Ik ben van plan het niet alleen bij deze reeks te latenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:22 schreef Ryan_R het volgende:
Er zijn echt maar twee dingen die deze REEKSsnel alten lopen; erotiek en newbies
![]()
JIJ BENT NIEUWquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Ik ben van plan het niet alleen bij deze reeks te latenProblemen mee ?
![]()
Ja of als we aan de 280 reacties zitten begint het ook wel ineens heel hard te lopen..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:26 schreef Andyvie het volgende:
nah, soms gaat het toch ook wel eens door andere dingen snel? Rellen en zo..
"Wachten op het eerste/tweede streepje" is de naam van een reeks in OUD. Wachten op het tweede streepje deel 60quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:21 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
En toen waren we weer bij het begin, wat zat je net te spotlachen trouwens.
hmmz...quote:
Nee hoor, the more the merrier.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:24 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
Ik ben van plan het niet alleen bij deze reeks te latenProblemen mee ?
![]()
wat prefereer je ? Mannelijke streep of een vrouwelijke;)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
Streep.
Hey man, Dordtenaarquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:31 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
wat prefereer je ? Mannelijke streep of een vrouwelijke;)
Hou nog maar effe aan. je weet nooit.quote:
Zit ik allang overheen, 206 had ik ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:28 schreef ronduit84 het volgende:
jaw.. je moet je dagrecord verbreken heen ehhh je paasontbijtje ziet er goed uit
Zo heb ik er dan altijd drie. Begin van een sixpack zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:30 schreef DennisMoore het volgende:
'k Heb alleen een horizontale rooie streep.
Maar da's van het te opgefrummeld achter de pc zitten..
Ok, dan ist goedquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Wachten op het eerste/tweede streepje" is de naam van een reeks in OUD. Wachten op het tweede streepje deel 60. Het was dus niet spottend naar jou bedoeld.
.
Hij knelt zo...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hou nog maar effe aan. je weet nooit..
Ik rij in een 206quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zit ik allang overheen, 206 had ik ofzo.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey man, DordtenaarWelkom man
Wij zijn nette mensen, wist je dat al?
En ik ben de enige hetero die hier post, dus doe mij maar een lekker vrouwtje
Da's ook een manier om het te zien.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef Ryan_R het volgende:
Zo heb ik er dan altijd drie. Begin van een sixpack zal ik maar zeggen![]()
oeh!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:34 schreef beaverhausen het volgende:
Hou nog maar effe aan. je weet nooit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |