kijk die ogen dan, zo vol vuur, Matthaus Passie is er niets bijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 20:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt fans in MarokkoAmsterdam:
[afbeelding]
Ik zou het wel een Haupt voll Blut und Wunden willen maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
kijk die ogen dan, zo vol vuur, Matthaus Passie is er niets bij
Jij bent zo voorspelbaar.quote:
Tuulijk, geen kwaad woord over Johann Sebastiaan he..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou het wel een Haupt voll Blut und Wunden willen maken. [afbeelding].
Dat van pberends dan, he?
Johann Sebastian.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Tuulijk, geen kwaad woord over Johann Sebastiaan he..
Je hebt gelijk, maar hij is ook al zo lang dood... sorry about thatquote:
Zelfs op vakantie heeft ie nog een donker winterpak aanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Balk op ned1 bij die ene pipo... Velderhof dacht ik.
Jij bent zo te zien ook erg blij dat ik weer kom posten...quote:
Anders Kickside wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij bent zo te zien ook erg blij dat ik weer kom posten...
Sidekick heeft mij gisteren tegen Blauwegast en streepjescode verdedigd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Natuurlijk. Altijd leuk om te zien hoe geliefd de POL-dictatuur is ten opzichte van de FP-vrijstaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Laat die zichzelf opvreten door een krokodil?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Paul de Leeuw is bezig de grootste hotdog ter wereld te maken geloof ik
Wie zijn dat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sidekick heeft mij gisteren tegen Blauwegast en streepjescode verdedigd.![]()
Hij gaat daarna gelijk op zijn knieen in de oraalhouding staan om 'm naar binnen te schuivenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat die zichzelf opvreten door een krokodil?![]()
Tja. Vertaal het naar het Engels en de andere naar morse-code.quote:
heb je een idee?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Wanneer ben je nu undercoverpastoor af?
Is onze discriminatiefetisjist weer terug?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tja. Vertaal het naar het Engels en de andere naar morse-code.
Today is a good day to die.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hij gaat daarna gelijk op zijn knieen in de oraalhouding staan om 'm naar binnen te schuiven
Vandaag is zijn verjaardag
En hoe! Zelfs Sidekick vond het te gortig worden en verdedigde mijn fort.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is onze discriminatiefetisjist weer terug?![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En hoe! Zelfs Sidekick vond het te gortig worden en verdedigde mijn fort.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |