we? jij!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
We hebben dus, concludeer ik, de piem0l van beaverhausen gemist..
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:38 schreef Andyvie het volgende:
Waar had ik die foto's ook alweer...
*zoek*
Het woord alleen alquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
geen piem0l.. bifi !quote:
Andyvquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:44 schreef Andyvie het volgende:
Sowieso zou ik die foto's natuurlijk nooit doorsturen![]()
Da's al stukken beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef XMN8R het volgende:
[..]
geen piem0l.. bifi !
en toeten en blillen.
Die newbie komt zo ook niet meer terug.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:42 schreef DennisMoore het volgende:
daar gáát het Nette Mensen-imago van deze reeksquote:
like big fat duh!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:45 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die newbie komt zo ook niet meer terug.![]()
Told ya soquote:
Okeej, jij hebt er dus geen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:56 schreef DennisMoore het volgende:
--------------------------------------
Streepjes worden overrated.
--------------------------------------
Nee, daar zorg ik wel voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Okeej, jij hebt er dus geen..
If you have to ask, you don't have it.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:59 schreef Dark_Killah het volgende:
WTF is streepje, volgens mij wil ik dat niet eens weten?
You knever nowquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
If you have to ask, you don't have it.
Dat is een streepje haar wat bij mannen van de navel naar beneden loopt. Dit is bijvoorbeeld een streepje. Het wordt ook wel een "treasure trail" genoemd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:59 schreef Dark_Killah het volgende:
WTF is streepje, volgens mij wil ik dat niet eens weten?
Jajajaj, ik ga geen link leggen ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Overigens hebben bloemen ook een treasure trail, wat bijen en vlinders helpt om de nectar te vinden..
Daar zit ook haar ook, meestalquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Huh, dat heeft toch iedereen. Iig, bij mij zit er zeg maar zo'n zwart streepje (niet haar). En ja ik zeg dit zonder te kijken
.
Volgens mij snap je niet helemaal wat er wordt bedoeld. Het is een streepje HAAR. Je weet wel, haartjes. Dus als je wel een zwart streepje hebt, maar het is geen haar, dan ben je of een zebra of je moet je beter wassen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Huh, dat heeft toch iedereen. Iig, bij mij zit er zeg maar zo'n zwart streepje (niet haar). En ja ik zeg dit zonder te kijken
.
We hebben niks aan die mededeling zonder foto. Dat begrijp je natuurlijk wel hoop ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:06 schreef ronduit84 het volgende:
ik had een streepjedeze is verloederd in nog meer haar.... tijd om te harsen
Neeee-hee, daar zit zegmaar de naad van als je aan het groeien bentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal wat er wordt bedoeld. Het is een streepje HAAR. Je weet wel, haartjes. Dus als je wel een zwart streepje hebt, maar het is geen haar, dan ben je of een zebra of je moet je beter wassen..
quote:
Pff, mijn 'streepje' bestaat (gelukkig) maar uit een vijftal haartjes ofzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat is een streepje haar wat bij veel mannen van de navel naar beneden loopt.
Ja kan ik lang wachtenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan is het wachten op het eerste streepje..
Gebruik je eigen fotoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is een streepje haar wat bij mannen van de navel naar beneden loopt. Dit is bijvoorbeeld een streepje. Het wordt ook wel een "treasure trail" genoemd..
whahahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We hebben niks aan die mededeling zonder foto. Dat begrijp je natuurlijk wel hoop ik..
Neej dat moeten wij dan doenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:15 schreef Andyvie het volgende:
En ga je die foto dan ook posten in het sexy en gewaagd topic?
Ik denk dat je reputatie daar alleen maar van gaat stijgenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:17 schreef ronduit84 het volgende:
ach... verder dalen in mn reputatie kan al niej meer.. dus ik zal um wel ff vrijgeven ja
Dat hangt dan weer van z'n streepje af.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik denk dat je reputatie daar alleen maar van gaat stijgen
En toen waren we weer bij het begin, wat zat je net te spotlachen trouwensquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat hangt dan weer van z'n streepje af..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |