Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepaktquote:Op maandag 28 maart 2005 20:44 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Jij doet natuurlijk nooit wat raars, en je bent altijd voor 10 uur weer thuis enzo. Nogmaals, ik was niks aan het vernielen, had ik dat wel gedaan dan had ik daar ook niet over lopen zeuren, want dan was dat nachtje cel terecht. Nu niet dus.
mee eens,quote:Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepakt
Je was gewoon vreselijk vervelend en dronken, das niet zo heel erg, maar dan moet je niet lopen grienen en jammeren dat men zo gemeen is tegen je.
Des avonds een hele vent? Wees dan ook des ochtends een hele vent!
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT. Heilig boontje.quote:Op maandag 28 maart 2005 21:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stoort me niet wat je gedaan hebt, maar als jij loopt te zuipen, nacht te braken, loopt te zingen en met een stuk hout smijt terwijl je vriendjes wat lopen te mollen, dan wordt je nu eenmaal opgepakt
Je was gewoon vreselijk vervelend en dronken, das niet zo heel erg, maar dan moet je niet lopen grienen en jammeren dat men zo gemeen is tegen je.
Des avonds een hele vent? Wees dan ook des ochtends een hele vent!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:47 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Ik hoorde van vrienden dat ik mn fiets ermee wou gaan repareren. Beetje vreemd, want ik was niet eens op de fiets.
Je hebt zoiets als openbare geweldpleging tegen goederen in vereniging en criminele organisatie,eigenlijk bedoelt tegen terroristen,daarna graffitischrijvers,tegenwoordig kunnen ze dat ook gebruiken tegen boerennerds met 3 biertjes op,voor hetzelfde geld had je 3 maanden aan je broek gehad.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:27 schreef bojaaper het volgende:
[..]
Dus als ik bij mn vrienden hadden gestaan die trouwens dichter bij die jongen warern die de paal aan t slopen was, waren we allemaal opgepakt? Tuuuurlijk![]()
Snuit je neus en hou op met huilen!quote:Op maandag 28 maart 2005 23:02 schreef bojaaper het volgende:
[..]
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT. Heilig boontje.
Je mag wel met een stuk hout lopen, maar als je daarmee gaat staan gooien naast een weg ben je potentieel gevaarlijk bezig. Als je wordt meegenomen voor verhoor kunnen ze je maximaal 6 uur vasthouden. De uren tussen 0.00 en 09.00 horen daar niet bij, dus met een beetje pech zit je er 15 uur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:32 schreef bojaaper het volgende:
Nu mijn vraag : Sinds wanneer mag je niet meer met een stuk hout lopen, en moet je hiervoor meteen een nachtje in de cel slapen? Dat die vriend van mij moest blijven snap ik, hij vernielde immers iets, maar ik liep gvd met een stuk hout. Slaat gvd nergens op![]()
Met een waarschuwing was men na het wegrijden van de politieauto lekker verder gegaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
Even serieus mensen, het gaat om een STOK. Hij heeft zover ik weet er niemand mee bedrijgd, of er iets mee vernield. Hij maakte gewoon een lolletje waarbij hij niemand (op een paar agenten die schijnbaar geen fuck te doen hadden en zich even goed wilden voelen) lastig viel.
WAAROM?? moet je daar nu opgepakt voor worden?? Een simpele waarschuwing had toch meer op zijn plaats geweest lijkt me.. Die gast die aan het vernielen was mag natuurlijk niet zeiken
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 23:36 schreef Falco het volgende:
Wat ben je dan ook voor holbewoner als je met een stuk hout gaat rondzwaaien.
best wel, of je raak slaat of niet, met een onschuldige stok, de gevolgen zijn groter als je denkt, of je er iets mee opschiet of niet, nooit nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:43 schreef LennyKravitz het volgende:
so... komt weer een oud topic langszeilen zeg...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |