abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25815900
Jezus! dat slaat toch ook nergens op!
Pff de politieagenten van tegenwoordig
  maandag 28 maart 2005 @ 21:36:14 #102
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25815967
quote:
Op maandag 28 maart 2005 20:44 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Jij doet natuurlijk nooit wat raars, en je bent altijd voor 10 uur weer thuis enzo. Nogmaals, ik was niks aan het vernielen, had ik dat wel gedaan dan had ik daar ook niet over lopen zeuren, want dan was dat nachtje cel terecht. Nu niet dus.
Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepakt
Je was gewoon vreselijk vervelend en dronken, das niet zo heel erg, maar dan moet je niet lopen grienen en jammeren dat men zo gemeen is tegen je.
Des avonds een hele vent? Wees dan ook des ochtends een hele vent!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25816297
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepakt
Je was gewoon vreselijk vervelend en dronken, das niet zo heel erg, maar dan moet je niet lopen grienen en jammeren dat men zo gemeen is tegen je.
mee eens,
is pappie je opkomen halen uit de cel?
De Puta Madre
  maandag 28 maart 2005 @ 23:02:50 #104
36678 bojaaper
AkA SilverFrame
pi_25818326
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT. Heilig boontje.

Het ZOU moeten werken hoor...
  maandag 28 maart 2005 @ 23:08:05 #105
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_25818463
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Ik hoorde van vrienden dat ik mn fiets ermee wou gaan repareren. Beetje vreemd, want ik was niet eens op de fiets.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_25818780
Stoute Jaap
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_25820368
[quote]Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef bojaaper het volgende:

[..]

[afbeelding]
[/quote
en die zouden we meer moeten hebben............
De Puta Madre
pi_25822980
quote:
Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Dus als ik bij mn vrienden hadden gestaan die trouwens dichter bij die jongen warern die de paal aan t slopen was, waren we allemaal opgepakt? Tuuuurlijk
Je hebt zoiets als openbare geweldpleging tegen goederen in vereniging en criminele organisatie,eigenlijk bedoelt tegen terroristen,daarna graffitischrijvers,tegenwoordig kunnen ze dat ook gebruiken tegen boerennerds met 3 biertjes op,voor hetzelfde geld had je 3 maanden aan je broek gehad.
pi_25825366
Je moet de volgende keer ook wel je broek aanhoudenhoor, zwaaien met een stok
  dinsdag 29 maart 2005 @ 10:52:05 #110
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25825443
wel genaaid man, der is zeker wat gebeurt in die wijk waar je aan het pissen was
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 29 maart 2005 @ 11:16:54 #111
45206 Pietverdriet
pi_25825981
quote:
Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef bojaaper het volgende:

[..]

Snuit je neus en hou op met huilen!
pi_25826440
Ik vind het volslagen onterecht... Wat een kut agenten, zeg!

Wat is er mooier dan de boel verzieken als je (als excuus) een stuk of 3 biertjes op hebt?

Ik vind het ook elke zondagmorgen weer lachen gieren brullen als er weer een bierfles op het dak van mn auto ligt, de spiegels de verkeerde kant op zijn omgeklapt/trapt, de ruitenwissers of antenne gesloopt zijn...

Ik wou dat ik eens wat vaker bier zoop... Stoer man! Lekker baldadig zijn, de buurt wakker houden, andermans eigendommen verzieken...

Ik heb in geen tijden meer zo'n fantastische zaterdagavond gehad, zeg!!!

(jammer dat ik niet dicht bij de Pondarosa, Hoornaar woon, maar een paar dorpen verder..)
  dinsdag 29 maart 2005 @ 14:34:42 #113
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_25830277
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef bojaaper het volgende:
Nu mijn vraag : Sinds wanneer mag je niet meer met een stuk hout lopen, en moet je hiervoor meteen een nachtje in de cel slapen? Dat die vriend van mij moest blijven snap ik, hij vernielde immers iets, maar ik liep gvd met een stuk hout. Slaat gvd nergens op
Je mag wel met een stuk hout lopen, maar als je daarmee gaat staan gooien naast een weg ben je potentieel gevaarlijk bezig. Als je wordt meegenomen voor verhoor kunnen ze je maximaal 6 uur vasthouden. De uren tussen 0.00 en 09.00 horen daar niet bij, dus met een beetje pech zit je er 15 uur.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_25831038
Even serieus mensen, het gaat om een STOK. Hij heeft zover ik weet er niemand mee bedrijgd, of er iets mee vernield. Hij maakte gewoon een lolletje waarbij hij niemand (op een paar agenten die schijnbaar geen fuck te doen hadden en zich even goed wilden voelen) lastig viel.

WAAROM?? moet je daar nu opgepakt voor worden?? Een simpele waarschuwing had toch meer op zijn plaats geweest lijkt me.. Die gast die aan het vernielen was mag natuurlijk niet zeiken
  dinsdag 29 maart 2005 @ 15:16:43 #115
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_25831335
Als je gaat zwaaien met een stok, zeker op een dergelijk tijdstip in de nacht (02:40) zonder duidelijk doel en binnen de geschetste context, is dat helemaal reden om je op te pakken. En terecht. Want weet die agent veel of je met je dronken kop van plan bent om iemand in elkaar te rossen met een stuk hout of die stok in iemands voorwiel van een fiets te steken?

En nee, niet iedereen met een stok wordt aangehouden, maar binnen de gegeven context waarbij een mededader vernielingen aanricht, hebben de agenten juist gehandeld door je een tijdje van de straat af te halen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_25831663
Of je stuurt de ene weg en de andere neem je mee, heel overdereven zeker omdat ik zover ik weet de TS geen strafbald heeft..

En hebben die gasten dan geen opleinding in "situatie inschatten" gehad. Je kan echt wel aan iemand zien of ie iemand wil slaan ofzo...
pi_25832358
Terecht, zulk baldadig gedrag moet maar is afgelopen zijn!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 16:02:48 #118
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_25832477
Ik wil jou wel eens iets zien inschatten als je in je auto zit, in het pikkedonker om 02:40 's nachts en twee bezopen gekken vreemde bewegingen zien maken met stokken en die daarbij ook nog eens vernielingen aanrichten. Dat is echt niet makkelijk, geloof me.

Als je zelf als agent in die situatie zou ziten, reken maar dat je ze zou meenemen. Je ziet een ongeregeldheid en daar anticipeer je op. Preventief handelen heeft dan de prioriteit, en ik kan me voorstellen dat dat niet erg populair overkomt. Maar agenten zijn er ook niet om populair te zijn, ze zijn er wel om door voornoemd handelen te voorkomen dat die stok in jouw voorwiel of in jouw nek terecht komt.

Agenten hebben overigens gemiddeld 4 jaar opleiding. Dit t/m hoofdagent, dus zeg maar de gemiddelde diender die op straat loopt.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 17:14:23 #119
45206 Pietverdriet
pi_25834372
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 15:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Even serieus mensen, het gaat om een STOK. Hij heeft zover ik weet er niemand mee bedrijgd, of er iets mee vernield. Hij maakte gewoon een lolletje waarbij hij niemand (op een paar agenten die schijnbaar geen fuck te doen hadden en zich even goed wilden voelen) lastig viel.

WAAROM?? moet je daar nu opgepakt voor worden?? Een simpele waarschuwing had toch meer op zijn plaats geweest lijkt me.. Die gast die aan het vernielen was mag natuurlijk niet zeiken
Met een waarschuwing was men na het wegrijden van de politieauto lekker verder gegaan.
TS heeft nu geleerd zich te gedragen, ipv te luidruchtig brallen en met vriendjes op te trekken die de boel slopen.
pi_28409337
quote:
Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Wat ben je dan ook voor holbewoner als je met een stuk hout gaat rondzwaaien .
pi_28413052
so... komt weer een oud topic langszeilen zeg...
pi_28425986
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 11:53 schreef GSMboy het volgende:

[..]

Nuttige kick hoor
pi_28426534
Whaha hoe dat ook op die bon staat.. hoeveel euritjes ben je kwijt? (misschien staat het er al, maar lees niet t hele topic)
Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
pi_28429394
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 14:43 schreef LennyKravitz het volgende:
so... komt weer een oud topic langszeilen zeg...
best wel, of je raak slaat of niet, met een onschuldige stok, de gevolgen zijn groter als je denkt, of je er iets mee opschiet of niet, nooit niet
BV
radio gestolen uit je auto... lees je in de krant, tot t jezelf overkomt , is t toch iets anders,
.............een troep, potier ingeslagen, en aan die radio heeft niemand niks, gewoon eruitgerukt, alle stekkers kapot , t idee dat iemand aan je spullen zit maakt me zo boos, een bijl in die jatters nek... zachtjes naruurlijk...
ik zou mijn naam waarmaken....
De Puta Madre
pi_28431069
Hoeveel boetes heb je inmiddels al weer gehad? Ik verwacht niet dat mensen met jouw niveau van 1x leren eigenlijk.
  woensdag 6 juli 2005 @ 04:11:03 #126
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_28538262
Ben ik nu de enige die de redelijkheid ervan inziet dat de meesten hier gewoon een bon hebben gehad?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 6 juli 2005 @ 04:15:43 #127
62850 ViMh
Voices in my head
pi_28538271
Gewoon voor laten komen. Gezellig met de hele klas naar de rechtbank
Wat? WAT? wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')