Ja... ik kwam even in MED kijken wat er met MAT aan de hand was, zag ik ineens dat jij mod NWS bent geworden.quote:
Mijn land wat doe je!quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gaat GL wordentijd voor een links kabinet
.
Ik zou zeggen, laat het gebeuren, dan kunnen we snel zien hoe fabelachtig Nederland wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat gaat GL wordentijd voor een links kabinet
.
Waarom ben je er zo weinig de laatste tijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:04 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja... ik kwam even in MED kijken wat er met MAT aan de hand was, zag ik ineens dat jij mod NWS bent geworden.
Ik kom af en toe wel even kijken hoe je het doet
Aandacht geven aan typisch liberale zaken als goed en betaalbaar onderwijs, stoppen met het onnodig belasten van het milieu en de groei van de werkgelegenheid stimulerenquote:
Geen zin meer om deel te nemen aan steeds dezelfde discussies met dezelfde mensen die tot hetzelfde resultaat leiden (geen). Ik hou er niet van mezelf te blijven herhalenquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom ben je er zo weinig de laatste tijd?
JohnDopequote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:03 schreef JanPoedel het volgende:
Zeik-allochtoon die je bent.
Die imam moet wel iets heel haatzaaiends hebben gezegd dan. Uitzetten dan maar?quote:Dode bij veldslag bij moskee
Bij een veldslag tussen twee groepen Marokkanen in Zeist-West zijn gisteren een dode en zeker twee gewonden gevallen.
De vechtersbazen gingen elkaar te lijf met stokken en knuppels bij de moskee naast winkelcentrum De Klomp. Een vete tussen twee families vormde de aanleiding. De politie zoekt vier verdachten.
Daar wordt het idd een keer tijd voor maar omdat nu aan Martha Hamster over te laten lijkt me geen goed plan.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aandacht geven aan typisch liberale zaken als goed en betaalbaar onderwijs, stoppen met het onnodig belasten van het milieu en de groei van de werkgelegenheid stimuleren.
Zou wel weer een keer tijd worden lijkt me.
Vast minder zuur.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, laat het gebeuren, dan kunnen we snel zien hoe fabelachtig Nederland wordt.![]()
De man die dood ging was een rustige man van rond de 60 jaar. De imam?quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:13 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
Die imam moet wel iets heel haatzaaiends hebben gezegd dan. Uitzetten dan maar?
Hebben meer mensen hier last vanquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:08 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen zin meer om deel te nemen aan steeds dezelfde discussies met dezelfde mensen die tot hetzelfde resultaat leiden (geen). Ik hou er niet van mezelf te blijven herhalen
Daardoor bleef eigenlijk al lang slechts de SC over.
Wat een onzin. Iedereen weet toch dat de lekkerste kibbeling uit Spakenburg komt?quote:Wie verkoopt de beste kibbeling?
In de bekende - of zo men wil beruchte - serie AD-testen de schijnwerper op de kibbeling. Heeft u 'n tip?
Foto Joost Hoving
Veel mensen smullen van zo'n portie gebakken stukjes vis, al dan niet geserveerd met saus en kruiden.
Bij het uitstippelen van de route, die de keurders straks gaan rijden, maken wij graag gebruik van uw kennis. Weet u een favoriet adres dat volgens u niet in de test mag ontbreken?
Of een verkooppunt dat zulke slechte waar verkoopt dat dit eens aan de kaak moet worden gesteld? Laat het ons weten en de kans dat het testteam dit adres bezoekt neemt zienderogen toe. Stuur voor 7 april onder vermelding van alle relevante gegevens. Daarvoor dank!
Serieus, ik zou wel eens willen weten wat er gebeurt. Als experiment maar eens op GL of SP stemmen?quote:
Ik zie dit hele forum als een massaal groepsproces dat een forum maakt dat het verdient.quote:
Och het lijkt me best een poging waard. Dat eeuwige gerommel in het midden is ook niet echt wat eigenlijk. Rechts hebben we even geprobeerd ook geen succes dus nu de kans voor linksquote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Serieus, ik zou wel eens willen weten wat er gebeurt. Als experiment maar eens op GL of SP stemmen?![]()
Misschien doe ik dat wel, ben die grote partijen toch helemaal beu.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Och het lijkt me best een poging waard. Dat eeuwige gerommel in het midden is ook niet echt wat eigenlijk. Rechts hebben we even geprobeerd ook geen succes dus nu de kans voor links.
Landverrader.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik vind het prima, binnen een jaar woon ik toch in Belgie.![]()
Ja, dat mag best eens van Kok gezegd worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |