abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25751024
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Spellchecker zaterdag 26 maart 2005 @ 04:01:19 #52
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25751032
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:51 schreef multilul het volgende:

[..]

Alsof me dat op dat moment (kachelmoment) iets zal interreseren....
Het interesseert ons (mij iig) gelukkig ook niets als jij jezelf ooit wat ernstigs aandoet in een dronken bui
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
Het leuke van dit verhaal is dat als het om een MAROKKAAN was gegaan die een stuk hout had gegooid hadden we meteen 3 pagina's commentaar gehad met de welbekende leuzen zoals "uitzetten", "werkkampen", "meteen terugsturen naar Marokko" en "kut-marokkanen" etc etc....
je kunt zo moeilijk "kut-marokkaan" zeggen tegen een Nederlander hé
Tevens -purist.
pi_25751060
Waar hier helemaal aan voorbij wordt gegaan is de NORMEN en WAARDEN. Wat is dat voor mentaliteit, met stukken hout gaan zwaaien is wel een heftig teken van vijandige agressie, logisch dat je daar voor opgepakt bent, ik bedoel, het spreekt toch voor zich dat zoiets niet getolereerd kan worden. Zijn al die stille tochten voor niks geweest ofzo? In sommige landen hadden ze hier je handen voor afgehakt, nou is dat natuurlijk wat barbaars, maar toch... het had wel een voorbeeld gesteld, en probeer maar eens met stokken te gooien zonder handen!! Het moet ook niet veel gekker worden zeg, het is een glijdende schaal hoor. Het begint met met stokken zwaaien en gooien en openbare baldadigheid, (we hebben het hier nog niet eens gehad over het overmatig drugsMISBRUIK!!) en de volgende stap is het beroven van een tankstation of het in elkaar slaan van oude vrouwtjes. Ja dan hoor ik je al zeggen: "dat zal wel meevallen", maar dat zeiden ze ook over de dreiging van duitsland in '39. "Ga maar lekker slapen hoor, zo erg is het niet, niks aan de hand!" zeiden die softies. We weten allemaal hoe dit afgelopen is... dus ik bedoel maar!!!

Als het aan mij had gelegen had je dit bericht vanuit het huis van bewaring geschreven. (In de gevangenis schijnen ze tegenwoordig ook gewoon over internet te kunnen beschikken! )

Waar gaat het toch heen met dit land???
Unox, the worst operating system.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:42:02 #54
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25753571
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:52 schreef vinsbergen het volgende:
Je hebt iets stuk gemaakt en je bent op heterdaad betrapt, zoals dat zo mooi heet, bad luck..
Ik snap wel wat je bedoeld, als je dronken bent ben je niet meer zo kritisch zullen we maar zeggen

Maar toch, als iedereen nou even borden/stokken gaat slopen, krom trekken, zou een mooie zaak worden.
En was het niet zo dat 'het volk' vond dat 'kleine' criminaliteit niet meer werd aangepakt tegenwoordig.. Toch het tegendeel bewezen
Ik heb niks stuk gemaakt, het was een oud stukje hout van een meter, wat uit een afvalcontainer kwam. Ik was nog niet eens van plan er wat mee te gaan slopen zelfs. Ik zwaaide ermee en ik zong een liedje, en als ik van te voren had geweten dat je daarvoor tegenwoordig een nachtje in de cel moest slapen, had ik zowiezo helemaal niks aangeraakt en rechtstreeks naar huis gegaan.
Het ZOU moeten werken hoor...
  zaterdag 26 maart 2005 @ 11:45:30 #55
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_25753630
Whahaha wat een giller dit. En terecht.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_25754572
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 00:53 schreef Rekkie het volgende:
Jezus wat een reacties hier zeg, en wat ongelovelijk bekrompen ook!
We gaan Amerika hard achterna... wanneer krijgen wij een nippel-gate???

Kom op zeg, als hij nou moet die stok op eigendom van een ander stond te meppen ala, dan zou ik hem ook oppakken, maar een stok in de lucht gooien en dan oppakken.....

Je kunt gvd beter iemand vermoorden tegenwoordig dan kom je er ogenschijnlijk beter vanaf

@ teknomist
[..]

WTF??? Dus een vriend van mij besluit morgen, na het uitgaan, een etalage-ruit in te gooien, ben ik ook maar een aso??? Moet niet gekker worden zeg
Hee man, doe niet zo agressief!
!
Touch my tralalaaa
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:00:03 #57
38039 Katana
Snoekduiker
pi_25755158
[moraalriddermode]
je gooide het toch de lucht in?!
Terrecht , als je niet tegen bier kan moet je het ook niet drinken.
[/moraalriddermode]

En wat Ilona-scuderia zegt : leuk voor later
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
  zaterdag 26 maart 2005 @ 13:18:38 #58
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25755614
Heerlijk, dit soort dingen maak ik ook weleens mee. Ik ben ook een keer opgepakt toen ik me eigen fiets aan het slopen was, er zat een slinger in en wilde hem recht krijgen
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_25757014
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 04:34 schreef Schorpioen het volgende:
Waar hier helemaal aan voorbij wordt gegaan is de NORMEN en WAARDEN. Wat is dat voor mentaliteit, met stukken hout gaan zwaaien is wel een heftig teken van vijandige agressie, logisch dat je daar voor opgepakt bent, ik bedoel, het spreekt toch voor zich dat zoiets niet getolereerd kan worden. Zijn al die stille tochten voor niks geweest ofzo? In sommige landen hadden ze hier je handen voor afgehakt, nou is dat natuurlijk wat barbaars, maar toch... het had wel een voorbeeld gesteld, en probeer maar eens met stokken te gooien zonder handen!! Het moet ook niet veel gekker worden zeg, het is een glijdende schaal hoor. Het begint met met stokken zwaaien en gooien en openbare baldadigheid, (we hebben het hier nog niet eens gehad over het overmatig drugsMISBRUIK!!) en de volgende stap is het beroven van een tankstation of het in elkaar slaan van oude vrouwtjes. Ja dan hoor ik je al zeggen: "dat zal wel meevallen", maar dat zeiden ze ook over de dreiging van duitsland in '39. "Ga maar lekker slapen hoor, zo erg is het niet, niks aan de hand!" zeiden die softies. We weten allemaal hoe dit afgelopen is... dus ik bedoel maar!!!

Als het aan mij had gelegen had je dit bericht vanuit het huis van bewaring geschreven. (In de gevangenis schijnen ze tegenwoordig ook gewoon over internet te kunnen beschikken! )

Dude rustig...adem in adem uit
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:57:39 #60
38072 King_Nothing
lik mijn taxus
pi_25757560
Wheheheheh. Wat kansloos. Met een stok gaan lopen gooien .
Vroeger was ik een twijfelaar, nu ben ik daar niet meer zo zeker van !!
Nee, dat is geen gezwel!
Dat van die rode roos had ze er niet bij hoeven te vertellen.. goh wat was dat mens dik!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 14:58:47 #61
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_25757584
quote:

Ik hoop echt dat je sarcastisch bent.

Laten we ook meteen alle spelende kinderen oppakken en vergeet de sporters ook niet, die honkballers slaan je zo kapot met de jarenlange training.

Ja, smerige alto jij bent het gevaar voor onze samenleving, jij wekt agressie op met je domme berichten en je lastige houding. En waar haal je in godsnaam die vergelijking met Hitler vandaan? Een dronken-stokken-zwaaide jongen staat erg dichtbij bij een facistische moordenaar.
En als je zon hekel hebt aan dit land, dan maak je er toch een einde aan, dat past toch wel in je groepje net als jouw idool.

"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_25758409
quote:

Volgens mij zou een enkeltje Usa voor jou geen slecht plan zijn.
Kom op man,relativeer eens een beetje en ga niet altijd alleen op de theorie af!!!
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_25758526
Mwhaha, wat een stelletje kansloze wouten. Dat ze voor jou nog een proces verbaal maken ook, te hilarisch voor woorden wat ze op dat briefje geschreven hebben
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:15:07 #64
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25763311
Mja idd vrij kansloos allemaal
pi_25763936
Politie mag echt doodvalle :x
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:49:43 #66
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_25764310
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 19:38 schreef Obnx het volgende:
Politie mag echt doodvalle :x
Dan zou er rust en orde in deze samenleving zijn.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 19:59:32 #67
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_25764611
Heeeeel vroeger deden we niets anders dan met een stok zwaaien, en nu mag het ineens niet meer. Elke traditie gaat eraan in dit land
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_25791354
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 12:31 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:

[..]

Hee man, doe niet zo agressief!
!
smiley's zijn meestal niet bedoelt om aan te duiden dat iemand agressief is hoor
  zondag 27 maart 2005 @ 22:11:10 #69
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25791784
Zero Tolerance
Puik!
Als je je niet kan gedragen met drank op, moet je niet zuipen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 27 maart 2005 @ 23:09:39 #70
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_25793605
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zero Tolerance
Puik!
moraalridder.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  zondag 27 maart 2005 @ 23:25:01 #71
45206 Pietverdriet
pi_25794072
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:09 schreef B_BOY het volgende:

[..]

moraalridder.
Leg eens uit waarom?
  zondag 27 maart 2005 @ 23:26:48 #72
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_25794116
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:39:17 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 27 maart 2005 @ 23:28:25 #73
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25794167
ik hoop dat je er wat van hebt geleerd
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25795631
'Zwaaien met stok' staat er ook echt op!

Geweldig .
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Idd, ik kan ook niet tegen mensen die dingen gaan slopen als ze teveel hebben gezopen.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:14:20 #75
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25795693
quote:
Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Mensen doen rare dingen als ze gezopen hebben. Dit is dan weer een zuigboete, maar die vriend van je verdient 'm.
Hij verdient m idd, daar waren we t zelf ook gewoon over eens, en als ik iets kapot zou hebben gemaakt, zou ik dit ook niet gepost hebben uiteraard want dan was het gewoon terecht. Maar kom op zeg, met een stukje hout uit een afvalcontainer (!!) zwaaien, en daarom een nachtje in de cel slapen.. Beetje overdreven
pi_25795996
Hoe komen mensen hier nu toch bij de woordjes van het zero tolerance beleid.

10 jaar geleden gebeurde het ook al, wanneer je aan het klootviolen was en de politie was in de buurt, werd je ook opgepakt.

Ooit zelf meegemaakt toen we met teveel mensen op een eigen fiets hadden gezeten, waardoor eht achterwiel redelijk krom was geworden,en wij deze weer een beetje recht terug aan trappen waren, 3 mensen opgepakt, en een schikking gekregen voor verstoren van de openbare orde. En ja wij waren idd ook niet echt in een nuchtere toestand

Was je wel lam zat om tenminste nog aan de politie agent in de auto te vragen of de zwaailichten aan mochten, dan heb je tenminste nog wat waar voor je geld gehad, wat je moet gaan betalen voor het verstoren van de openbare orde.
  maandag 28 maart 2005 @ 00:25:47 #77
43642 Bayswater
pi_25796022
Zonder die stok hadden ze je ook een nachtje kunnen houden aangezien je je in een groepje bevond waarbij minimaal 1 persoon vandalisme aan het plegen was.
Life lies a slow suicide
pi_25796053
en? moet je iets betalen?
  maandag 28 maart 2005 @ 00:27:36 #79
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25796074
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:25 schreef Bayswater het volgende:
Zonder die stok hadden ze je ook een nachtje kunnen houden aangezien je je in een groepje bevond waarbij minimaal 1 persoon vandalisme aan het plegen was.
Dus als ik bij mn vrienden hadden gestaan die trouwens dichter bij die jongen warern die de paal aan t slopen was, waren we allemaal opgepakt? Tuuuurlijk
  maandag 28 maart 2005 @ 00:28:37 #80
113852 CrazyVorteX
Opeens heb je het
pi_25796099
Ga naar kopspijkers man, kan je lachen...
''Being bad feels pretty good, huh?''
  maandag 28 maart 2005 @ 00:29:11 #81
64781 bonke
pipo koeie
pi_25796110
whoehaaaaaaaaaaahahahaaaaaaaaaaaaaa sukkelllllllllllllllllllllllllllllllll
opgelost
slotje
pies on joe toe
  maandag 28 maart 2005 @ 00:30:12 #82
43642 Bayswater
pi_25796134
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Dus als ik bij mn vrienden hadden gestaan die trouwens dichter bij die jongen warern die de paal aan t slopen was, waren we allemaal opgepakt? Tuuuurlijk
Spreek uit ervaring, je bent verplicht je uit de groep (neem aan dat die jongen bij jullie hoorde) te begeven.
Life lies a slow suicide
pi_25796495
'Baldadigheid' is al heel lang een term waarmee dronken pubers die rotzooi trappen beboet worden.
Een vriend van me heeft een aantal jaar geleden tijdens koninginnenacht ook een paar uur in een cel doorgebracht inclusief boete voor baldadigheid naderhand, omdat hij in niet geheel nuchtere staat een tak van een plant afbrak en tegen een prullebak trapte.
Zwaaien met een stuk hout is misschien wat minder erg als dingen slopen,
maar de boete is naar mijn idee wel terecht.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  maandag 28 maart 2005 @ 01:13:32 #84
90197 soul114
Flac is the new Mp3!
pi_25797272
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:44 schreef MaartenGrendel het volgende:
'Baldadigheid' is al heel lang een term waarmee dronken pubers die rotzooi trappen beboet worden.
Inderdaad..

Weet niet of TS een boete krijgt, maar mocht je die krijgen kost je dat 55 euro.
pi_25797475
Was 't een toverstok?
pi_25797661
prachtig verhaal.. moet je koesteren
  maandag 28 maart 2005 @ 01:29:32 #87
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_25797667
Ja, die mensen worden door ons allemaal betaald. Wordt tijd dat Geert hier wat aan gaat doen, hoe lang duurt het nog tot die verkiezingen?
pi_25797678
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:13 schreef soul114 het volgende:

[..]

Inderdaad..

Weet niet of TS een boete krijgt, maar mocht je die krijgen kost je dat 55 euro.
hij kan toch wel 'in beroep' ofzo.. met een stokje zwaaien is mij geen 55 euro waard
pi_25797685
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:29 schreef Ixnay het volgende:
Ja, die mensen worden door ons allenmaal betaald, tijd dat Geert hier wat aan gaat doen, hoe lang duren die verkiezingen nog?
*mist pim
  maandag 28 maart 2005 @ 02:25:36 #90
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25798623
Whehehe als je dan toch opgepakt moet worden dan is dit wel een van de meest geniale redenen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25798892
Zwaaien met een stok...misschien heb je korte armen?
  maandag 28 maart 2005 @ 03:16:07 #92
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_25798985
Ik kots zwaar op de vele moraalridders die Nederland rijker lijkt te worden de laatste jaren

Laat de politie echte criminelen aanpakken.
  maandag 28 maart 2005 @ 03:38:36 #93
76429 TuinSlang
Sproeiplicht
pi_25799148
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:21 schreef Tuvai.net het volgende:
Was 't een toverstok?
Fok!stok
I love the smell of wet grass in the morning.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:29:09 #94
45206 Pietverdriet
pi_25806993
quote:
Op maandag 28 maart 2005 03:16 schreef PLAE@ het volgende:

Ik kots zwaar op de vele moraalridders die Nederland rijker lijkt te worden de laatste jaren

Laat de politie echte criminelen aanpakken.
En ik kots zwaar op kutpubers die als ze twee, drie biertjes op hebben zich niet kunnen gedragen en áls ze dan daar een boete voor krijgen een potje gaan zitten janken.

Als jij je met je bezopen kop misdraagt, en je wordt gepakt en ingesloten en je mag een nachtje brommen, neem het dan als een vent en ga niet een beetje klagen en jammeren dat de pliesie zo gemeen is.
  maandag 28 maart 2005 @ 15:33:37 #95
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_25807105
ja precies......
Wat zijn we aan het doen ???
  maandag 28 maart 2005 @ 15:44:45 #96
64781 bonke
pipo koeie
pi_25807398
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En ik kots zwaar op kutpubers die als ze twee, drie biertjes op hebben zich niet kunnen gedragen en áls ze dan daar een boete voor krijgen een potje gaan zitten janken.

Als jij je met je bezopen kop misdraagt, en je wordt gepakt en ingesloten en je mag een nachtje brommen, neem het dan als een vent en ga niet een beetje klagen en jammeren dat de pliesie zo gemeen is.
vinnikook
pies on joe toe
pi_25808596
kansloze shit
  maandag 28 maart 2005 @ 20:44:12 #98
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25814547
quote:
Op maandag 28 maart 2005 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jij doet natuurlijk nooit wat raars, en je bent altijd voor 10 uur weer thuis enzo. Nogmaals, ik was niks aan het vernielen, had ik dat wel gedaan dan had ik daar ook niet over lopen zeuren, want dan was dat nachtje cel terecht. Nu niet dus.
  maandag 28 maart 2005 @ 21:04:26 #99
101860 Tique
strictly seated concert
pi_25815020
Binnen hoeveel dagen sturen ze je eigenlijk een acceptgiro om die bon te betalen, ik heb er ook nog 1 van 1,5 week terug.
Er staat op de bon verkeersbord en baldadigheid, wat het is geweest weet ik alleen niet
T schijnt dat ik een verplaatsbaar bord uit de grond pakte en neerlegte ofzow :S
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
pi_25815737
Hahahah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')