Hoi schatjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:42 schreef schatje het volgende:
Ja, zeker een groot gemis.
Bedankt voor je inzet en veel plezier het zwart Erodome.
wat heiden6 zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik sluit me aan bij de OP. Jammer... :w
Pssst, mededelingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:01 schreef GewoneMan het volgende:
neeeeeeeee de beste mod op fok stopt ermee ?????????? waar staat dat ?????????
dit is een duistere dag![]()
hopelijk zal ze als user nog wel vaak komen...
die had ik inmiddels al gevonden, maar had eigenlijk wel verwacht dat doompje zelf een topic zou starten...quote:
Nouja, had ik zelf ook niet gedaan. Ik denk stiekem ook dat ze dit forum gewoon zat is. Zij, iemand met inhoud, tegen de meestal inhoudloze posts hier.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die had ik inmiddels al gevonden, maar had eigenlijk wel verwacht dat doompje zelf een topic zou starten...
ik verkeer nog in shock![]()
Je bent afgewezen en wel om de volgende reden:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:50 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik stel mij kandidaad om haar te vervangen
Jammer dat je weg gaat erodomequote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:33 schreef nozem het volgende:
Och, het scheelt een boel spelfouten..
Zeg maar gerust de enige, voor de rest lopen er hier alleen maar koude koeien.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:41 schreef SHE het volgende:
Gaat ze echt weg??
Jammer...1 van de weinigen die redelijk open minded is.
true, truequote:Op zondag 27 maart 2005 03:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zeg maar gerust de enige, voor de rest lopen er hier alleen maar koude koeien..
Stel je beschikbaar om het over te nemen, komt het vast goed.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:59 schreef Kamphuys het volgende:
Huh, Erodome weg hier???
Iets zegt me dat SEX er niet mee op vooruit gaat![]()
Open-minded genoeg, maar ik krijg nu al te veel kritiek op mijn 'directheid', dus laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stel je beschikbaar om het over te nemen, komt het vast goed.![]()
Grinnik, dat is wel waarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:33 schreef nozem het volgende:
Och, het scheelt een boel spelfouten..
Ik kan (/we kunnen) dus af en toe, mocht het nodig zijn, nog voor adviesjes bij je terecht?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef erodome het volgende:
Maar zoals ik al heb gezegd, ik zal vast niet helemaal weg zijn, ik stop alleen met hier te wonen
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:43 schreef yvette1982 het volgende:
Kan je me wel nog ff toegang geven tot de kelder??
Ben benieuwd wie er voor terug komt, kan alleen maar tegenvallen.........quote:Op zondag 27 maart 2005 23:26 schreef Lord Dreamer het volgende:
OT . wel jammer , wel een echte mod op sex die verdwijnt.
ja hoeveel uur zat je gemiddeld per week achter fok denk je?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Grinnik, dat is wel waar
Verder, tnxxxxxxxxxxxxxx iedereen, erg lief(ok soms wat minder lief, maar dat moet ook kunnen), maar het is echt waar, ik ga echt stoppen met modden, je moet als mens keuze's maken in het leven van wat je wil doen en ik heb teveel om fok erbij te kunnen houden.
Maar zoals ik al heb gezegd, ik zal vast niet helemaal weg zijn, ik stop alleen met hier te wonen
Ja daaaaaaaaaag. Die vent verdient eeuwige opsluiting in R&P, geen modrechten hier.quote:Op maandag 28 maart 2005 13:08 schreef vinge het volgende:
BHFH FOR PRESIDENT !!!!
Nee, maar mijn gewone erodome adres wel en nog een aantal andere adressenquote:Op zondag 27 maart 2005 22:32 schreef lelibel het volgende:
Ja blijf je je e-mail adres op fok gewoon behouden?
Meestal paar uurtjes overdag off and on(comp beneden staan, rommel wat rond en kijk zo nu en dan of niemand stout is enzoquote:Op maandag 28 maart 2005 10:50 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
ja hoeveel uur zat je gemiddeld per week achter fok denk je?
quote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef mcintosh het volgende:
Wrom ben je nog blauw dan?
quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef erodome het volgende:
maar het is echt waar, ik ga echt stoppen met modden
Omdat ik niet zomaar de boel uit mijn handen laat vallen en wegren, maar eerst netjes mjn buro opruimquote:Op maandag 28 maart 2005 15:50 schreef mcintosh het volgende:
Wrom ben je nog blauw dan?
In tegenstelling tot jouw posts, zijn die van haar meestal wel nuttig.quote:Op maandag 28 maart 2005 20:51 schreef Arcee het volgende:
Goddank, zou fijn zijn eens niet in elk topic in SEX om de andere post iets van jou te lezen.
dat post jij om 20:51 ???? hoor jij niet na sesamstraat op bed te liggenquote:Op maandag 28 maart 2005 20:51 schreef Arcee het volgende:
Goddank, zou fijn zijn eens niet in elk topic in SEX om de andere post iets van jou te lezen.
Volgens mij wil ze gewoon meer tijd voor haarzelf. Wat op zich een goede reden is, denk ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:11 schreef exup het volgende:
Oke ik heb misschien zitten suffen, maar wat is nou precies de motivatie van Erodome om te stoppen?!
quote:Op maandag 28 maart 2005 20:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat ik niet zomaar de boel uit mijn handen laat vallen en wegren, maar eerst netjes mjn buro opruim
Grinnik, kan ik me ook nog wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 28 maart 2005 20:51 schreef Arcee het volgende:
Daar maak ik altijd wel tijd voor, daar hoef je je geen zorgen om te makenquote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:43 schreef lesley het volgende:
[sarcasme]
ero kan het zijn dat je gewoon tijd nodig hebt om ff nog meer ervaring op te doen??
[/sarcase]
Is er al wat bekend over een opvolg(st)er?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:13 schreef Lucille het volgende:
Maar ze gaat niet dood of zo.
Gelukkig niet zeg.
We zijn ermee bezigquote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is er al wat bekend over een opvolg(st)er?
Na al die pluimen in Doompies #ss wordt het toch tijd de volgende af te gaan zeiken.
Wordt het weer een vrouw of dit keer een man om wat evenwicht te bieden?quote:
ik vind het wel ietsquote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:54 schreef Aventura het volgende:
Hebben een paar mensen op het oog.
Er komt geen sollicitatietopic
(Mensen kunnen me evt. wel mailen bij interesse)
Jij MissyMirjaMquote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
*benieuwd wie er in the picture staan*
Donequote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:54 schreef Aventura het volgende:
Hebben een paar mensen op het oog.
Er komt geen sollicitatietopic
(Mensen kunnen me evt. wel mailen bij interesse)
Houden we alleen BHFH over als kandidaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:45 schreef SeLang het volgende:
Jammer
Ik vond je een goede mod op sex
Misschien krijgen we nu een maagd als mod
... en dan zeker ook nog het liefst met 'babyvet'?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:45 schreef SeLang het volgende:
Jammer
Ik vond je een goede mod op sex
Misschien krijgen we nu een maagd als mod
Vergeet je FuifDuif niet?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 15:47 schreef RigorMortis het volgende:
Ik stel voor dat Kastanova de nieuwe MOD van seks wordt... Of Pea4Fun (als die nog leeft).
Is die al onder dat christelijke juk van hem uit dan?quote:
Erodome is een begrip.quote:
Staat er nog prijzengeld op hints?quote:Op dinsdag 29 maart 2005 13:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
*benieuwd wie er in the picture staan*
neenquote:Op woensdag 30 maart 2005 23:31 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Staat er nog prijzengeld op hints?
Sportief.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:01 schreef erodome het volgende:
Grinnik, kan ik me ook nog wel wat bij voorstellen
Maar je zal dan nie meer continu tegen post van mij aanlopen nee, hoef niet meer alles te lezen dan he
Blauw staat je niet, zwart staat je beter . . .quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:27 schreef erodome het volgende:
Tssssssssss zeg, geniet nou maar van de tijd dat je mij nog in dat prachtige blauw ziet![]()
Zo wordt het ook nooit wat met je, he ?? Ben je altijd zo lastig ??quote:Op maandag 11 april 2005 21:05 schreef erodome het volgende:
Nee, dat kan echt niet, doe dan toch maar zwart...
Nou, da's lekker . . .quote:
Daar kan ik je niet aan helpen, zou je Yvonne of Cynix of een andere rooie ff lief moeten aankijken. Lukt je vast wel . . .quote:Maar paars mag ook wel hoor, dat is pas een leuke kleur...
Waar zit hem het probleem dan in?quote:
moeten ze wel meewerken natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar zit hem het probleem dan in?![]()
Jullie hadden al mensen op het oog en er zullen er nog wel tig gemaild hebben.........
Kies er eentje, geef hem of haar een proeftijd en klaar.
Mwah zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:50 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
moeten ze wel meewerken natuurlijk...
ik bedoel dat ze er zin in moeten hebben om mod te worden... En als er wat mensen afzeggen, kan het natuurlijk wat langer duren... lijkt mij...quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah zo moeilijk is het toch niet?Mensen die ze zelf benaderd hebben kunnen volstaan met een ja of nee en diegenen die zichzelf hebben opgegeven zullen niet zo snel terugkrabbelen denk ik.
De vragen die een aanstaande mod nog heeft alvorens de taak te aanvaarden kunnen ook redelijk snel beantwoordt worden denk ik zo?
Kijk, en daar gaat het fout. Jij denkt natuurlijk dat je inspraak hebt, maar dat heb je niet. Jij hebt niks te willen hierin, je gaat gewoon niet weg. Al moeten we je daarvoor vastbinden en op een sex dieet zetten, maar op zwart gaan gebeurt gewoon niet . . .quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef erodome het volgende:
Vindt het heel lief dat jullie mee willen denken, maar dat is nog niet nodig hoor, ik heb aangegeven dat ik niet op stel en sprong wegmoet, dus er wordt gewoon goed gekeken en gezocht...
Dus eigenlijk zeg je dat er nog geen geschikte kandidaat is gevonden?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef erodome het volgende:
Vindt het heel lief dat jullie mee willen denken, maar dat is nog niet nodig hoor, ik heb aangegeven dat ik niet op stel en sprong wegmoet, dus er wordt gewoon goed gekeken en gezocht...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |