Laat maar zitten, Jorn, ze heeft al een vriend.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor de lokale democratie is het een zegen dat een burgemeester geen mandaat krijgt. Dat mandaat zou ten koste gaan van het mandaat van de gemeenteraad. De gemeenteraad is een vertegenwoordiging van alle kiezers, waar beslissingen worden genomen op basis van een meerderheid (en door de evenredige vertegenwoordiging dus ook de meerderheid van de kiezers), terwijl een gekozen burgemeester niet noodzakelijk door een meerderheid wordt gekozen. Kiezers hebben dus geen invloed verloren dankzij wat dinsdag is gebeurd.
Je hebt tegen me gelogenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:07 schreef Tuana het volgende:
[..]
Ik heb (neem) vakantie ! Was jij trouwens nog bij college afgelopen maandag? Zo ja: neem je de volgende keer aantekeningen mee *kijkt je heeeeeeel lief aan*![]()
En heeft iemand een idee wanneer Bush nou naar Nederland komt? Ik hoorde "begin" mei, maar wanneer precies???
6 mei, aankomst Luik, 19.31u. Ga je hem vermoorden?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:07 schreef Tuana het volgende:
En heeft iemand een idee wanneer Bush nou naar Nederland komt? Ik hoorde "begin" mei, maar wanneer precies???
Mijn verjaardagscadeau.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
6 mei, aankomst Luik, 19.31u. Ga je hem vermoorden?
Komt goed uit, ik heb al een Marokkaanse schoondochter.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat maar zitten, Jorn, ze heeft al een vriend.
Jouw Tuana in de hoofdrol.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn verjaardagscadeau. [afbeelding].
Ik vind dat altijd wel een prettig, persoonlijk begin van een wereldoorlog, een aanslag. Veel beter dan een grensoverschrijding.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb al een Marokkaanse schoondochter.
Verslik je niet...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:26 schreef Sidekick het volgende:
Kutcookies.
Dit was idd waar mijn verhaal over zou gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:12 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor de lokale democratie is het een zegen dat een burgemeester geen mandaat krijgt. Dat mandaat zou ten koste gaan van het mandaat van de gemeenteraad. De gemeenteraad is een vertegenwoordiging van alle kiezers, waar beslissingen worden genomen op basis van een meerderheid (en door de evenredige vertegenwoordiging dus ook de meerderheid van de kiezers), terwijl een gekozen burgemeester niet noodzakelijk door een meerderheid wordt gekozen. Kiezers hebben dus geen invloed verloren dankzij wat dinsdag is gebeurd.
Inderdaad, Johan probeert het ook constant maar tevergeefs...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat maar zitten, Jorn, ze heeft al een vriend.
Waarover?quote:
AIVD LEEST MEEquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
6 mei, aankomst Luik, 19.31u. Ga je hem vermoorden?
Kinderhand is snel gevuld he....quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Oei, ik mag alweer bijna een nieuw deel stichten!
Maar je bent nog wel haar pimp?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zij is niet meer mijn Tuana..
Nooit geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar je bent nog wel haar pimp?![]()
Laat maar, ik wil niet weten hoe groot die beerput isquote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:29 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dit was idd waar mijn verhaal over zou gaanMaar moet nu op zoek gaan naar relevante literatuur, denk dat het weer het rapport van Elzinga wordt...
[..]
Inderdaad, Johan probeert het ook constant maar tevergeefs...
[..]
Waarover?
[..]
AIVD LEEST MEE![]()
[..]
Kinderhand is snel gevuld he....
Tsk, verwijs gewoon naar de post van die gewaardeerde POL-mod op het Fok!Forum.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:29 schreef Tuana het volgende:
[..]
Dit was idd waar mijn verhaal over zou gaanMaar moet nu op zoek gaan naar relevante literatuur, denk dat het weer het rapport van Elzinga wordt...
Hoezo, ik ontken toch niet dat jij een lul bent?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Was dit topic ook al niet illegaal?
Ook jou heb ik gegenereerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:34 schreef Harry_Sack het volgende:
waar blijft dat nieuwe johandewitgegenereerde topic? Nou moet ie weer aan de slag om ons te verrassen
Ik ontken de entiteiten die over debat spreken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hoezo, ik ontken toch niet dat jij een lul bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |