Voer voor "bitches" zo'n opmerking.quote:
Ken k niej ... zal wel gay stappen zijn ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:34 schreef Ryan_R het volgende:
Ok dan '84![]()
De Storm he, Daar ben ik ook wel eens geweest
Langzaam begin ik te begrijpen waarom jij een gay.nl profiel hebt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:37 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Ken k niej ... zal wel gay stappen zijn ..., da doe'k tog nooit
![]()
Neeej !!! zoek een lief vriendjuh ... paar weken geleden is mn relatiej naar de knoppen gegaanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:39 schreef Semisane het volgende:
[..]
Langzaam begin ik te begrijpen waarom jij een gay.nl profiel hebt.![]()
vrijgezel zijn komt niet in je woordenboek voor??????quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:40 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Neeej !!! zoek een lief vriendjuh ... paar weken geleden is mn relatiej naar de knoppen gegaan![]()
Jawel , dat ben ik nuquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
vrijgezel zijn komt niet in je woordenboek voor??????
en je doet alsof je het heel erg vind dat je dat weer bent, en 'k vind het vreemd dat je meteen weer een nieuw vriendje zoekt...quote:
Dat heet geloof ik het rebound-verschijnsel. Stel, je relatie is uitgegaan, omdat je partner een hekel heeft aan koken, dan zoek je vervolgens een meesterchef als nieuwe liefde. Meestal blijkt dit ook niet te werken, waardoor de rebound-relatie vaak van korte duur is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
en je doet alsof je het heel erg vind dat je dat weer bent, en 'k vind het vreemd dat je meteen weer een nieuw vriendje zoekt...
sorry, zal wel aan mij liggen....
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Behalve als je limbo's in je vriendenkring hebt.
Dus je dacht....Ik ga maar eens in het homo topic kijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:40 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Neeej !!! zoek een lief vriendjuh ... paar weken geleden is mn relatiej naar de knoppen gegaan![]()
Ik sta nu al onder druk hier ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dus je dacht....Ik ga maar eens in het homo topic kijken![]()
dat zal het m inderdaad wel zijn...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heet geloof ik het rebound-verschijnsel. Stel, je relatie is uitgegaan, omdat je partner een hekel heeft aan koken, dan zoek je vervolgens een meesterchef als nieuwe liefde. Meestal blijkt dit ook niet te werken, waardoor de rebound-relatie vaak van korte duur is..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:54 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Wat is je eerste indruk van ons? Nette mensen
Zo zijn er meer, denk je goh leuk, een nieuwe [homo], blijken ze *alles* al van je te weten, door gewoon al drie jaar lang mee te lurken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:56 schreef Andyvie het volgende:
Dus jij bent gewoon een lurker die actief gaat posten?
dus toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:57 schreef DennisMoore het volgende:
We zijn net mensen.
HIj mag voorlopig blijvenquote:
Jij lurkt hier nog niet zo lang he?quote:[b]Op vrijdag 25 maart 2005 11:54
Niiiiiiicequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:54 schreef ronduit84 het volgende:
Wat is je voornaam? Arjan
Wat is de betekenis van je nickname? Wist nix anders ..., ik d8 gewoon aan ronduit'84 tjah mn geboortejaar
En die van je user-icoon? Chelsea ... mijn voetbalclub
En van je signature? Heb ik niet
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Ik zat altijd op de fok frontpage , maar nooit echt passief op het forum . Todat ik een of andere homo topic zag staan . Vóel me al aardig thuis hier
Hoe oud ben je? 20
Wat voor studie/werk doe je? Ik studeer informatica in Dordrecht (MBO)
Waar woon je (ongeveer)? Omgeving Dordrecht
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
[afbeelding]
Heb je een vriendje? Nee
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Voetbal , politiek , nieuws , uitgaan , muziek
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Vind k leuk
Wat wil je ons nog vragen? Biertje ?
Niet echt serieus ingevuld he![]()
lief doen! NU!quote:
Ehmm al die speculaties ff de wereld uit helpenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij lurkt hier nog niet zo lang he?.
Dus ik mag hem nog niet wegpesten?quote:
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:03 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Ehmm al die speculaties ff de wereld uit helpen... vanochtend was mn 1e x dat ik een FOK homo topic bezocht
![]()
Jij bent veel te lief om iemand weg te pestenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus ik mag hem nog niet wegpesten?.
neequote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:03 schreef beaverhausen het volgende:
Dus ik mag hem nog niet wegpesten?.
Effe een vraagje aan de oldies. Op Fok is toch ook maar één homo topic?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:03 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Ehmm al die speculaties ff de wereld uit helpen... vanochtend was mn 1e x dat ik een FOK homo topic bezocht
![]()
Ah gossiequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:40 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
LOLquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Ryan_R het volgende:
Effe een vraagje aan de oldies. Op Fok is toch ook maar één homo topic?
ja, ben er zelf ook nog niet zo heel lang![]()
Nou, er zijn toch een paar fokkers die daar anders over denken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:04 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Jij bent veel te lief om iemand weg te pesten
Nou ja, er zijn 1164 topics (de topics die dubbel zijn niet meegerekend) maar er is maar één reeks.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Effe een vraagje aan de oldies. Op Fok is toch ook maar één homo topic?
ja, ben er zelf ook nog niet zo heel lang![]()
Wie dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, er zijn toch een paar fokkers die daar anders over denken!.
O jawel hoor, maar er is maar één echt topicquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:07 schreef XMN8R het volgende:
[..]
LOL
jij kijkt nooit in SEX, LIF, GC, etc..?
er is natuurlijk wél maar één [HOMO] !
He, wat jammer dat de search het niet meer doet.quote:
reeks dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:09 schreef Ryan_R het volgende:
O jawel hoor, maar er is maar één echt topic![]()
Hey die klauwen waren niet om te molesteren... die waren om te CLAIMENquote:
Voor in de opkamer?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey die klauwen waren niet om te molesteren... die waren om te CLAIMEN
My point exactlyquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:14 schreef Semisane het volgende:
open er 1 zou ik zeggen...komen wij wel commentaar geven
Die bestaat toch al? Het zoenende mannen-topic?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel een [homo]-plaatjes topic in B&H ook wel aardig zou zijn..
.
[M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #14quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel een [homo]-plaatjes topic in B&H ook wel aardig zou zijn..
.
die ligt stilquote:
Egnie, die mag op de hooizolderquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[M] Fok!kers Sexy & Gewaagd, #14
Ryan_R heeft een streepje!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:06 schreef Ryan_R het volgende:
Ik las in het vorige topic iets over een streepje, dus vooruit dan maar.![]()
[afbeelding]
post zelf heaumeauquote:
die heeft-ie welquote:
Eindelijk iemand die oplet.quote:
Oi!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
die heeft-ie wel
en zelfs al eens gepost... voor 2 seconden ofzo.
Post jij ook nog iets?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Ryan_R heeft een streepje!
quote:
Was 't nog wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:26 schreef XMN8R het volgende:
die heeft-ie wel
en zelfs al eens gepost... voor 2 seconden ofzo.
Ja, maar ik verveel me.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:26 schreef creno het volgende:
@ alle anderen: zjn jullie allemaal vrij ? ik ben jaloers
ik ga weer werken
quote:
Nee, er zijn tijden dat ik deze topicreeks niét volg.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef XMN8R het volgende:je hebt ze niet gezien??? dan ben je één van de weinigen...
Ik nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:26 schreef creno het volgende:
@ alle anderen: zjn jullie allemaal vrij ? ik ben jaloers
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
het is niet alsof ze inmiddels al aan iedereen zijn doorgestuurd.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]je hebt ze niet gezien??? dan ben je één van de weinigen...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef XMN8R het volgende:
Ik ook niet hoor.........volgens mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:32 schreef XMN8R het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:35 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, er zijn tijden dat ik deze topicreeks niét volg..
Het was geen reeks.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ze stonden niet in dit topic.
Hoe denk je dat Yvonne aan de naam 'bifi' is gekomen voor haar sublieme doch tijdelijke reeks?
Beaverhausen postte een picje van z'n worstje?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:37 schreef XMN8R het volgende:
Ze stonden niet in dit topic.
Hoe denk je dat Yvonne aan de naam 'bifi' is gekomen voor haar sublieme doch tijdelijke reeks?
ownee... het waren een paar (zeeeer snelle) topics met hetzelfde onderwerp.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:38 schreef Andyvie het volgende:
Waar had ik die foto's ook alweer...
*zoek*
Bladgroentequote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:38 schreef Andyvie het volgende:
*zoek*
c:/mijn documenten/mijn afbeeldingen/pron/ ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:38 schreef Andyvie het volgende:
*zoek*
Het was geen pron! Het was functioneel!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
c:/mijn documenten/mijn afbeeldingenpron/ ?
we? jij!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
We hebben dus, concludeer ik, de piem0l van beaverhausen gemist..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:38 schreef Andyvie het volgende:
*zoek*
Het woord alleen alquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
geen piem0l.. bifi !quote:
Andyvquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:44 schreef Andyvie het volgende:
Sowieso zou ik die foto's natuurlijk nooit doorsturen![]()
Da's al stukken beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
geen piem0l.. bifi !
en toeten en blillen.
Die newbie komt zo ook niet meer terug.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
daar gáát het Nette Mensen-imago van deze reeksquote:
like big fat duh!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die newbie komt zo ook niet meer terug.![]()
Told ya soquote:
Okeej, jij hebt er dus geen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:56 schreef DennisMoore het volgende:
--------------------------------------
Streepjes worden overrated.
--------------------------------------
Nee, daar zorg ik wel voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Okeej, jij hebt er dus geen..
If you have to ask, you don't have it.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:59 schreef Dark_Killah het volgende:
WTF is streepje, volgens mij wil ik dat niet eens weten?
You knever nowquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
If you have to ask, you don't have it.
Dat is een streepje haar wat bij mannen van de navel naar beneden loopt. Dit is bijvoorbeeld een streepje. Het wordt ook wel een "treasure trail" genoemd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:59 schreef Dark_Killah het volgende:
WTF is streepje, volgens mij wil ik dat niet eens weten?
Jajajaj, ik ga geen link leggen ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Overigens hebben bloemen ook een treasure trail, wat bijen en vlinders helpt om de nectar te vinden..
Daar zit ook haar ook, meestalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Huh, dat heeft toch iedereen. Iig, bij mij zit er zeg maar zo'n zwart streepje (niet haar). En ja ik zeg dit zonder te kijken
.
Volgens mij snap je niet helemaal wat er wordt bedoeld. Het is een streepje HAAR. Je weet wel, haartjes. Dus als je wel een zwart streepje hebt, maar het is geen haar, dan ben je of een zebra of je moet je beter wassen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Huh, dat heeft toch iedereen. Iig, bij mij zit er zeg maar zo'n zwart streepje (niet haar). En ja ik zeg dit zonder te kijken
.
We hebben niks aan die mededeling zonder foto. Dat begrijp je natuurlijk wel hoop ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef ronduit84 het volgende:
ik had een streepjedeze is verloederd in nog meer haar.... tijd om te harsen
Neeee-hee, daar zit zegmaar de naad van als je aan het groeien bentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal wat er wordt bedoeld. Het is een streepje HAAR. Je weet wel, haartjes. Dus als je wel een zwart streepje hebt, maar het is geen haar, dan ben je of een zebra of je moet je beter wassen..
quote:
Pff, mijn 'streepje' bestaat (gelukkig) maar uit een vijftal haartjes ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat is een streepje haar wat bij veel mannen van de navel naar beneden loopt.
Ja kan ik lang wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan is het wachten op het eerste streepje..
Gebruik je eigen fotoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is een streepje haar wat bij mannen van de navel naar beneden loopt. Dit is bijvoorbeeld een streepje. Het wordt ook wel een "treasure trail" genoemd..
whahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We hebben niks aan die mededeling zonder foto. Dat begrijp je natuurlijk wel hoop ik..
Neej dat moeten wij dan doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:15 schreef Andyvie het volgende:
En ga je die foto dan ook posten in het sexy en gewaagd topic?
Ik denk dat je reputatie daar alleen maar van gaat stijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef ronduit84 het volgende:
ach... verder dalen in mn reputatie kan al niej meer.. dus ik zal um wel ff vrijgeven ja
Dat hangt dan weer van z'n streepje af.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik denk dat je reputatie daar alleen maar van gaat stijgen
En toen waren we weer bij het begin, wat zat je net te spotlachen trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat hangt dan weer van z'n streepje af..
Ik ben van plan het niet alleen bij deze reeks te latenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
Er zijn echt maar twee dingen die deze REEKSsnel alten lopen; erotiek en newbies
![]()
JIJ BENT NIEUWquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Ik ben van plan het niet alleen bij deze reeks te latenProblemen mee ?
![]()
Ja of als we aan de 280 reacties zitten begint het ook wel ineens heel hard te lopen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:26 schreef Andyvie het volgende:
nah, soms gaat het toch ook wel eens door andere dingen snel? Rellen en zo..
"Wachten op het eerste/tweede streepje" is de naam van een reeks in OUD. Wachten op het tweede streepje deel 60quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:21 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En toen waren we weer bij het begin, wat zat je net te spotlachen trouwens.
hmmz...quote:
Nee hoor, the more the merrier.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Ik ben van plan het niet alleen bij deze reeks te latenProblemen mee ?
![]()
wat prefereer je ? Mannelijke streep of een vrouwelijke;)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
Streep.
Hey man, Dordtenaarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:31 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
wat prefereer je ? Mannelijke streep of een vrouwelijke;)
Hou nog maar effe aan. je weet nooit.quote:
Zit ik allang overheen, 206 had ik ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:28 schreef ronduit84 het volgende:
jaw.. je moet je dagrecord verbreken heen ehhh je paasontbijtje ziet er goed uit
Zo heb ik er dan altijd drie. Begin van een sixpack zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb alleen een horizontale rooie streep.
Maar da's van het te opgefrummeld achter de pc zitten..
Ok, dan ist goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Wachten op het eerste/tweede streepje" is de naam van een reeks in OUD. Wachten op het tweede streepje deel 60. Het was dus niet spottend naar jou bedoeld.
.
Hij knelt zo...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hou nog maar effe aan. je weet nooit..
Ik rij in een 206quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zit ik allang overheen, 206 had ik ofzo.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey man, DordtenaarWelkom man
Wij zijn nette mensen, wist je dat al?
En ik ben de enige hetero die hier post, dus doe mij maar een lekker vrouwtje
Da's ook een manier om het te zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef Ryan_R het volgende:
Zo heb ik er dan altijd drie. Begin van een sixpack zal ik maar zeggen![]()
oeh!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef beaverhausen het volgende:
Hou nog maar effe aan. je weet nooit..
Ik heb geen idee waar je het over hebt maar daar moest ik niet om lachen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:37 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Dordtenaar ?ben een geboren 's-Gravendeler hoor
![]()
Neeeej ik reageer op Waxxer , hij stigmatiseert mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt maar daar moest ik niet om lachen hoor..
Dan is het misschien handig om in het vervolg de persoon waarop je wil reageren te quoten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Neeeej ik reageer op Waxxer , hij stigmatiseert mij...
had geen zin om terug te scrollen ... mijn excussus ... sigaartje ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan is het misschien handig om in het vervolg de persoon waarop je wil reageren te quoten..
Daar word ik voor opgeleidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Neeeej ik reageer op Waxxer , hij stigmatiseert mij...
Die heeft ie al.quote:
hey, jij daar!quote:
OMG !!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:50 schreef ronduit84 het volgende:
XMN8R ... kheb nog cursus nodig ... kan k ff langskomen ? Maandag heb k een deur eruit gereden ... bij de garage
Heeft ie al kennis gemaakt met yvonne?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dacht dat 't een bifi-worstje was..
handjes netjes langs je lichaam tijden het hollen he!quote:
Ja...op de snelheid dat jullie posten wel ja....en dan ook nog zoveel over een streepje....phoehee....quote:
smoesjes... smoesjes... smoesjes...!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:56 schreef ronduit84 het volgende:
whahahahahaha.... tjah ik rij al 2 jaar... en ik rij in een andere auto ... en gelijk schade... beetje flippen hoor;) maarja ... alles word verzekerd... en krijg geen puntvermindering
Waxxer heeft een secreet identity "Stigmator" Officieel lid van de Transformer-club. "There is more to meet the eye."quote:
Lijkt me niet echt leuk... ik let ook nooit op spiegels enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
smoesjes... smoesjes... smoesjes...!
*ronduit84 opgeef voor extra rijlessen!*
ik noteer: strenge aanpak nodig!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:00 schreef ronduit84 het volgende:
Lijkt me niet echt leuk... ik let ook nooit op spiegels enzomoet er weer helemaal opnieuw ingebakken worden
Verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:03 schreef ronduit84 het volgende:
Whahaaha , tjah als Nederland zou gedogen blijft , ga ik gewoon mee
Ik geef je gelijk ... ik schuif alles te snel af op anderenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.
Maar goed, jullie kennen elkaar dus al?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:08 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk ... ik schuif alles te snel af op anderen
Beargumenteer eens;)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:14 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Maar goed, jullie kennen elkaar dus al?
Die leefde nog;(quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:17 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, de laatste van die vier eieren smaakte een beetje raar.
Volgens mij is het blijvendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:20 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
hoop dat je er snel weer bovenop komt![]()
![]()
chronische wartaal .. opzich wel minder ja... is er geen ziekenhuis waar je jezelf kan inschrijven ?:)quote:
Eeeh.....misschien bij Jan W. Maar ja, ik heb er zelf geen last van hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:23 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
chronische wartaal .. opzich wel minder ja... is er geen ziekenhuis waar je jezelf kan inschrijven ?:)
Jan W. ik weet ff niej wie je bedoelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:25 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Eeeh.....misschien bij Jan W. Maar ja, ik heb er zelf geen last van hoor.![]()
ja, das een soort van opvanghuis voor verslaafden en mensen die in knoop zitten met zichzelf.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:26 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Jan W. ik weet ff niej wie je bedoel
Dat weten we.quote:
Je reist niet veel hequote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:28 schreef ronduit84 het volgende:
ahain welk deel van het land is dat
.. tis mij niej echt bekend namelijk
Ik wil ook pretparken!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:41 schreef ronduit84 het volgende:
mjahw , kzit nu op me stage ... verveel me ook ... maar jaw.. bijna weekend... maandagf vrij .. dinsdag naar duinrell
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:44 schreef ronduit84 het volgende:
ga je ook .. kan je gelijk me streepje zien ... in het tikibad
Niet weerquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:54 schreef Weemz het volgende:
Streepje? Waar ?
Ik ga over een paar weken naar Phantasialand
Ehmmm op onze politie uniformen ...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:54 schreef Weemz het volgende:
Streepje? Waar ?
Ik ga over een paar weken naar Phantasialand
dan verwacht ik jou wel ja ... in het tikibadquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zei iemand duinrell, ik woon in voorschoten!! 11
Maar enge boel daaro, die kut trechter back-raped je compleetquote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:56 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
dan verwacht ik jou wel ja ... in het tikibad
Jah ... kweet ... je ogen vallen spontaan dicht in diej glijbaan :Squote:Op vrijdag 25 maart 2005 14:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Maar enge boel daaro, die kut trechter back-raped je compleet.
ook als het 14 graden is ?:)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Of we kunnen een dagje strand, duinrell ligt 500 m van het strand af!!11 .
Vandaar de naam
Die heb ik ook, zo'n delta ding die je kan sturen. EN iemands harses mee kapot kan maken als je niet goed stuurtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:05 schreef Weemz het volgende:
Oeh strand, mag ik dan mijn vliegertje mee?
vertel !!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die heb ik ook, zo'n delta ding die je kan sturen. EN iemands harses mee kapot kan maken als je niet goed stuurt![]()
kom je uit chinaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef Weemz het volgende:
Ik heb de mijne helemaal zelf geknutseld heur!
Gaat gooed hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Inderdaad lang niet meer gezien en gesproken. Hoest ie allemaal Dark_Killah?
dank juhquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:12 schreef wizarddragon het volgende:
Damn.. wat kunnen jullie praten zeg.. ff teruglezen..
Ow nieuw vlees.
Hoi en welkom Ronduit84
Waar is hier ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:14 schreef Ryan_R het volgende:
Maar Wassenaar is wel ver van hier. Om alleen maar te gaan zwemmenJe moet maar een keer naar een meet komen, geen idee wanneer
![]()
Knettergekke Brabant, vlakbij dat super leuke park dat net weer open isquote:
Plaats ? Ik kom nogal veel in breda.. stap daar bijna elk weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Knettergekke Brabant, vlakbij dat super leuke park dat net weer open is![]()
Ah mooizo dat het goed gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:17 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gaat gooed hoor. Alleen de laatste tijd zo weinig fok! tijd
.
Meld me maar aan op msn zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:19 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Plaats ? Ik kom nogal veel in breda.. stap daar bijna elk weekend
bedrijfsuitje ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:23 schreef Weemz het volgende:
Oeh, de Efteling! Daar ga ik 27 mei naartoe!
ieeeeeeeeeeeeeehihihiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Meld me maar aan op msn zou ik zeggen
Naja, het is met de studievereniging... Als we met minder dan 20 gaan, gaan we mensen daar aanspreken, of mensen meezeulen om de groepskorting te krijgenquote:
Doe maar rustig hoor. Lijkt me alleen neit zo slim om plaatsnamen enzo in een forum te zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ieeeeeeeeeeeeeehihihi![]()
You go boy..
Waarom denk je dat G_E het steeds heeft over E. en zijn G_L?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef Ryan_R het volgende:
Doe maar rustig hoor. Lijkt me alleen neit zo slim om plaatsnamen enzo in een forum te zetten
![]()
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat G_E het steeds heeft over E. en zijn G_L?
Da's woarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor. Lijkt me alleen neit zo slim om plaatsnamen enzo in een forum te zetten
![]()
ik weet het, juf, ik weet het...mag ik het zeggen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat G_E het steeds heeft over E. en zijn G_L?
Ja wij ook station idd..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik in een 307 Stationwagon..
Je moet eerst de trap nog op !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:13 schreef Weemz het volgende:
De 3e links, en dan de 1e rechts. Aan het einde linksaf, en dan de 2e rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |