quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Steek jij die borstel van varkenshaar maar waar de zon niet schijnt... Enig idee hoeveel afwas dit gezin produceerd? Meer dan jij in een week, zeker weten...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
[afbeelding]
Dishwarrior Fles in actie
Van een te dure broek naar bowlenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:51 schreef Stuart het volgende:
Dat moet ik snel maar weer eens gaan doen![]()
Ergens heb ik toch het idee dat jij meer kost dan de vaatwasserquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
[afbeelding]
Uit het vorige topic:
[..]
[afbeelding]
Hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
[afbeelding]
Ik ga zo ook maar even iets bestellen, eet smakelijk D.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:54 schreef D.Rose het volgende:
Ik ga ff de Mc chilichickenburger proberen
later
Die duurdere broek was niet eens mooier. Integendeel, dat was maar een saaie broekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Van een te dure broek naar bowlen![]()
Oh wacht... ik snap 'm al.
Uit het vorige topic:
[..]
[afbeelding]
Mijn prijskaartje is afhankelijk van de koperquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ergens heb ik toch het idee dat jij meer kost dan de vaatwasser.
Maar bowlen niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die duurdere broek was niet eens mooier. Integendeel, dat was maar een saaie broek
Kookwekkeralarm... Ik ga dus ook maar de kindertjes een maaltijd serverenquote:
Eet smakelijk Esquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Kookwekkeralarm... Ik ga dus ook maar de kindertjes een maaltijd serveren.
Uit het vorige topic:
[..]
[afbeelding]
Dank jequote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je staat er wel erg leuk op Flessie, jij keukenprins![]()
Evening Speedyquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Was ik weer..........
Zo, buikjes alweer gevuldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow DR_Flash.......zucht mijn maat kan echt oprotten
Ga toch eens koken...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:30 schreef Stuart het volgende:
Zo, mijn pizza wordt binnen 3 kwartier bezorgd![]()
Eh... wil je erover praten??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hellow DR_Flash.......zucht mijn maat kan echt oprotten
Wanneer gaan we weer bij Es eten Stu?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:30 schreef Stuart het volgende:
Zo, mijn pizza wordt binnen 3 kwartier bezorgd![]()
Jullie zijn echt erg...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer bij Es eten Stu?![]()
Zéér binnenkortquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer bij Es eten Stu?![]()
Ik heb een drukke dag gehad, anders had ik uiteraard een uur lang in de keuken gestaanquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb een drukke dag gehad, anders had ik uiteraard een uur lang in de keuken gestaan![]()
Hij denkt ook maar op alles maar dan ook alles geld te kunnen krijgen.quote:
Het was een offer dat ik niet kon weigeren van New York Pizzaquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zéér binnenkort![]()
Es kan lekker koken, en ik kom daar gewoon niet aan toe![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het was een offer dat ik niet kon weigeren van New York Pizza![]()
Gatver dudequote:
Klinkt niet echt als een leuk persoon om mee op te trekkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja: Hij denkt ook alles beter te weten zo van: Ja dit moet je kopen en dat moet je kopen, dat is allemaal veel beter, of in de supermarkt ook.....ja die hebben wij altijd, allemaal dezelfde toetjes? je moet die en die en die en die blablabla....
Ik kan er echt wel een boek van 2000 pagina's gaan typen over hem........
Lijkt iemand die je beter kan vergeten dan te vriend houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oja: Hij denkt ook alles beter te weten zo van: Ja dit moet je kopen en dat moet je kopen, dat is allemaal veel beter, of in de supermarkt ook.....ja die hebben wij altijd, allemaal dezelfde toetjes? je moet die en die en die en die blablabla....
Ik kan er echt wel een boek van 2000 pagina's gaan typen over hem........
Dan ga ik ook meequote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zéér binnenkort![]()
Es kan lekker koken, en ik kom daar gewoon niet aan toe![]()
Op deze manier is het geen maat meer van mequote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gatver dude
Zulke uitzuigers ben je liever kwijt dan rijk. Noemt zich dat "vriend"?
*Woordenboek aangooit
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:
Idd, en dat zijn dit echt nog maar een paar van de 100den voorbeelden.....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een leuk persoon om mee op te trekken.
Klinkt ook zeker niet goed.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt iemand die je beter kan vergeten dan te vriend houden
Jij en je andere persoonlijkheid??quote:
quote:
quote:
Tis niet echt wat je zegt, een leuke week geweest voor jouquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]yeps, komt wel, als het vandaag niet is wordt het zeker volgende week wel..
Hey Speedyquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
*Gaat morgen verf halen*
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis niet echt wat je zegt, een leuke week tijd geweest voor jou![]()
Wat ga je schilderen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
*Gaat morgen verf halen*
als je het tegen mij hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:03 schreef D.Rose het volgende:
B mail gelezen die gestuurd is naar het adres in je profiel?
Om in de SGJ-sfeer te blijven:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis niet echt wat je zegt, een leuke week geweest voor jou![]()
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja hoor, verder wel
Bedankt voor je bezorgdheid
je Fok-profiel, kittigekittenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
als je het tegen mij hebt![]()
in welk profiel ??
*Bloos*quote:
Ik d8 altijd voor de zon, of loop ik nou achter of zowquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Om in de SGJ-sfeer te blijven:
achter de wolken schijnt altijd de zon
quote:
ja, lekker ge-Mac'tquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm , je mag er in zien wat je wil![]()
lekker gegeten ?
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
*Bloos*
Heb een knuffel van Bengeltje![]()
![]()
![]()
weet je hoe lief
*Nog meer gaat blozen*quote:
je ligt achter, je weer station functioneert niet goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik d8 altijd voor de zon, of loop ik nou achter of zow
Laat je je vrouwtje er nu in haar blootje achterstaan ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, lekker ge-Mac't
enne, als iedereen ff gaat stemmen op de Mc-site, dan kan ik volgende maand weer Mc Corvette eten
[afbeelding]
tja....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat je je vrouwtje er nu in haar blootje achterstaan ?![]()
kijk eens bij je ongewenste mail... er zit er als het goed is één van mij tussen...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die staat daar toch niet in![]()
uhm zal even kijken, heb geen melding van gekregen
Hey IEMAND moet die mooie poster vasthoudenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laat je je vrouwtje er nu in haar blootje achterstaan ?![]()
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
kijk eens bij je ongewenste mail... er zit er als het goed is één van mij tussen...
Moet een paar plankjes wit verven, thats allquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ik nou in godsnaam weten wat speedy gaat verven?? Dan kan ik ook weer verder met mijn 'leven'.
juistquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey IEMAND moet die mooie poster vasthouden
quote:
Ik heb het gelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
kijk eens bij je ongewenste mail... er zit er als het goed is één van mij tussen...
quote:
quote:
Aha!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Moet een paar plankjes wit verven, thats all
|:o gekkiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha!
* Voorhoofd dept na alle spanning *
LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFIEquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik? Normale mannen houden niet van naakte vrouwen?
Laten alle mannen een naakte vrouw posters vasthouden ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik? Normale mannen houden niet van naakte vrouwen?
Ja, het was dubbel lekkerquote:
Wijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef AmyLee het volgende:
[..]
LIEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFIE![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaha
had al zo'n vaag vermoeden...quote:
het liefst wel natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Laten alle mannen een naakte vrouw posters vasthouden ?
Ik ga zo inderdaad even op de bank liggen en TV kijken, ben moequote:
Ik klikte weer eens te snel op invoerenquote:
Dan heb je het over NORMALE mannenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, dacht dat mannen liever naar een naakte meid keken dan naar een poster.
Spelbrekerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien eerst even elkaar ontmoeten
![]()
Pas op dat je niet in slaap valtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga zo inderdaad even op de bank liggen en TV kijken, ben moe![]()
Dan word ik ook wel weer wakkerquote:
waar stond dat ik naar de poster keekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
uhm, dacht dat mannen liever naar een naakte meid keken dan naar een poster.
Aangezien je niet weet hoe de zelfontspanner werkt, stond je ervoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waar stond dat ik naar de poster keek
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Aha de SGJ-AL breuk is weer gelijmd zie ik?
quote:
Geen 1 van beidequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zat jij in mijn mail of stuur je mij mail
Weet ikquote:
Dat komt wel goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien eerst even elkaar ontmoeten
![]()
Iedereen van deze SC danquote:
Wanneer?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:26 schreef D.Rose het volgende:
heb ff een fotootje van de tuin gemaakt
[afbeelding]
Kijk zequote:
Hihi is dat een hintquote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:51 schreef Stuart het volgende:
Dat moet ik snel maar weer eens gaan doen![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:41 schreef D.Rose het volgende:
[..]
toen wel ja
maar dat komt straks wel weer
Dat hebben we allemaal wel eensquote:
Waar werk jij dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:46 schreef D.Rose het volgende:
nog meer 'gras'
(uitzicht op het werk)
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik post dergelijke zaken niet op dit forum
Ook datquote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:57 schreef dolle_hond het volgende:
strakke tuin d.r
dank je, ik ben er zelf ook wel blij meequote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:57 schreef dolle_hond het volgende:
strakke tuin d.r
Waarom?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:02 schreef coz het volgende:
pssst ..mag dit topic naar GC ? Fokpaassmiley! zoektocht
Waar is de carport D.R?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je, ik ben er zelf ook wel blij mee
zou voor mij veeeel te strak zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dank je, ik ben er zelf ook wel blij mee
Jij bent meer van "Welcome to the jungle"?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zou voor mij veeeel te strak zijn
HALLELUJA PRAISE THE LORD we zijn het eens....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zou voor mij veeeel te strak zijn
neequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent meer van "Welcome to the jungle"?
onz was een misplaatsing (quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Essie
Leuk afleidingstrucje voor geile konijnen: De koker van een lege rol keukenpapier en daar aan de uiteinden stukken winterpeen in klemmen. Nét niet zomaar voor het grijpen. Uren speelplezier
Mijn Vlaamse reus heeft een identiteitscrisisquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Essie
Leuk afleidingstrucje voor geile konijnen: De koker van een lege rol keukenpapier en daar aan de uiteinden stukken winterpeen in klemmen. Nét niet zomaar voor het grijpen. Uren speelplezier
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:16 schreef coz het volgende:
[..]
onz was een misplaatsing (ja my bad
)
...het is bedoeld voor heel Fok!
en ik ken genoeg mensen die onz ontwijken
ach ..ik vraag iig nog niet om een sticky![]()
Allang, we hebben zelfs al gezellig saampjes koffie gedronkenquote:
Heb je niet een meloen of zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn Vlaamse reus heeft een identiteitscrisis. Hij denkt dat hij een hond is (gaat tegen je opstaan, komt aanhollen als je 'm roept en loopt hinderlijk voor je voeten)....
Daar helpt denk ik geen winterwortel meer tegen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dierenkweller
Zeker filmpjes op de weblog zetten he?![]()
ik moet nog zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Allang, we hebben zelfs al gezellig saampjes koffie gedronken. (Pat en ik dan
.)
Ow doe Pat eens de groetjes van mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Allang, we hebben zelfs al gezellig saampjes koffie gedronken. (Pat en ik dan
.)
Wat moet ik met een meloen doenquote:
Leer 'm dat hij de krant voor je haaltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn Vlaamse reus heeft een identiteitscrisis. Hij denkt dat hij een hond is (gaat tegen je opstaan, komt aanhollen als je 'm roept en loopt hinderlijk voor je voeten)....
Daar helpt denk ik geen winterwortel meer tegen...
Alsof hij er vaak wasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow doe Pat eens de groetjes van mijIk zie hem nooit meer op fok
Dan moet 'ie ook de dagen van de week leren... Ik ben krijg alleen het plaatselijke suffertje op woensdagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leer 'm dat hij de krant voor je haalt
Hm.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie ook de dagen van de week leren... Ik ben krijg alleen het plaatselijke suffertje op woensdag. Bovendien moet hij dan de gang door, en hij is niet gecharmeerd van het laminaat (hij komt niet verder dan de kokosmat).
Hij komt zo wel even langs zegt 'ie (als hij tijd heeftquote:
Hij kan al wel een soort van grommenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm.
Dan leert hij het maar! En lekker blaffen naar postbodes![]()
Oeps![]()
![]()
De groene bloemenquote:
is al leukquote:
Hou je bek hou je bek HOU JE BEK!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Mijn weekend duurt één uur korter dan normaal![]()
En daar ben je nu pas achter?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Ik ben het er gewoon niet mee eensquote:
Djiezus. Last van hormonen of zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEK!!!!!!!!!!!
Hou nou toch eens je grote bek! Op de campingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Djiezus. Last van hormonen of zo?![]()
Eewj bliksem daar zeg je watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:38 schreef coz het volgende:
daar had mijn telefoon eergister al een melding over ...
maar volgens mij was het toen dat ie de tijd had aangepast aan wintertijd
Wat doen we er tegen? Als ik jou was ging ik vanavond vroeg naar bed, misschien kun je om de een of andere reden zondag niet zo lang uitslapen als je eigenlijk zou willenquote:
heerlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Ik stel voor, dat we massaal weigeren de klok vooruit te zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat doen we er tegen? Als ik jou was ging ik vanavond vroeg naar bed, misschien kun je om de een of andere reden zondag niet zo lang uitslapen als je eigenlijk zou willen.
Ohw wintertijd, hij heeft gewoon een puntquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen, dit zou op een woensdag moeten, gewoon, dat we van 10 uur 's ochtends naar 11 uur 's ochtends gaan. Dat scheelt weer een uurtje werkenquote:
Zolang ze niet bijten, vind ik een hoop goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef coz het volgende:
blaffende konijnen vind ik eigenlijk nog vreemder
Ik vond het wel leuk dat je zo wild reageerdequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohw wintertijd, hij heeft gewoon een punt
Sowwy
jajaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohw wintertijd, hij heeft gewoon een punt
Sowwy
Je weekend is trouwens geen uur korter, maar 47 uur langer negatievoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stel voor, dat we massaal weigeren de klok vooruit te zetten![]()
Ooooh, dan slaap ik maandag langer uit![]()
Werk jij in de nacht dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:42 schreef Lula het volgende:
avond, ik mag een uurtje korter werken dit weekend......
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Je weekend is trouwens geen uur korter, maar 47 uur langer negatievo. Je was vandaag vrij, en maandag ook weer
.
hier ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef D.Rose het volgende:
mijn weekend duurt 23 uur langer dan normaal
Heb je ook eeen keer geluk dat je nachtdienst hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:42 schreef Lula het volgende:
avond, ik mag een uurtje korter werken dit weekend......
al vijftien jaar;)quote:
Wel vreeemder, maar niet zo eng als die klotehonden waar ik me keer op keer een hartverknettering van schrikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef coz het volgende:
ik denk dat ie voor de grap zich heeft aangepast aan wintertijd zodat ie zich daarna kan aanpassen aan zomertijd
de mobieltijd was namelijk nog steeds in overstemming met de wereldtijd ..(als je het snapt)
blaffende konijnen vind ik eigenlijk nog vreemder
Ja hier ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef D.Rose het volgende:
mijn weekend duurt 23 uur langer dan normaal
Belachelijk, iedereen hier is dol op zijn muziekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:45 schreef Lula het volgende:
Ik bedank voor Jantje Smit...niet helemaal mijn stijltje zeg maar
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:44 schreef Stuart het volgende:
Over een kwartier allemaal naar Nederland 2 kijken naar Jantje Smit![]()
o ja???quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk, iedereen hier is dol op zijn muziek![]()
Stoer, heb je een handtekeningquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]Die heb ik vandaag al bij de supermarkt gezien...
17letterwoordenlingoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel vreeemder, maar niet zo eng als die klotehonden waar ik me keer op keer een hartverknettering van schrik![]()
ik krijg kippenvel van jantje smit als ik hem hoor zow lelijk vind k hetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Lula het volgende:
Jij niet Amylee? gelukkig nog eentje met smaak
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stoer, heb je een handtekening![]()
Heb je
![]()
Heb je
![]()
Heb je
![]()
![]()
Ik ga de hele middag aanbellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]Je weet toch wat ik gezegd heb... Puisterige puber enzo
. Ga er morgen zelf maar een vragen, ik weet waar zijn huis woont
.
Figuurlijk: jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:50 schreef Lula het volgende:
Is Jantje Smit ook palingpop eigenlijk?
Negerenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:49 schreef Lula het volgende:
Ik negeer de BNers die ik tegenkom. Zijn gewoon mensen hoor
Ik zou nóg liever Piet ontmoetenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Lula het volgende:
Jij niet Amylee? gelukkig nog eentje met smaak
Blond dom paardenbekwijfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
17letterwoordenlingo
Blond dom paardenbekwijf:
"H" een woord met de letter "H"
"HARTVERKNETTERING. H-A-R-T-V-E-R-K-N-E-T-T-E-R-I-N-G."
-"Ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping"
"Whe-pe-padada-wheng!"
Eelpopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef Lula het volgende:
Bij palingpop stel ik me toch meer het engelstalige genre voor. Of is hij tegenwoordig engels aan het zingen?
waarom is dat niet vriendelijk? ze staan er echt niet op te wachten hoor dat iedereen ze maar aanspreekt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Negeren. Da's ook niet echt vriendelijk...
Piet Veermanquote:
En misschien kom ik ook nog wel een keertje Annie tegenquote:
Bederf mijn plezier niet, Annie woont op de dijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:55 schreef Lula het volgende:
Woont Annie niet in Spanje dan? Of is dat alweer over??....ik kan het niet bijhouden, heb al in jaren geen prive meer gezien
Negeren is wat mij betreft uitdrukkelijk doen alsof je iemand niet ziet...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef Lula het volgende:
[..]
waarom is dat niet vriendelijk? ze staan er echt niet op te wachten hoor dat iedereen ze maar aanspreekt...
Dan daarbij, ik ben ook niet vriendelijk....
ga je toch voor Carola?? Of hoe ze ook mag heten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bederf mijn plezier niet, Annie woont op de dijk![]()
Oh bij sommige arrogante sterren doe ik graag alsof ik ze niet zie....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Negeren is wat mij betreft uitdrukkelijk doen alsof je iemand niet ziet...
Gewoon doen is goed genoeg denk ik.
Oh.... DIEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |