Wel! wij zijn lief voor je, jij stopt met liegen okay?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:24 schreef AMD64 het volgende:
Hij niet.

Ik ben al gestopt. Nu jullie nog.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel! wij zijn lief voor je, jij stopt met liegen okay?

Er is niet echt sprake van uitmelken als hij ons maar blijft voeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
is het nou nog niet genoeg uitgemolken.. ?

schijnbaar nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
is het nou nog niet genoeg uitgemolken.. ?

Je liegt alweer, AMDquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef AMD64 het volgende:
Heb mail gestuurd. Userfoto zonder toestemming.
Zie je msn log!quote:Havoc zegt: Tjo Jeffrey, Mag ik je foto op Fok! zetten?
| Jeffrey | zegt: Tuurlijk man, lauw!

.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:26 schreef Havoc het volgende:
Ach toestemming. Intellectueel eigendom hebben we het niet over, dat is alleen voorbehouden voor identiteiten met daadwerkelijk aantoonbaar intellect.

Ach watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!

Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:28 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
HET GEILE MEISJE UIT MIJN KLAS HEET JUDITH!!!

En alles wat op MSN gezegd wordt is waar!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!

quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!

Pardon. Ik heb die muts niet eens in mijn MSNquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En alles wat op MSN gezegd wordt is waar!

Dus we zijn nu al wel zover dat we kunnen vaststellen dat je een leugenaar bent, euh, was.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef AMD64 het volgende:
Ik ben al gestopt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |