Opel van God?quote:
Dan blijf ik nog even undercover.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, godvruchtige grootmoeders.
Als het aan Marijnissen lag, gingen we allemaal in de buitenlucht werken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Bij Felderhof zie je pas echt hoe ver Balkenende van de natuur afstaat..
Da's lekker bij -10. Het skipak als maoistische volkskleding?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
Als het aan Marijnissen lag, gingen we allemaal in de buitenlucht werken.
Wat een charismatische mensen verlaten fok! toch.quote:quote:
Marietje_ zei :
GODVERDOMME WAT BEN JIJ LELIJK VIEZE GORE LELIJKE KANKER TROL
JIJ DENKT ECHT DAT JE MOOI BENT HE?
GVD MET JE 'GEILE' STRAKKE TOPJE EN JE 'UITDAGENDE' BLIK GVD
LAAT IK JE IS WAT VERTELLEN: JE BENT OERLELIJK VIEZE STINKENDE STOEPHOER
EN NU OPBOKKEN!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ze het tegen Semtex?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een charismatische mensen verlaten fok! toch.
Allemachtig. Toen ik drie was was ik hier al voorbij.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die verdient dat soort taal wel, er zijn maar weinig mensen die zo'n nutteloze bijdrage leveren als zij.quote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet mijn bijdragen ff niet, daarvan is het nut altijd ver tezoeken!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die verdient dat soort taal wel, er zijn maar weinig mensen die zo'n nutteloze bijdrage leveren als zij.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet mijn bijdragen ff niet, daarvan is het nut altijd ver tezoeken!!!!!!!
Biertje iemand, of misschien iemand een caviaatje?![]()
jawel, maar jij hebt toch geen kut in je broek, of wel soms?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ho ho, vergeet mijn bijdragen ff niet, daarvan is het nut altijd ver tezoeken!!!!!!!
Biertje iemand, of misschien iemand een cavaatje?![]()
Klinkt als een doldwaze film!quote:Cinema 3: Le goût des autres
Franse (F) speelfilm uit 2000 van Agnès Jaoui. Met: Anne Alvaro, Jean-Pierre Bacri, Alain Chabat, Gérard Lanvin, Agnès Jaoui e.a. Tragische en komische zedenschets over ware liefde en de zoektocht naar een passende wederhelft. Mr. Castella, een rijke, niet erg ontwikkelde fabriekseigenaar, is niet gelukkig met zijn vrouw. Mr. Castella heeft behoefte aan passie en emotie en die vindt hij geheel onverwachts in het theater wanneer zijn vrouw hem meesleept naar een toneelstuk. Sinds die tijd maakt hij actrice Clara het hof en krijgt hij Engelse les van haar. Castella begeeft zich in een artistieke wereld, waarvan hij de codes niet kent en waar hij niet weet hoe hij zich moet bewegen. Alle personages uit Le goût des autres zijn op zoek naar de ideale partner: de serveerster in het café, de chauffeur van mr. Castella, de zus van mr. Castella en Clara de actrice. Script: Jean-Pierre Bacri en Agnès Jaoui.
Net een nieuwe blender bij de MAKRO gescoredquote:
Neem je het geluid op tijdens de slachting?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Net een nieuwe blender bij de MAKRO gescored
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |