Over tien jaar heet die winkel MAROKquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Net een nieuwe blender bij de MAKRO gescored
Nee, tiefus. Weer verloren. Ik ga hem maar ff zoeken. Had det bra Kjæreste venner minnequote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
jawel, maar jij hebt toch geen kut in je broek, of wel soms?
Eigenaar Mekiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Over tien jaar heet die winkel MAROK.
Die zijn uitgewoonde schapen daar probeert te verkopen aan de mensen?quote:
Volgens mij is hij echt zo dom.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Praat meki nou altijd zo dom of acteert die?
Het is wel een aardige film ja, hij is het kijken waard.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Klinkt als een doldwaze film!
Ga ik straks kijken met mijn gleufdiertje.![]()
Wat nu? Heb je jezelf ineens volwassen verklaard?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Dag allemaal.
Al gezien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is wel een aardige film ja, hij is het kijken waard.
Allang, hij draaide in 2000 in bijna alle filmhuizen. Het is een redelijke film, zeker naar Franse maatstaven.quote:
Inderdaad, vergeet niet hoe alles voor 11 september, voor El-Moumni, voor het multiculturele drama (dat essay dan, anders moeten we 30 jaar terug) was. Ik heb goede hoop dat er hardere maatregelen zullen worden genomen. Mohammedanen zijn geen Nederlands probleem, ze zijn een Europees probleem. Dus evt. Europese verdragen die uitzetting van criminelen met een dubbele nationaliteit blokkeren zouden geamendeerd kunnen worden, als de politieke wil er is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe we over 5 jaar met Marokkanen omgaan.
Die van vorige week was ook aardig, maar waarom zo laat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Allang, hij draaide in 2000 in bijna alle filmhuizen. Het is een redelijke film, zeker naar Franse maatstaven.
welke draaide er vorige week? Die heb ik gemist..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die van vorige week was ook aardig, maar waarom zo laat?![]()
Ging over een psychopaat die op vakantie een oude klasgenoot tegenkomt en zich dan langzamerhand helemaal in het leven van hem wurmt en iedereen vermoordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
welke draaide er vorige week? Die heb ik gemist..
Harry, un ami qui vous veut du bien?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ging over een psychopaat die op vakantie een oude klasgenoot tegenkomt en zich dan langzamerhand helemaal in het leven van hem wurmt en iedereen vermoordt.
Harry inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Harry, un ami qui vous veut du bien?
Over dat vage verhaal van dat aapje?
Sophie Guillemin was daar echt wel superhot in. Niet zo hot als in L'ennui uiteraard, maar toch.. pff
zie mijn fotoboek, 2e plaatjequote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Harry inderdaad.![]()
Ik weet eigenlijk al niet meer hoe ze eruit zag.![]()
![]()
Volgens mij heettie Oscar, die vage gast met dat zwarte haar. Zij werd later vermoord en begravan in de volgestortte put omdat ze niet aan de verwachtingen voldeed van Harry (wat op zich logisch is natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[afbeelding]
Ik herken haar niet, ze had donkerder haar in de film van vorige week geloof ik.
Ziet er wel geil uit.
Was zij het vriendinnetje van die Harry?
Hij is wel interessant hoor en Sophie is echt een turn-onquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kut, ik moet die film nog eens zien, die put herinner ik nog wel. Ik zat toen ook aan de wijn.
Ga ik ook zo doen!
Downloaden dan maar!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hij is wel interessant hoor en Sophie is echt een turn-on
Eerst NOVAAAAAAAAAAAA! Met de nieuwe peilingenquote:
Right, ik vind hem altijd zo'n zielig stofbijtertje als D66 weer eens iets stoms heeft gedaan. Zegt maar de Gerda Verburg van D66quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:40 schreef pberends het volgende:
Bert Bakker, het gemiddelde van het gemiddelste. Zijn imago is zeker gemiddeld? Hij vind zichzelf zeker ook gemiddeld?
Excuus-TruusBert.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:42 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Right, ik vind hem altijd zo'n zielig stofbijtertje als D66 weer eens iets stoms heeft gedaan. Zegt maar de Gerda Verburg van D66
het lijkt meer dan ooit om keuzes te gaan; welke sokken zal ik aantrekken, zal ik van Aarsten een hand geven of niet, ben ik aardig voor de koffiejuffrouw.. dat soort dingenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:44 schreef Monidique het volgende:
Bert Bakker vind ik eigenlijk wel okay, geloof ik, maar op het moment zijn alle democraten een beetje zure mannen en vrouwen.
oud-D66'er Hein van Meeterenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:45 schreef pberends het volgende:
Wie is die 3e gast?
Wie durft toe te geven dat ie 'm gedownload heeftquote:Voor zaterdag (mp3)
hij zegt net wat het aardige is van d66. Dat is wel fijn dat ie dat wel wil uitleggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:47 schreef pberends het volgende:
Vraag me echt af wat de motivatie van die Bert Bakker is. Echt kansloos zou een gemiddelde Marokkaan 'm noemen.
wat denk jij danquote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Wie durft toe te geven dat ie 'm gedownload heeft?
Het is nou niet dat die partij echt zijn best heeft gedaan inderdaad. Het is echt onbegrijpelijk dat er nog zo massaal op gestemd wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 22:53 schreef pberends het volgende:
why the fuck stijgt VVD 2 zetels... kan me echt geen reden bedenken. Van Aartsen![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |