Hmmmzzz... *op hoofd krabt*quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ik hoorde van vrienden dat ik mn fiets ermee wou gaan repareren. Beetje vreemd, want ik was niet eens op de fiets.
Dan moet je het land uit... helaas voor jouquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:54 schreef multilul het volgende:
[..]
zou kunnen....
toch doe ik dat lekker niet![]()
zou kunnen,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:06 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dan moet je het land uit... helaas voor jou.
Niet integreren, is oprotten.
Wacht ik ruk dat pleister wel van je smoel af, bler maar op los.quote:
Het mag gewoon niet? Waarom krijgen die majorettemeisjes dan geen bon? Levensgevaarlijkquote:Het mag gewoon niet
Dubbelpost? Vind je het erg als ik die delete?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:12 schreef multilul het volgende:
[..]
zou kunnen,
toch doe ik het lekker niet![]()
zit het je dwarsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:19 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dubbelpost? Vind je het erg als ik die delete?
hoezo laatste tijd,quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Wat veel kneuzen de laatste tijd op Fok! die met hun dronken hoofd iets gedaan hebben en dan een boete krijgen van de politie en hier verbaasd over zijn.
jquote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
Het leuke van dit verhaal is dat als het om een MAROKKAAN was gegaan die een stuk hout had gegooid hadden we meteen 3 pagina's commentaar gehad met de welbekende leuzen zoals "uitzetten", "werkkampen", "meteen terugsturen naar Marokko" en "kut-marokkanen" etc etc....![]()
waarschijnlijk was hij lid van een " hokkie club" die zijn nog veel erger.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
Het leuke van dit verhaal is dat als het om een MAROKKAAN was gegaan die een stuk hout had gegooid hadden we meteen 3 pagina's commentaar gehad met de welbekende leuzen zoals "uitzetten", "werkkampen", "meteen terugsturen naar Marokko" en "kut-marokkanen" etc etc....![]()
Verplicht chemisch kastreren, gaskamer, concentratie kamp klint beter dan? Wees blij dat de Nederlanders nog zo links zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef maartena het volgende:
WTF??? Dus een vriend van mij besluit morgen, na het uitgaan, een etalage-ruit in te gooien, ben ik ook maar een aso??? Moet niet gekker worden zegquote:En het feit dat je vriend zoiets doet zegt ook wel iets over jou...
heheh dat wou ik eigenlijk net gaan zeggen. Was je me dus effe voor.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 00:30 schreef Zebbie het volgende:
Dan kom je er nog goed vanaf, volgens mij was er vandaag ook een topic over iemand die 270 euro boete kreeg voor het opsteken van een middelvinger
sleutel 13/14 en een biertje in de binnenzak gaf ons studentenhuis ook vaak vertier omtrent verkeersborden; menig trofee heeft onze keuken gesierd destijds, maar ach, bij wie in huis daar nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:46 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gewoon kijken wat er gebeurd. Of de zwaartekracht het nog deed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |