ben het dit keer helemaal met je eensquote:
Waarom niet?quote:Op maandag 21 maart 2005 20:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ben het dit keer helemaal met je eens![]()
Die zie ik voorlopig nog niet zo ver komen..
Je kon ze voor de wedstrijd kopen.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn die posters voor de actie van het oude logo ergens te koop via internet ofzo?
volgens hun site nietquote:Op maandag 21 maart 2005 20:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Via internet weet ik niet, denk het niet.
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:03 schreef jimjim1983 het volgende:
'Ledenraad dinsdag bijeen over functioneren Van Eijden'
Maandagavond meldde Johan Derksen het in het programma Voetbal Insite dat dinsdag de ledenraad van Ajax met alle kopstukken bijeen zal komen. Ajax directeur Van Eijden zou niet zijn uitgenodigd. Er zou onder andere gesproken worden over het functioneren van de veelbekritiseerde Ajax directeur.
zou het dan eindelijk gebeuren?
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:10 schreef SCH het volgende:
Dat was vast het nieuws waar RTL: 4 mee bezig was jawi
Is dat een manier om 'welkom' te zeggen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:25 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben er weer wat aanwinsten bij zie ik
Het zal wel een Zeeuwse rituele begroeting zijn.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Of is het een manier om binnen te komen ergens?
Kampioenenquote:Jong Ajax verslaat Jong PSV met 3-0
Wat het eerste elftal van Ajax niet lukte, dat deed het tweede maandag wel. Jong Ajax wist met maar liefst 3-0 te winnen van Jong PSV. Het feest werd compleet door het nieuws uit Arnhem dat Jong Feyenoord met 2-1 van Vitesse had verloren. Jong Ajax staat nu nog maar drie punten achter op Jong Feyenoord, maar heeft maar liefst vier duels minder gespeeld. De ploeg heeft dus negen verliespunten minder dan de Rotterdammers.
Nee dus. Misschien een volgende wedstrijd.quote:Op maandag 21 maart 2005 19:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn die posters voor de actie van het oude logo ergens te koop via internet ofzo?
Aborah (pingel) en 2x de Jong dus.quote:
Wat doen we dan verkeerdquote:Op maandag 21 maart 2005 22:58 schreef knep het volgende:
Door de uitspraken in dit topic weet ik weer waarom ik zo'n geweldige hekel aan Ajaks heb.
Gelukkig word ik daar weer aan herinnerd, het was gisteren namelijk erg gezellig in de Arena.
Maar succes met het op 0-0 houden van Az over een tijdje.
Hehe, daar ga ik bij zijn. Nu al zin. Lekker tussen al die Heerenveenersquote:
Jammer voor De Ridder.quote:De Ridder zat tegen PSV op tribune
Daniël de Ridder zat zondag tegen PSV op de tribune. Hij heeft zijn plaats op de reservebank voorlopig af moeten staan aan Steven Pienaar.
De Ridder lijkt één van de spelers voor wie de trainerswissel bij Ajax voorlopig niet goed uitpakt. Toen hij vorig jaar de overstap van Jong Ajax naar het eerste maakte, was dat tegen het advies van Danny Blind in. Die zag meer in de Belg Tom de Mul, die overigens al weer maanden bij Jong Ajax aan zijn ontwikkeling schaaft.
En Blind is dus niet van gedachten veranderd: "Dat is ook de uitleg die ik Daniël gegeven heb. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |