Eeej Intxaurraga!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Om aan je 1330 posts per dag te komen?
ja idd, ga eens doodquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:36 schreef AMD64 het volgende:
Waarom praat ik eigenlijk met jullie?
Doet eens mailen dan!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal maar getroffen hoor....
Vertel ik je een keer als we samen alleen zijn...
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
En nu iedereen naar bed !
Dan houden we 'm gewoon wakker voorlopig.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Joana het volgende:
Hey man AMD-tje wil aandacht.
Alle pathologische leugenaars willen dat.
[xennia] Het heeft te maken met het feit dat hij zichzelf haat en uit zelfhaat komen al deze leugens uit voort.[/xennia]
Ja vreselijk, die topics redden het niet zonder jou hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Stand HCE 2005
En vroeger de "waar wonen jullie topic"
Geef hem eens ongelijk. Ik zou mezelf ook haten als ik hem was en mijn leven een beetje opleuken met verhaallijnen uit soaps. Ik denk dat een nekschot inderdaad de beste therapie isquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Joana het volgende:
[xennia] Het heeft te maken met het feit dat hij zichzelf haat en uit zelfhaat komen al deze leugens uit voort.[/xennia]
Sorry? Wie opent dan kuttopics?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Joana het volgende:
Achzomaarovernemen is leuk?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja vreselijk, die topics redden het niet zonder jou hoor.
alweer?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
* pliesie belt
Een moeilijk element bij pathologische leugenaars is de vraag of deze personen beseffen dat zij liegen, of dat zij lijden aan waanvoorstellingen (dus leven in een fantasie-wereld). Het antwoord daarop is moeilijk te geven. Er zijn echter sterke aanwijzingen dat de meeste pathologische leugenaars wel degelijk weten waarmee zij bezig zijn. Ze weten meestal wel dát ze liegen, maar niet waarom ze liegen. De meeste pathologische leugenaars hebben al vroeg leren liegen, vaak in een milieu waar men zich moest handhaven met liegen en bedriegen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:41 schreef Joana het volgende:
Lees het allemaal rustig door AMD en zeg niet dat wij als fokkers zijnde jou niet willen helpen.
http://skepticusnederland.fol.nl/id83.htm
Waaromquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:42 schreef the_legend_killer het volgende:
* pliesie belt
onder anderequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef Joana het volgende:
[..]
WaaromOmdat er geen [SC] staat in de topictitel?
Dat is een weinig professionele houding Xennia!..quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:40 schreef Xennia het volgende:
Ik denk dat een nekschot inderdaad de beste therapie is
We gaan nog even voor de rehab, en daarna gaan we door naar de hardere middelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb een nekschot voorgeschreven, zou jij zo vriendelijk willen zijn?
Oe, nou als jij het zegtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef ArmaniMania het volgende:
iedereen die na mijn post in dit kut-topic post is en blijft zijn hele leven een uitgetrokken ontbonden kut-user.
Zoveel credit voor 1 kut-user zoals AMD, pleassssssssssssssseeeee
you've got mailquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:45 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL
Sorry ik verstond je niet, wat zei je? Meel?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:45 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL
Een mooie rehab met weer afscheidspost is toch altijd weer mooi.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:44 schreef Joana het volgende:
[..]
We gaan nog even voor de rehab, en daarna gaan we door naar de hardere middelen.
Goed, goed. Schiet maar een gat in zijn nek dan en prop er een slangetje inquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat is een weinig proffesionele houding Xennia!..
Je hebt nog lang niet alles geprobeerd! Hij heeft bijvoorbeeld nog geen sondevoeding gehad, daar schijn je het een stuk rustiger op te doen..
Tsja, life is a bitchquote:Verder vind ik dat een moeder haar kind niet moet overleven.
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Het wordt al laat...
voor jouw welquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Het wordt al laat...
And then you marry one.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:47 schreef Xennia het volgende:
Tsja, life is a bitch
owquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf toch nog effe
Ik quote deze nog ff.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:43 schreef Falco het volgende:
[..]
Een moeilijk element bij pathologische leugenaars is de vraag of deze personen beseffen dat zij liegen, of dat zij lijden aan waanvoorstellingen (dus leven in een fantasie-wereld). Het antwoord daarop is moeilijk te geven. Er zijn echter sterke aanwijzingen dat de meeste pathologische leugenaars wel degelijk weten waarmee zij bezig zijn. Ze weten meestal wel dát ze liegen, maar niet waarom ze liegen. De meeste pathologische leugenaars hebben al vroeg leren liegen, vaak in een milieu waar men zich moest handhaven met liegen en bedriegen.
Bedankt!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:51 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRIJG
TYFUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
IN JE HARTKLEPPEN!
Pas als alle aanwezige klonen hun polsen hebben doorgesneden dus doe maar gauw je bekkie houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:51 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
OPROTTEN! HOERRRRRRRR!
Hetero-mannen in het algemeen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:50 schreef Xennia het volgende:
Wie jij?
wanneer word je geopereerd?? 10% overlevingskans??quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:51 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
IN JE HARTKLEPPEN!
pssst AMD64, maak eens een lijstje met klonen van jou. Hebben we tenminste een leuk overzichtje van jouw schizofrenie.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:51 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
IN JE HARTKLEPPEN!
Duh, hij is een dramaqueen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Hetero-mannen in het algemeen.
Hoewel, onder nichten zitten ook raving bitches..:{
AMD64, ben je ook nog een nicht?
Tot nu toe wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef Xennia het volgende:
Ben jij in het algemeen een hetero-man?
ok , wie is het nou?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
wanneer word je geopereerd?? 10% overlevingskans??
quote:
Kom, niet zo chagrijnig!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:52 schreef Xennia het volgende:
[..]
Pas als alle aanwezige klonen hun polsen hebben doorgesneden dus doe maar gauw je bekkie houden
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Kom, niet zo chagrijnig!
Hup, die dikke reet omhoog en SPRINGEN!
SPRINGEN!
HET IS FEEST GODVERDOMME!
SCHOENEN UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:19 schreef DeLeider het volgende:
amd? wtf doe jij hier, ksssst beat it men
Ik denk ik quote dit alvast voordat hij weer gaat zeggen dat hij doodgaat.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:57 schreef Joana het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ik quote dit alvast voordat hij weer gaat zeggen dat hij doodgaat.
Zuid-Amerika lijkt me wel wat, maar jij bent zeker weer een hetero-man zonder geld? Dat heb ik nou altijd. Maar ja, life is a bitchquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.
Waar wil je heen bitch?
Ik zie er hier wel meer die om aandacht schreeuwenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:37 schreef Joana het volgende:
Ik spring niet voor kutklonen met een IQ < 80quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:55 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Kom, niet zo chagrijnig!
Hup, die dikke reet omhoog en SPRINGEN!
SPRINGEN!
HET IS FEEST GODVERDOMME!
SCHOENEN UIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT
Wat een kut-analysequote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie er hier wel meer die om aandacht schreeuwen
Aandacht vragen door foto's van iemand te plaatsen, en dus even (zal wel kort zijn) populair is, is ook een vorm van negatieve aandacht vragen...Zelfhaat? Of zelfverheerlijking
Oke, DP, maak jij anders even een lijstje van je kutklonen, we raken het overzicht een beetje kwijt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:56 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]!
Ik ben toch zeker geen kutnewbie!!!!
Dat is wel zo, maar TS is er niet meer. En de leugens van AMD zijn nog niet verklaard. Hij vind het zelf wel grappig. Kijk maar:quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie er hier wel meer die om aandacht schreeuwen
Aandacht vragen door foto's van iemand te plaatsen, en dus even (zal wel kort zijn) populair is, is ook een vorm van negatieve aandacht vragen...Zelfhaat? Of zelfverheerlijking
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:19 schreef DeLeider het volgende:
amd? wtf doe jij hier, ksssst beat it men
Dat zegt een weldenkend mens toch niet als hij dat een paar weken geleden als ernst heeft voorgeschoteld.quote:
Mijn IQ is net zo hoog als jouw schoenmaat. Bigfoot!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik spring niet voor kutklonen met een IQ < 80
Ga dan wegquote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:01 schreef stoepjong het volgende:
Vindt het jammer dat ik dit topique gelezen heb.!
Kom ik ook weer terug,op degene die over de rug van een ander zelf populair wil zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2005 01:40 schreef Joana het volgende:
Let's see.
Checklist voor dwangmatige leugenaars:
• Een ziekelijke neiging om te liegen
• Oppervlakkige charme
• Snel intredende verveling
• Gedragsproblemen in de kinderjaren en jeugd
• Sterke overtuigingskracht
• Uiterlijke schijn van oprechtheid
• Tegenstrijdige uitspraken
• Manipulatief gedrag
• Gebrek aan realistische lange-termijn-planning
• Impulsief gedrag
• Geen medeleven / geen invoelingsvermogen
• Onverantwoordelijk gedrag
37quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:02 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Mijn IQ is net zo hoog als jouw schoenmaat. Bigfoot!
de grootste schoenmaat is 66 ofzo toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 02:02 schreef thesmellofhairgelonmyfont het volgende:
[..]
Mijn IQ is net zo hoog als jouw schoenmaat. Bigfoot!
En nu kappen met dat gezeik. Iedereen om mij heen is gek, behalve ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |