Hij zal toch echt met de spelers aan de slag moeten. En juist die zijn er niet.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:23 schreef Dos37 het volgende:
Misschien komt het wel goed uit voor blind dat ze nu 10 dagen rust hebben kan die is even alles op een rijtje zetten
Ondanks we met 0-4 verloren zijn we de bestequote:Op maandag 21 maart 2005 17:21 schreef RayMania het volgende:
Ik snap de titel niet?
Hmm, veel spelers hebben interlandverplichtingen.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:23 schreef Dos37 het volgende:
Misschien komt het wel goed uit voor blind dat ze nu 10 dagen rust hebben kan die is even alles op een rijtje zetten
In de krant stond dat ie maar 4 spelers heeftquote:Op maandag 21 maart 2005 17:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hmm, veel spelers hebben interlandverplichtingen.
Maduro, van der Vaart, Sneijder, Heitinga.
Daarnaast de buitenlanders Mitea, Lobont.
6 spelers die er gisteren bij waren. Schiet ook niet op dus.
stoute krant.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In de krant stond dat ie maar 4 spelers heeft
Zet dat maar uit je hoofdquote:Op maandag 21 maart 2005 17:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ondanks we met 0-4 verloren zijn we de beste![]()
Onvoorwaardelijke clubliefde draag je bij je tot je dood. Kan je nog wat van leren.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zet dat dan maar uit je hart
Dat zit bij mij wel goed .quote:Op maandag 21 maart 2005 17:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke clubliefde draag je bij je tot je dood. Kan je nog wat van leren.
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zit bij mij wel goed .
Echt ontzettend originele actie, dat had echt niemand kunnen bedenken.quote:Op maandag 21 maart 2005 17:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond dit wel een leuke foto
[afbeelding]
(is uitvak in de Arena vlak voor Ajax - PSV, bron: de oh zo stoere site van vak 410)
vanuit dat vak zag je de 4-0 nederlaagquote:Op maandag 21 maart 2005 17:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond dit wel een leuke foto
[afbeelding]
(is uitvak in de Arena vlak voor Ajax - PSV, bron: de oh zo stoere site van vak 410)
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:44 schreef StofjeB het volgende:
De club gun ik het dus, de supporters niet. De echte, dan. Niet de provinciaaltjes.
Kon hier ook nog wel. Hier de gehele column.quote:21/3/2005 - Cruijff nuanceert berichten over zijn advies
(Van onze verslaggever RvN)
In zijn exclusieve column nuanceerde Johann Cruijff de berichtgeving over zijn advies aan Ajax. Hij liet weten vooral te hebben gehamerd om eerst de organisatie op orde te krijgen. In zijn ogen zal elke nieuwe trainer dezelfde problemen tegenkomen. Hij liet weten positief te zijn over zowel Jol als Blind, hoewel de laatste het voordeel heeft om al op de hoogte te zijn van de interne problemen. Blind zou het beste uit de interne peiling zijn gekomen, zo werd hem gemeld. Cruijff had daarop laten weten niet tegen Blind te zijn, maar bovenal aan te dringen om de problemen op te lossen. Hij gaf in zijn column aan dat Blind zeker wel kan rekenen op zijn steun.
quote:De waarheid over mijn advies
BARCELONA, maandag
Zo nu en dan is deze column ook geschikt om indianenverhalen de kop in te drukken. Neem de rol die ik gespeeld zou hebben bij de aanstelling van Danny Blind.
Toen de Ajax-leiding bij me kwam, heb ik uitgebreid mijn mening gegeven over hoe de club momenteel functioneert. Op vrijwel ieder onderdeel is dat zwak te noemen. Daarom heb ik ook geadviseerd om eerst goed uit te zoeken wat er fout zit en om dit eerst te verbeteren. Doe je dat niet, dan rolt iedere volgende trainer in hetzelfde gat.
Dat vooral is mijn advies geweest. Voor mij ging het er dus niet om wie er trainer moest worden, maar om de vraag waarom de interne organisatie al jaren niet klopt. Een probleem dat ’m niet in de hoofdtrainer zit. Daarom heb ik aan de clubleiding vragen voorgelegd als: waarom zitten er zo weinig Nederlanders in de selectie, waarom wordt er zoveel gekocht en waarom wordt er gevoetbald zoals er gevoetbald wordt?
Dat is voor mij de essentie, omdat een club als een elftal is. Het bestaat uit verschillende onderdelen en zodra er een niet functioneert, dan heeft de rest daar last van. Op een gegeven moment tast de een de ander aan en ontstaat een steeds groter probleem. Daarom moet er eerst worden onderzocht wat er scheef zit, voordat je aan de volgende fase kan beginnen.
Als je het zo stelt, dan ben je dus heel voorzichtig met het noemen van namen. Maar dat ben je ook als anderen namen op jouw bord leggen, zoals in mijn geval is gebeurd met Danny Blind en Martin Jol. Ook omdat ik van alle twee een goede indruk heb. Waarbij Blind weet waar het binnen de club aan schort, terwijl Jol daar nog achter moet komen. Dat zou Jol kwetsbaarder kunnen maken.
Verder werd mij verteld, dat Blind het beste uit een interne peiling was gekomen en werd er gevraagd hoe ik tegen hem als eerste keus aankeek. Daarop heb ik gezegd, dat ik daar helemaal niets op tegen heb.
Daar heb ik het bij gelaten, omdat het probleem van Ajax in principe niet in de hoofdtrainer zit. Neemt niet weg dat Danny altijd op me kan rekenen. Aan hem zal het zeker niet liggen, maar dat lijkt me wel duidelijk.
Tot slot wil ik nog twee zaken aankaarten. Ik werd de afgelopen week aangenaam verrast door het besluit van Michel Platini om zich kandidaat voor het UEFA-presidentschap te stellen. Ik heb hem leren kennen als iemand die altijd een zet vooruit probeert te denken. Dat deed hij al met het aanpassen van de internationale speelkalender, waarmee Michel het toch voor elkaar heeft gekregen dat die steeds beter wordt ingevuld. Het kan natuurlijk altijd beter, maar hij is er toch in geslaagd de boel in gang te zetten. Zoals hij in veel opzichten aansluit bij de dingen die wij voortdurend aan de kaak stellen. Ik ben daarom blij, dat een groot sportman zoals hij leiding wil geven aan zo’n belangrijke organisatie als de UEFA.
Verder kan ik deze week weer niet om AZ heen, dat zich glorieus voor de kwartfinales van het UEFA-Cuptoernooi wist te plaatsen. Het wordt misschien vervelend, maar ik blijf herhalen, dat ik enorm veel bewondering heb voor wat ze in Alkmaar voor elkaar hebben gekregen.
Ik geef Feyenoord en AZ nog meer kans dan julliequote:Op maandag 21 maart 2005 17:51 schreef S-Two het volgende:
Volgend jaar gewoon weer kampioen!
Hoezo als?quote:Op maandag 21 maart 2005 17:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, ik denk dat als Ajax de champions league mis loopt
Feyenoord en kampioenquote:Op maandag 21 maart 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef Feyenoord en AZ nog meer kans dan jullie
quote:Op maandag 21 maart 2005 17:59 schreef gras het volgende:
En nu even naar de Toekomst. Kijken of Ajax die boeren nu wel kan kloppen.
Daar hoef je niet aan te wennen want dat geldt niet. Nouja dit seizoen misschien. Maar verder zijn we de beste van Noord Holland. En van Nederland.quote:Op maandag 21 maart 2005 18:00 schreef Tomatenboer het volgende:
@ SCH:ha ha, tja theoretisch zou Ajax nog AZ kunnen inhalen
Persoonlijk denk ik eigenlijk dat Ajax moet wennen aan de status als "de tweede club van Noord Holland" voorlopig
quote:Op maandag 21 maart 2005 18:02 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Daar hoef je niet aan te wennen want dat geldt niet. Nouja dit seizoen misschien. Maar verder zijn we de beste van Noord Holland. En van Nederland.
Ga je ook nog eens contructieve bijdragen leveren of kom je enkel irriteren?quote:Op maandag 21 maart 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef ze in de toekomst meer kans dan AJax.
Laat toch, ik vind hem wel grappigquote:Op maandag 21 maart 2005 18:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ga je ook nog eens contructieve bijdragen leveren of kom je enkel irriteren?
Maar wij zijn nog steeds kampioenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV staat niet voor niks bovenaan
interim-kampioenquote:
ben het dit keer helemaal met je eensquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben het dit keer helemaal met je eens![]()
Die zie ik voorlopig nog niet zo ver komen..
Je kon ze voor de wedstrijd kopen.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn die posters voor de actie van het oude logo ergens te koop via internet ofzo?
volgens hun site nietquote:Op maandag 21 maart 2005 20:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Via internet weet ik niet, denk het niet.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
'Ledenraad dinsdag bijeen over functioneren Van Eijden'
Maandagavond meldde Johan Derksen het in het programma Voetbal Insite dat dinsdag de ledenraad van Ajax met alle kopstukken bijeen zal komen. Ajax directeur Van Eijden zou niet zijn uitgenodigd. Er zou onder andere gesproken worden over het functioneren van de veelbekritiseerde Ajax directeur.
zou het dan eindelijk gebeuren?
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
Dat was vast het nieuws waar RTL: 4 mee bezig was jawi
Is dat een manier om 'welkom' te zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben er weer wat aanwinsten bij zie ik
Het zal wel een Zeeuwse rituele begroeting zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Of is het een manier om binnen te komen ergens?
Kampioenenquote:Jong Ajax verslaat Jong PSV met 3-0
Wat het eerste elftal van Ajax niet lukte, dat deed het tweede maandag wel. Jong Ajax wist met maar liefst 3-0 te winnen van Jong PSV. Het feest werd compleet door het nieuws uit Arnhem dat Jong Feyenoord met 2-1 van Vitesse had verloren. Jong Ajax staat nu nog maar drie punten achter op Jong Feyenoord, maar heeft maar liefst vier duels minder gespeeld. De ploeg heeft dus negen verliespunten minder dan de Rotterdammers.
Nee dus. Misschien een volgende wedstrijd.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn die posters voor de actie van het oude logo ergens te koop via internet ofzo?
Aborah (pingel) en 2x de Jong dus.quote:
Wat doen we dan verkeerdquote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef knep het volgende:
Door de uitspraken in dit topic weet ik weer waarom ik zo'n geweldige hekel aan Ajaks heb.
Gelukkig word ik daar weer aan herinnerd, het was gisteren namelijk erg gezellig in de Arena.
Maar succes met het op 0-0 houden van Az over een tijdje.
Hehe, daar ga ik bij zijn. Nu al zin. Lekker tussen al die Heerenveenersquote:
Jammer voor De Ridder.quote:De Ridder zat tegen PSV op tribune
Daniël de Ridder zat zondag tegen PSV op de tribune. Hij heeft zijn plaats op de reservebank voorlopig af moeten staan aan Steven Pienaar.
De Ridder lijkt één van de spelers voor wie de trainerswissel bij Ajax voorlopig niet goed uitpakt. Toen hij vorig jaar de overstap van Jong Ajax naar het eerste maakte, was dat tegen het advies van Danny Blind in. Die zag meer in de Belg Tom de Mul, die overigens al weer maanden bij Jong Ajax aan zijn ontwikkeling schaaft.
En Blind is dus niet van gedachten veranderd: "Dat is ook de uitleg die ik Daniël gegeven heb. "
Wat een nonsensquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:21 schreef PyTh het volgende:
Iemand dit spandoek gezien afgelopen Zondag?
[[url=http://img210.exs.cx/img210/9821/18826277ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
Jij bent dus niet bekend met de uitdrukking 3 x niks begrijp ikquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:35 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat een nonsens
Ajax is nog altijd in de race voor de AC hoor
Zo kan je het ook opvatten jaquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Jij bent dus niet bekend met de uitdrukking 3 x niks begrijp ik
Ach, er is enigzins over nagedacht. Dat is al een hele vooruitgangquote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:21 schreef PyTh het volgende:
Iemand dit spandoek gezien afgelopen Zondag?
[[url=http://img210.exs.cx/img210/9821/18826277ie.th.jpg]afbeelding][/URL]
Al verwacht ik er niet zoveel vanquote:21/3/2005 - 'Ledenraad dinsdag bijeen over functioneren Van Eijden'
(Gepost door RvN)
Maandagavond meldde Johan Derksen het in het programma Voetbal Insite dat dinsdag de ledenraad van Ajax met alle kopstukken bijeen zal komen. Ajax directeur Van Eijden zou niet zijn uitgenodigd. Er zou onder andere gesproken worden over het functioneren van de veelbekritiseerde Ajax directeur.
Onkruid vergaat nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:08 schreef JaWi het volgende:
Vandaag dus he.
[..]
Al verwacht ik er niet zoveel van.
Nope, jullie wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 10:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hebben jullie nog altijd last van die 4-0 overwinning van ons
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog altijd nagenieten van die mooie overwinning
nee dan zeg je: we hebben jullie gister alweer teruggepaktquote:
Ik kijk niet naar de jeugd elftallenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee dan zeg je: we hebben jullie gister alweer teruggepakt
nee een goede jeugd hebben jullie nietquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar de jeugd elftallen
Spelers van het eerste in het jeugd team zetten moeten ze ook eens verbieden..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee een goede jeugd hebben jullie niet
Lijkt me nu wel een goed moment om je ondertitel aan te passen The_Hivesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee een goede jeugd hebben jullie niet
is het seizoen voorbij dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me nu wel een goed moment om je ondertitel aan te passen The_Hives
Anders wordt het zo ridicuul
quote:
quote:Za 2 /4 /2005 Heerenveen - Ajax
DO 07 /4 /2005 Ajax - Willem II
Zo 10 /4 /2005 Ajax - AZ
Zo 17 /4 /2005 Feyenoord - Ajax
Zo 24 /4 /2005 Ajax - De Graafschap
Za 30 /4 /2005 RBC - Ajax
Zo 8 /5 /2005 Ajax - RKC
Zo 15 /5 /2005 Vitesse - Ajax
Zo 22 /5 /2005 Ajax - FC Groningen
Ja, of niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax wordt nog 4de dit seizoen
nee, wij zouden het voor kennisgeving aannemenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:49 schreef Robar het volgende:
En Hives, eerlijk gezegd hebben ze toch ook wat na te genieten?
Ze kunnen het er maar beter nu van nemen!
Zouden wij ook doen toch?
haal die sig eens weg vent.... ga je nooit meer reddenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, wij zouden het voor kennisgeving aannemen, wij zijn Ajax.
Zeiden ze begin jaren 90 ook, Ajax zou nooit meer een grote prijs pakkenquote:Op maandag 21 maart 2005 18:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef ze in de toekomst meer kans dan AJax.
Dan kunnen we gaan kwartetten met vacaturesquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:56 schreef Chadi het volgende:
geef mij maar het laatstedat is voor de toekomst veel beter
ik stel mn doelstellingen niet lagerquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:04 schreef Kletz het volgende:
[..]
haal die sig eens weg vent.... ga je nooit meer redden![]()
Vraag me alleen af met wat voor randdebiel ze dan weer op de proppen komen voor die positie?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan kunnen we gaan kwartetten met vacatures.
En combi van AD en TD: Adriaansequote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:08 schreef Robar het volgende:
[..]
Vraag me alleen af met wat voor randdebiel ze dan weer op de proppen komen voor die positie?
Ik zei het al tegen hem in het begin van het seizoen , maar hij wou niet luisterenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:04 schreef Kletz het volgende:
[..]
haal die sig eens weg vent.... ga je nooit meer redden![]()
haha ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zei het al tegen hem in het begin van het seizoen , maar hij wou niet luisteren
omdat Blind dan nu al met bouwen kon gaan beginnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:12 schreef Kletz het volgende:
misschien rare vraag of het is hier natuurlijk al ter sprake gekomen, maar waarom wacht ajax niet ff tot het einde van het seizoen met een nieuwe trainer!
Hij had in rust kunnen bouwen tot de zomer. Blind had zelf liever ook gewacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat Blind dan nu al met bouwen kon gaan beginnen.
ik vind het een slechte zaak. Waarschijnlijk haalt hij het einde van het seizoen geen eensquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat Blind dan nu al met bouwen kon gaan beginnen.
is dat zo? Ik had dat anders begrepenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij had in rust kunnen bouwen tot de zomer. Blind had zelf liever ook gewacht.
en dat baseer je opquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:15 schreef Kletz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haalt hij het einde van het seizoen geen eens![]()
Arie vond korte termijn ook belangrijk en zoals hij duidelijk vermeldde vond ie Ruud Krol niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is dat zo? Ik had dat anders begrepen.
Waarom hebben TBS en RK het dan niet afgemaakt?
RK is geen ronald koeman![]()
Uit stukken in de kranten enz. Het is geloof ik wel vrij bekend dat Blind liever na de zomer had willen beginnen. Waar ze het bij Studio Voetbal nog over hadden, er ligt nu toch een zekere druk op hem. Hij kan nu niet in alle rust bouwen aan een nieuw elftal.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is dat zo? Ik had dat anders begrepen.
Waarom hebben TBS en RK het dan niet afgemaakt?
RK is geen ronald koeman![]()
Wat Arie vind moet hij gewoon naar de politie brengen, verder moet hij heel snel oprotten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Arie vond korte termijn ook belangrijk en zoals hij duidelijk vermeldde vond ie Ruud Krol niets.
Dus per direct moest een trainer komen.
Tja we leven mee met jullie Robarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:06 schreef Robar het volgende:
Valt me op dat de laatste drie anti-Ajax users een zwart logo hebben, dat zegt toch wat over hun gemoedstoestand!
ja, hoe hij dat zei vond ik echt triest.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
en zoals hij duidelijk vermeldde vond ie Ruud Krol niets.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat Arie vind moet hij gewoon naar de politie brengen, verder moet hij heel snel oprotten.
Heb je toch een kwartier over na moeten denken he die reactiequote:
Nee hoor 1 seconde maar, zit natuurlijk niet continu in het door mij zo geliefde ajaxtopic als ik aan het werk benquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Heb je toch een kwartier over na moeten denken he die reactie
Maar goed, volgens mij had je dat logo al voor de wedstrijd!
Geeft niet hoor, vind het niet erg, moet je zelf weten, je kan er ook niks aan doen
Ben ook aan het werk, maar als ik weet dat ik reactie kan krijgen, dan laat ik het window even open staan en refresh ik even een paar minuten laterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor 1 seconde maar, zit natuurlijk niet continu in het door mij zo geliefde ajaxtopic als ik aan het werk ben
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:50 schreef Robar het volgende:
Maar goed, zullen we deze zinloze woordenwisseling maar afkappen dan?
Verstandig.quote:
Ik vind dat dus heel wisselend he!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, Rosales faalt keer op keer.
de achterlijn halen dat heeft Rosales dit seizoen ook geen enkele keer gedaan dus wat dat betreft kun je beter De Ridder laten spelen. Maar Blind zag eerst meer in De Mul dan in De Ridder, weet niet hoe het nu zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dat dus heel wisselend he!
Soms zie ik hem dingen doen waar ik een glimlach op mijn gelaat van krijg en soms is het dramatisch. Het lijkt bij hem altijd fout te gaan bij de beslissende pass. Toch wel vreemd dat dat niet verbeterd, daar train je toch op?
Daniel de Ridder heeft wat dat betreft naar mijn mening een betere eindpass dan Rosales, maar ik zie de Ridder minder snel de achterlijn halen. Maar goed, de achterlij halen heeft geen zin als je geen goede voorzet kan geven. Dus mjin voorkeur gaat ook uit naar de Ridder.
Als ik het zo op ajax.netwerk.to lees zal de Ridder niet veel speelminuten van Blind krijgen. Blijkbaar hebben die twee ooit woorden gehad en is Danny nu blind van woedequote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de achterlijn halen dat heeft Rosales dit seizoen ook geen enkele keer gedaan dus wat dat betreft kun je beter De Ridder laten spelen. Maar Blind zag eerst meer in De Mul dan in De Ridder, weet niet hoe het nu zit.
OMFG, dus hij wordt dan "uit principe" niet opgesteld?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:49 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Als ik het zo op ajax.netwerk.to lees zal de Ridder niet veel speelminuten van Blind krijgen. Blijkbaar hebben die twee ooit woorden gehad en is Danny nu blind van woede![]()
Zeg dat maar tegen Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spelers van het eerste in het jeugd team zetten moeten ze ook eens verbieden..
Hele stuk: http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=39650quote:Pierre Tosch ijverige stagiair bij Jong Ajax
Amsterdam, 22 maart 2005
Wie is toch die lange sterke jongen met dat staartje? De vraag hield de omstanders rond het trainingsveld bij de ArenA behoorlijk bezig. Stanley Aborah gaf uitsluitsel. Pierre Tosch van Ajax Zaterdag trainde mee. De 22-jarige verdediger kreeg twee weken geleden een belletje van John van den Brom dat hij zich in de trainingsgroep mocht melden. Dat liet hij zich niet twee keer zeggen.
Van AFC, via Ajax Zaterdag, naar Jong Ajax, naar het trainingsveld van Ajax 1. ,,Dit koester je, vergeet je nooit meer", zei Pierre Tosch lachend na de training.
quote:Dinsdag 22 maart - Landzaat ziet Ajax nog als een verbetering
(Verslaggever SV, Amsterdam, 15.03u GMT+01.00, Sportweek)
AZ-er Danny Landzaat heeft in een interview in de Sportweek aangegeven dat hij Ajax ziet als een verbetering, mocht hij aan het eind van het seizoen naar Amsterdam verkassen.
De international spreekt van 'een topclub' en wekt de indruk dat hij open staat voor een transfer naar Ajax aan het eind van dit seizoen. In de winterstop gingen de geruchten dat Ajax hem graag zou willen inlijven. Landzaat, afkomstig uit de Ajax-school, zou met zijn ervaring en inzicht een uitstekende aanvulling zijn voor het middenveld van Ajax. Vermoedelijk vraagt AZ-voorzitter Dirk Scheringa maar liefst tien miljoen euro voor de middenvelder. Eerder meldde nog de Volkskrant, dat het om zes miljoen euro zou gaan. Echter, door het succes van AZ in de loop van het seizoen, kan de vraagprijs nog hoger uitvallen.
Als je goed had gelezen dan wist je dat het waarschijnlijk rond de 5 tot 6 zal liggen. Een hoop geld, maar zeker waard.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
10 miljoen heeft ajax daar wel eens geld voor ?
Volgens mij krijgen ze seizoen weer 1/5 van de transfersom van Zlatan, dus ff wat bijleggen nogquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
10 miljoen heeft ajax daar wel eens geld voor ?
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen dan wist je dat het waarschijnlijk rond de 5 tot 6 zal liggen. Een hoop geld, maar zeker waard.
quote:Vermoedelijk vraagt AZ-voorzitter Dirk Scheringa maar liefst tien miljoen euro voor de middenvelder. Eerder meldde nog de Volkskrant, dat het om zes miljoen euro zou gaan. Echter, door het succes van AZ in de loop van het seizoen, kan de vraagprijs nog hoger uitvallen.
Ik dat ze bezig zijn met een speler van WBA als opvolger van Van Bommelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze seizoen weer 1/5 van de transfersom van Zlatan, dus ff wat bijleggen nog
Verder denk ik niet dat Landzaat naar ajax vertrekt als die geen 2e worden.
Heb trouwens ook gehoord dat PSV op de achtergrond bezig is met Landzaat als opvolger van van Bommel al denk ik niet dat PSV 10 miljoen voor hem neer gaat tellen.
AZ speelt voorronde CL als ze tweede worden, ze zijn er dus nog niet dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef S-Two het volgende:
Als Ajax geen CL speelt en AZ wel, komt ie echt niet naar ons toe hoor....
Een of andere Hongaar toch??quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:19 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Ik dat ze bezig zijn met een speler van WBA als opvolger van Van Bommel
Geboortedatum: 06-05-1976quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat is de leeftijd van Danny?
Hoe lang is zijn contract nog?
28 en een nog 3 jaar doorlopend contract????quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geboortedatum: 06-05-1976
Volgens mij heeft hij een contract tot medio 2008
Landzaat zal niet naar PSV gaan, dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen ze seizoen weer 1/5 van de transfersom van Zlatan, dus ff wat bijleggen nog
Verder denk ik niet dat Landzaat naar ajax vertrekt als die geen 2e worden.
Heb trouwens ook gehoord dat PSV op de achtergrond bezig is met Landzaat als opvolger van van Bommel al denk ik niet dat PSV 10 miljoen voor hem neer gaat tellen.
Er wordt gezegd dat Hiddink vorige week bij Chelsea - WBA naar Zsoltan Gera is gaan kijken als opvolger van van Bommelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:19 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Ik dat ze bezig zijn met een speler van WBA als opvolger van Van Bommel
Leuk, maar heeft niets met Ajax te maken en kan je dus beter in je eigen PSV-topicje plaatsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:27 schreef PyTh het volgende:
Er wordt gezegd dat Hiddink vorige week bij Chelsea - WBA naar Zsoltan Gera is gaan kijken als opvolger.
Die Hongaar zal waarschijnlijk ook niet voor minder dan een miljoentje of 7 mogen vertrekken als er al een poging gedaan zal worden hem vast te leggen.
Wat dat betreft zie ik liever een Nederland komen en er is op het moment geen betere vervanger voor van Bommel dan Landzaat.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:27 schreef PyTh het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat Hiddink vorige week bij Chelsea - WBA naar Zsoltan Gera is gaan kijken als opvolger.
Die Hongaar zal waarschijnlijk ook niet voor minder dan een miljoentje of 7 mogen vertrekken als er al een poging gedaan zal worden hem vast te leggen.
Wat dat betreft zie ik liever een Nederland komen en er is op het moment geen betere vervanger voor van Bommel dan Landzaat.
En waarom niet dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Landzaat zal niet naar PSV gaan, dat geloof ik niet.
Om de redenen die ik hiervoor al noemde. Hoe graag je het ook zou willen, Landzaat zal bij AZ blijven, naar Ajax gaan of naar het buitenland gaanquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
En waarom niet dan?
Ik denk zelfs dat als hij op het moment van beide een aanbieding zou krijgen hij eerder voor PSV zal kiezen dan voor ajax ondanks dat hij daar ooit begonnen is.
Een zinkend schip betreden en UEFA-Cup spelen of een Hovercraft pakken en CL spelen
Daar zit wel wat in ja....quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij zijn we al zover gezonken dat het niet meer verder kan PyTh...
Heb geen enkele reden voorbij zien komen hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Om de redenen die ik hiervoor al noemde. Hoe graag je het ook zou willen, Landzaat zal bij AZ blijven, naar Ajax gaan of naar het buitenland gaan.
Bij een ploeg voetballen die zijn dieptepunt al heeft gehad of bij een zwaar overgewaardeede ploeg ploeg die volgend jaar instort.......quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:37 schreef PyTh het volgende:
Ik denk zelfs dat als hij op het moment van beide een aanbieding zou krijgen hij eerder voor PSV zal kiezen dan voor ajax ondanks dat hij daar ooit begonnen is.
Een zinkend schip betreden en UEFA-Cup spelen of een Hovercraft pakken en CL spelen
Jullie degraderen toch niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij zijn we al zover gezonken dat het niet meer verder kan PyTh...
Uhm, ik wil mijn mede-ajacieden niet tegenspreken hoor, maar is het niet bijna onvermijdelijk dat PSV het volgend jaar minder goed zal doen, omdat ze nu al een vrij unieke prestatie leveren?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Bij een ploeg voetballen die zijn dieptepunt al heeft gehad of bij een zwaar overgewaardeede ploeg ploeg die volgend jaar instort.......
Hier kan ik alleen maar om lachen aldoquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Bij een ploeg voetballen die zijn dieptepunt al heeft gehad of bij een zwaar overgewaardeede ploeg ploeg die volgend jaar instort.......
Kun je dan nog verder instorten dan dit Ajax?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niet met Zondag te maken, maar goed dat is nu zo een beetje jouw referentiekader!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar om lachen aldo
We hebben afgelopen Zondag kunnen zien hoe overgewaardeerd PSV is of niet?
Wat een kletspraat.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja Robar natuurlijk ;')quote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:50 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk niet met Zondag te maken, maar goed dat is nu zo een beetje jouw referentiekader!
Ach ik snap je welquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja Robar natuurlijk ;')
Ik geef een dom voorbeeld op een nog veel dommere opmerking van hem maar dat zie je natuurlijk niet![]()
Voor 1,5 miljoen en dan zeuren dat het teveel is!quote:'Feyenoord speelde spelletje met Landzaat'
5/8/2003 22:03
Denny Landzaat is boos op Willem II en heeft zijn aanvoerdersband ingeleverd.
'Maar misschien moet hij zich afvragen of Feyenoord geen spelletje met hem heeft
gespeeld', zegt trainer Mark Wotte, die de Rotterdammers beticht van schijnonderhandelingen.
Wotte zit nu met een teleurgestelde speler opgescheept en de Willem II-coach verwijt dat Feyenoord
hem het hoofd op hol heeft gebracht. Landzaat is op zijn beurt boos op Willem II, omdat die club
hem nu al voor het tweede achtereenvolgende jaar een transfer door de neus heeft geboord. Immers:
toen hij vorig jaar te duur bleek voor Ajax, beloofde de Tilburgse club zich een volgende keer
flexibel op te stellen. Destijds vroeg Willem II negen miljoen euro, nu twee. 'We zijn dus echt
wel met de tijd meegegaan', aldus Wotte.
Volgens Wotte heeft de club dat nu ook wel degelijk gedaan. Want: Willem II begon met een vraagprijs
van drie miljoen euro en zakte binnen een week naar twee miljoen euro. 'Feyenoord is echter nooit
verder gekomen dan een bod van één miljoen euro. Er is nooit onderhandeld tussen de twee clubs',
aldus Wotte tegenover De Telegraaf.' Wotte voelt zich in de maling genomen door de Rotterdammers,
ook al omdat Feyenoord zich nog niet officieel bij Willem II heeft afgemeld voor Landzaat. '
Dat geeft wel aan dat Feyenoord ons nooit serieus heeft genomen.'
Als er daadwerkelijke onderhandelingen waren gevoerd, waren beide club heus tot een akkoord
gekomen, aldus de coach. 'Zij wilden één miljoen geven en wij wilden er twee hebben.
Normaal kom je dan ergens in het midden uit. Wij wilden echt wil meewerken om Landzaat zijn
sportieve ambities te laten verwezenlijken. Maar we laten onze speler niet weggaan voor een
prikkie', aldus de coach tegen De Telegraaf.
Ik vind het een ongelooflijke pauper, maar Mark van Bommel is de beste middenvelder in de HCE. Hem vangen ze niet op en dat gaat flink zwaar voor jullie worden vrees ikquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen maar om lachen aldo
We hebben afgelopen Zondag kunnen zien hoe overgewaardeerd PSV is of niet?
Bla bla bla, werd dat vorig jaar ook niet heel hard geroepen toen Robben, Kezman en Rommedahl vertrokken?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:04 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vind het een ongelooflijke pauper, maar Mark van Bommel is de beste middenvelder in de HCE. Hem vangen ze niet op en dat gaat flink zwaar voor jullie worden vrees ik![]()
Dat vind ik onzin, dat laatste. Landzaat kon destijds logischerwijs nooit doorbreken, met absolute toppers voor zich. Het heeft nog lang geduurd voor hij via MVV en Willem II tot een stabiele eredivisiemiddenvelder uitgroeide.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Anastasiou heeft op mijn meer indruk gemaakt dan Charisteas.
En de Ridder meer dan Rosales......
Ach, zo hebben we in het verleden wel meer spelers weg laten gaan die het nu top doen, Landzaat iemand??
Ik ben 3 dagen later dan hem jarigquote:Op dinsdag 22 maart 2005 16:21 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geboortedatum: 06-05-1976
Volgens mij heeft hij een contract tot medio 2008
Hiddink smeedt wel een nieuw middenveldquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bla bla bla, werd dat vorig jaar ook niet heel hard geroepen toen Robben, Kezman en Rommedahl vertrokken?
Hiddink zorgt echt wel dat er een goede vervanger voor van Bommel wordt aangetrokken, en die heeft er wel kijk op.
Je moet niet verbaasd staan te kijken als de vervanger van van Bommel Denny Landzaat wordt
quote:Koeman: 'Ajax komende drie jaar Neerlands sterkste'
In een interview met AD Sportwereld gaat Ajax' oefenmeester Ronald Koeman openhartig in op een aantal stellingen: Over zijn eigen fouten, de status van Sneijder, een vertrek van Van der Vaart, zijn transferwensen, en over de concurrentie: PSV en Feyenoord. Volgens hem is de kans groot dat Ajax de komende jaren de sterkste van Nederland blijft.
"Als je de selectie voor het grootste deel intact kunt houden, dan is dat heel goed mogelijk. We hebben nog steeds veel jonge spelers die alleen maar beter kunnen worden. Ik ga volgend seizoen ook uit van minder blessures bij de spelers die dit seizoen nieuw zijn. Grygera heeft een kwakkeljaar gehad. Sonck na de winterstop: veel geblesseerd. In hun tweede jaar reken je erop dat ze minder vaak ontbreken, waardoor je meer concurrentie hebt en nog meer kwalitatieve keuzes kunt maken."
Koeman zegt dat deze het reëel is dat Ajax de komende drie jaar kampioen wordt. "PSV gaat deze zomer een aantal goede spelers verliezen. Hun financiën staan niet toe dat dat verlies volledig gecompenseerd wordt." Het verschil met Feyenoord is volgens de trainer helemaal groot: "Dat verschil heeft iedereen onlangs in de onderlinge wedstrijd kunnen zien. Je kunt niet alles vastpinnen op één wedstrijd, maar het talent dat bij ons rondloopt, loopt daar niet rond. Bij lange na niet."
Koeman zegt dus dat nationaal Ajax ook de komende seizoenen de sterkste zal zijn, maar volgens de voormalig FC Barcelona-speler wordt het internationaal lastig om weer terug bij de top te komen. "Dat acht ik niet voor mogelijk. Zelfs niet als de selectie zo goed als intact blijft. Je zou dus kunnen zeggen: je kunt jezelf niet verbeteren, het is een geschikt moment om bij Ajax weg te gaan. Maar je kijkt ook naar andere dingen." Koeman heeft nog een contract tot 2006 en die seizoenen wil hij volmaken.
De voormalig speler van Ajax, PSV, FC Barcelona en Feyenoord sprak ook over de veelbesproken Belgen bij Ajax. Is hij daar op uitgekeken? "Nee, nee. Helemaal niet. Je moet onderscheid maken waarom onze Belgen niet spelen. Van Damme heeft Maxwell en Escudé voor zich staan. Het is logisch dat hij die niet uit het elftal speelt. Soetaers en Sonck zijn dit seizoen tegenvallers, maar dat ligt ook aan blessures. Voor Soetaers geldt dat hij meer van zich af moet bijten. Dat is mijn kritiek naar hem toe. Van Sonck geloof ik nog steeds dat hij een winnaar is", aldus de vrije trappen-specialist.
Ook sprak Koeman over onder andere Zlatan Ibrahimovic en Wesley Sneijder.
Klik hier hier voor het volledige interview.
Welcome in the clubquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen later dan hem jarig
Feyenoord wordt iig geen kampioen, zoals bijna altijd.quote:
Keigaaf jungquote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Best wel tof he.
Zaterdag kwam ik erachter dat een collega op de zelfde dag als ik jarig is
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen later dan hem jarig
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hiddink smeedt wel een nieuw middenveld
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Best wel tof he.
Zaterdag kwam ik erachter dat een collega op de zelfde dag als ik jarig is
trolquote:
Helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:27 schreef Suijk het volgende:
Tja, in de Ridder zie ik ook niet de redder van Ajax, maar toch nog meer dan in de Mul.
Sja zo kan je alles wel zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
ik niet. als Pienaar weer helemaal in vorm is dan is ie een paar klassen beter dan De Ridder.
ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:53 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sja zo kan je alles wel zeggen.
Als Koeman Zlatan niet had laten gaan, stonden we nu bovenaan.
Als Vd Vaart zijn oude vorm weer te pakken krijgt, is het een geweldige speler.
Als.
Ik ben het aardig met je eens. Al denk ik dat de arrogantie van bijvoorbeeld Sneijder ook een karaktereigenschap van hem is.quote:
klopt wel. alleen De Ridder krijgt geen echte kans, ik zou graag willen zien dat ie die wel kreeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:40 schreef S-Two het volgende:
Weetje wat me opvalt? Een heel aantal mensen hier ook op dit forum prijst De Ridder nu al de hemel in terwijl hij op het hoogste niveau nog helemaal niets heeft laten zien. En dan vinden die zelfde mensen het ook nog raar dat onze talentjes (vdv, sneyder etc.) verwaand en arrogant worden en niet tegen hun verlies kunnen.
of ben ik nu iets te kortzichtig?![]()
![]()
dat ze landzaat hebben laten gaan was toen niet zo gek hoor, iemand anders hier noemde het al, hij heeft echt een lange weg moeten gaan om tot zijn huidige niveau te komen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:42 schreef HeatWave het volgende:
Tja, ik heb hem ook wel leuke dingen zien doen, en toch weinig kans gekregen. Rosales krijgt elke week de kans om hopeloos te falen.....
Ik weet niet 100% dat de Ridder zo goed is, maar ja, zo zullen we het nooit weten. Zoals ik al zei, Landzaat was toen ook niet goed genoeg, en nou moeten we er 6 miljoen voor neertellen. Ajax schrijft de laatste jaren dit soort jochies wel erg snel af om dan weer Machlassen, sikora's, soncks en soetaersen te kopen..
Tja, dan zouden ze toch eens wat meer moeten verhuren. Of iig wat meer speeltjd geven. Spelers worden NIET beter door ze op de bank te houden en ze ontevreden te laten worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat ze landzaat hebben laten gaan was toen niet zo gek hoor, iemand anders hier noemde het al, hij heeft echt een lange weg moeten gaan om tot zijn huidige niveau te komen.
voor de rest ben ik het met je eens dat we zuinig moeten zijn op onze talentjes en niet blind spelers gaan kopen, Blind denkt er volgens mij ook zo over.
Tegen Heerenveen speelde hij 90 minuten en hij was dramatisch.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
of geven we hem gvd eens een echte kans ipv wat speelminuten vanaf de 70ste minuut in een verloren wedstrijd??
Dan overweeg ik het nog even lieverd, je had me in de Arena ook kunnen komen opzoeken natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:57 schreef StarGazer het volgende:
He, poep, ga ik speciaal naar Heerenveen - Ajax om SCH te zien, kom je niet
idd, De Ridder hadden ze moeten verhuren toen ze de kans kregen. maar nee, ze wilden hem graag houdenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dan zouden ze toch eens wat meer moeten verhuren. Of iig wat meer speeltjd geven. Spelers worden NIET beter door ze op de bank te houden en ze ontevreden te laten worden.
volgens mij niet, heb destijds eens een keer aan Oger gemaild of deze ook te koop zijn maar dit bleek niet het gevalquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:16 schreef Kang-He het volgende:
Weet iemand of die das ergens te koop is?
Pardon?quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:05 schreef Schanulleke het volgende:
Man, donder op met die Carlo.
Flikker effe op naar het kakkerlakken topic ofzoquote:Op woensdag 23 maart 2005 08:05 schreef Schanulleke het volgende:
Man, donder op met die Carlo.
Je moet niet gek opkijken dat sommige mensen hier anders over denken.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:04 schreef twi het volgende:
Schanulleke heeft gewoon gelijk. Sorry hoor, maar ik ga niet rouwig zijn om iemand die het aan zichzelf te wijten heeft dat 'ie dood is gemept. En triest dat 'ie daar nog door een hoop mensen om wordt ge-eerd ook, bah.
quote:23/3/2005 - Maxwell verwacht geen transfer in de zomer
(Gepost door RvN, tijntje)
In Voetbal International meldt de Braziliaan Maxwell dat hij niet verwacht te vertrekken bij Ajax in de zomer. Tot nu toe was eigenlijk iedereen daar van uit gegaan. Door zijn mindere vorm en spel verwacht hij niet dat topclubs in de rij staan om hem over te nemen. "Ik ga alleen weg als een van de acht grootste clubs in Europa me wil hebben. Ik kan me niet voorstellen dat er een transfer voor de deur staat. Daarvoor heb ik dit seizoen te weinig laten zien."
Ja, zowaar een beetje zelfkritiek.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:11 schreef JaWi het volgende:
Opzich is Maxwell realistisch.
"Ik kan me niet voorstellen dat er een transfer voor de deur staat. Daarvoor heb ik dit seizoen te weinig laten zien."
Ik hoop nog steeds dat die grens fors verlaagd wordt!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:15 schreef twi het volgende:
Als Juve gewoon niet aan de tax zat qua aantal non-EU spelers had Maxwell in de winterstop al in Turijn gezeten.
Dan is hij toch transfervrij in 2006?quote:Op woensdag 23 maart 2005 07:55 schreef Suijk het volgende:
Maxwell wil alleen naar 1 vd 8 topclubs in Europa, maar verwacht dat ze niet op hem zitten te wachten met deze vorm en dus nog wel een jaartje zal blijven.
Aldus VI.
quote:Maxwell weigert nieuw contract Ajax
[16/03/2004] Ajax en Maxwell zijn het nog altijd niet eens over een nieuw contract, zo meldt de lokale Amsterdamse zender AT5. "Ajax heeft twee keer een verbeterde aanbieding gedaan, maar Maxwell heeft deze naast zich neergelegd. Ze zijn nog steeds in gesprek over een nieuw contract", aldus Maxwell's zaakwaarnemer Raiola tegenover AT5.
De 22 jarige Maxwell heeft een contract tot deze zomer, Ajax heeft echter een optie om dit contract eenzijdig te verlengen. Op dit moment rijzen er twijfels of deze eenzijdige optie wel rechtsgeldig is, zodoende zou de Braziliaans Olympisch international mogelijk transfervrij kunnen vertrekken deze zomer wanneer Ajax en Maxwell er niet uitkomen. Mocht de optie wel rechtsgeldig zijn dan zal Maxwell tot en met de zomer van 2006 onder contract staan bij Ajax.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:01 schreef twi het volgende:
Maxwell:"'Ik ga alleen weg als een van de acht grootste clubs in Europa me wil hebben."
Gaat 'ie godver ook al naar Eindhoven?
het voetbal is beter af zonder ze . als ze willen knokken moeten ze een zaal afhuren met een ring en 1 voor 1 lekker motten. volledig legaal en je kan daarna een biertje pakken met de feyenoorders of wat dan ook . dat mensen elkaar de harses in slaan voor voetbal is werkelijk achterlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:08 schreef twi het volgende:
Mooi gesproken. Ik ben er dan ook voor om de naam "Carlo" uit die banner te verwijderen. Dan is 'ie wel prima in orde, natuurlijk.
En aan Ajacieden die anders over die Picornie denken: Wat voel je dan, sympathie voor 'm? Medelijden? Ik ben wel benieuwd.
Geloof niet dat Hiddink nog behoudender kan gaan spelenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Bla bla bla, werd dat vorig jaar ook niet heel hard geroepen toen Robben, Kezman en Rommedahl vertrokken?
wat heeft De Ridder nou gepresteerdquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:37 schreef chrdek het volgende:
"De Ridder lijkt eerste slachtoffer trainerswissel " http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=18241
misschien moeten we bij de eerst komende wedstrijden maar flink de ridder gaan aanmoedigen.... de mul beter dan de ridder??
Dat vroeg ik me nou ook af!quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:39 schreef The_Hives het volgende:
Arie nog niet weg?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:38 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Geloof niet dat Hiddink nog behoudender kan gaan spelen
heb je wel eens naar het verschil van de acties op rechts van de ridder en de mul gekeken? de mul werdt met zijn 40 kilo elke keer simpel weggezet, terwijl de riddel heel erg dreigend is vanwege zijn snelheid en technische kwaliteitenquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:41 schreef keijz het volgende:
[..]
wat heeft De Ridder nou gepresteerd
echt niet meer dan De Mul hoor!
Blind kent ze het beste van ons allemaal, hij zal het wel weten dus
Vraag me ook af wat er is besloten op die vergadering , maar ben bang dat Arie voorlopig nog niet weg gaatquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:39 schreef The_Hives het volgende:
Arie nog niet weg?
Een soort Unreal Tournament... team deathmatchquote:Op woensdag 23 maart 2005 10:21 schreef Chadi het volgende:
het voetbal is beter af zonder ze . als ze willen knokken moeten ze een zaal afhuren met een ring en 1 voor 1 lekker motten. volledig legaal en je kan daarna een biertje pakken met de feyenoorders of wat dan ook . dat mensen elkaar de harses in slaan voor voetbal is werkelijk achterlijk.
Wat is er triest aan? Van mij mogen alle hooligans van welke club dan ook nog eerder gisteren dan vandaag ophouden met ademhalen, maar een jeugdcomplex in de fik zetten is gewoon triest.quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgens mij doe jij op dit moment even triest, zo niet nog triester zure cult...
Wel héél toevallig op de 23e. Als wraak voor dat spelershome, dat lijkt me zonneklaar.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja. Iedere supporter van ADO of Ajax zet dingen van de tegenstander in de hens...
Gelukkig maar dat jij al weet wie de daders zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel héél toevallig op de 23e. Als wraak voor dat spelershome, dat lijkt me zonneklaar.
Ow dus jij suggereert nu dat ik het gedaan zou kunnen hebben?quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wel héél toevallig op de 23e. Als wraak voor dat spelershome, dat lijkt me zonneklaar.
ja manquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ow dus jij suggereert nu dat ik het gedaan zou kunnen hebben?
Hmmm het wordt te moeilijk voor je hequote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 17:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind juist wel dat De Ridder meer gepresteerd heeft dan de Mul. De Mul heeft echt nog helemaal niks laten zien. Maar goed, meningen verschillen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:41 schreef keijz het volgende:
[..]
wat heeft De Ridder nou gepresteerd
echt niet meer dan De Mul hoor!
Blind kent ze het beste van ons allemaal, hij zal het wel weten dus
Ja baasquote:Op woensdag 23 maart 2005 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Voetbal
quote:
Ja, geweldig. De Jong speelde een erg goede wedstrijd, man of de match zonder twijfel.quote:Op woensdag 23 maart 2005 18:55 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand die 2e goal van De Jong gezien tegen Jong PSV?
Geen van beiden, ik vindt het gewoon idioot dat je iemand die door een lafbek vermoord is op z'n sterfdag nog even afkraakt. Je hoeft geen respect voor hem te hebben hoor. Wat je zegt, hij koos er zelf voor dat hij er stond. Maar ga ook niet zeuren dat het dom is en dit en dat, hou dat gewoon voor je.quote:Op woensdag 23 maart 2005 09:08 schreef twi het volgende:
Mooi gesproken. Ik ben er dan ook voor om de naam "Carlo" uit die banner te verwijderen. Dan is 'ie wel prima in orde, natuurlijk.
En aan Ajacieden die anders over die Picornie denken: Wat voel je dan, sympathie voor 'm? Medelijden? Ik ben wel benieuwd.
Heb je zeker op teletekst gelezen net?quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
Triest hoor van die harde kern, om Varkenoord te laten branden
Praat me even bij, wat staat er op teletekst?quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Heb je zeker op teletekst gelezen net?![]()
Vraag aan cultheld, hij kijkt er als z'n cluppie speelt immers ook altijd opquote:Op woensdag 23 maart 2005 19:12 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Praat me even bij, wat staat er op teletekst?
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vraag aan cultheld, hij kijkt er als z'n cluppie speelt immers ook altijd op![]()
Goed advies!!quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Advies voor Blind: Pienaar op 10!
Momenteel zou ik voor zoiets gaan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:43 schreef methodmich het volgende:
Wat wil jij als opstelling gras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |