Je moet even iets liefs posten voor AMD, niet zeiken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:20 schreef Christine het volgende:
Volgens mij is dit niet echt een leuk topic
Godverdomme kankerhoerenebolalijer! Je moet hier lieve dingen posten! Ga je vader pesten ofzo, met je negativiteit!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:22 schreef Falco het volgende:
Maar idd stiekum is dit niet zo'n leuk topic.
Het zou verstandiger voor AMD zijn als hij ergens langs ging voor hulp die hem kan helpen geen pathologische leugenaar te zijn. Sommige mensen zijn helaas gewoon een beetje ziek in hun hoofd.
Daarom is dit topic nu juist wel positief. Grijp je kans om AMD moet in te spreken zich na te laten kijken. Zijn hart en zijn beenmerg zijn al vervangen, nu zijn hersenen nog 14.gif.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:22 schreef Falco het volgende:
Maar idd stiekum is dit niet zo'n leuk topic.
Het zou verstandiger voor AMD zijn als hij ergens langs ging voor hulp die hem kan helpen geen pathologische leugenaar te zijn. Sommige mensen zijn helaas gewoon een beetje ziek in hun hoofd.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godverdomme kankerhoerenebolalijer! Je moet hier lieve dingen posten! Ga je vader pesten ofzo, met je negativiteit!
We proberen eerst positieve instraling, daarna kunnen we altijd nog om geld vragenquote:
555 staat een deel van de giften aan AMD af, omdat hij een aanzienlijk deel van zijn familie bij de tsunami heeft verloren. Als je geld stort en erbij vermeldt dat het om AMD gaat, komt het vanzelf goed terecht.quote:
Hij niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb je toestemming om die foto te plaatsen ?
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb je toestemming om die foto te plaatsen ?
Wel! wij zijn lief voor je, jij stopt met liegen okay?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:24 schreef AMD64 het volgende:
Hij niet.
Ik ben al gestopt. Nu jullie nog.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel! wij zijn lief voor je, jij stopt met liegen okay?
Er is niet echt sprake van uitmelken als hij ons maar blijft voeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
is het nou nog niet genoeg uitgemolken.. ?
schijnbaar nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
is het nou nog niet genoeg uitgemolken.. ?
Je liegt alweer, AMDquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef AMD64 het volgende:
Heb mail gestuurd. Userfoto zonder toestemming.
Zie je msn log!quote:Havoc zegt: Tjo Jeffrey, Mag ik je foto op Fok! zetten?
| Jeffrey | zegt: Tuurlijk man, lauw!
.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:26 schreef Havoc het volgende:
Ach toestemming. Intellectueel eigendom hebben we het niet over, dat is alleen voorbehouden voor identiteiten met daadwerkelijk aantoonbaar intellect.
Ach watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:28 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
HET GEILE MEISJE UIT MIJN KLAS HEET JUDITH!!!
En alles wat op MSN gezegd wordt is waar!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!
Pardon. Ik heb die muts niet eens in mijn MSNquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En alles wat op MSN gezegd wordt is waar!
Dus we zijn nu al wel zover dat we kunnen vaststellen dat je een leugenaar bent, euh, was.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef AMD64 het volgende:
Ik ben al gestopt.
Mensen. Kappen nu!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus we zijn nu al wel zover dat we kunnen vaststellen dat je een leugenaar bent, euh, was.
En zou je daar vanaf willen? Xennia zal zo wel opduiken in dit topic en een online therapietje behoort vast tot de mogelijkheden.
Xennia doet echter alleen gesprekstherapie, dus haal je niks in je hoofd, poepertje.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Havoc het volgende:
[afbeelding]
Fotograaf Kastanova was bij de ontmoeting tussen de 2 domste mensen op aarde
Ow no!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Begint er op te lijken... Acht morgenlees ik de FA Strikes back topic wel.
Nee AMD eerst moet je van die leugens af. Tis net als afkicken van Drugs. Het lijkt dan of de hele wereld tegen je is, maar dat is niet zoquote:
Ach als ik ontken lieg ik, als ik iets meldt lieg ik weer.Wat heeft het dan voor nut.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:31 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee AMD eerst moet je van die leugens af. Tis net als afkicken van Drugs. Het lijkt dan of de hele wereld tegen je is, maar dat is niet zo.
Anders ga je ook mailen ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Allemaal normaal doen graag
Kap jij eerst maar! Je zou niet meer op FOK! posten, remember!quote:
Begin maar gewoon met opbiechten wat je hier op Fok! allemaal gelogen hebt, misschien dat ik dan je foto's weghaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ach als ik ontken lieg ik, als ik iets meldt lieg ik weer.Wat heeft het dan voor nut.
Yup maar had spijt om de goede users te verlatenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kap jij eerst maar! Je zou niet meer op FOK! posten, remember!
belofte maakt schuldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kap jij eerst maar! Je zou niet meer op FOK! posten, remember!
*aandacht geeft*quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDITH HEET ZE! EN IK WORD HIER HELEMAAL PSYCHO DOOR AL DIE TOEVALLIGE BULLCRAP!
Dat was je toch al ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDITH HEET ZE! EN IK WORD HIER HELEMAAL PSYCHO DOOR AL DIE TOEVALLIGE BULLCRAP!
de goede users hadden geen spijt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup maar had spijt om de goede users te verlaten
Dan wacht ik op de volgende topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Begin maar gewoon met opbiechten wat je hier op Fok! allemaal gelogen hebt, misschien dat ik dan je foto's weghaal.
Daar kan je toch wel mee MSNen enzo? Heb je FOK! niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb daar topics lopen die ik moet bijhodenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel mee MSNen enzo? Heb je FOK! niet voor nodig hoor.
Ach je denkt daadwerkelijk dat ze iets met je mailtje gaan doen? Na al die leugens?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus we zijn nu al wel zover dat we kunnen vaststellen dat je een leugenaar bent, euh, was.
En zou je daar vanaf willen? Xennia zal zo wel opduiken in dit topic en een online therapietje behoort vast tot de mogelijkheden.
Xennia doet echter alleen gesprekstherapie, dus haal je niks in je hoofd, poepertje.
Dit is keiharde bewijs. musquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach je denkt daadwerkelijk dat ze iets met je mailtje gaan doen? Na al die leugens?.
Braaf zo. En nu lekker lasagna gaan eten, rukken en slapen.quote:
Zij zullen je vast met open armen ontvangen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
Nee helaas, ze stelde een nekschot voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Xennia zal zo wel opduiken in dit topic en een online therapietje behoort vast tot de mogelijkheden.
Auteurswet 1912 artikels 19 tot en met 25 ....en dan heb je ook nog een artikel waarin staat, dat juist foto's plaatsen om iemand te schaden strafbaar is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!
Dus daarmee geef je dus gewoon toe dat er nog vele topics gaan komen.quote:
Waar? Bijhouden? Euh?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb daar topics lopen die ik moet bijhoden
Om aan je 1330 posts per dag te komen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
Waarom praat ik eigenlijk met jullie?
Aandacht. Daar gaat het toch om met je dwangmatige gelieg?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
Ik heb het allemaal maar getroffen hoor...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Braaf zo. En nu lekker lasagna gaan eten, rukken en slapen.
Leugens!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef AMD64 het volgende:
Ach als ik ontken lieg ik, als ik iets meldt lieg ik weer.Wat heeft het dan voor nut.
And another one bites the dust.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:34 schreef AMD64 het volgende:
punt.
Deze bedoel je:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb daar topics lopen die ik moet bijhoden
Eeej Intxaurraga!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Om aan je 1330 posts per dag te komen?
ja idd, ga eens doodquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
Doet eens mailen dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal maar getroffen hoor....
Vertel ik je een keer als we samen alleen zijn...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
En nu iedereen naar bed !
Dan houden we 'm gewoon wakker voorlopig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Joana het volgende:
Hey man AMD-tje wil aandacht.
Alle pathologische leugenaars willen dat.
[xennia] Het heeft te maken met het feit dat hij zichzelf haat en uit zelfhaat komen al deze leugens uit voort.[/xennia]
Ja vreselijk, die topics redden het niet zonder jou hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Stand HCE 2005
En vroeger de "waar wonen jullie topic"
Geef hem eens ongelijk. Ik zou mezelf ook haten als ik hem was en mijn leven een beetje opleuken met verhaallijnen uit soaps. Ik denk dat een nekschot inderdaad de beste therapie isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Joana het volgende:
[xennia] Het heeft te maken met het feit dat hij zichzelf haat en uit zelfhaat komen al deze leugens uit voort.[/xennia]
Sorry? Wie opent dan kuttopics?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Joana het volgende:
Achzomaarovernemen is leuk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja vreselijk, die topics redden het niet zonder jou hoor.
alweer?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
* pliesie belt
Een moeilijk element bij pathologische leugenaars is de vraag of deze personen beseffen dat zij liegen, of dat zij lijden aan waanvoorstellingen (dus leven in een fantasie-wereld). Het antwoord daarop is moeilijk te geven. Er zijn echter sterke aanwijzingen dat de meeste pathologische leugenaars wel degelijk weten waarmee zij bezig zijn. Ze weten meestal wel dát ze liegen, maar niet waarom ze liegen. De meeste pathologische leugenaars hebben al vroeg leren liegen, vaak in een milieu waar men zich moest handhaven met liegen en bedriegen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:41 schreef Joana het volgende:
Lees het allemaal rustig door AMD en zeg niet dat wij als fokkers zijnde jou niet willen helpen.
http://skepticusnederland.fol.nl/id83.htm
Waaromquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
* pliesie belt
onder anderequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef Joana het volgende:
[..]
WaaromOmdat er geen [SC] staat in de topictitel?
Dat is een weinig professionele houding Xennia!..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:40 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dat een nekschot inderdaad de beste therapie is
We gaan nog even voor de rehab, en daarna gaan we door naar de hardere middelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb een nekschot voorgeschreven, zou jij zo vriendelijk willen zijn?
Oe, nou als jij het zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef ArmaniMania het volgende:
iedereen die na mijn post in dit kut-topic post is en blijft zijn hele leven een uitgetrokken ontbonden kut-user.
Zoveel credit voor 1 kut-user zoals AMD, pleassssssssssssssseeeee
you've got mailquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:45 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL
Sorry ik verstond je niet, wat zei je? Meel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:45 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL
Een mooie rehab met weer afscheidspost is toch altijd weer mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:44 schreef Joana het volgende:
[..]
We gaan nog even voor de rehab, en daarna gaan we door naar de hardere middelen.
Goed, goed. Schiet maar een gat in zijn nek dan en prop er een slangetje inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is een weinig proffesionele houding Xennia!..
Je hebt nog lang niet alles geprobeerd! Hij heeft bijvoorbeeld nog geen sondevoeding gehad, daar schijn je het een stuk rustiger op te doen..
Tsja, life is a bitchquote:Verder vind ik dat een moeder haar kind niet moet overleven.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Het wordt al laat...
voor jouw welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Het wordt al laat...
And then you marry one.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:47 schreef Xennia het volgende:
Tsja, life is a bitch
owquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf toch nog effe
Ik quote deze nog ff.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Een moeilijk element bij pathologische leugenaars is de vraag of deze personen beseffen dat zij liegen, of dat zij lijden aan waanvoorstellingen (dus leven in een fantasie-wereld). Het antwoord daarop is moeilijk te geven. Er zijn echter sterke aanwijzingen dat de meeste pathologische leugenaars wel degelijk weten waarmee zij bezig zijn. Ze weten meestal wel dát ze liegen, maar niet waarom ze liegen. De meeste pathologische leugenaars hebben al vroeg leren liegen, vaak in een milieu waar men zich moest handhaven met liegen en bedriegen.
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:51 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIJG
TYFUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
IN JE HARTKLEPPEN!
Pas als alle aanwezige klonen hun polsen hebben doorgesneden dus doe maar gauw je bekkie houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:51 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
OPROTTEN! HOERRRRRRRR!
Hetero-mannen in het algemeen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
Wie jij?
wanneer word je geopereerd?? 10% overlevingskans??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:51 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
IN JE HARTKLEPPEN!
pssst AMD64, maak eens een lijstje met klonen van jou. Hebben we tenminste een leuk overzichtje van jouw schizofrenie.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:51 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
IN JE HARTKLEPPEN!
Duh, hij is een dramaqueen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hetero-mannen in het algemeen.
Hoewel, onder nichten zitten ook raving bitches..:{
AMD64, ben je ook nog een nicht?
Tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef Xennia het volgende:
Ben jij in het algemeen een hetero-man?
ok , wie is het nou?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
wanneer word je geopereerd?? 10% overlevingskans??
quote:
Kom, niet zo chagrijnig!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pas als alle aanwezige klonen hun polsen hebben doorgesneden dus doe maar gauw je bekkie houden
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Kom, niet zo chagrijnig!
Hup, die dikke reet omhoog en SPRINGEN!
SPRINGEN!
HET IS FEEST GODVERDOMME!
SCHOENEN UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:19 schreef DeLeider het volgende:
amd? wtf doe jij hier, ksssst beat it men
Ik denk ik quote dit alvast voordat hij weer gaat zeggen dat hij doodgaat.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:57 schreef Joana het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ik quote dit alvast voordat hij weer gaat zeggen dat hij doodgaat.
Zuid-Amerika lijkt me wel wat, maar jij bent zeker weer een hetero-man zonder geld? Dat heb ik nou altijd. Maar ja, life is a bitchquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Waar wil je heen bitch?
Ik zie er hier wel meer die om aandacht schreeuwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Joana het volgende:
Ik spring niet voor kutklonen met een IQ < 80quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Kom, niet zo chagrijnig!
Hup, die dikke reet omhoog en SPRINGEN!
SPRINGEN!
HET IS FEEST GODVERDOMME!
SCHOENEN UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Wat een kut-analysequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie er hier wel meer die om aandacht schreeuwen
Aandacht vragen door foto's van iemand te plaatsen, en dus even (zal wel kort zijn) populair is, is ook een vorm van negatieve aandacht vragen...Zelfhaat? Of zelfverheerlijking
Oke, DP, maak jij anders even een lijstje van je kutklonen, we raken het overzicht een beetje kwijt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:56 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]!
Ik ben toch zeker geen kutnewbie!!!!
Dat is wel zo, maar TS is er niet meer. En de leugens van AMD zijn nog niet verklaard. Hij vind het zelf wel grappig. Kijk maar:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie er hier wel meer die om aandacht schreeuwen
Aandacht vragen door foto's van iemand te plaatsen, en dus even (zal wel kort zijn) populair is, is ook een vorm van negatieve aandacht vragen...Zelfhaat? Of zelfverheerlijking
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:19 schreef DeLeider het volgende:
amd? wtf doe jij hier, ksssst beat it men
Dat zegt een weldenkend mens toch niet als hij dat een paar weken geleden als ernst heeft voorgeschoteld.quote:
Mijn IQ is net zo hoog als jouw schoenmaat. Bigfoot!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik spring niet voor kutklonen met een IQ < 80
Ga dan wegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:01 schreef stoepjong het volgende:
Vindt het jammer dat ik dit topique gelezen heb.!
Kom ik ook weer terug,op degene die over de rug van een ander zelf populair wil zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:40 schreef Joana het volgende:
Let's see.
Checklist voor dwangmatige leugenaars:
• Een ziekelijke neiging om te liegen
• Oppervlakkige charme
• Snel intredende verveling
• Gedragsproblemen in de kinderjaren en jeugd
• Sterke overtuigingskracht
• Uiterlijke schijn van oprechtheid
• Tegenstrijdige uitspraken
• Manipulatief gedrag
• Gebrek aan realistische lange-termijn-planning
• Impulsief gedrag
• Geen medeleven / geen invoelingsvermogen
• Onverantwoordelijk gedrag
37quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:02 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Mijn IQ is net zo hoog als jouw schoenmaat. Bigfoot!
de grootste schoenmaat is 66 ofzo toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:02 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Mijn IQ is net zo hoog als jouw schoenmaat. Bigfoot!
En nu kappen met dat gezeik. Iedereen om mij heen is gek, behalve ik!
Nèh, dat is het iq van Irene van de Laar.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:06 schreef DeLeider het volgende:
66 ofzo
Ja, vind je me nu popi. Mooi dan heb ik mn doel bereikt. Kom op zeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Kom ik ook weer terug,op degene die over de rug van een ander zelf populair wil zijn
37!?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
37Gut, dan had ik je nog iets overschat
Eigenlijk had niemand meer na jou moeten posten hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:07 schreef Joana het volgende:
maar idd ik vind wel genoeg posts nu.
Zeg, ik heb het topic maar half gelezen heur maar begrijp ik goed dat je die foto's niet vindt kunnen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:04 schreef paddy het volgende:
Kom ik ook weer terug,op degene die over de rug van een ander zelf populair wil zijn
Ik hoef niks te verdelen, ik zorg er gewoon voor dat ik de hele dag op mijn dikke reet zitquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:08 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
37!?
Hoe moet je dat gewicht verdelen dan?!
Geintje..
kuchkuch understatementquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:08 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
Mijn IQ is gewoon niet zo hoog. Kan ik ook niks aan doen.
Ga eens op mijn lul zitten. Beter.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik hoef niks te verdelen, ik zorg er gewoon voor dat ik de hele dag op mijn dikke reet zit
Oké, maar denk je nu echt dat ook maar 50% hier de waarheid spreekt?...Lurk, en je zult er heel wat van lerenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:01 schreef Joana het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar TS is er niet meer. En de leugens van AMD zijn nog niet verklaard. Hij vind het zelf wel grappig. Kijk maar:
[..]
[..]
Dat zegt een weldenkend mens toch niet als hij dat een paar weken geleden als ernst heeft voorgeschoteld.
Kasta, we hebben het 'hoofdpijnlek' ook boven.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:10 schreef Xennia het volgende:
Ik hoef niks te verdelen, ik zorg er gewoon voor dat ik de hele dag op mijn dikke reet zit
xennia heeft zo juist NOG kleinere voeten gekregenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:11 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ga eens op mijn lul zitten. Beter.
Lees alle post van Kasta nog eens en post dan nogeens iets in die richting.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:11 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ik ga niet op een lul zitten die toebehoort aan een man met een IQ < 120quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:11 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:12 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kasta, we hebben het 'hoofdpijnlek' ook boven.
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:09 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zeg, ik heb het topic maar half gelezen heur maar begrijp ik goed dat je die foto's niet vindt kunnen?
Je wil gewoon snel weg zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:13 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Hey, kankerdebiel, wie ben jij? Rot eens op, kutnewbie.
iemand met meer hersencellen dan ledematenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:13 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Hey, kankerdebiel, wie ben jij? Rot eens op, kutnewbie.
Ja, dat je AMD's woorden wil bagatelliseren, maakt mij niet uit.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Oké, maar denk je nu echt dat ook maar 50% hier de waarheid spreekt?...Lurk, en je zult er heel wat van leren![]()
En nee, ik bedoel dit niet denigrerend.
Ga schoenenpoetsen en laat de josti-band dirigent (ik dus, thesmellblablabla) met rust.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:13 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Lees alle post van Kasta nog eens en post dan nogeens iets in die richting.![]()
Lees de post van Havoc nog eens goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja.
Vind dit eigenlijk nog erger dan wat hij heeft gedaan.
Degene die die foto's post, is domweg fout bezig.
Ik praat absoluut zijn leugens niet goed, maar dit dus ook niet.
Mooi, dan weet ik dat mijn lul meer dan genoeg is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:14 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ga niet op een lul zitten die toebehoort aan een man met een IQ < 120
Deze dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!
Nee, zelfs mijn schoenmaat is groter dan jouw IQ hadden we zojuist vastgesteld knuppelquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:17 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Mooi, dan weet ik dat mijn lul meer dan genoeg is.
Uh dat is een geintje van Havoc denk ik uhm ja dat is een garpje ja. Je moet niet alles geloven wat men post. Heb je dat de afgelopen week dat niet geleerd?quote:
OW JA!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:18 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, zelfs mijn schoenmaat is groter dan jouw IQ hadden we zojuist vastgesteld knuppel
Tja ik ben bang dat ie het zichzelf allemaal aandoet. Hij neemt geen kloon maar gaat met deze account verder (anders nogal jammer voor z'n postcount want daar draait zijn leven om). Hij liegt over dingen waar anderen wel echt mee te maken hebben om maar aandacht te genereren (dat is lager dan die foto’s). Nu geven we hem de aandacht die hij verdient en dan mot ie maar op de blaren gaan zittenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:14 schreef paddy het volgende:
Ja.
Vind dit eigenlijk nog erger dan wat hij heeft gedaan.
Degene die die foto's post, is domweg fout bezig.
Ik praat absoluut zijn leugens niet goed, maar dit dus ook niet.
AMD64quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:22 schreef schvvmert het volgende:
Havoc mag foto's plaatsen en AMD64 zegt van niet. Wie geloven we?
Ik ben een kloon van iemand die hier totaal niks te zoeken heeft en die alleen maar uit is op het veroorzaken van total confusion.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zeg, wie is wie in deze brij van kloons, pathologische leugenaars, en hypochonders en mensen die mij niets kunnen schelen?
Ik gooi alleen wat olie op 't vuur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Zeg, wie is wie in deze brij van kloons, pathologische leugenaars, en hypochonders en mensen die mij niets kunnen schelen?
Nee hoor, maak je geen zorgen je bent uitermate rolbevestigendquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:22 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
OW JA!
Soms heb ik moeite met in mijn rol blijven bij klonen enzo. Sorry.
Laat me raden? DP? Je zal wel blij zijn met neuroot AMD want die is nog net iets triester dan jij bentquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:22 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
HOERrrrrrrrrrr!
In de tijd dat jij post, is mijn originele username niet eens unbanned geweest, dus je hebt geen flauw benul van wie ik ben.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee hoor, maak je geen zorgen je bent uitermate rolbevestigend
Wat een enorme kutkloon iddquote:
Nee en ik heb ook geen interesse in klonen met een IQ < 80quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:26 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
In de tijd dat jij post, is mijn originele username niet eens unbanned geweest, dus je hebt geen flauw benul van wie ik ben.
You tell mequote:Wie ben jij eigenlijk en waarom pak ik jou ertussenuit eigenlijk?
Niet elke kloon is DP.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Laat me raden? DP? Je zal wel blij zijn met neuroot AMD want die is nog net iets triester dan jij bent
Ach rot toch op man. Ik heb hier helemaal niks te zoeken zeg ik net en nog blijf je zeiken dat ik een kloon ben van een of andere psychotische kneus.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Laat me raden? DP? Je zal wel blij zijn met neuroot AMD want die is nog net iets triester dan jij bent
van wie?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:27 schreef Joana het volgende:
oh ja ik ben ook een kloon
Ik vond zijn processor burndown-actie wel weer cool.quote:
Kom eens met wat nieuws in plaats van iedere keer mijn lage IQ. Het lijkt wel of je goudvissengeheugen je in de steek aan het laten is. Drol.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee en ik heb ook geen interesse in klonen met een IQ < 80
[..]
You tell me
Weet je het zeker? Kut. Foutjequote:
Ik wrijf mijn superioriteit er nu eenmaal graag inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:30 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Kom eens met wat nieuws in plaats van iedere keer mijn lage IQ. Het lijkt wel of je goudvissengeheugen je in de steek aan het laten is. Drol.
sorry tis Novaquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
Is er nog wat op TV?
Wilde je nog even zeggen, dat ik absoluut niet goedpraat wat hij zegt.quote:
Ja, zat irritante pr0n reclamesquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
Is er nog wat op TV?
Dat doen we allemaal graag.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wrijf mijn superioriteit er nu eenmaal graag in
Yeah I knowquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:32 schreef paddy het volgende:
Wilde je nog even zeggen, dat ik absoluut niet goedpraat wat hij zegt.
Ik stond een paar weken geleden nog maar op 261quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
Ik heb trouwens meer notes dan kasta en laffer.
Bedankt voor deze mededeling en je mag nog steeds meedoen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
Ik heb trouwens meer notes dan kasta en laffer.
Het is echt niet te geloven hierquote:
aha , zeker nog zo'n antenne aan je tv?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:36 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ik heb geen kabeltelevisie.
Ja godver, dan ben ik verkeerd geinformeerd!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stond een paar weken geleden nog maar op 261.
Ik niet, ik ben braaf.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stond een paar weken geleden nog maar op 261.
Tofquote:
DP VIEZE HOND!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:37 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik verkeerd geinformeerd!
Kut.
Zelfs daarin lukt het je niet superieur te zijn, och armequote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:37 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik verkeerd geinformeerd!
Kut.
Ik heb het op dit moment ook in andere topicsquote:
Een mod vragenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:39 schreef schvvmert het volgende:
Hoe kom je dat te weten hoeveel?
Hier, heb je een euro. Kauwgums daarachter.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:38 schreef Xennia het volgende:
[..]
Zelfs daarin lukt het je niet superieur te zijn, och arme
In mijn geval? Deductie. Ik ben namelijk braaf dus het is logisch dat ik minder notes dan legendarische naarlingen als Laffer, Kasta of het orgineel van die kloon met die lange naam zou hebben.quote:
Welterustenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tof
Ik ga maar eens maffen want vanvond snap ik nergens iets van geloof ik
Ik ben dol op virtuele euro's en kauwgom, hoe wist je datquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:41 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Hier, heb je een euro. Kauwgums daarachter.
van K3 zeker?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben dol op virtuele euro's en kauwgom, hoe wist je dat![]()
Sjaak ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ben dol op virtuele euro's en kauwgom, hoe wist je dat![]()
Toch mag ik je bijdrage altijd graag lezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:41 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
In mijn geval? Deductie. Ik ben namelijk braaf dus het is logisch dat ik minder notes dan legendarische naarlingen als Laffer, Kasta of het orgineel van die kloon met die lange naam zou hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |