Hoi schatjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:42 schreef schatje het volgende:
Ja, zeker een groot gemis.
Bedankt voor je inzet en veel plezier het zwart Erodome.
wat heiden6 zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:09 schreef heiden6 het volgende:
Ik sluit me aan bij de OP. Jammer... :w
Pssst, mededelingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:01 schreef GewoneMan het volgende:
neeeeeeeee de beste mod op fok stopt ermee ?????????? waar staat dat ?????????
dit is een duistere dag![]()
hopelijk zal ze als user nog wel vaak komen...
die had ik inmiddels al gevonden, maar had eigenlijk wel verwacht dat doompje zelf een topic zou starten...quote:
Nouja, had ik zelf ook niet gedaan. Ik denk stiekem ook dat ze dit forum gewoon zat is. Zij, iemand met inhoud, tegen de meestal inhoudloze posts hier.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
die had ik inmiddels al gevonden, maar had eigenlijk wel verwacht dat doompje zelf een topic zou starten...
ik verkeer nog in shock![]()
Je bent afgewezen en wel om de volgende reden:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 21:50 schreef -Lay-Z- het volgende:
ik stel mij kandidaad om haar te vervangen
Jammer dat je weg gaat erodomequote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:33 schreef nozem het volgende:
Och, het scheelt een boel spelfouten..
Zeg maar gerust de enige, voor de rest lopen er hier alleen maar koude koeien.quote:Op zondag 27 maart 2005 03:41 schreef SHE het volgende:
Gaat ze echt weg??
Jammer...1 van de weinigen die redelijk open minded is.
true, truequote:Op zondag 27 maart 2005 03:43 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zeg maar gerust de enige, voor de rest lopen er hier alleen maar koude koeien..
Stel je beschikbaar om het over te nemen, komt het vast goed.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:59 schreef Kamphuys het volgende:
Huh, Erodome weg hier???
Iets zegt me dat SEX er niet mee op vooruit gaat![]()
Open-minded genoeg, maar ik krijg nu al te veel kritiek op mijn 'directheid', dus laten we dat maar niet doenquote:Op zondag 27 maart 2005 17:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Stel je beschikbaar om het over te nemen, komt het vast goed.![]()
Grinnik, dat is wel waarquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:33 schreef nozem het volgende:
Och, het scheelt een boel spelfouten..
Ik kan (/we kunnen) dus af en toe, mocht het nodig zijn, nog voor adviesjes bij je terecht?quote:Op zondag 27 maart 2005 21:53 schreef erodome het volgende:
Maar zoals ik al heb gezegd, ik zal vast niet helemaal weg zijn, ik stop alleen met hier te wonen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |