Ik heb geen idee waar je het over hebt maar daar moest ik niet om lachen hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:37 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Dordtenaar ?ben een geboren 's-Gravendeler hoor
![]()
Neeeej ik reageer op Waxxer , hij stigmatiseert mijquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt maar daar moest ik niet om lachen hoor..
Dan is het misschien handig om in het vervolg de persoon waarop je wil reageren te quoten.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Neeeej ik reageer op Waxxer , hij stigmatiseert mij...
had geen zin om terug te scrollen ... mijn excussus ... sigaartje ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan is het misschien handig om in het vervolg de persoon waarop je wil reageren te quoten..
Daar word ik voor opgeleidquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:39 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Neeeej ik reageer op Waxxer , hij stigmatiseert mij...
Die heeft ie al.quote:
hey, jij daar!quote:
OMG !!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:50 schreef ronduit84 het volgende:
XMN8R ... kheb nog cursus nodig ... kan k ff langskomen ? Maandag heb k een deur eruit gereden ... bij de garage
Heeft ie al kennis gemaakt met yvonne?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dacht dat 't een bifi-worstje was..
handjes netjes langs je lichaam tijden het hollen he!quote:
Ja...op de snelheid dat jullie posten wel ja....en dan ook nog zoveel over een streepje....phoehee....quote:
smoesjes... smoesjes... smoesjes...!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:56 schreef ronduit84 het volgende:
whahahahahaha.... tjah ik rij al 2 jaar... en ik rij in een andere auto ... en gelijk schade... beetje flippen hoor;) maarja ... alles word verzekerd... en krijg geen puntvermindering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |