ja, maar dat mag je natuurlijk weer niet zeggenquote:
Beginnen met die geblondeerde dwaas.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heel politiek Nederland is failliet. Afknuppelen is een goed plan.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
* Harry_Sack mompelt iets over een tweedehands jas en kinderen voor kinderen
Prima, daarna die Zeug Sharon, want dat kost wat extra energie. Daarna Halsema. Ik wil haar horen smeken om genade.quote:
Ik ken nog wel iemand met goede connecties in de walvisjachtquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima, daarna die Zeug Sharon, want dat kost wat extra energie. x
Mooi, want alle krachten zijn welkom in deze moeilijke zaak.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand met goede connecties in de walvisjacht![]()
Oh, in het geval Dijksma krijg je van mij alle hulpquote:Op woensdag 23 maart 2005 23:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mooi, want alle krachten zijn welkom in deze moeilijke zaak.
Ja, maar dikke mensen zijn toch gezellig?quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, in het geval Dijksma krijg je van mij alle hulp![]()
Normaal gesproken wel, maar je hebt het dan over mensen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar dikke mensen zijn toch gezellig?![]()
Zeugen echter niet.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, maar dikke mensen zijn toch gezellig?![]()
Ik mag van mijn geloof niet meer naar de vara kijken en ben daar blij mee, aangezien de Leeuw de laatste tijd weer erg moet laten zien hoe gay die is.quote:
Je bent zeker moslim.quote:Op woensdag 23 maart 2005 23:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik mag van mijn geloof niet meer naar de vara kijken en ben daar blij mee, aangezien de Leeuw de laatste tijd weer erg moet laten zien hoe gay die is.
Jahaaaa.quote:
Ah toe, Thom, lees je nog één keer voor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |