Mijn Vlaamse reus heeft een identiteitscrisisquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Essie
Leuk afleidingstrucje voor geile konijnen: De koker van een lege rol keukenpapier en daar aan de uiteinden stukken winterpeen in klemmen. Nét niet zomaar voor het grijpen. Uren speelplezier
Ik vind het goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:16 schreef coz het volgende:
[..]
onz was een misplaatsing (ja my bad
)
...het is bedoeld voor heel Fok!
en ik ken genoeg mensen die onz ontwijken
ach ..ik vraag iig nog niet om een sticky![]()
Allang, we hebben zelfs al gezellig saampjes koffie gedronkenquote:
Heb je niet een meloen of zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn Vlaamse reus heeft een identiteitscrisis. Hij denkt dat hij een hond is (gaat tegen je opstaan, komt aanhollen als je 'm roept en loopt hinderlijk voor je voeten)....
Daar helpt denk ik geen winterwortel meer tegen...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dierenkweller
Zeker filmpjes op de weblog zetten he?![]()
ik moet nog zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Allang, we hebben zelfs al gezellig saampjes koffie gedronken. (Pat en ik dan
.)
Ow doe Pat eens de groetjes van mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Allang, we hebben zelfs al gezellig saampjes koffie gedronken. (Pat en ik dan
.)
Wat moet ik met een meloen doenquote:
Leer 'm dat hij de krant voor je haaltquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn Vlaamse reus heeft een identiteitscrisis. Hij denkt dat hij een hond is (gaat tegen je opstaan, komt aanhollen als je 'm roept en loopt hinderlijk voor je voeten)....
Daar helpt denk ik geen winterwortel meer tegen...
Alsof hij er vaak wasquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow doe Pat eens de groetjes van mijIk zie hem nooit meer op fok
Dan moet 'ie ook de dagen van de week leren... Ik ben krijg alleen het plaatselijke suffertje op woensdagquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leer 'm dat hij de krant voor je haalt
Hm.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan moet 'ie ook de dagen van de week leren... Ik ben krijg alleen het plaatselijke suffertje op woensdag. Bovendien moet hij dan de gang door, en hij is niet gecharmeerd van het laminaat (hij komt niet verder dan de kokosmat).
Hij komt zo wel even langs zegt 'ie (als hij tijd heeftquote:
Hij kan al wel een soort van grommenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hm.
Dan leert hij het maar! En lekker blaffen naar postbodes![]()
Oeps![]()
![]()
De groene bloemenquote:
is al leukquote:
Hou je bek hou je bek HOU JE BEK!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Mijn weekend duurt één uur korter dan normaal![]()
En daar ben je nu pas achter?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Ik ben het er gewoon niet mee eensquote:
Djiezus. Last van hormonen of zo?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je bek hou je bek HOU JE BEK!!!!!!!!!!!
Hou nou toch eens je grote bek! Op de campingquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Djiezus. Last van hormonen of zo?![]()
Eewj bliksem daar zeg je watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:38 schreef coz het volgende:
daar had mijn telefoon eergister al een melding over ...
maar volgens mij was het toen dat ie de tijd had aangepast aan wintertijd
Wat doen we er tegen? Als ik jou was ging ik vanavond vroeg naar bed, misschien kun je om de een of andere reden zondag niet zo lang uitslapen als je eigenlijk zou willenquote:
heerlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:36 schreef Stuart het volgende:
Ik stel voor, dat we massaal weigeren de klok vooruit te zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat doen we er tegen? Als ik jou was ging ik vanavond vroeg naar bed, misschien kun je om de een of andere reden zondag niet zo lang uitslapen als je eigenlijk zou willen.
Ohw wintertijd, hij heeft gewoon een puntquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neen, dit zou op een woensdag moeten, gewoon, dat we van 10 uur 's ochtends naar 11 uur 's ochtends gaan. Dat scheelt weer een uurtje werkenquote:
Zolang ze niet bijten, vind ik een hoop goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef coz het volgende:
blaffende konijnen vind ik eigenlijk nog vreemder
Ik vond het wel leuk dat je zo wild reageerdequote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohw wintertijd, hij heeft gewoon een punt
Sowwy
jajaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohw wintertijd, hij heeft gewoon een punt
Sowwy
Je weekend is trouwens geen uur korter, maar 47 uur langer negatievoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik stel voor, dat we massaal weigeren de klok vooruit te zetten![]()
Ooooh, dan slaap ik maandag langer uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |