klint beter dan? Wees blij dat de Nederlanders nog zo links zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
WTF??? Dus een vriend van mij besluit morgen, na het uitgaan, een etalage-ruit in te gooien, ben ik ook maar een aso??? Moet niet gekker worden zegquote:En het feit dat je vriend zoiets doet zegt ook wel iets over jou...
heheh dat wou ik eigenlijk net gaan zeggen. Was je me dus effe voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef Zebbie het volgende:
Dan kom je er nog goed vanaf, volgens mij was er vandaag ook een topic over iemand die 270 euro boete kreeg voor het opsteken van een middelvinger
sleutel 13/14 en een biertje in de binnenzak gaf ons studentenhuis ook vaak vertier omtrent verkeersborden; menig trofee heeft onze keuken gesierd destijds, maar ach, bij wie in huis daar nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat er gebeurd. Of de zwaartekracht het nog deed.
Het interesseert ons (mij iig) gelukkig ook niets als jij jezelf ooit wat ernstigs aandoet in een dronken buiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef multilul het volgende:
[..]
Alsof me dat op dat moment (kachelmoment) iets zal interreseren....
je kunt zo moeilijk "kut-marokkaan" zeggen tegen een Nederlander héquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
Ik heb niks stuk gemaakt, het was een oud stukje hout van een meter, wat uit een afvalcontainer kwam. Ik was nog niet eens van plan er wat mee te gaan slopen zelfs. Ik zwaaide ermee en ik zong een liedje, en als ik van te voren had geweten dat je daarvoor tegenwoordig een nachtje in de cel moest slapen, had ik zowiezo helemaal niks aangeraakt en rechtstreeks naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:52 schreef vinsbergen het volgende:
Je hebt iets stuk gemaakt en je bent op heterdaad betrapt, zoals dat zo mooi heet, bad luck..
Ik snap wel wat je bedoeld, als je dronken bent ben je niet meer zo kritisch zullen we maar zeggen
Maar toch, als iedereen nou even borden/stokken gaat slopen, krom trekken, zou een mooie zaak worden.
En was het niet zo dat 'het volk' vond dat 'kleine' criminaliteit niet meer werd aangepakt tegenwoordig.. Toch het tegendeel bewezen
Hee man, doe niet zo agressief!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:53 schreef Rekkie het volgende:
Jezus wat een reacties hier zeg, en wat ongelovelijk bekrompen ook!
We gaan Amerika hard achterna... wanneer krijgen wij een nippel-gate???
Kom op zeg, als hij nou moet die stok op eigendom van een ander stond te meppen ala, dan zou ik hem ook oppakken, maar een stok in de lucht gooien en dan oppakken.....
Je kunt gvd beter iemand vermoorden tegenwoordig dan kom je er ogenschijnlijk beter vanaf
@ teknomist
[..]
WTF??? Dus een vriend van mij besluit morgen, na het uitgaan, een etalage-ruit in te gooien, ben ik ook maar een aso??? Moet niet gekker worden zeg
Dude rustig...adem in adem uitquote:Op zaterdag 26 maart 2005 04:34 schreef Schorpioen het volgende:
Waar hier helemaal aan voorbij wordt gegaan is de NORMEN en WAARDEN. Wat is dat voor mentaliteit, met stukken hout gaan zwaaien is wel een heftig teken van vijandige agressie, logisch dat je daar voor opgepakt bent, ik bedoel, het spreekt toch voor zich dat zoiets niet getolereerd kan worden. Zijn al die stille tochten voor niks geweest ofzo? In sommige landen hadden ze hier je handen voor afgehakt, nou is dat natuurlijk wat barbaars, maar toch... het had wel een voorbeeld gesteld, en probeer maar eens met stokken te gooien zonder handen!! Het moet ook niet veel gekker worden zeg, het is een glijdende schaal hoor. Het begint met met stokken zwaaien en gooien en openbare baldadigheid, (we hebben het hier nog niet eens gehad over het overmatig drugsMISBRUIK!!) en de volgende stap is het beroven van een tankstation of het in elkaar slaan van oude vrouwtjes. Ja dan hoor ik je al zeggen: "dat zal wel meevallen", maar dat zeiden ze ook over de dreiging van duitsland in '39. "Ga maar lekker slapen hoor, zo erg is het niet, niks aan de hand!" zeiden die softies. We weten allemaal hoe dit afgelopen is... dus ik bedoel maar!!!
Als het aan mij had gelegen had je dit bericht vanuit het huis van bewaring geschreven. (In de gevangenis schijnen ze tegenwoordig ook gewoon over internet te kunnen beschikken!)
Waar gaat het toch heen met dit land???
Ik hoop echt dat je sarcastisch bent.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 04:34 schreef Schorpioen het volgende:
Waar hier helemaal aan voorbij wordt gegaan is de NORMEN en WAARDEN. Wat is dat voor mentaliteit, met stukken hout gaan zwaaien is wel een heftig teken van vijandige agressie, logisch dat je daar voor opgepakt bent, ik bedoel, het spreekt toch voor zich dat zoiets niet getolereerd kan worden. Zijn al die stille tochten voor niks geweest ofzo? In sommige landen hadden ze hier je handen voor afgehakt, nou is dat natuurlijk wat barbaars, maar toch... het had wel een voorbeeld gesteld, en probeer maar eens met stokken te gooien zonder handen!! Het moet ook niet veel gekker worden zeg, het is een glijdende schaal hoor. Het begint met met stokken zwaaien en gooien en openbare baldadigheid, (we hebben het hier nog niet eens gehad over het overmatig drugsMISBRUIK!!) en de volgende stap is het beroven van een tankstation of het in elkaar slaan van oude vrouwtjes. Ja dan hoor ik je al zeggen: "dat zal wel meevallen", maar dat zeiden ze ook over de dreiging van duitsland in '39. "Ga maar lekker slapen hoor, zo erg is het niet, niks aan de hand!" zeiden die softies. We weten allemaal hoe dit afgelopen is... dus ik bedoel maar!!!
Als het aan mij had gelegen had je dit bericht vanuit het huis van bewaring geschreven. (In de gevangenis schijnen ze tegenwoordig ook gewoon over internet te kunnen beschikken!)
Volgens mij zou een enkeltje Usa voor jou geen slecht plan zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 04:34 schreef Schorpioen het volgende:
Dan zou er rust en orde in deze samenleving zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:38 schreef Obnx het volgende:
Politie mag echt doodvalle :x
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 12:31 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
[..]
Hee man, doe niet zo agressief!
!
![]()
moraalridder.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zero Tolerance
Puik!
Als je je niet kan gedragen met drank op, moet je niet zuipen.
Idd, ik kan ook niet tegen mensen die dingen gaan slopen als ze teveel hebben gezopen.quote:Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je je niet kan gedragen met drank op, moet je niet zuipen.
Hij verdient m idd, daar waren we t zelf ook gewoon over eens, en als ik iets kapot zou hebben gemaakt, zou ik dit ook niet gepost hebben uiteraard want dan was het gewoon terecht. Maar kom op zeg, met een stukje hout uit een afvalcontainer (!!) zwaaien, en daarom een nachtje in de cel slapen.. Beetje overdrevenquote:Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mensen doen rare dingen als ze gezopen hebben. Dit is dan weer een zuigboete, maar die vriend van je verdient 'm.
Dus als ik bij mn vrienden hadden gestaan die trouwens dichter bij die jongen warern die de paal aan t slopen was, waren we allemaal opgepakt? Tuuuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2005 00:25 schreef Bayswater het volgende:
Zonder die stok hadden ze je ook een nachtje kunnen houden aangezien je je in een groepje bevond waarbij minimaal 1 persoon vandalisme aan het plegen was.
Spreek uit ervaring, je bent verplicht je uit de groep (neem aan dat die jongen bij jullie hoorde) te begeven.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Dus als ik bij mn vrienden hadden gestaan die trouwens dichter bij die jongen warern die de paal aan t slopen was, waren we allemaal opgepakt? Tuuuurlijk![]()
Inderdaad..quote:Op maandag 28 maart 2005 00:44 schreef MaartenGrendel het volgende:
'Baldadigheid' is al heel lang een term waarmee dronken pubers die rotzooi trappen beboet worden.
hij kan toch wel 'in beroep' ofzo.. met een stokje zwaaien is mij geen 55 euro waardquote:Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef soul114 het volgende:
[..]
Inderdaad..
Weet niet of TS een boete krijgt, maar mocht je die krijgen kost je dat 55 euro.
*mist pimquote:Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef Ixnay het volgende:
Ja, die mensen worden door ons allenmaal betaald, tijd dat Geert hier wat aan gaat doen, hoe lang duren die verkiezingen nog?
Fok!stokquote:Op maandag 28 maart 2005 01:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Was 't een toverstok?
En ik kots zwaar op kutpubers die als ze twee, drie biertjes op hebben zich niet kunnen gedragen en áls ze dan daar een boete voor krijgen een potje gaan zitten janken.quote:Op maandag 28 maart 2005 03:16 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kots zwaar op de vele moraalridders die Nederland rijker lijkt te worden de laatste jaren![]()
Laat de politie echte criminelen aanpakken.
vinnikookquote:Op maandag 28 maart 2005 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik kots zwaar op kutpubers die als ze twee, drie biertjes op hebben zich niet kunnen gedragen en áls ze dan daar een boete voor krijgen een potje gaan zitten janken.
Als jij je met je bezopen kop misdraagt, en je wordt gepakt en ingesloten en je mag een nachtje brommen, neem het dan als een vent en ga niet een beetje klagen en jammeren dat de pliesie zo gemeen is.
Jij doet natuurlijk nooit wat raars, en je bent altijd voor 10 uur weer thuis enzo. Nogmaals, ik was niks aan het vernielen, had ik dat wel gedaan dan had ik daar ook niet over lopen zeuren, want dan was dat nachtje cel terecht. Nu niet dus.quote:Op maandag 28 maart 2005 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik kots zwaar op kutpubers die als ze twee, drie biertjes op hebben zich niet kunnen gedragen en áls ze dan daar een boete voor krijgen een potje gaan zitten janken.
Als jij je met je bezopen kop misdraagt, en je wordt gepakt en ingesloten en je mag een nachtje brommen, neem het dan als een vent en ga niet een beetje klagen en jammeren dat de pliesie zo gemeen is.
Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepaktquote:Op maandag 28 maart 2005 20:44 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Jij doet natuurlijk nooit wat raars, en je bent altijd voor 10 uur weer thuis enzo. Nogmaals, ik was niks aan het vernielen, had ik dat wel gedaan dan had ik daar ook niet over lopen zeuren, want dan was dat nachtje cel terecht. Nu niet dus.
mee eens,quote:Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepakt
Je was gewoon vreselijk vervelend en dronken, das niet zo heel erg, maar dan moet je niet lopen grienen en jammeren dat men zo gemeen is tegen je.
Des avonds een hele vent? Wees dan ook des ochtends een hele vent!
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT. Heilig boontje.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepakt
Je was gewoon vreselijk vervelend en dronken, das niet zo heel erg, maar dan moet je niet lopen grienen en jammeren dat men zo gemeen is tegen je.
Des avonds een hele vent? Wees dan ook des ochtends een hele vent!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ik hoorde van vrienden dat ik mn fiets ermee wou gaan repareren. Beetje vreemd, want ik was niet eens op de fiets.
Je hebt zoiets als openbare geweldpleging tegen goederen in vereniging en criminele organisatie,eigenlijk bedoelt tegen terroristen,daarna graffitischrijvers,tegenwoordig kunnen ze dat ook gebruiken tegen boerennerds met 3 biertjes op,voor hetzelfde geld had je 3 maanden aan je broek gehad.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Dus als ik bij mn vrienden hadden gestaan die trouwens dichter bij die jongen warern die de paal aan t slopen was, waren we allemaal opgepakt? Tuuuurlijk![]()
Snuit je neus en hou op met huilen!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef bojaaper het volgende:
[..]
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT. Heilig boontje.
Je mag wel met een stuk hout lopen, maar als je daarmee gaat staan gooien naast een weg ben je potentieel gevaarlijk bezig. Als je wordt meegenomen voor verhoor kunnen ze je maximaal 6 uur vasthouden. De uren tussen 0.00 en 09.00 horen daar niet bij, dus met een beetje pech zit je er 15 uur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef bojaaper het volgende:
Nu mijn vraag : Sinds wanneer mag je niet meer met een stuk hout lopen, en moet je hiervoor meteen een nachtje in de cel slapen? Dat die vriend van mij moest blijven snap ik, hij vernielde immers iets, maar ik liep gvd met een stuk hout. Slaat gvd nergens op![]()
Met een waarschuwing was men na het wegrijden van de politieauto lekker verder gegaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Even serieus mensen, het gaat om een STOK. Hij heeft zover ik weet er niemand mee bedrijgd, of er iets mee vernield. Hij maakte gewoon een lolletje waarbij hij niemand (op een paar agenten die schijnbaar geen fuck te doen hadden en zich even goed wilden voelen) lastig viel.
WAAROM?? moet je daar nu opgepakt voor worden?? Een simpele waarschuwing had toch meer op zijn plaats geweest lijkt me.. Die gast die aan het vernielen was mag natuurlijk niet zeiken
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Wat ben je dan ook voor holbewoner als je met een stuk hout gaat rondzwaaien.
best wel, of je raak slaat of niet, met een onschuldige stok, de gevolgen zijn groter als je denkt, of je er iets mee opschiet of niet, nooit nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:43 schreef LennyKravitz het volgende:
so... komt weer een oud topic langszeilen zeg...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |