Nee! Ik doe het niet!quote:
yes, you will.quote:
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/domestic/#4366803quote:Kamerleden niet welkom op volksfeest Beatrix
De leden van de Tweede Kamer zijn niet uitgenodigd voor het volksfeest voor koningin Beatrix, dat op 30 april in Den Haag wordt gehouden vanwege haar 25-jarig regeringsjubileum. Kamervoorzitter Weisglas had er wel op aangedrongen alle parlementsleden uit te nodigen, maar het Nationaal Comit้ Zilveren Regeringsjubileum ging daar niet op in. Volgens het comit้ wordt het aantal offici๋le genodigden bij de jubilieumviering zoveel mogelijk beperkt, ten gunste van 'gewone mensen'.
Weisglas zelf is wel van de partij op het Malieveld, waar onder anderen Frans Bauer en Marco Borsato zullen optreden. De fractievoorzitters van de regeringspartijen CDA, VVD en D66 hebben over de kwestie een boze brief gestuurd aan Weisglas.
De leden van de Tweede Kamer zijn op 30 april overigens wel 's ochtends welkom op een speciale bijeenkomst in de Ridderzaal.
Deze is wel erg foutquote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:03 schreef -Famke- het volgende:
Hoi du_ke en andere werkschuwe linkse rakkers die over een paar jaar rechts stemmen omdat het zelf de kost verdienen bar tegen valt, wie heeft er zin mijn ongeschoren doosje te verwennen?![]()
Wedden dat jij een aap bent?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:18 schreef HalfLife2ABC het volgende:
wedden dat het Johan was ..
Wat een heerlijk foute bril.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:03 schreef -Famke- het volgende:
Hoi du_ke en andere werkschuwe linkse rakkers die over een paar jaar rechts stemmen omdat het zelf de kost verdienen bar tegen valt, wie heeft er zin mijn ongeschoren doosje te verwennen?![]()
Sorry geen tijd he! Druk druk druk met de kost verdienen.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:03 schreef -Famke- het volgende:
quote:
he lieverdquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:03 schreef -Famke- het volgende:
Niks Weltschmerz. Aan je werk!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:00 schreef Tuana het volgende:
Ik moet een essay schrijven over "de gekozen burgemeester". En dan voornamelijk over in hoeverre wat dinsdag is gebeurd bijdraagt aan de lokale democratie. IK HEB GEEN ZIN!
tja...quote:165 tt-EEN 165 za 26 mrt 17:00:13
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
MAN IS OP KOEPEL BASILIEK ROME GEKROPEN
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
In Rome is een man op de koepel van de
Sint-Pietersbasiliek gekropen. Hij
dreigt dat ie gaat springen.
Dat zegt de televisiezender Sky Italia.
De zender heeft beelden uitgezonden van
de man.
De man is over de balustrade geklommen
en houdt zich vast aan de koepel van de
basiliek.
Brandweerlui hebben geprobeerd met hem
te praten.
Vanavond is er een paaswake in de
Sint-Pietersbasiliek. En morgen op
paaszondag moet de paus er de zegen
"Urbi et Orbi" uitspreken.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niks Weltschmerz. Aan je werk!
.
Bedankt voor de bloemen?quote:
Voor de lokale democratie is het een zegen dat een burgemeester geen mandaat krijgt. Dat mandaat zou ten koste gaan van het mandaat van de gemeenteraad. De gemeenteraad is een vertegenwoordiging van alle kiezers, waar beslissingen worden genomen op basis van een meerderheid (en door de evenredige vertegenwoordiging dus ook de meerderheid van de kiezers), terwijl een gekozen burgemeester niet noodzakelijk door een meerderheid wordt gekozen. Kiezers hebben dus geen invloed verloren dankzij wat dinsdag is gebeurd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:00 schreef Tuana het volgende:
Ik moet een essay schrijven over "de gekozen burgemeester". En dan voornamelijk over in hoeverre wat dinsdag is gebeurd bijdraagt aan de lokale democratie. IK HEB GEEN ZIN!
quote:Wasmiddelen dalen sterkst in prijzenslag
Uitgegeven: 26 maart 2005 11:03
RIJSWIJK - De prijzenslag in de supermarkten heeft voor wasmiddelen en wasverzachters de grootste gevolgen. Deze producten werden vorig jaar gemiddeld 13,1 procent goedkoper. Op korte afstand volgen de mineraalwatertjes die 12,6 procent in prijs daalden. Dat blijkt uit onderzoek van het Erasmus Food Management Institute dat zaterdag door het vakblad Distrifood is gepubliceerd.
Soepen en bouillons werden 10,9 procent goedkoper. Verder in de toptien: thee (-10 procent), frisdranken (-9,9 procent), deegwaren (-9,4 procent), koffie (-8,2 procent), afwasmiddelen voor de vaatwasser (- 8,2 procent), rijst (-7,7 procent) en bier (-7,1 procent).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |