Het is dat ik hetero ben maar anders zou ik je s stevig willen pakken...quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik weet het, je geilt erop, vandaar deze associatie.
En dat lot deel ik met Johnny Depp. En wie nog meer?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is dat ik hetero ben maar anders zou ik je s stevig willen pakken...
Die 15 kunnen nog wel eens de onderschatting zijn. Hoeveel mensen komen er nog niet voor uit. Maar zetten straks toch het kruisje op de juiste of verkeerde plaats.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:57 schreef Harry_Sack het volgende:
tering, als wilbers straks 15 zetels krijgt, dan weet je eigenlijk bij voorbaat al dat er weer miljoenen over de balk gegooid gaat worden, leren mensen dan echt niets van wat er door Fortuyn is gebeurd..
helemaal niemand. Helemaal niemand... Je kan dus wel spreken van eenquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En dat lot deel ik met Johnny Depp. En wie nog meer?
Ik geloof dat er nog maar weinig schaamte is over Wilders-stemmen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die 15 kunnen nog wel eens de onderschatting zijn. Hoeveel mensen komen er nog niet voor uit. Maar zetten straks toch het kruisje op de juiste of verkeerde plaats.
Oh, dan krijg ik balle in me buikquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:06 schreef George-Butters het volgende:
Maar dat maakt Wilders nog steeds niks anders dan een geblondeerde drol.
Da's waar, de SP heeft ook ooit op 20 zetels in de peiling gestaan en dat werden er uiteindelijk ook iets meer dan 10 geloof ik.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die 15 kunnen nog wel eens de onderschatting zijn. Hoeveel mensen komen er nog niet voor uit. Maar zetten straks toch het kruisje op de juiste of verkeerde plaats.
zou die het durven, of zal Dittrich zolang op 'm hebben staan inbeuken dat hij vergeving gaat vragen bij Balkenende teneinde de democratie te vieren?quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Thom toch op!
D'66 is na de nacht van Wiegel ook weer teruggekrabbeld, dus het zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zou die het durven, of zal Dittrich zolang op 'm hebben staan inbeuken dat hij vergeving gaat vragen bij Balkenende teneinde de democratie te vieren?
de nacht van Wiegel, mooi was die tijd ... toen was er nog een potje voor cultuurquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
D'66 is na de nacht van Wiegel ook weer teruggekrabbeld, dus het zou me niets verbazen.
Die strategische stemmers zal de PvdA nu echt wel kwijt zijnquote:Op woensdag 23 maart 2005 18:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's waar, de SP heeft ook ooit op 20 zetels in de peiling gestaan en dat werden er uiteindelijk ook iets meer dan 10 geloof ik.
de hangende kiezer gaat natuurlijk voor goud, Wilbers dusquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:06 schreef sjun het volgende:
[..]
Die strategische stemmers zal de PvdA nu echt wel kwijt zijn
Ja, want Mao heeft inmiddels afgedaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:08 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
de hangende kiezer gaat natuurlijk voor goud, Wilbers dus
Mao wie?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, want Mao heeft inmiddels afgedaan.
Maorijnissen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |