ja, maar dat mag je natuurlijk weer niet zeggenquote:
Beginnen met die geblondeerde dwaas.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heel politiek Nederland is failliet. Afknuppelen is een goed plan.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
* Harry_Sack mompelt iets over een tweedehands jas en kinderen voor kinderen
Prima, daarna die Zeug Sharon, want dat kost wat extra energie. Daarna Halsema. Ik wil haar horen smeken om genade.quote:
Ik ken nog wel iemand met goede connecties in de walvisjachtquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima, daarna die Zeug Sharon, want dat kost wat extra energie. x
Mooi, want alle krachten zijn welkom in deze moeilijke zaak.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand met goede connecties in de walvisjacht![]()
Oh, in het geval Dijksma krijg je van mij alle hulpquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mooi, want alle krachten zijn welkom in deze moeilijke zaak.
Ja, maar dikke mensen zijn toch gezellig?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, in het geval Dijksma krijg je van mij alle hulp![]()
Normaal gesproken wel, maar je hebt het dan over mensen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar dikke mensen zijn toch gezellig?![]()
Zeugen echter niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar dikke mensen zijn toch gezellig?![]()
Ik mag van mijn geloof niet meer naar de vara kijken en ben daar blij mee, aangezien de Leeuw de laatste tijd weer erg moet laten zien hoe gay die is.quote:
Je bent zeker moslim.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik mag van mijn geloof niet meer naar de vara kijken en ben daar blij mee, aangezien de Leeuw de laatste tijd weer erg moet laten zien hoe gay die is.
Jahaaaa.quote:
Ah toe, Thom, lees je nog één keer voor?quote:
LOL, hij gaat graag een keer met je lunchen als je goede suggesties hebt voor zijn ministerschapquote:
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/international/#4363536quote:Rumsfeld zoekt steun van Brazilië
De Verenigde Staten en Brazilië gaan intensiever samenwerken in de strijd tegen terrorisme en de georganiseerde misdaad. Dat zei de Amerikaanse minister van Defensie Donald Rumsfeld na een ontmoeting in Brasilia met de Braziliaanse president Lula da Silva. Tijdens de ontmoeting prees Rumsfeld de leidende rol van Brazilië in de vredesmacht voor Haïti.
Rumsfeld maakte van de gelegenheid gebruik om kritiek te leveren op de beslissing van Venezuela om honderdduizend Russische geweren te kopen. Volgens hem vormt de aankoop een ernstige bedreiging voor de stabiliteit in het gebied. Washington en de linkse Venezolaanse president Hugo Chávez zijn verwikkeld in een verder escalerende woordenstrijd. Volgens diplomaten willen de Verenigde Staten dat Brazilië zijn leidende rol aanwendt om Chávez in toom te houden. De Venezolaanse president zegt bewijzen te hebben dat de VS hem willen vermoorden.
Naakte man verstoort debat Tweede Kamerquote:Op donderdag 24 maart 2005 11:46 schreef Silmarwen het volgende:
DHC rappers hebben een erg laag IQ en gevoel voor humor zo te zien![]()
![]()
quote:Naakte man verstoort Kamerdebat
DEN HAAG - Een naakte man heeft donderdagmorgen korte tijd een debat in de Tweede Kamer verstoord. Vanaf de publieke tribune riep hij de Kamerleden toe. Voorzitter Weisglas schorste de vergadering voor korte tijd.
Hopelijk komt het nog op het journaal vanavond om 6 uur, dat zou wel humor zijn. Heb nu geen zin om de tv aan te zettenquote:
Fabulerende Femke, een mooie beklijvende bijnaam, hoewel fabelerende Femke ook niet onaardig is om het wichtje te duiden dat een emocratie tracht te bewerken door de gangen van de PvdA waaruit zijvoortkwam te verschonen via het plaatsenvan de PvdA in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 24 maart 2005 09:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Tuurlijk, Halsema was het braafste meisje van de klas en er kwamen geen onvertogen zuigende woorden uit.
Sharon liet gisteren zien waarom ze de progressieve PvdA bemenst. Wat een talent voor trommelen op de kamerbankjes kwam daar voorbij zeg...quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima, daarna die Zeug Sharon, want dat kost wat extra energie. Daarna Halsema. Ik wil haar horen smeken om genade.![]()
Hij opent een weblog.quote:Subject: www.groepwilders.nl
Date: Thu, 24 Mar 2005 12:24:50 +0100
From: "Wilders G." <G.Wilders@tweedekamer.nl>
Beste mensen,
De afgelopen maanden heeft u belangstelling getoond voor mijn werk in de Tweede Kamer en voor de opbouw van Groep Wilders tot brede volksbeweging. Uw mailtjes heb ik helaas niet allemaal kunnen beantwoorden, maar ik heb ze wel (bijna) allemaal gelezen.
Sinds kort hebben we een aantal forse stappen voorwaarts gezet. Met mijn onafhankelijkheidsverklaring presenteerde ik onlangs een breed programma: mijn plannen voor een beter Nederland.
Sinds gisteren is er ook een nieuwe website, met een nieuwe domeinnaam: www.groepwilders.nl. Via die site kunt u op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen, onder andere over wat ik doe in de Tweede Kamer en hoe de Groep Wilders er voorstaat. Ook de onafhankelijkheidsverklaring is op de site te vinden. Ik hoop dat u daar vaak komt kijken.
Heel belangrijk is ook de elektronische nieuwsbrief. U kunt zich via de website daarop gratis abonneren
Binnenkort ga ik ook een weblog bijhouden, via www.geertwilders.nl.
U krijgt dan een inkijkje in mijn dagelijkse leven, niet alleen over mijn politieke strijd voor een onafhankelijk Nederland, maar ook in mijn persoonlijke leven.
Daarnaast: het voortbestaan van het Kabinet is hoogst onzeker. Dat betekent dat er wellicht verkiezingen komen. De elitepartijen als CDA en VVD en de andere gevestigde partijen hebben zichzelf 15 miljoen euro toebedeeld. Groep Wilders krijgt geen cent. Dat betekent dat ik afhankelijk blijf van uw donatie. Zonder uw hulp kan ik niets.
Met vriendelijke groet en een prettig paasweekend!
Geert Wilders
PS Stuur deze email svp door aan zo veel mogelijk mensen. Daarmee helpt u mijn campagne van hoop en optimisme
Het zit diep hè? Je kan niet eens rationeel denken en verdedigt de PvdA whatever.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:09 schreef Monidique het volgende:
Bos had Van Aartsen goed tuk door erop te wijzen dat de VVD-fractie in de Eerste Kamer het soort politiek bedreef waarvan de PvdA werd beschuldigd door de liberale fractieleider. Tuk door Bos, tuk door Halsema. Klaarblijkelijk is Van Aartsen, na De Graaf en mogelijk Balkenende, de grootste verliezer van gisteravond.
http://www.groepwilders.nl/quote:Hoe kan ik helpen?
Wat kan ik doen? Hier zijn tien voorbeelden hoe u actief kunt worden voor de campagne van hoop en optimisme.
1. Als u een website heeft, link dan naar www.groepwilders.nl.
2. Vertel vijf bekenden over Geert Wilders en deze site.
3. Onderneem zelf actie voor een massaal NEE op 1 juni tegen de Europese Grondwet.
4. Schrijf een brief naar een krant, radio of tv als onwaarheden worden gemeld over Groep Wilders.
5. Bel naar een inbel-radioprogramma en neem het op voor Groep Wilders of schrijf iets op een internet-forum.
6. Steun het Nederlandse midden- en kleinbedrijf en koop iets bij de ruggengraat van onze economie.
7. Gireer een bedrag naar giro 67.04.72.344. Al is het maar een tientje
8. Organiseer een fondsenwerf-avond.
Als jij eens rationeel zou nadenken, dan zou je Van Aartsen niet verdedigen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:30 schreef HalfLife2ABC het volgende:
[..]
Het zit diep hè? Je kan niet eens rationeel denken en verdedigt de PvdA whatever.
Daarom is van Aartsen natuurlijk zo stil, in zijn alomvattende arrogantie over hechtheid, is ie nu zwaar onderuit gegaan. Dit kabinet is gewoon te ongeloofwaardig om aan te blijven, voor zover je daar uberhaupt van kon spreken. Op het journaal zie je de Geus met krokodillentranen verklaren dat ie het zich niet kan voorstellen dat de Graaf niet bij het overleg zal zijn en vervolgens komt Hoogervorst verklaren dat er met de VVD best te onderhandelen valt (quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:09 schreef Monidique het volgende:
Bos had Van Aartsen goed tuk door erop te wijzen dat de VVD-fractie in de Eerste Kamer het soort politiek bedreef waarvan de PvdA werd beschuldigd door de liberale fractieleider. Tuk door Bos, tuk door Halsema. Klaarblijkelijk is Van Aartsen, na De Graaf en mogelijk Balkenende, de grootste verliezer van gisteravond.
Het feit is dat er geen concrete plannen waren over het kiesstelsel. Het debat tussen de coalitiepartijen was een invulling van de intentie om iets te veranderen. Hoe kan je zeggen dat de VVD hier iets verkeerd doet, mogen ze niet hun inbrengen geven als coalitiepartij in een belangrijke zaak?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als jij eens rationeel zou nadenken, dan zou je Van Aartsen niet verdedigen.
quote:Rotterdam stuurt 20.000 allochtone moeders op taalles
ROTTERDAM - Rotterdamse allochtone moeders die het Nederlands gebrekkig beheersen, moeten vanaf volgend jaar verplicht een taalcursus volgen. Het gaat om 20.000 vrouwen die van de gemeente een aanbod voor een cursus krijgen om binnen vijf jaar de taal te beheersen. Maken ze de opleiding niet af, draaien ze op voor de kosten van ongeveer 6000 euro. Dit heeft wethouder L. Geluk van onderwijs en integratie donderdag bekendgemaakt.
Volgens Geluk gaat het niet alleen om het leren van Nederlands, maar trekt Rotterdam de inburgering veel breder. Opvoedingsondersteuning, ouderparticipatie op scholen, oriëntatie op de maatschappij en de voorbereiding op scholing en werk vallen er ook onder. De kosten van het ambitieuze project bedragen 160 miljoen euro.
Rotterdam hoopt op een extra financiële bijdrage van het Rijk van 10 miljoen euro per jaar om de aanpak te bekostigen. Dit bedrag komt boven op de 17 miljoen euro die Rotterdam al jaarlijks krijgt voor inburgering en educatie. Volgens Geluk wil verantwoordelijk minister Verdonk daarop bezuinigen, maar met een gerichte lobby in Den Haag zal Rotterdam het belang van de aanpak onderstrepen. "We lopen met dit project voorop, want we voeren het nieuwe inburgeringsstelsel van Verdonk versneld uit", aldus de wethouder.
Rotterdam heeft de meeste van de 20.000 vrouwen die Nederlands moeten gaan leren en moeten gaan inburgeren, in beeld. De moeders worden benaderd via de consultatiebureaus, via vrouwenorganisaties of buurtmoeders. Allochtone vrouwen die nauwelijks buiten komen, krijgen bezoek thuis.
Contract
Het stedelijk inburgeringsloket zal het taalniveau van de moeders gaan beoordelen om ze een cursus te bieden die op dat niveau is afgestemd. Volgens Geluk verzorgt de gemeente de cursus niet zelf, maar doen de regionale opleidingscentra Albeda en Zadkine dat. De deelnemers moeten vooraf een contract tekenen om de cursus af te maken. De eigen bijdrage is 270 euro.
Meer dan taal alleen
"We verwachten dat de moeders massaal gebruik gaan maken van het aanbod. Het is een aanbod dat ze niet kunnen weigeren", zei Geluk. Het project 'Meer dan taal alleen' sluit aan bij het nationaal actieplan van de commissie PaVEM om alle 240.000 zogenoemde vrouwelijke oudkomers in 2010 Nederlands te laten spreken.
de JSF promo-tour?quote:Op donderdag 24 maart 2005 12:46 schreef Drugshond het volgende:
Bush in mei naar Zuid-Limburg
Bjoes Bjoes Bjoes Bjoes......
Gaat nu ook de DHC voor hem optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |