quote:
Hij denkt ook maar op alles maar dan ook alles geld te kunnen krijgen.
Hijs aan het sparen voor een bromer en sinds dien wil hij alleen maar geld geld geld hebben.
Eerder deze week is er plotseling 50 euro pleite....had em in mijn jaszak gedaan en volgende dag wassie weg.
Eerder die avond was hij hier ook en zat toevallig bij mijn jas....
Ik zat even wat te doen en mijn moeder was even naar de plee met gevolg dat het 80% zeker is dat hij het heeft gejat aangezien ik die 50 euro niet boven of ergens beneden heb te liggen.
Maar goed, vandaag heeft hij even geholpen in de tuin, daarnaast was het zelfs vrijwillig want ik of mijn moeder hebben niet gevraagt of dat even wou doen.
Ondertussen zit hij te zeiken van: Dit werk kost wel mijn rug..........(moet ie dat werk ook niet gaan doen)
Dan komen er een paar mensen aan lopen en zeggen: Zozo jij bent druk bezig..
Hij zo: Ja voor mijn maat.
Hun zo: Je zult er vast wel wat voor krijgen.
Hij zo: Ik vraag er natuurlijk wel geld voor..
Kom ik er weer aan komt ie te zeggen van: Ik doe dit werk niet voor niks he etc etc en komt ie gewoon te zeggen dat ie een beloning wil voor dit werk.
Daarop vind ik en mijn moeder dat hem eigelijk niet waard.
1: Hij krijgt vaak genoeg snoep of wat dan ook op het werk. Maar krijg niks terug.
2: Hij krijgt hiet vaak genoeg (Bijna elke dag) Drinken + Chips en soms wel eens wat extra's...
3: Hij doet gewoon dingen vrijwillig waarbij ik of mijn moeder hem nauwdelijks iets vraagt waarop hij tegen mij zegt van: Ik doe dit niks voor niks dus beloning is welkom........waarop ik maar niks zeg........
Kortom, al dat geld hebbende gedoe gaat alleen omdat hij zijn brommer wil hebben.
Hij denkt ook alles aan mij te kunnen aan smeren zoals, DVD'S, Boxen etc etc etc........
Nog even en ik heb het echt gewoon gehad met hem.......