haha ik ookquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zei het al tegen hem in het begin van het seizoen , maar hij wou niet luisteren
omdat Blind dan nu al met bouwen kon gaan beginnen.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:12 schreef Kletz het volgende:
misschien rare vraag of het is hier natuurlijk al ter sprake gekomen, maar waarom wacht ajax niet ff tot het einde van het seizoen met een nieuwe trainer!
Hij had in rust kunnen bouwen tot de zomer. Blind had zelf liever ook gewacht.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat Blind dan nu al met bouwen kon gaan beginnen.
ik vind het een slechte zaak. Waarschijnlijk haalt hij het einde van het seizoen geen eensquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:13 schreef The_Hives het volgende:
[..]
omdat Blind dan nu al met bouwen kon gaan beginnen.
is dat zo? Ik had dat anders begrepenquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:15 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij had in rust kunnen bouwen tot de zomer. Blind had zelf liever ook gewacht.
en dat baseer je opquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:15 schreef Kletz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haalt hij het einde van het seizoen geen eens![]()
Arie vond korte termijn ook belangrijk en zoals hij duidelijk vermeldde vond ie Ruud Krol niets.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is dat zo? Ik had dat anders begrepen.
Waarom hebben TBS en RK het dan niet afgemaakt?
RK is geen ronald koeman![]()
Uit stukken in de kranten enz. Het is geloof ik wel vrij bekend dat Blind liever na de zomer had willen beginnen. Waar ze het bij Studio Voetbal nog over hadden, er ligt nu toch een zekere druk op hem. Hij kan nu niet in alle rust bouwen aan een nieuw elftal.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
is dat zo? Ik had dat anders begrepen.
Waarom hebben TBS en RK het dan niet afgemaakt?
RK is geen ronald koeman![]()
Wat Arie vind moet hij gewoon naar de politie brengen, verder moet hij heel snel oprotten.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Arie vond korte termijn ook belangrijk en zoals hij duidelijk vermeldde vond ie Ruud Krol niets.
Dus per direct moest een trainer komen.
Tja we leven mee met jullie Robarquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:06 schreef Robar het volgende:
Valt me op dat de laatste drie anti-Ajax users een zwart logo hebben, dat zegt toch wat over hun gemoedstoestand!
ja, hoe hij dat zei vond ik echt triest.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
en zoals hij duidelijk vermeldde vond ie Ruud Krol niets.
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat Arie vind moet hij gewoon naar de politie brengen, verder moet hij heel snel oprotten.
Heb je toch een kwartier over na moeten denken he die reactiequote:
Nee hoor 1 seconde maar, zit natuurlijk niet continu in het door mij zo geliefde ajaxtopic als ik aan het werk benquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Heb je toch een kwartier over na moeten denken he die reactie
Maar goed, volgens mij had je dat logo al voor de wedstrijd!
Geeft niet hoor, vind het niet erg, moet je zelf weten, je kan er ook niks aan doen
Ben ook aan het werk, maar als ik weet dat ik reactie kan krijgen, dan laat ik het window even open staan en refresh ik even een paar minuten laterquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor 1 seconde maar, zit natuurlijk niet continu in het door mij zo geliefde ajaxtopic als ik aan het werk ben
Lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:50 schreef Robar het volgende:
Maar goed, zullen we deze zinloze woordenwisseling maar afkappen dan?
Verstandig.quote:
Ik vind dat dus heel wisselend he!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad, Rosales faalt keer op keer.
de achterlijn halen dat heeft Rosales dit seizoen ook geen enkele keer gedaan dus wat dat betreft kun je beter De Ridder laten spelen. Maar Blind zag eerst meer in De Mul dan in De Ridder, weet niet hoe het nu zit.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik vind dat dus heel wisselend he!
Soms zie ik hem dingen doen waar ik een glimlach op mijn gelaat van krijg en soms is het dramatisch. Het lijkt bij hem altijd fout te gaan bij de beslissende pass. Toch wel vreemd dat dat niet verbeterd, daar train je toch op?
Daniel de Ridder heeft wat dat betreft naar mijn mening een betere eindpass dan Rosales, maar ik zie de Ridder minder snel de achterlijn halen. Maar goed, de achterlij halen heeft geen zin als je geen goede voorzet kan geven. Dus mjin voorkeur gaat ook uit naar de Ridder.
Als ik het zo op ajax.netwerk.to lees zal de Ridder niet veel speelminuten van Blind krijgen. Blijkbaar hebben die twee ooit woorden gehad en is Danny nu blind van woedequote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de achterlijn halen dat heeft Rosales dit seizoen ook geen enkele keer gedaan dus wat dat betreft kun je beter De Ridder laten spelen. Maar Blind zag eerst meer in De Mul dan in De Ridder, weet niet hoe het nu zit.
OMFG, dus hij wordt dan "uit principe" niet opgesteld?quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:49 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Als ik het zo op ajax.netwerk.to lees zal de Ridder niet veel speelminuten van Blind krijgen. Blijkbaar hebben die twee ooit woorden gehad en is Danny nu blind van woede![]()
Zeg dat maar tegen Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spelers van het eerste in het jeugd team zetten moeten ze ook eens verbieden..
Hele stuk: http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=39650quote:Pierre Tosch ijverige stagiair bij Jong Ajax
Amsterdam, 22 maart 2005
Wie is toch die lange sterke jongen met dat staartje? De vraag hield de omstanders rond het trainingsveld bij de ArenA behoorlijk bezig. Stanley Aborah gaf uitsluitsel. Pierre Tosch van Ajax Zaterdag trainde mee. De 22-jarige verdediger kreeg twee weken geleden een belletje van John van den Brom dat hij zich in de trainingsgroep mocht melden. Dat liet hij zich niet twee keer zeggen.
Van AFC, via Ajax Zaterdag, naar Jong Ajax, naar het trainingsveld van Ajax 1. ,,Dit koester je, vergeet je nooit meer", zei Pierre Tosch lachend na de training.
quote:Dinsdag 22 maart - Landzaat ziet Ajax nog als een verbetering
(Verslaggever SV, Amsterdam, 15.03u GMT+01.00, Sportweek)
AZ-er Danny Landzaat heeft in een interview in de Sportweek aangegeven dat hij Ajax ziet als een verbetering, mocht hij aan het eind van het seizoen naar Amsterdam verkassen.
De international spreekt van 'een topclub' en wekt de indruk dat hij open staat voor een transfer naar Ajax aan het eind van dit seizoen. In de winterstop gingen de geruchten dat Ajax hem graag zou willen inlijven. Landzaat, afkomstig uit de Ajax-school, zou met zijn ervaring en inzicht een uitstekende aanvulling zijn voor het middenveld van Ajax. Vermoedelijk vraagt AZ-voorzitter Dirk Scheringa maar liefst tien miljoen euro voor de middenvelder. Eerder meldde nog de Volkskrant, dat het om zes miljoen euro zou gaan. Echter, door het succes van AZ in de loop van het seizoen, kan de vraagprijs nog hoger uitvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |