Mijn Vlaamse reus heeft een identiteitscrisisquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Essie
Leuk afleidingstrucje voor geile konijnen: De koker van een lege rol keukenpapier en daar aan de uiteinden stukken winterpeen in klemmen. Nét niet zomaar voor het grijpen. Uren speelplezier
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:16 schreef coz het volgende:
[..]
onz was een misplaatsing (ja my bad
)
...het is bedoeld voor heel Fok!
en ik ken genoeg mensen die onz ontwijken
ach ..ik vraag iig nog niet om een sticky![]()
Allang, we hebben zelfs al gezellig saampjes koffie gedronkenquote:
Heb je niet een meloen of zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn Vlaamse reus heeft een identiteitscrisis. Hij denkt dat hij een hond is (gaat tegen je opstaan, komt aanhollen als je 'm roept en loopt hinderlijk voor je voeten)....
Daar helpt denk ik geen winterwortel meer tegen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dierenkweller
Zeker filmpjes op de weblog zetten he?![]()
ik moet nog zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Allang, we hebben zelfs al gezellig saampjes koffie gedronken. (Pat en ik dan
.)
Ow doe Pat eens de groetjes van mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Allang, we hebben zelfs al gezellig saampjes koffie gedronken. (Pat en ik dan
.)
Wat moet ik met een meloen doenquote:
Leer 'm dat hij de krant voor je haaltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn Vlaamse reus heeft een identiteitscrisis. Hij denkt dat hij een hond is (gaat tegen je opstaan, komt aanhollen als je 'm roept en loopt hinderlijk voor je voeten)....
Daar helpt denk ik geen winterwortel meer tegen...
Alsof hij er vaak wasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow doe Pat eens de groetjes van mijIk zie hem nooit meer op fok
Dan moet 'ie ook de dagen van de week leren... Ik ben krijg alleen het plaatselijke suffertje op woensdagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leer 'm dat hij de krant voor je haalt
Hm.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie ook de dagen van de week leren... Ik ben krijg alleen het plaatselijke suffertje op woensdag. Bovendien moet hij dan de gang door, en hij is niet gecharmeerd van het laminaat (hij komt niet verder dan de kokosmat).
Hij komt zo wel even langs zegt 'ie (als hij tijd heeftquote:
Hij kan al wel een soort van grommenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm.
Dan leert hij het maar! En lekker blaffen naar postbodes![]()
Oeps![]()
![]()
De groene bloemenquote:
is al leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |