Welke dat nichtje van Maxiima ?!?quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:57 schreef HalfLife2ABC het volgende:
Man, hou die gore plaatjes eens uit de lowchat!!!!
Nee, die hierboven!!! HOER!quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke dat nichtje van Maxiima ?!?![]()
oh, dan doe ik even zwaaien naar je kantoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:59 schreef Chewie het volgende:
Damn, ik zit op mijn werk
LOLquote:Op woensdag 23 maart 2005 13:53 schreef Drugshond het volgende:
genital warts
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij verzorgt hier toch niet de catering he?quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
oh, dan doe ik even zwaaien naar je kantoor![]()
Nee hallo zeg, ik ben dan wel caterhoer. Maar ik doe niet aan bedrijfscatering, ik doe alleen maar vip en eventsquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Jij verzorgt hier toch niet de catering he?
Zo ja, broodje warm vlees was niet te vreten![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef Drugshond het volgende:
@P Berends...welke van de ziektes heb je op dit moment niet ?!
Ik hou liever van echte nichtenquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dan toch liever de foto's zie van dat ranzige nichie van Maximaatje
7 jaar ..... en na die 7 jaar ? is hij dan weer geestelijk gezond of wordt hij losgelaten in de maatschappij en zien andere mensen hem als held. Die gaat als een martelaar de Nederlandse gevangenis in.quote:Zeven jaar cel geëist tegen Samir A.
Uitgegeven: 23 maart 2005 12:58
Laatst gewijzigd: 23 maart 2005 12:59
ROTTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft donderdag voor de rechtbank in Rotterdam zeven jaar cel geëist tegen de 18-jarige terreurverdachte Samir A. . Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt A. van de voorbereiding van aanslagen in Nederland op onder meer de Tweede Kamer, de kerncentrale in Borssele, Schiphol, het ministerie van Defensie en het gebouw van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in Leidschendam.
Ja hallo, ik werk niet op zomaar een kantoorquote:Op woensdag 23 maart 2005 14:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee hallo zeg, ik ben dan wel caterhoer. Maar ik doe niet aan bedrijfscatering, ik doe alleen maar vip en events
quote:Dan moet je ook naar de surinamert gaan in de hoogstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |