Je moet even iets liefs posten voor AMD, niet zeiken!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:20 schreef Christine het volgende:
Volgens mij is dit niet echt een leuk topic
Godverdomme kankerhoerenebolalijer! Je moet hier lieve dingen posten! Ga je vader pesten ofzo, met je negativiteit!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:22 schreef Falco het volgende:
Maar idd stiekum is dit niet zo'n leuk topic.
Het zou verstandiger voor AMD zijn als hij ergens langs ging voor hulp die hem kan helpen geen pathologische leugenaar te zijn. Sommige mensen zijn helaas gewoon een beetje ziek in hun hoofd.
Daarom is dit topic nu juist wel positief. Grijp je kans om AMD moet in te spreken zich na te laten kijken. Zijn hart en zijn beenmerg zijn al vervangen, nu zijn hersenen nog 14.gif.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:22 schreef Falco het volgende:
Maar idd stiekum is dit niet zo'n leuk topic.
Het zou verstandiger voor AMD zijn als hij ergens langs ging voor hulp die hem kan helpen geen pathologische leugenaar te zijn. Sommige mensen zijn helaas gewoon een beetje ziek in hun hoofd.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godverdomme kankerhoerenebolalijer! Je moet hier lieve dingen posten! Ga je vader pesten ofzo, met je negativiteit!
We proberen eerst positieve instraling, daarna kunnen we altijd nog om geld vragenquote:
555 staat een deel van de giften aan AMD af, omdat hij een aanzienlijk deel van zijn familie bij de tsunami heeft verloren. Als je geld stort en erbij vermeldt dat het om AMD gaat, komt het vanzelf goed terecht.quote:
Hij niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb je toestemming om die foto te plaatsen ?
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Heb je toestemming om die foto te plaatsen ?
Wel! wij zijn lief voor je, jij stopt met liegen okay?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:24 schreef AMD64 het volgende:
Hij niet.
Ik ben al gestopt. Nu jullie nog.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Wel! wij zijn lief voor je, jij stopt met liegen okay?
Er is niet echt sprake van uitmelken als hij ons maar blijft voeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
is het nou nog niet genoeg uitgemolken.. ?
schijnbaar nietquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:26 schreef Janetje het volgende:
is het nou nog niet genoeg uitgemolken.. ?
Je liegt alweer, AMDquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef AMD64 het volgende:
Heb mail gestuurd. Userfoto zonder toestemming.
Zie je msn log!quote:Havoc zegt: Tjo Jeffrey, Mag ik je foto op Fok! zetten?
| Jeffrey | zegt: Tuurlijk man, lauw!
.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:26 schreef Havoc het volgende:
Ach toestemming. Intellectueel eigendom hebben we het niet over, dat is alleen voorbehouden voor identiteiten met daadwerkelijk aantoonbaar intellect.
Ach watquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:28 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
HET GEILE MEISJE UIT MIJN KLAS HEET JUDITH!!!
En alles wat op MSN gezegd wordt is waar!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!
Pardon. Ik heb die muts niet eens in mijn MSNquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En alles wat op MSN gezegd wordt is waar!
Dus we zijn nu al wel zover dat we kunnen vaststellen dat je een leugenaar bent, euh, was.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:25 schreef AMD64 het volgende:
Ik ben al gestopt.
Mensen. Kappen nu!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus we zijn nu al wel zover dat we kunnen vaststellen dat je een leugenaar bent, euh, was.
En zou je daar vanaf willen? Xennia zal zo wel opduiken in dit topic en een online therapietje behoort vast tot de mogelijkheden.
Xennia doet echter alleen gesprekstherapie, dus haal je niks in je hoofd, poepertje.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Havoc het volgende:
[afbeelding]
Fotograaf Kastanova was bij de ontmoeting tussen de 2 domste mensen op aarde
Ow no!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Begint er op te lijken... Acht morgenlees ik de FA Strikes back topic wel.
Nee AMD eerst moet je van die leugens af. Tis net als afkicken van Drugs. Het lijkt dan of de hele wereld tegen je is, maar dat is niet zoquote:
Ach als ik ontken lieg ik, als ik iets meldt lieg ik weer.Wat heeft het dan voor nut.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:31 schreef Havoc het volgende:
[..]
Nee AMD eerst moet je van die leugens af. Tis net als afkicken van Drugs. Het lijkt dan of de hele wereld tegen je is, maar dat is niet zo.
Anders ga je ook mailen ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Allemaal normaal doen graag
Kap jij eerst maar! Je zou niet meer op FOK! posten, remember!quote:
Begin maar gewoon met opbiechten wat je hier op Fok! allemaal gelogen hebt, misschien dat ik dan je foto's weghaal.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ach als ik ontken lieg ik, als ik iets meldt lieg ik weer.Wat heeft het dan voor nut.
Yup maar had spijt om de goede users te verlatenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kap jij eerst maar! Je zou niet meer op FOK! posten, remember!
belofte maakt schuldquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Kap jij eerst maar! Je zou niet meer op FOK! posten, remember!
*aandacht geeft*quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDITH HEET ZE! EN IK WORD HIER HELEMAAL PSYCHO DOOR AL DIE TOEVALLIGE BULLCRAP!
Dat was je toch al ?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDITH HEET ZE! EN IK WORD HIER HELEMAAL PSYCHO DOOR AL DIE TOEVALLIGE BULLCRAP!
de goede users hadden geen spijt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Yup maar had spijt om de goede users te verlaten
Dan wacht ik op de volgende topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Begin maar gewoon met opbiechten wat je hier op Fok! allemaal gelogen hebt, misschien dat ik dan je foto's weghaal.
Daar kan je toch wel mee MSNen enzo? Heb je FOK! niet voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb daar topics lopen die ik moet bijhodenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel mee MSNen enzo? Heb je FOK! niet voor nodig hoor.
Ach je denkt daadwerkelijk dat ze iets met je mailtje gaan doen? Na al die leugens?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dus we zijn nu al wel zover dat we kunnen vaststellen dat je een leugenaar bent, euh, was.
En zou je daar vanaf willen? Xennia zal zo wel opduiken in dit topic en een online therapietje behoort vast tot de mogelijkheden.
Xennia doet echter alleen gesprekstherapie, dus haal je niks in je hoofd, poepertje.
Dit is keiharde bewijs. musquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:35 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ach je denkt daadwerkelijk dat ze iets met je mailtje gaan doen? Na al die leugens?.
Braaf zo. En nu lekker lasagna gaan eten, rukken en slapen.quote:
Zij zullen je vast met open armen ontvangen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:33 schreef AMD64 het volgende:
Nee helaas, ze stelde een nekschot voorquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:29 schreef Xenomaniac het volgende:
Xennia zal zo wel opduiken in dit topic en een online therapietje behoort vast tot de mogelijkheden.
Auteurswet 1912 artikels 19 tot en met 25 ....en dan heb je ook nog een artikel waarin staat, dat juist foto's plaatsen om iemand te schaden strafbaar is.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Je liegt alweer, AMD.
[..]
Zie je msn log!
Dus daarmee geef je dus gewoon toe dat er nog vele topics gaan komen.quote:
Waar? Bijhouden? Euh?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb daar topics lopen die ik moet bijhoden
Om aan je 1330 posts per dag te komen?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
Waarom praat ik eigenlijk met jullie?
Aandacht. Daar gaat het toch om met je dwangmatige gelieg?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
Waarom praat ik eigenlijk met jullie?
Ik heb het allemaal maar getroffen hoor...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Braaf zo. En nu lekker lasagna gaan eten, rukken en slapen.
Leugens!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:32 schreef AMD64 het volgende:
Ach als ik ontken lieg ik, als ik iets meldt lieg ik weer.Wat heeft het dan voor nut.
And another one bites the dust.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:34 schreef AMD64 het volgende:
punt.
Deze bedoel je:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb daar topics lopen die ik moet bijhoden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |