Ja... ik kwam even in MED kijken wat er met MAT aan de hand was, zag ik ineens dat jij mod NWS bent geworden.quote:
Mijn land wat doe je!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gaat GL wordentijd voor een links kabinet
.
Ik zou zeggen, laat het gebeuren, dan kunnen we snel zien hoe fabelachtig Nederland wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gaat GL wordentijd voor een links kabinet
.
Waarom ben je er zo weinig de laatste tijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja... ik kwam even in MED kijken wat er met MAT aan de hand was, zag ik ineens dat jij mod NWS bent geworden.
Ik kom af en toe wel even kijken hoe je het doet
Aandacht geven aan typisch liberale zaken als goed en betaalbaar onderwijs, stoppen met het onnodig belasten van het milieu en de groei van de werkgelegenheid stimulerenquote:
Geen zin meer om deel te nemen aan steeds dezelfde discussies met dezelfde mensen die tot hetzelfde resultaat leiden (geen). Ik hou er niet van mezelf te blijven herhalenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo weinig de laatste tijd?
JohnDopequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef JanPoedel het volgende:
Zeik-allochtoon die je bent.
Die imam moet wel iets heel haatzaaiends hebben gezegd dan. Uitzetten dan maar?quote:Dode bij veldslag bij moskee
Bij een veldslag tussen twee groepen Marokkanen in Zeist-West zijn gisteren een dode en zeker twee gewonden gevallen.
De vechtersbazen gingen elkaar te lijf met stokken en knuppels bij de moskee naast winkelcentrum De Klomp. Een vete tussen twee families vormde de aanleiding. De politie zoekt vier verdachten.
Daar wordt het idd een keer tijd voor maar omdat nu aan Martha Hamster over te laten lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aandacht geven aan typisch liberale zaken als goed en betaalbaar onderwijs, stoppen met het onnodig belasten van het milieu en de groei van de werkgelegenheid stimuleren.
Zou wel weer een keer tijd worden lijkt me.
Vast minder zuur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat het gebeuren, dan kunnen we snel zien hoe fabelachtig Nederland wordt.![]()
De man die dood ging was een rustige man van rond de 60 jaar. De imam?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:13 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Die imam moet wel iets heel haatzaaiends hebben gezegd dan. Uitzetten dan maar?
Hebben meer mensen hier last vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen zin meer om deel te nemen aan steeds dezelfde discussies met dezelfde mensen die tot hetzelfde resultaat leiden (geen). Ik hou er niet van mezelf te blijven herhalen
Daardoor bleef eigenlijk al lang slechts de SC over.
Wat een onzin. Iedereen weet toch dat de lekkerste kibbeling uit Spakenburg komt?quote:Wie verkoopt de beste kibbeling?
In de bekende - of zo men wil beruchte - serie AD-testen de schijnwerper op de kibbeling. Heeft u 'n tip?
Foto Joost Hoving
Veel mensen smullen van zo'n portie gebakken stukjes vis, al dan niet geserveerd met saus en kruiden.
Bij het uitstippelen van de route, die de keurders straks gaan rijden, maken wij graag gebruik van uw kennis. Weet u een favoriet adres dat volgens u niet in de test mag ontbreken?
Of een verkooppunt dat zulke slechte waar verkoopt dat dit eens aan de kaak moet worden gesteld? Laat het ons weten en de kans dat het testteam dit adres bezoekt neemt zienderogen toe. Stuur voor 7 april onder vermelding van alle relevante gegevens. Daarvoor dank!
Serieus, ik zou wel eens willen weten wat er gebeurt. Als experiment maar eens op GL of SP stemmen?quote:
Ik zie dit hele forum als een massaal groepsproces dat een forum maakt dat het verdient.quote:
Och het lijkt me best een poging waard. Dat eeuwige gerommel in het midden is ook niet echt wat eigenlijk. Rechts hebben we even geprobeerd ook geen succes dus nu de kans voor linksquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Serieus, ik zou wel eens willen weten wat er gebeurt. Als experiment maar eens op GL of SP stemmen?![]()
Misschien doe ik dat wel, ben die grote partijen toch helemaal beu.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och het lijkt me best een poging waard. Dat eeuwige gerommel in het midden is ook niet echt wat eigenlijk. Rechts hebben we even geprobeerd ook geen succes dus nu de kans voor links.
Landverrader.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind het prima, binnen een jaar woon ik toch in Belgie.![]()
Ja, dat mag best eens van Kok gezegd worden.quote:
Kan iemand mij vertellen hoe mijn muis eigenlijk werkt?quote:
Is dat niet gevaarlijk die rode straal?quote:
Ja, zo zette ik wel eens handtekeningen, maar had geen flauw benul van de uitwerking.quote:
Zie hier de kroonjuwelen van d66quote:
Gepubliceerd | vrijdag 25 maart 2005. Gewijzigd | vrijdag 25 maart 08:05 uur.
D66 stelt harde eisen aan coalitie
Van onze verslaggevers
DEN HAAG - D66 eist harde toezeggingen van de coalitiepartners CDA en VVD over verandering van het omroepbestel en bestuurlijke vernieuwing. Ze wil ook extra geld voor onderwijs. De Democraten stellen dit als voorwaarde om het kabinet overeind te houden.
De achterban van de partij wil een extra congres om zich uit te spreken over een nieuw coalitie-akkoord. Veel leden vinden dat partijleider Dittrich niet in zijn eentje over voortzetting van de kabinetsdeelname mag beslissen.
De drie fractievoorzitters Verhagen (CDA), Van Aartsen (VVD) en Dittrich overlegden donderdagavond over de crisis na het vertrek van D66-minister De Graaf van Bestuurlijke Vernieuwing. D66 wil dat er 'iets te regeren overblijft' nu met De Graaf ook haar kroonjuweel van de gekozen burgemeester is verdwenen.
D66-staatssecretaris Van der Laan van Cultuur benadrukte dat het 'niet om kruimels' mag gaan. Van Aartsen was geïrriteerd door de opstelling van de kleinste regeringspartij. 'Ik voel me helemaal niet in de positie dat ik iets aan iemand hoef te bieden', aldus de liberaal.
Dittrich verwacht dat de onderhandelingen 'dagen, misschien wel een week' gaan duren. Al die tijd houden de overgebleven D66-bewindslieden Van der Laan en Brinkhorst (Economische Zaken) de mogelijkheid open dat zij opstappen. Premier Balkenende zegt niettemin vol vertrouwen te zijn over de voortzetting van zijn regeringsploeg. 'De sfeer in het kabinet is er een van: wij gaan door', aldus de premier na de eerste ministerraad zonder De Graaf.
Betrouwbare bronnen melden dat D66 niet alleen geld voor onderwijs maar ook voor meer kinderopvang vraagt. Daarnaast wil de partij dat Van der Laan op de steun van het CDA en de VVD kan rekenen als zij begin mei haar plannen presenteert voor een nieuw omroepbestel. Daarin zouden de omroepen minder invloed krijgen.
Verder blijven de democraten hameren op het verbeteren van de band tussen kiezers en gekozenen. De invoering van een referendum is een mogelijkheid.
Halverwege de avond voegden Balkenende, Zalm en Brinkhorst zich bij het overleg. Eerder op de dag lieten ministers hun afschuw blijken van het idee dat ook het kabinet-Balkenende II voortijdig ten val zou komen.
VVD-minister Hoogervorst van Volksgezondheid: 'Alle pijnlijke bezuinigingen zijn genomen, de economie trekt weer aan, en dan gaat Woutertje Bos (de PvdA-leider, red.) er met het premierschap vandoor. Zo idioot zijn we niet.'
Heeft die dat zo gezegd???quote:VVD-minister Hoogervorst van Volksgezondheid: 'Alle pijnlijke bezuinigingen zijn genomen, de economie trekt weer aan, en dan gaat Woutertje Bos (de PvdA-leider, red.) er met het premierschap vandoor. Zo idioot zijn we niet.'
Ja, het ontbeert de weledele heren niet aan populisme tegenwoordig.quote:
Het is droog.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:, wat een bagger weer is het zeg. Net nu ik op een terrasje wou gaan zitten
Mjah, maar daar is dan ook alles mee gezegdquote:
Pessimist!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mjah, maar daar is dan ook alles mee gezegd
Ach, dan koop ik wel gewoon een krat pils. Kan ik lekker aan een beugel lebberen tijdens het prutsen.quote:
Ik ga weer eens wat flessen wijn aanschaffen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, dan koop ik wel gewoon een krat pils. Kan ik lekker aan een beugel lebberen tijdens het prutsen.
Ook altijd prettigquote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ga weer eens wat flessen wijn aanschaffen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om te verhinderen dat PvdA te groot wordt, zal ik dan uit protest op SP stemmen.
quote:
Nee, het is een tactische zet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]je hebt toch niet al stiekum een doos wijn op he
![]()
Dat, of het zou een ziektebeeld kunnen zijn waarvoor hij niet naar de dokter durft of wilquote:
hihiihiquote:Op donderdag 24 maart 2005 23:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vertel nog eens wat over Joden.
[..]
"Hi Dokter, ik denk dat ik last van een Woutertje Bos heb."quote:Op vrijdag 25 maart 2005 12:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat, of het zou een ziektebeeld kunnen zijn waarvoor hij niet naar de dokter durft of wil
quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
"Hi Dokter, ik denk dat ik last van een Woutertje Bos heb."
"oh, laat uw broek maar eens zakken, dan zal ik uw draaikont checken"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |