Werk jij in de nacht dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:42 schreef Lula het volgende:
avond, ik mag een uurtje korter werken dit weekend......
Daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Je weekend is trouwens geen uur korter, maar 47 uur langer negatievo. Je was vandaag vrij, en maandag ook weer
.
hier ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef D.Rose het volgende:
mijn weekend duurt 23 uur langer dan normaal
Heb je ook eeen keer geluk dat je nachtdienst hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:42 schreef Lula het volgende:
avond, ik mag een uurtje korter werken dit weekend......
al vijftien jaar;)quote:
Wel vreeemder, maar niet zo eng als die klotehonden waar ik me keer op keer een hartverknettering van schrikquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:41 schreef coz het volgende:
ik denk dat ie voor de grap zich heeft aangepast aan wintertijd zodat ie zich daarna kan aanpassen aan zomertijd
de mobieltijd was namelijk nog steeds in overstemming met de wereldtijd ..(als je het snapt)
blaffende konijnen vind ik eigenlijk nog vreemder
Ja hier ookquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:43 schreef D.Rose het volgende:
mijn weekend duurt 23 uur langer dan normaal
Belachelijk, iedereen hier is dol op zijn muziekquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:45 schreef Lula het volgende:
Ik bedank voor Jantje Smit...niet helemaal mijn stijltje zeg maar
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:44 schreef Stuart het volgende:
Over een kwartier allemaal naar Nederland 2 kijken naar Jantje Smit![]()
o ja???quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Belachelijk, iedereen hier is dol op zijn muziek![]()
Stoer, heb je een handtekeningquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]Die heb ik vandaag al bij de supermarkt gezien...
17letterwoordenlingoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Wel vreeemder, maar niet zo eng als die klotehonden waar ik me keer op keer een hartverknettering van schrik![]()
ik krijg kippenvel van jantje smit als ik hem hoor zow lelijk vind k hetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Lula het volgende:
Jij niet Amylee? gelukkig nog eentje met smaak
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stoer, heb je een handtekening![]()
Heb je
![]()
Heb je
![]()
Heb je
![]()
![]()
Ik ga de hele middag aanbellenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]Je weet toch wat ik gezegd heb... Puisterige puber enzo
. Ga er morgen zelf maar een vragen, ik weet waar zijn huis woont
.
Figuurlijk: jaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:50 schreef Lula het volgende:
Is Jantje Smit ook palingpop eigenlijk?
Negerenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:49 schreef Lula het volgende:
Ik negeer de BNers die ik tegenkom. Zijn gewoon mensen hoor
Ik zou nķg liever Piet ontmoetenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:48 schreef Lula het volgende:
Jij niet Amylee? gelukkig nog eentje met smaak
Blond dom paardenbekwijfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
17letterwoordenlingo
Blond dom paardenbekwijf:
"H" een woord met de letter "H"
"HARTVERKNETTERING. H-A-R-T-V-E-R-K-N-E-T-T-E-R-I-N-G."
-"Ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping ping"
"Whe-pe-padada-wheng!"
Eelpopquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:52 schreef Lula het volgende:
Bij palingpop stel ik me toch meer het engelstalige genre voor. Of is hij tegenwoordig engels aan het zingen?
waarom is dat niet vriendelijk? ze staan er echt niet op te wachten hoor dat iedereen ze maar aanspreekt...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Negeren. Da's ook niet echt vriendelijk...
Piet Veermanquote:
En misschien kom ik ook nog wel een keertje Annie tegenquote:
Bederf mijn plezier niet, Annie woont op de dijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:55 schreef Lula het volgende:
Woont Annie niet in Spanje dan? Of is dat alweer over??....ik kan het niet bijhouden, heb al in jaren geen prive meer gezien
Negeren is wat mij betreft uitdrukkelijk doen alsof je iemand niet ziet...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:54 schreef Lula het volgende:
[..]
waarom is dat niet vriendelijk? ze staan er echt niet op te wachten hoor dat iedereen ze maar aanspreekt...
Dan daarbij, ik ben ook niet vriendelijk....
ga je toch voor Carola?? Of hoe ze ook mag heten?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bederf mijn plezier niet, Annie woont op de dijk![]()
Oh bij sommige arrogante sterren doe ik graag alsof ik ze niet zie....quote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Negeren is wat mij betreft uitdrukkelijk doen alsof je iemand niet ziet...
Gewoon doen is goed genoeg denk ik.
Oh.... DIEquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |