Jij zegt het :-)quote:Op zaterdag 19 maart 2005 01:03 schreef op_dreef het volgende:
Bij ons is het domheid troef!
En dát moeten wij dus proberen te voorkomenquote:
Da's wel interessant dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:49 schreef kastanova het volgende:
Waar het bij @home toch vooral op de procedures gericht was, was de trainig hier toch meer op de klant toegespitst.
En dat ging van communicatietype persoonlijkheidstests (De Promotor, Analist, Supporter en Controller) tot het spiegelen van karakter en stemmingen.
Ja, dat is inderdaad niet verstandig.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Dat deed ik dus écht niet he? Doen alsof ik van iemand toestemming nodig had...
Ik ging ook nooit wat navragen, maar eerder 'overleggen met een collega'. Niet het idee geven dat je maar een simpele callcenter-agent bent. Dan nemen ze niets van je aan, en willen ze bij problemen meteen de chef spreken.
"Nee, meneer Jansen, ik hoef hierover het hoofd van de afdeling niet te raadplegen. Ik word geacht in te schatten welke urgentie uw probleem heeft, en ik stel de volgende oplossing voor..."
Veel dure woorden gebruiken ook..
Onenigheid met het managementquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:51 schreef DennisMoore het volgende:
Da's wel interessant dan..
Waarom was je vertrokken bij @Home, zei je?.
dat is echt herkenbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:59 schreef _Boo_ het volgende:
Ik ben totaal niet in staat mensen te kalmeren als ze boos opbellen hangen ze 5 minuten later nog tien keer bozer op. Het is niet dat ik onbeleefd ben of iets dergelijks want dan was ik er wel op aangesproken door een supervisor, het is meer iets in m'n stem denk ik dat ze helemaal gek maakt, waarschijnlijk horen ze wel dat ik het niet al te serieus neem. Ik word altijd voor bijdehand uitgemaakt of ze zeggen dat ik makkelijk praten heb![]()
Maar gelukkig liggen m'n ambities hier ook niet dus dat scheelt weer.![]()
Maar tot die tijd ben jij ook veroordeeld tot het opdreunen van scripts die nog te knullig klinken om succesvol over te komen op de klant!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef op_dreef het volgende:
Ik, als student, moet natuurlijk wel wat bijverdienen om in mijn levensonderhoud te kunnen blijven voorzien. Daarom ben ik veroordeeld tot de meest knullige bijbaantjes.
Sinds kort werk ik in een call-center. Mijn god, wat een zielige loonslaven werken daar zeg. Allemaal laag opgeleide miepen (de meeste hebben hun kappersopleiding niet afgemaakt) die precies doen wat ze gevraagt wordt. Alles moet worden afgeturfd, alles moet tot op de millimeter worden bijgehouden, en ze eten (voor een schijntje) uit de hand van de baas die de meest absurde eisen aan zijn medewerkers stelt. Moet je voorstellen, je hele leven lang veroordeeld zijn tot het opdreunen van scripts die nog te knullig klinken om succesvol over te komen op de klant!
Iedere keer als ik mijn tijd heb uitgezeten besef ik toch maar weer hoe waardevol het afmaken van een fatsoenlijke studie is!
Uhmquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
dat is echt herkenbaar
maar zeg es eerlijk.. soms doe je het gewoon expres, of niet
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:21 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
De persoonlijke aanval vind ik sowieso vrij dom, op het moment dat je mij aan de telefoon heb, ben ik de enige die wat voor je kan doen dan kan je me maar beter te vriend houden lijkt me.
watch out for _boo_quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:21 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Uhm... ik kan niet ontkennen dat ik het inderdaad enigszins irritant vind wanneer mensen opbellen en het mij vervolgens persoonlijk (alsof ik enige verantwoordelijkheid heb daar, ik neem de telefoon op) kwalijk nemen dat hun verzekering is stopgezet omdat ze het afgelopen jaar geen premie betaald hebben.
De persoonlijke aanval vind ik sowieso vrij dom, op het moment dat je mij aan de telefoon heb, ben ik de enige die wat voor je kan doen dan kan je me maar beter te vriend houden lijkt me.
er bestaat zoiets als minimum loon? da's echt wel meer dan 4,50.. als dit waar is zeker geen cao waar hij aan moet voldoen?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 04:04 schreef i-spy24 het volgende:
1 Callcenter waar je nooit moet gaan werken is die ene in Cappelle ad IJsel onder de naam: ITNS
Vooral het beleid van een dikke coordinator is te vergelijken met die van een Kampf-commandant uit de 2de wereldoorlog.
Daarbij is het loon gewoon lachwekkend(¤ 4,50 per uur voor 23 jaar en ouder..dus ook als je 30 bent) en moet je je aan hun strakke tijden houden zoals koffie halen alleen in je 15 min pauze en naar de WC alleen als je pauze van 30 minuten hebt.
Verder wordt wel verwacht dat je elke dag 30 min eerder op je werk bent voor dat je begint en dat je nog 30 min overwerkt zonder extra uitbetaling.
Ze adverteren regelmatig omdat ze voor de regio Zuid-Holland als intermediar vrij groot zijn en projecten voor KPN/Eneco en zelfs de NS doen.
Mocht je benaderd worden voor Callcenter werk of een uitzendbureau binnenlopen en je wordt daarvoor benanderd,informeer wel even voor welke werkgever het is en of die in Cappelle ad IJsel is gevestigd.Oh ja...tegenwoordig hebben ze ook een filiaal in Antwerpen.
Zoals ik al zei: Er worden frequent mensen gevraagd. En iedere slimmerik weet wat dat betekent als een bedrijf te maken heeft met een snelle doorstroming van personeelsleden.
Inbound is dat jij wordt gebeld en outbound is dat jij moet bellenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:02 schreef Robin__ het volgende:
Wat is inbound en outbound? voor de niet-call-center slaven..
Ik ben ook 1 van de parttime callcenterslaven. Alweer driekwart jaar ofzo bij mijn huidige werkgever.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:10 schreef harlingen het volgende:
Wat ik mij nu al tijden afvraag: waarom gebruiken outbound call centers geen nummerweergave? De nummers zijn altijd afgeschermd. Heeft dit een reden?
Waarom worden niet de nummers gebruikt van de bedrijven waarvoor gebeld wordt? Als je bijv. outbound werk doet voor een verzekeringsmaatschappij, dan kan je dat telefoonnummer toch op de nummerweergave van mensen laten verschijnen?
Je weet altijd precies waar de betreffende persoon voor gebeld is. Kan je gewoon opzoeken in het systeem als je wilt. Willen is dus wat anders dan kunnen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:33 schreef hermandeperman het volgende:
Ik denk dat de reden is dat outbount callcenters vaak 's avonds werken en overdag geen mensen aan het werk hebben. Vaak weten de mensen die inbound zitten op een outbound callcenter (vaak maar 1 of 2) niet alles van het "outbound-onderwerp" af. Ook bellen veen outbound callcenters op verschillende projecten. Dus weet je niet waar de betreffende persoon voor gebeld is...
Maar nogmaals, dit is wat ik denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |