Foutjequote:
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/zijlijn/quote:Plan voor zonnecentrales in woestijn
Nederland kan op grootschalige wijze duurzame energie opwekken door zonnecentrales te ontwikkelen in Zuid-Europa en Noord-Afrika. Dat schrijft de Vereniging van Milieudeskundigen in het milieutijdschrift ArenA.
De opgewekte energie kan als groene stroom en waterstof worden geïmporteerd. Nieuwe kolencentrales zijn dan niet meer nodig en de kerncentrale in Borssele kan worden gesloten.
Omdat voor de zonnecentrales grote oppervlakten nodig zijn, kan de techniek goed worden toegepast in uitgestrekte woestijngebieden. In de Verenigde Staten wordt de techniek in Californië al vijftien jaar met succes toegepast.
Veel plezierquote:Op woensdag 23 maart 2005 05:36 schreef George-Butters het volgende:
mmmmmmmm tijd om weer nuttig te zijn voor de maatschappij!
Doe jij maar je slaap dingquote:Op woensdag 23 maart 2005 05:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
ik ga maar ff slapen
Arbeider gewordenquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Oei, om zeven uur een bus besturen.
Dat is pas muziekquote:En ik maar ontspannen ''Little Green Bag'' fluiten..
Ik zou niet graag van Thijn zijn geweest in die droom.quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, zou Thom lekker gedroomd hebben?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:59 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik zou niet graag van Thijn zijn geweest in die droom.
Hey aap.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Komt-Komt-Tie-Tie-Dan-He-he-he
ko ko ko ko ko ko mmmmmmt die die die dan dann dan da da daddadadadadadadadan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Komt-Komt-Tie-Tie-Dan-He-he-he
Thomaatnet.nl.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
ko ko ko ko ko ko mmmmmmt die die die dan dann dan da da daddadadadadadadadan.
Heerlijk hoe platen vernietigd kunnen worden met zoiets simpels.
Invasie van de Thomsnatchers als nieuwe titel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |