Nou, da's lekker . . .quote:
Daar kan ik je niet aan helpen, zou je Yvonne of Cynix of een andere rooie ff lief moeten aankijken. Lukt je vast wel . . .quote:Maar paars mag ook wel hoor, dat is pas een leuke kleur...
Waar zit hem het probleem dan in?quote:
moeten ze wel meewerken natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar zit hem het probleem dan in?![]()
Jullie hadden al mensen op het oog en er zullen er nog wel tig gemaild hebben.........
Kies er eentje, geef hem of haar een proeftijd en klaar.
Mwah zo moeilijk is het toch niet?quote:Op dinsdag 12 april 2005 08:50 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
moeten ze wel meewerken natuurlijk...
ik bedoel dat ze er zin in moeten hebben om mod te worden... En als er wat mensen afzeggen, kan het natuurlijk wat langer duren... lijkt mij...quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah zo moeilijk is het toch niet?Mensen die ze zelf benaderd hebben kunnen volstaan met een ja of nee en diegenen die zichzelf hebben opgegeven zullen niet zo snel terugkrabbelen denk ik.
De vragen die een aanstaande mod nog heeft alvorens de taak te aanvaarden kunnen ook redelijk snel beantwoordt worden denk ik zo?
Kijk, en daar gaat het fout. Jij denkt natuurlijk dat je inspraak hebt, maar dat heb je niet. Jij hebt niks te willen hierin, je gaat gewoon niet weg. Al moeten we je daarvoor vastbinden en op een sex dieet zetten, maar op zwart gaan gebeurt gewoon niet . . .quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef erodome het volgende:
Vindt het heel lief dat jullie mee willen denken, maar dat is nog niet nodig hoor, ik heb aangegeven dat ik niet op stel en sprong wegmoet, dus er wordt gewoon goed gekeken en gezocht...
Dus eigenlijk zeg je dat er nog geen geschikte kandidaat is gevonden?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:06 schreef erodome het volgende:
Vindt het heel lief dat jullie mee willen denken, maar dat is nog niet nodig hoor, ik heb aangegeven dat ik niet op stel en sprong wegmoet, dus er wordt gewoon goed gekeken en gezocht...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |