abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:16:20 #1
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25578251
Ik, als student, moet natuurlijk wel wat bijverdienen om in mijn levensonderhoud te kunnen blijven voorzien. Daarom ben ik veroordeeld tot de meest knullige bijbaantjes.

Sinds kort werk ik in een call-center. Mijn god, wat een zielige loonslaven werken daar zeg. Allemaal laag opgeleide miepen (de meeste hebben hun kappersopleiding niet afgemaakt) die precies doen wat ze gevraagt wordt. Alles moet worden afgeturfd, alles moet tot op de millimeter worden bijgehouden, en ze eten (voor een schijntje) uit de hand van de baas die de meest absurde eisen aan zijn medewerkers stelt. Moet je voorstellen, je hele leven lang veroordeeld zijn tot het opdreunen van scripts die nog te knullig klinken om succesvol over te komen op de klant!

Iedere keer als ik mijn tijd heb uitgezeten besef ik toch maar weer hoe waardevol het afmaken van een fatsoenlijke studie is!

[ Bericht 0% gewijzigd door op_dreef op 19-03-2005 00:27:47 ]
pi_25578578
Heb je er weleens over nagedacht dat het voor die vrouwen een ideale bijbaan is? Je hoeft niks te kunnen, geen stress en het betaalt niet eens zo heel erg slecht. Ideaal voor moeder die niet altijd thuis willen zitten, of gewoon het geld goed kunnen gebruiken.
Big dick.
pi_25578586
Spelfouten.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:33:49 #4
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25578654
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:30 schreef HassieBassie het volgende:
Heb je er weleens over nagedacht dat het voor die vrouwen een ideale bijbaan is? Je hoeft niks te kunnen, geen stress en het betaalt niet eens zo heel erg slecht. Ideaal voor moeder die niet altijd thuis willen zitten, of gewoon het geld goed kunnen gebruiken.
Het lijkt me alleen zo'n uitzichtloos leven. Ik kan me niet voorstellen dat ik iets dergelijks tot in lengte van dagen zou willen blijven doen!
pi_25578686
Dat kan wel zo zijn, maar we hebben het hier over spelfouten.
pi_25578717
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:29 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Blijf eens even on topic, urkelboy!
Idioot, je zegt over andere mensen dat ze debiel zijn (althans dat impliceer je), maar zelf maak je achterlijke taalfouten. Dus tief een eind op.
pi_25578720
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:33 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Het lijkt me alleen zo'n uitzichtloos leven. Ik kan me niet voorstellen dat ik iets dergelijks tot in lengte van dagen zou willen blijven doen!
Dat hoeft ook niet, dat doet je toekomstige vrouw wel.
Big dick.
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:37:02 #8
28451 Exhale_02
Laffe borrelaar!
pi_25578729
Kies dan ook een call-center waar je bijna alleen maar met studenten zit...
  zaterdag 19 maart 2005 @ 00:42:00 #9
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25578835
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:37 schreef Exhale_02 het volgende:
Kies dan ook een call-center waar je bijna alleen maar met studenten zit...
Dat is natuurlijk irreëel. Qua bijbaantjes valt er op het moment nou eenmaal weinig te kiezen.
pi_25578858
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:40 schreef op_dreef het volgende:
Anders zet jij jezelf even de grens over. Of moet ik het even voor je doen ?
Hoe wou je dat doen dan, dreigen met spelfouten?
pi_25579008
Ik mag over 9 uur weer gaan bellen
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_25579185
Bij ons in het callcenter is het hartstikke gezellig, en van domme wijven en hongerloontjes is geen sprake.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 19 maart 2005 @ 01:03:14 #13
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25579297
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:58 schreef heiden6 het volgende:
Bij ons in het callcenter is het hartstikke gezellig, en van domme wijven en hongerloontjes is geen sprake.
Dan werk jij in een ander callcenter als ik. Bij ons is het domheid troef!
pi_25579338
Daarom werk je zeker ook bij een callcenter, schrijven ging je te slecht af. .
pi_25579385
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 01:03 schreef op_dreef het volgende:

[..]

Dan werk jij in een ander callcenter als ik. Bij ons is het domheid troef!
Dan hebben we beiden een passende baan gevonden, me dunkt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 19 maart 2005 @ 01:10:16 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25579424
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:43 schreef Meh7 het volgende:

Hoe wou je dat doen dan, dreigen met spelfouten?

Hij's fijn.

TS: Die vrouwtjes denken waarschijnlijk precies hetzelfde over die studentjes .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25579445
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 01:05 schreef boebiedoe het volgende:
Daarom werk je zeker ook bij een callcenter, schrijven ging je te slecht af. .
Niet generaliseren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25579468
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 01:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Niet generaliseren.
en na het werk natuurlijk een 'wijf' mee naar huis nemen he? dat kan namelijk omdat je niet meer bij je ouders woont
pi_25579494
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 01:13 schreef SanyoSoft het volgende:

[..]

en na het werk natuurlijk een 'wijf' mee naar huis nemen he? dat kan namelijk omdat je niet meer bij je ouders woont
Typisch.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Spellchecker zaterdag 19 maart 2005 @ 03:01:00 #20
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25580848
En vooral ook niet even posten op welk call-center je zit natuurlijk
Tevens -purist.
pi_25581246
1 Callcenter waar je nooit moet gaan werken is die ene in Cappelle ad IJsel onder de naam: ITNS
Vooral het beleid van een dikke coordinator is te vergelijken met die van een Kampf-commandant uit de 2de wereldoorlog.
Daarbij is het loon gewoon lachwekkend(¤ 4,50 per uur voor 23 jaar en ouder..dus ook als je 30 bent) en moet je je aan hun strakke tijden houden zoals koffie halen alleen in je 15 min pauze en naar de WC alleen als je pauze van 30 minuten hebt.
Verder wordt wel verwacht dat je elke dag 30 min eerder op je werk bent voor dat je begint en dat je nog 30 min overwerkt zonder extra uitbetaling.
Ze adverteren regelmatig omdat ze voor de regio Zuid-Holland als intermediar vrij groot zijn en projecten voor KPN/Eneco en zelfs de NS doen.
Mocht je benaderd worden voor Callcenter werk of een uitzendbureau binnenlopen en je wordt daarvoor benanderd,informeer wel even voor welke werkgever het is en of die in Cappelle ad IJsel is gevestigd.Oh ja...tegenwoordig hebben ze ook een filiaal in Antwerpen.
Zoals ik al zei: Er worden frequent mensen gevraagd. En iedere slimmerik weet wat dat betekent als een bedrijf te maken heeft met een snelle doorstroming van personeelsleden.
pi_25581273
TS voelt zich te goed voor deze wereld?

Mijn vriendin werkt ook bij een call-center en heeft gewoon een HBO studie afgerond.
En in plaats van zielig thuis te gaan zitten omdat de banen in die sector niet voor het oprapen liggen besluit ze aan te pakken wat ze kan tot ze een goede baan gevonden heeft.

Idioot!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 04:20:21 #23
84524 Morwen
I got life
pi_25581307
Ehm, doe maar gewoon optieven

15 keer per dag een bedrijf met totaal onbelangrijke info is niet waar ik op zit te wachten

Ga maar iets nuttigs doen ofzo
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 19 maart 2005 @ 09:33:57 #24
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25581842
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 04:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
TS voelt zich te goed voor deze wereld?

Mijn vriendin werkt ook bij een call-center en heeft gewoon een HBO studie afgerond.
En in plaats van zielig thuis te gaan zitten omdat de banen in die sector niet voor het oprapen liggen besluit ze aan te pakken wat ze kan tot ze een goede baan gevonden heeft.

Idioot!
Och, callcenter is ook een vrij algemene term.

Je hebt ook callcenters waar voornamelijk (afgestudeerde) hoogopgeleiden werken. Maar goed, dan praat je dus ook niet over enquettewerk of telemarketing.
Krekker is de bom!
  zaterdag 19 maart 2005 @ 09:49:34 #25
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_25582014
Het maakt nogal uit of je inbound of outbound zit (gebeld worden of zelf bellen). Via de telefoon keer op keer mensen opbellen met dezefde vraag of ze een of ander klotenproduct willen lijkt me zelf hardstikke kutwerk. Zit zelf nu in een inbound callcenter waar mensen met verschillende vragen bij me terecht kunnen komen, werk zelfs op verschillende afdelingen waardoor dr nog meer afwisseling is. Verdiend ook wel redelijk en meestal wel leuke collegas.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_25583377
mijn geweldige polaetje is eruit gehaald
-
  zondag 27 maart 2005 @ 21:51:55 #27
117950 efa
schattig
pi_25791156
Toen ik nog in een outbound callcenter werkte vond ik mijn collega's ook vaak vrij troosteloos: plichtmatig en a-creatief dag in dag uit doen wat op je monitor staat.
Nu bel ik inbound (reserveringen) en het is hartstikke leuk! Zo waarlijk 'gesprekken' met de mensen aan de telefoon! Collega's zijn ook een stuk blijer
en zo is het maar net.
pi_25792432
ons callcenter is kei tof

best goed betaald... leuke mensen... en zeker als je d'r wat langer werkt zijn de supervisors (vergeef me als ik t niet goed schrijf he...) hartstikke relaxed... mij hoor je niet klagen...

vooral de inbound is natuurlijk leuk...
pi_25792592
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef op_dreef het volgende:
Ik, als student, moet natuurlijk wel wat bijverdienen om in mijn levensonderhoud te kunnen blijven voorzien. Daarom ben ik veroordeeld tot de meest knullige bijbaantjes.

Sinds kort werk ik in een call-center. Mijn god, wat een zielige loonslaven werken daar zeg. Allemaal laag opgeleide miepen (de meeste hebben hun kappersopleiding niet afgemaakt) die precies doen wat ze gevraagt wordt. Alles moet worden afgeturfd, alles moet tot op de millimeter worden bijgehouden, en ze eten (voor een schijntje) uit de hand van de baas die de meest absurde eisen aan zijn medewerkers stelt. Moet je voorstellen, je hele leven lang veroordeeld zijn tot het opdreunen van scripts die nog te knullig klinken om succesvol over te komen op de klant!

Iedere keer als ik mijn tijd heb uitgezeten besef ik toch maar weer hoe waardevol het afmaken van een fatsoenlijke studie is!
Merlijn ?!!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_25792605
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 04:04 schreef i-spy24 het volgende:
1 Callcenter waar je nooit moet gaan werken is die ene in Cappelle ad IJsel onder de naam: ITNS
Vooral het beleid van een dikke coordinator is te vergelijken met die van een Kampf-commandant uit de 2de wereldoorlog.
Daarbij is het loon gewoon lachwekkend(¤ 4,50 per uur voor 23 jaar en ouder..dus ook als je 30 bent) en moet je je aan hun strakke tijden houden zoals koffie halen alleen in je 15 min pauze en naar de WC alleen als je pauze van 30 minuten hebt.
Verder wordt wel verwacht dat je elke dag 30 min eerder op je werk bent voor dat je begint en dat je nog 30 min overwerkt zonder extra uitbetaling.
Ze adverteren regelmatig omdat ze voor de regio Zuid-Holland als intermediar vrij groot zijn en projecten voor KPN/Eneco en zelfs de NS doen.
Mocht je benaderd worden voor Callcenter werk of een uitzendbureau binnenlopen en je wordt daarvoor benanderd,informeer wel even voor welke werkgever het is en of die in Cappelle ad IJsel is gevestigd.Oh ja...tegenwoordig hebben ze ook een filiaal in Antwerpen.
Zoals ik al zei: Er worden frequent mensen gevraagd. En iedere slimmerik weet wat dat betekent als een bedrijf te maken heeft met een snelle doorstroming van personeelsleden.
Over The Talent Factory heb ik ook horrorverhalen gehoord.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25792692
quote:
Over The Talent Factory heb ik ook horrorverhalen gehoord.
Heb ooit eens iets gelezen over een soort... power-sessies.. die moesten de medewerkers voor aanvang van iedere shift gezamenlijk doen... in een kringetje enzo... Hehe... doen zich de meest vreemde verhalen de ronde..
pi_25792722
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

Heb ooit eens iets gelezen over een soort... power-sessies.. die moesten de medewerkers voor aanvang van iedere shift gezamenlijk doen... in een kringetje enzo... Hehe... doen zich de meest vreemde verhalen de ronde..
'Elkaar oppeppen'.

Een paar colllega's van ons hebben er geloof ik ook gewerkt.

'
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 27 maart 2005 @ 22:45:29 #33
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_25792880
Binnenkort wordt telefonisch colporteren verboden
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_25792996
1. Callcenterwerk is kut.
2. Kan weinig taalfouten ontdekken.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_25793114
quote:
'Elkaar oppeppen'. Een paar colllega's van ons hebben er geloof ik ook gewerkt.
nee... echt.. haha! komisch
quote:
Binnenkort wordt telefonisch colporteren verboden
hoop het toch van niet... heb net een contractverlenging van een half jaar binnen.. hm of ze moeten me permanent inbound laten bellen.. maar dat zal wel niet... en ach... die callcenters zijn toch sluw genoeg om het op zo'n manier te brengen dat het weer niet onder verkoop gaat, waarschijnlijk...
  Spellchecker maandag 28 maart 2005 @ 01:04:08 #36
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25797013
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:31 schreef Perruche het volgende:
ons callcenter is kei tof

best goed betaald... leuke mensen... en zeker als je d'r wat langer werkt zijn de supervisors (vergeef me als ik t niet goed schrijf he...) hartstikke relaxed... mij hoor je niet klagen...

vooral de inbound is natuurlijk leuk...
op welke regio zit jij
Tevens -purist.
pi_25797335
quote:
op welke regio zit jij
ik werk in rotterdam... bij zo een salesgeval... we verkopen door heel NL en we doen nu ook wat inbound voor de frequentiewijzigingen in ZuidHolland... hoezo... bekend?
  Spellchecker maandag 28 maart 2005 @ 01:28:17 #38
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_25797636
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik werk in rotterdam... bij zo een salesgeval... we verkopen door heel NL en we doen nu ook wat inbound voor de frequentiewijzigingen in ZuidHolland... hoezo... bekend?
ik zit bij dezelfde firma op de helpdesk
Tevens -purist.
pi_25797724
waar werk je?
ik in utrecht centraal, mensen bellen om als pensioen advies bureau.. afspraak maken voor een adviseur die gratis langskomt, word best goed betaald voor mijn leeftijd
pi_25797755
quote:
Op zondag 27 maart 2005 22:31 schreef Perruche het volgende:
ons callcenter is kei tof

best goed betaald... leuke mensen... en zeker als je d'r wat langer werkt zijn de supervisors (vergeef me als ik t niet goed schrijf he...) hartstikke relaxed... mij hoor je niet klagen...

vooral de inbound is natuurlijk leuk...
ons ook wel.. leuke mensen, hele avond gratis drinken, einde avond gratis bier, mag switchen van regio wanneer je maar wilt..

en als je sommige mensen dr naam ziet staan op je scherm.. "Mevr. Aars" ik kon echt niet normaal de telefoon openemen en lachte me kapot !!!!111
  maandag 28 maart 2005 @ 01:38:12 #41
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_25797852
Een callcenter is ideaal als 2e baantje.
Maar ook als vaste baan als je weinig zin in hebt in stress of teveel verantwoordelijkheid.
Waar het ook goed voor is, is als opstapje binnen ene bepaalde branche.
Daarnaast leer je in teamverband werken, wat klantvriendelijkheid is en dergelijke.
En in het geval van de TS, precies wat hem niet ligt.

De een kan het aan en de ander niet.
Ik zit op een callcenter op de IT-afdeling en het bevalt me prima!
Het is afwisselend en uitdagend, naast het feit dat ik elke dag wel bijleer.
Plus ik kan mijn "klanten" de callcenter medewerkers uithelpen door de een of andere oplossing aan te bieden.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_25797894
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:38 schreef Mukie het volgende:
Een callcenter is ideaal als 2e baantje.
Maar ook als vaste baan als je weinig zin in hebt in stress of teveel verantwoordelijkheid.
Waar het ook goed voor is, is als opstapje binnen ene bepaalde branche.
Daarnaast leer je in teamverband werken, wat klantvriendelijkheid is en dergelijke.
En in het geval van de TS, precies wat hem niet ligt.

De een kan het aan en de ander niet.
Ik zit op een callcenter op de IT-afdeling en het bevalt me prima!
Het is afwisselend en uitdagend, naast het feit dat ik elke dag wel bijleer.
Plus ik kan mijn "klanten" de callcenter medewerkers uithelpen door de een of andere oplossing aan te bieden.
ditto here i guess

ik werk ook in een supermarkt waar steeds meer van mij verwacht word.. omdat het allemaal nou niet echt super draait..

soms word de laat wel erg hoog gelegd en is callcenter werk heerlijk
pi_25797896
quote:
ik zit bij dezelfde firma op de helpdesk
haha! komisch!
quote:
ik in utrecht centraal, mensen bellen om als pensioen advies bureau.. afspraak maken voor een adviseur die gratis langskomt, word best goed betaald voor mijn leeftijd
jep... dat moeten wij ook wel eens doen...haha, dat kan ik echt voor geen meter!!! enige wat ik een beetje kan verkopen zijn de producten van upc...

met pensioenen had ik een keer zo een man... die vroeg... bel je voor een pensioenadviseur te bestellen...?
ik: njah, zo zou u het kunnen noemen...
man: doet u mij maar een paarse!
ik:
pi_25797899
Ik heb hier nog ergens een interessant VN-artikel liggen over een callcenter waar sprake is van een strakke discipline. Elke minuut wordt geregistreerd, ook als je naar de wc gaat e.d. In het artikel melden de bewuste medewerkers dat ze daar goed bij gedijen, maar ik ben er een beetje sceptisch over.
Ijzeren discipline is fantastisch, maar Big Brother-style-discipline ook?

Welnu... het zal wel. Voor het bedrijf is de data natuurlijk ontzettend interessant.
pi_25797935
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

haha! komisch!
[..]

jep... dat moeten wij ook wel eens doen...haha, dat kan ik echt voor geen meter!!! enige wat ik een beetje kan verkopen zijn de producten van upc...

met pensioenen had ik een keer zo een man... die vroeg... bel je voor een pensioenadviseur te bestellen...?
ik: njah, zo zou u het kunnen noemen...
man: doet u mij maar een paarse!
ik:
haha..

of hier: welke stappen heeft u al ondernomen
hij: de goeieeeeeeeeeee
ik: *hangt op

tis verdomme een gratis service, waar doen ze moeilijk over?
pi_25797947
quote:
k heb hier nog ergens een interessant VN-artikel liggen over een callcenter waar sprake is van een strakke discipline. Elke minuut wordt geregistreerd, ook als je naar de wc gaat e.d. In het artikel melden de bewuste medewerkers dat ze daar goed bij gedijen, maar ik ben er een beetje sceptisch over.
Ijzeren discipline is fantastisch, maar Big Brother-style-discipline ook?

Welnu... het zal wel. Voor het bedrijf is de data natuurlijk ontzettend interessant.
nou, wat een baggerbeleid... dan kan je niet eens meer leuke dingen doen tijdens die uurtjes.. moet je echt gaan werken voor je geld... en goed bij gedijen... tja.. ik vind het hartstikke gezellig en heb nu meer lol in m'n werk, dan dat iedere beweging die ik maak geregistreerd wordt... lijkt me.
pi_25797995
quote:
tis verdomme een gratis service, waar doen ze moeilijk over?
bellen kost tijd... tijd is geld.. je weet tog

ze denken gewoon dat jij de reddende engel bent mên... en als jij zorgt dat ze in die waan blijven doe je je werk goed.
pi_25798016
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

bellen kost tijd... tijd is geld.. je weet tog

ze denken gewoon dat jij de reddende engel bent mên... en als jij zorgt dat ze in die waan blijven doe je je werk goed.
ach ja, ik krijg dinsdag weer training.. zal wel goedkomen
pi_25798043
quote:
ach ja, ik krijg dinsdag weer training.. zal wel goedkomen
veel plezier enzo.... trainings zijn lachwekkend

Ik ga me nest maar eens opzoeken denk ik... bye bye
pi_25798122
Het bewuste VN-artikel (6 november 2004) heeft als titel: "Wie zegt dat werk leuk moet zijn?" en als inleiding:
quote:
Callcenter T-Mobile: duizend bellers aan de moderne lopende band.

De werkdag is er per seconde geregeld. Elke handeling wordt digitaal vastgelegd. Drie keer te laat komen betekent ontslag. Onmenselijke werkomstandigheden? Integendeel! De duizend telefoonbeantwoorders van T-Mobile zijn erg over hun baas te spreken. 'Hier word ik tenminste afgerekend op wat ik doe!'
Vrij Nederland keek en luisterde mee in het enorme callcenter van T-Mobile te Rijswijk. 'Werken in een callcenter? Dat is topsport!'
Toegegeven... productiviteit maakt gelukkig. En de één vindt dit vreselijk, de ander heerlijk.
Ik zou dit niet trekken, in ieder geval.
pi_25798131
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

veel plezier enzo.... trainings zijn lachwekkend

Ik ga me nest maar eens opzoeken denk ik... bye bye
thanks

eerste avond had ik 2 afpraken in 2 uur, 2e avond 2 over de hele avond.. daarna niks, en 1tje die werd afgezegd..

voor de rest heb ik wel plezier in het werk.
pi_25798156
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

veel plezier enzo.... trainings zijn lachwekkend

Ik ga me nest maar eens opzoeken denk ik... bye bye
ach ja bedankt

eerste avond had ik er 2 in 2 uur, volgende avond 2.. toen niks en daarna werd er 1 afgezegd..
zeiden wel dat er een hele goeie tussen zat dus ik hoor het dinsdag wel

truste!
pi_25798160
*sorry dubbel, zag niet dat ie op 2e pagina stond *schaamt*
pi_25798323
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:47 schreef Perruche het volgende:

[..]

veel plezier enzo.... trainings zijn lachwekkend

Ik ga me nest maar eens opzoeken denk ik... bye bye
Ja, inderdaad.

Was jij er nou ook bij vorige keer met die gozer van Essent, die steeds begon over allerlei facetten van porno?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25798374
quote:
Op maandag 28 maart 2005 01:31 schreef Sjoe538 het volgende:
waar werk je?
ik in utrecht centraal, mensen bellen om als pensioen advies bureau.. afspraak maken voor een adviseur die gratis langskomt, word best goed betaald voor mijn leeftijd
Search & Results?
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 28 maart 2005 @ 02:10:16 #56
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_25798422
Callcenters zijn wel redelijk ruk ja. Enige wat je moet hopen is dat er een immens lekker wijf in de cubicle naast je zit, dan houd je het wel redelijk vol.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_25800178
quote:
Ja, inderdaad.

Was jij er nou ook bij vorige keer met die gozer van Essent, die steeds begon over allerlei facetten van porno?
geloof t nie... heb k iets gemist dan..?
pi_25800257
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Search & Results?
Ik ken iemand die daar werkt.
"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  maandag 28 maart 2005 @ 15:47:28 #59
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_25807459
Btw: waag het niet mij te bellen kutventje
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
pi_25807771
quote:
Op maandag 28 maart 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Search & Results?
Pensioenplatform
pi_25807987
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:58 schreef heiden6 het volgende:
Bij ons in het callcenter is het hartstikke gezellig, en van domme wijven en hongerloontjes is geen sprake.
Welk callcenter mag dat wezen dan?
pi_25808748
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:09 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Welk callcenter mag dat wezen dan?
in rotterdam... ik werk gezellig met heiden6
pi_25808807
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:41 schreef Perruche het volgende:

[..]

in rotterdam... ik werk gezellig met heiden6
Ja welke in Rotterdam?
  maandag 28 maart 2005 @ 16:59:13 #64
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_25809208
Het grappige/sneue is dat studenten vaak niet eens in de gaten hebben hoeveel rijkdom ze hebben. Elke maand een standaard zakcentje extra terwijl een ander zonder studie er krom voor moet liggen.
Ik heb al verscheidene (ex)studenten zien huilen bij de aanblik op hun eerste loonstrookje. Alsof iedereen zo maar 2000 euro netto per maand verdient en zij dat als beginners ook minimaal krijgen zouden
Grappig en onrealistisch..... Ik zou willen dat ik weer student was. Ondanks dat het aan het eind van de maand de touwtjes aan elkaar knopen was was het toch echt een luxe-leventje.
Proud Powerpauper
  maandag 28 maart 2005 @ 17:59:24 #65
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_25810614
hey parttime loonslaaf!
pi_25810822
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:43 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ja welke in Rotterdam?
bellservices... maar stil he!
  maandag 28 maart 2005 @ 18:18:17 #67
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_25811069
quote:
Op maandag 28 maart 2005 16:59 schreef Nuek het volgende:
Het grappige/sneue is dat studenten vaak niet eens in de gaten hebben hoeveel rijkdom ze hebben. Elke maand een standaard zakcentje extra terwijl een ander zonder studie er krom voor moet liggen.
Ik heb al verscheidene (ex)studenten zien huilen bij de aanblik op hun eerste loonstrookje. Alsof iedereen zo maar 2000 euro netto per maand verdient en zij dat als beginners ook minimaal krijgen zouden
Grappig en onrealistisch..... Ik zou willen dat ik weer student was. Ondanks dat het aan het eind van de maand de touwtjes aan elkaar knopen was was het toch echt een luxe-leventje.
True, true..Ben zelf nu ook nog student en werk op een helpdesk. Drie shifts van 4,5 of 5 uur..Of een avondje en een dag in het weekend...en bovenop de studiefinanciering komt daarmee ruim 100 euro per week. Dan moet je het als student toch wel kunnen redden lijkt me..
Gourmetten of steengrillen?
pi_25811879
Voor de mensen die zich afvragen hoe zo'n callcenter er uitziet; in dit geval Search & Results:

Je persoonlijke werkplek (Met o.a. een oud Pentium 2 pc'tje, telefoon, koffie, scripts, dossier en kladblaadje, losse troep)



Je collega rechts: (vrouwelijk, zoals 75% van het callcenter)



Je collega links (de enige collega waarvan ik na +/- 400 werkuren de naam onthouden heb . . Gulcan . )



En je uitzicht:

I was an atheist until I realized I was God
pi_25811974
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

bellservices... maar stil he!
Ohh die staan altijd in het Erasmus Magazine toch? Die heb ik ook weleens gebeld maar toen hadden ze alleen outbound.
  maandag 28 maart 2005 @ 19:00:07 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25811987
Those were the days... .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25816220
quote:
Op maandag 28 maart 2005 18:59 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ohh die staan altijd in het Erasmus Magazine toch? Die heb ik ook weleens gebeld maar toen hadden ze alleen outbound.
jep klopt, ze hebben sowieso bijna alleen outboud... maar het is kei gezellig dus zo erg vind ik dat niet
pi_25817801
quote:
Op maandag 28 maart 2005 21:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

jep klopt, ze hebben sowieso bijna alleen outboud... maar het is kei gezellig dus zo erg vind ik dat niet
Collega!

Btw, je hebt met die presentatie niets gemist. Die knakker van @home maakte de hele tijd superflauwe grapjes over porno, waar niemand om moest lachen, dat was eigenlijk alles.

Trainingen zijn het leukste. Voor negen euro per uur achteroverhangen met een bak koffie, en naar een paar powerpointsheets kijken...



Ik ben wel blij met wat ik verdien. Paar avondjes in de week, shifts van vier of vijf uur, en dan toch weer 450-500 euro per maand.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_25821567
Geven ze blowjobs aan de baas?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25839573
quote:
Op maandag 28 maart 2005 22:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Collega!

Btw, je hebt met die presentatie niets gemist. Die knakker van @home maakte de hele tijd superflauwe grapjes over porno, waar niemand om moest lachen, dat was eigenlijk alles.

Trainingen zijn het leukste. Voor negen euro per uur achteroverhangen met een bak koffie, en naar een paar powerpointsheets kijken...



Ik ben wel blij met wat ik verdien. Paar avondjes in de week, shifts van vier of vijf uur, en dan toch weer 450-500 euro per maand.
hallooo collega...
ik heb niets te melden ... (waar is die coole smiley...)... moet morgen werken.. bah bah

k heb geen zin man
pi_25839583
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 01:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geven ze blowjobs aan de baas?
alleen maar

  dinsdag 29 maart 2005 @ 20:46:58 #76
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_25839652
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

alleen maar

zorg dat je baas word:P
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_25840026
ik wil niet gepijpt worden door m'n onderdanen... ok?

pi_25842974
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 20:44 schreef Perruche het volgende:

[..]

hallooo collega...
ik heb niets te melden ... (waar is die coole smiley...)... moet morgen werken.. bah bah

k heb geen zin man
Troost je, want ik ben er ook weer.

Overigens; knap persoon die jou kan pijpen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 29 maart 2005 @ 22:47:29 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25843093
Callcenterslavin meldt zich

Ik doe alleen weinig sales, sowieso niet naar particulieren, alleen business-to-business eigenlijk. Verder veel enquêteerwerk voor bedrijven (en geen hersenloos vinkjes zetten, maar open vragen waarbij je echt moet doorvragen).

Ik werk voor 2 kantoren, beide in R'dam .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_25844794
Namen willen we horen! (heb een nieuw baantje nodig)
Hmm enquetes; Blauw, USP
  woensdag 30 maart 2005 @ 00:04:09 #81
112214 JMB
Klopt als een bus:
pi_25845163
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 04:04 schreef i-spy24 het volgende:

Ze adverteren regelmatig omdat ze voor de regio Zuid-Holland als intermediar vrij groot zijn en projecten voor KPN/Eneco en zelfs de NS doen.
Wat voor project van KPN? Ik ben daar erg benieuwd naar...
'They're not people, they are hippies!'
  woensdag 30 maart 2005 @ 08:44:22 #82
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25848672
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:16 schreef op_dreef het volgende:
Ik, als student, moet natuurlijk wel wat bijverdienen om in mijn levensonderhoud te kunnen blijven voorzien. Daarom ben ik veroordeeld tot de meest knullige bijbaantjes.

Sinds kort werk ik in een call-center. Mijn god, wat een zielige loonslaven werken daar zeg. Allemaal laag opgeleide miepen (de meeste hebben hun kappersopleiding niet afgemaakt) die precies doen wat ze gevraagt wordt. Alles moet worden afgeturfd, alles moet tot op de millimeter worden bijgehouden, en ze eten (voor een schijntje) uit de hand van de baas die de meest absurde eisen aan zijn medewerkers stelt. Moet je voorstellen, je hele leven lang veroordeeld zijn tot het opdreunen van scripts die nog te knullig klinken om succesvol over te komen op de klant!

Iedere keer als ik mijn tijd heb uitgezeten besef ik toch maar weer hoe waardevol het afmaken van een fatsoenlijke studie is!
één tip: bel mij niet.....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:20:31 #83
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25850151
Verdien best aardig, hoor.
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:25:19 #84
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_25850224
Zit hier in boxtel.. ook op een callcenter.. maar tis een saaie, dooie, lamme bedoeling hier! Slecht salaris, wel een leuk zootje ongeregeld in m'n team
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:26:28 #85
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25850247
Bij binnenkomst in zo'n team worden die scripts je ook door de neus geboord, heb ik het idee. Dit moet je vragen, dat moet je vragen. Bla bla bla.
Goed bedoeld, natuurlijk, dat soort scripts, maar naar mijn idee té 'mechanisch'. Laat het script iets zijn waar mensen op terug kunnen vallen. Iets waar de belangrijkste punten in staan, maar laat hen zelf het gesprek voeren op hun menselijke manier.
Dat lijkt me prettiger voor de werknemer en voor de klant aan de andere kant van de lijn.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:29:51 #86
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25850330
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:26 schreef Natalie het volgende:
Bij binnenkomst in zo'n team worden die scripts je ook door de neus geboord, heb ik het idee. Dit moet je vragen, dat moet je vragen. Bla bla bla.
Goed bedoeld, natuurlijk, dat soort scripts, maar naar mijn idee té 'mechanisch'. Laat het script iets zijn waar mensen op terug kunnen vallen. Iets waar de belangrijkste punten in staan, maar laat hen zelf het gesprek voeren op hun menselijke manier.
Dat lijkt me prettiger voor de werknemer en voor de klant aan de andere kant van de lijn.
Begrijp volkomen wat je zegt, hoor, maar vooral bij inboud projecten is de klant (van het callcenter) erg streng. ZIJ willen dat er zus en zo word gezegd, ondanks de expertise en ervaring van de agents.

[ Bericht 0% gewijzigd door HekManiac op 30-03-2005 10:38:25 ]
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
pi_25850684
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 00:30 schreef HassieBassie het volgende:
Heb je er weleens over nagedacht dat het voor die vrouwen een ideale bijbaan is? Je hoeft niks te kunnen, geen stress en het betaalt niet eens zo heel erg slecht. Ideaal voor moeder die niet altijd thuis willen zitten, of gewoon het geld goed kunnen gebruiken.
Je bent en blijft een loonslaaf
Heb zelf op een technisch support center gezeten
Ben je al beter mee af dan wat hierboven beschreven werd het is iets intelligenter maar mijn god
Je mag niks, procedure voor alles en als het niet gedocumenteerd staat mag je het niet doen (zelfs as je weet dat het werkt) quantiteit iin geholpen klanten is belangrijker dan qualiteit de klanten ontvingen, en alles is op de klok
Koffie van 10.00 tot 10.15 en niet 10.03 tot 10.18 anders gaat het tota en de SLA's door de war

Nee het is moderne lavernij helaas is een opleiding niet eens garantie dat je hier aan ontsnapt, je gaat meer en meer van deze dingen krijgen dankzij het "outsourcen" aan frote (loyale)(ameriikaanse) bedrijven
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_25850716
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:26 schreef Natalie het volgende:
Bij binnenkomst in zo'n team worden die scripts je ook door de neus geboord, heb ik het idee. Dit moet je vragen, dat moet je vragen. Bla bla bla.
Goed bedoeld, natuurlijk, dat soort scripts, maar naar mijn idee té 'mechanisch'. Laat het script iets zijn waar mensen op terug kunnen vallen. Iets waar de belangrijkste punten in staan, maar laat hen zelf het gesprek voeren op hun menselijke manier.
Dat lijkt me prettiger voor de werknemer en voor de klant aan de andere kant van de lijn.
Ze zijn er zo van overtuigd dat de klant het waardeert wanneer je haar of hem driemaal per gesprek aanspreekt met mevrouw/meneer plus achternaam.. Ik vraag me echt af of dat onderzocht is, want ik kan me er zo helemaal niks bij voorstellen.
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:49:06 #89
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25850771
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:29 schreef HekManiac het volgende:

Begrijp volkomen wat je zegt, hoor, maar vooral bij inboud projecten is de klant (van het callcenter) erg streng. ZIJ willen dat er zus en zo word gezegd, ondanks de expertise en ervaring van de agents.
Idd!

Zelf denk ik dat er hetzelfde (zo niet méér) bereikt zal worden door de agents met de kennis die ze hebbe,n een eigen invulling te geven in het gesprek en niet te gaan lopen wapperen met dat soort scripts. Dat opdreunen dat wekt alleen maar onbegrip aan de andere kan van de lijn.
Ik heb zelf eens meegemaakt dat ik structureel steeds hetzelfde regeltje te horen kreeg bij een vraag. Toen ik vroeg of ze me ook uit kon leggen wat ze met dat ene zinnetje bedoelde, zei ze dat ze dat ze het moest zeggen en verder geen info mocht geven.
Ja, als het vaker zo gaat, dan vind ik het niet gek dat men vaak kritiek heeft op call-centers. Laat medewerkers hun mensenkennis gebruiken om een goede klantenkring op te bouwen. Probeer ze niet te gebruiken om mensen weg te duwen.

Natuurlijk zullen er ook wel call-centers zijn die dat wél doen.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 30 maart 2005 @ 10:52:02 #90
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_25850834
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:46 schreef _Boo_ het volgende:

Ze zijn er zo van overtuigd dat de klant het waardeert wanneer je haar of hem driemaal per gesprek aanspreekt met mevrouw/meneer plus achternaam.. Ik vraag me echt af of dat onderzocht is, want ik kan me er zo helemaal niks bij voorstellen.
Dat moeten ze.
Zelf roep ik altijd direct dat ze me mogen tutoyeren en meestal wordt dit dan ook wel gedaan. Maar het gebeurt ook wel eens dat ze zeggen: "Maar dat mogen wij niet."
En dan heb ik iets van: maar ík zeg toch dat het mag? Is de klant geen koning?
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:00:52 #91
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25850995
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:52 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat moeten ze.
Zelf roep ik altijd direct dat ze me mogen tutoyeren en meestal wordt dit dan ook wel gedaan. Maar het gebeurt ook wel eens dat ze zeggen: "Maar dat mogen wij niet."
En dan heb ik iets van: maar ík zeg toch dat het mag? Is de klant geen koning?
Ik werk zelf op een outbound sales project. Daarin ben ik qua script helmaal vrij. Er is geen script. Ik mag me compleet aan de klant aanpassen. Ik moet advertenties verkopen aan bedrijven in een bepaalde gids. Als ik bijv. een caféhouder spreek hoef ik echt geen 'U' te zeggen.

Iets anders: Van vrienden en bekenden krijg ik heel weinig waardering betreft werk. Zij denken dat ik idd zo'n scriptslaafje ben die je lasig valt tijdens het eten.
Heb ernstig te maken met een imagoprobleem.

[ Bericht 0% gewijzigd door HekManiac op 30-03-2005 11:07:00 (spelfoutje) ]
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
pi_25851071
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 10:52 schreef Natalie het volgende:

[..]

Dat moeten ze.
Zelf roep ik altijd direct dat ze me mogen tutoyeren en meestal wordt dit dan ook wel gedaan. Maar het gebeurt ook wel eens dat ze zeggen: "Maar dat mogen wij niet."
En dan heb ik iets van: maar ík zeg toch dat het mag? Is de klant geen koning?
Ja ik bedoelde met ze ook de leiding. Niemand gaat uit zichzelf een ander aanspreken met Meneer van Dam en zeker geen drie keer per gesprek.
pi_25851112
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 22:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Troost je, want ik ben er ook weer.

Overigens; knap persoon die jou kan pijpen.
gezellig

en ze moeten ook flink oefenen om dat te kunnen...
pi_25851184
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:00 schreef HekManiac het volgende:

[..]

Ik werk zelf op een outbound sales project. Daarin ben ik qua script helmaal vrij. Er is geen script. Ik mag me compleet aan de klant aanpassen. Ik moet advertenties verkopen aan bedrijven in een bepaalde gids. Als ik bijv. een caféhouder spreek hoef ik echt geen 'U' te zeggen.

Iets anders: Van vrienden en bekenden krijg ik heel weinig waardering betreft werk. Zij denken dat ik idd zo'n scriptslaafje ben die je lasig valt tijdens het eten.
Heb ernstig te maken met een imagoprobleem.
wij hebben inderdaad ook niet echt zo'n script... natuurlijk wel een leidraad, zeker voor als je net begint. Maar je moet je sales verhaal toch aan je klant aanpassen... Voor een of andere omhooggevallen jup moet je de producten natuurlijk anders brengen als voor een bijstandsmoeder met 5 kinderen... Gelukkig hoeven we ons dus niet strikt aan die leidraad te houden...

@ HekManiac... ik heb helemaal geen imageprobleem... (ja of misschien wel.. maar iig niet door m'n werk ) ik bedoel... vinden ze dat werk te min voor je dan ofzo...? Hebben ze dan liever dat je kranten gaat bezorgen...? Je verdient tenminste je eigen geld, ze moeten niet zo zeuren...
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:17:45 #95
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25851333
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

@ HekManiac... ik heb helemaal geen imageprobleem... (ja of misschien wel.. maar iig niet door m'n werk ) ik bedoel... vinden ze dat werk te min voor je dan ofzo...? Hebben ze dan liever dat je kranten gaat bezorgen...? Je verdient tenminste je eigen geld, ze moeten niet zo zeuren...
Eindelijk waardering !!
Hahah! Nee, hoor, ik sta mijn mannetje wel. Ik probeer alleen te zeggen dat er een hoop cliché's bestaan over werken in een callcenter.
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
pi_25851385
Ik werk ook op een callcenter, een technische helpdesk om precies te zijn. Heerlijk bijbaantje, mooie vrouwelijke collega's, goed salaris, gezellig. Top baantje
Beter dan om 5 uur je nest uit te moeten om Telegraafjes rond te brengen of met stront en zweet tussen je billen in een kas of fabriek te staan
Touch my tralalaaa
pi_25851469
Ik heb ook ooit eens een poging gedaan om in een callcenter te gaan werken. Maar na 4 avonden het maar voor gezien gehouden.
Ik moest een afspraak maken voor een hypotheek adiviseur. Veel mensen die ik belde waren er echter niet van gedient dat ze gebeld werden en dus zakte mijn motivatie ook snel.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_25851576
En wat helemaal je imago naar de knoppen helpt:

De Persil Helplijn (of wat ander wasmiddel dan ook)
Zo'n blije dame met zo'n tevreden glimlach alsof ze net een vers inlegkrusje i d'r tanga gedeponeerd heeft die je bijna hijgerig zit te vertellen dat het ook op 30 graden kan
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:31:33 #99
62015 HekManiac
Beeeeerezacht
pi_25851614
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik heb ook ooit eens een poging gedaan om in een callcenter te gaan werken. Maar na 4 avonden het maar voor gezien gehouden.
Ik moest een afspraak maken voor een hypotheek adiviseur. Veel mensen die ik belde waren er echter niet van gedient dat ze gebeld werden en dus zakte mijn motivatie ook snel.
Waren "koude bestanden", zeker?
Warm bellen is hoe dan ook prettiger.
Voor de n00bs:
koud: De mensen weten niet dat je gaat bellen/hebben geen bericht gehad.
warm: Weten wel dat je belt (bijv. verlenging contracten of bellen na aanvraag informatiepakket/verstuurde brief.
Optimisten zijn slecht geinformeerde pessimisten
pi_25851914
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:17 schreef HekManiac het volgende:

[..]

Eindelijk waardering !!
Hahah! Nee, hoor, ik sta mijn mannetje wel. Ik probeer alleen te zeggen dat er een hoop cliché's bestaan over werken in een callcenter.
true.. true...
ah joh...

ik heb niets te melden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')