ook als het 14 graden is ?:)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Of we kunnen een dagje strand, duinrell ligt 500 m van het strand af!!11 .
Vandaar de naam
Die heb ik ook, zo'n delta ding die je kan sturen. EN iemands harses mee kapot kan maken als je niet goed stuurtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:05 schreef Weemz het volgende:
Oeh strand, mag ik dan mijn vliegertje mee?
vertel !!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Die heb ik ook, zo'n delta ding die je kan sturen. EN iemands harses mee kapot kan maken als je niet goed stuurt![]()
kom je uit chinaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:06 schreef Weemz het volgende:
Ik heb de mijne helemaal zelf geknutseld heur!
Gaat gooed hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Inderdaad lang niet meer gezien en gesproken. Hoest ie allemaal Dark_Killah?
dank juhquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:12 schreef wizarddragon het volgende:
Damn.. wat kunnen jullie praten zeg.. ff teruglezen..
Ow nieuw vlees.
Hoi en welkom Ronduit84
Waar is hier ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:14 schreef Ryan_R het volgende:
Maar Wassenaar is wel ver van hier. Om alleen maar te gaan zwemmenJe moet maar een keer naar een meet komen, geen idee wanneer
![]()
Knettergekke Brabant, vlakbij dat super leuke park dat net weer open isquote:
Plaats ? Ik kom nogal veel in breda.. stap daar bijna elk weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Knettergekke Brabant, vlakbij dat super leuke park dat net weer open is![]()
Ah mooizo dat het goed gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:17 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gaat gooed hoor. Alleen de laatste tijd zo weinig fok! tijd
.
Meld me maar aan op msn zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:19 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Plaats ? Ik kom nogal veel in breda.. stap daar bijna elk weekend
bedrijfsuitje ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:23 schreef Weemz het volgende:
Oeh, de Efteling! Daar ga ik 27 mei naartoe!
ieeeeeeeeeeeeeehihihiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Meld me maar aan op msn zou ik zeggen
Naja, het is met de studievereniging... Als we met minder dan 20 gaan, gaan we mensen daar aanspreken, of mensen meezeulen om de groepskorting te krijgenquote:
Doe maar rustig hoor. Lijkt me alleen neit zo slim om plaatsnamen enzo in een forum te zettenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ieeeeeeeeeeeeeehihihi![]()
You go boy..
Waarom denk je dat G_E het steeds heeft over E. en zijn G_L?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef Ryan_R het volgende:
Doe maar rustig hoor. Lijkt me alleen neit zo slim om plaatsnamen enzo in een forum te zetten
![]()
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat G_E het steeds heeft over E. en zijn G_L?
Da's woarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:31 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Doe maar rustig hoor. Lijkt me alleen neit zo slim om plaatsnamen enzo in een forum te zetten
![]()
ik weet het, juf, ik weet het...mag ik het zeggen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat G_E het steeds heeft over E. en zijn G_L?
Ja wij ook station idd..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 15:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik in een 307 Stationwagon..
Je moet eerst de trap nog op !!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 16:13 schreef Weemz het volgende:
De 3e links, en dan de 1e rechts. Aan het einde linksaf, en dan de 2e rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |